هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی

قبلا در مقتدرسیر تابان، هتل‌های مختلف و متنوعی را برای سفر با تور کوش آداسی به شما معرفی کرده‌ایم. امروز اما به سراغ یک هتل خاص و منحصر به فرد -همان‌طور که در اسمش آورده شده- رفته‌ایم و قصد داریم از ویژگی‌های یونیک لایل استایل برایتان بگوییم. مجموعه‌ای بزرگ، مجلل و مفرح که برای چنین سفری ایده‌آل به نظر می‌آید. همراه ما باشید تا بیشتر از این هتل بزرگ برایتان بگوییم.

 

درباره هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی (Unique Life Style Hotel)

این هتل تازه ساخت که کارش را از سال ۲۰۲۱ آغاز کرده، مجموعه‌ای لاکچری و شیک است که حدودا ۵ کیلومتر از مرکز شهر و ۱۶ دقیقه پیاده از ساحل معروف آمارا سیلایت الیت (Amara Sealight Elite Beach) فاصله دارد. هتل‌های بزرگ و مفرح متنوعی در کوش آداسی وجود دارد، اما یونیک لایف استایل به شکلی مدرن و خاص تعبیه شده و به خوبی از پس نیازهای مشتریان خود بر می‌آید، تا جایی که در بیشتر مواقع، شما نیازی به مراکز خارج از هتل پیدا نخواهید کرد و همه چیز در داخل این مجموعه برای شما فراهم است.

اولین چیزی که در مواجهه با هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی، شما را شگفت‌زده می‌کند، طراحی چشم‌نواز و مدرنی است که در بخش‌های مختلف آن‌جا دیده می‌شود. از همان ورودی و بنای اصلی گرفته تا تمام اتاق‌ها، فضاهای عمومی، استخر و حتی اسکله چوبی برای آبتنی و تفریحات آبی، فوق‌العاده عالی طراحی شده‌اند. رستوران‌های لوکس و عالی، امکانات رفاهی کامل و ویژگی‌های این چنینی نیز به داشتن یک اقامت رویایی در سفر به کوش آداسی کمک می‌کنند.

هتل اگر چه به اندازه بعضی از مجموعه‌های خاص کوش آداسی نیست، اما فضای نسبتا بزرگی دارد که که درختکاری در نقاط مختلفش، به جذابیت آن‌جا اضافه کرده است. برنامه‌های تفریحی، امکانات عالی برای فعالیت‌های آبی و جشن‌های شبانه نیز از دیگر خصوصیات این هتل به شمار می‌رود. در ادامه بیشتر از جزییات هتل، اتاق‌ها و بخش‌های مختلفش برایتان می‌گوییم.

 

۱۰ ساحل برتر کوش آداسی

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی

در مجموع، ۷ نوع اتاق و سوییت برای این هتل در نظر گرفته شده که از نظر طراحی داخلی و امکانات با هم تفاوت‌هایی دارند. نگاهی گذرا به هر کدام از آن‌ها بندازیم:

  • اتاق‌های کامفرت (Comfrt Room): این اتاق‌ها ارزان‌ترین انتخاب در هتل بوده و در ساختمان اصلی قرار دارند و تنها با منظره‌ی باغ و خیابان اصلی ارائه می‌شوند و هیچ کدامشان منظره‌ی دریا را پیش رو ندارند. این واحدها ۲۱ تا ۲۳ متری بودهکف پوش چوبی و یک بالکن بزرگ با صندلی و میز دارند و یک دکور بسیار شیک برایشان در نظر گرفته شده است.

  • اتاق‌های سوییم آپ (Swim Up): این اتاق‌ها هم‌اندازه واحدهای قبلی هستند و از نظر ظاهری و امکانات نیز تقریبا شبیه هستند. با این تفاوت‌ که اتاق‌های سوییم آپ در طبقه هم کف ساختمان اصلی و چسبیده به استخر باریک متعلق به این اتاق‌ها ست و به راحتی می‌توانید در آن‌ها شنا کنید. کف پوش سرامیکی و یک تخت برای استراحت در ایوان خارج از اتاق از ویزگی‌های این اتاق‌ها به شمار می‌آیند.

 

چطور از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

  • اتاق‌های دلوکس (Deluxe): این اتاق‌های ۲۸ متر مربعی در واقع واحدهای مستقل کوچک و دوبلکسی هستند که در محیط باغ ساخته شده‌اند و دارای اتاق خواب مجزا بوده و یک سرویس بهداشتی و حمام بسیار شیک برایشان در نظر گرفته شده است. این واحدها دارای یک حیاط کوچک اختصاصی هستند که مبلمانی ویژه برایشان مهیا شده است.

  • سوییت‌های کینگ (King Suite): واحدهای شیک و مدرن ۵۸ متر مربعی که در ساختمان اصلی قرار دارند و دارای اتاق‌ خوابی مجزا بوده و امکانات خیلی خوبی از جمله تلوزیون بزرگ‌تر برایشان در نظر گرفته شده است. طراحی داخلی این سوییت‌ها به نسبت مینی‌مال‌تر از اتاق‌هاست اما یک بالکن بزرگ با مبلمان کامل برایشان ساخته شده که رو به دریا قرار دارند.

  • سوییت‌های جونیور (Junior Suite): طراحی سوییت‌های جونیور، کمی شبیه به اتاق‌های این هتل است با این تفاوت که این واحدها ۴۸ متری هستند و سرویس بهداشتی و حمام بسیار شیکی داشته و از تلوزیون بزرگ‌تر بهره می‌برند و البته چشم‌انداز دریا از بالکن نسبتا بزرگشان کاملا پیداست. البته یک سری سوییت جونیور با منظره باغ نیز وجود دارد که ۵۰ تا ۵۸ متر مربع ستند و قیمت آن‌ها پایین‌تر از واحدهای گفته شده است.

 

بهترین هتل‌های ساحلی در کوش آداسی

  • اتاق‌های بزرگ دلوکس (Large Deluxe): این واحدها ۳۶ متری دوبلکس تمام ویژگی‌های اتاق‌های دلوکس را داشته اما فضای بزرگ‌تر و شیک‌تری دارند و باغی که برایشان در نظر گرفته شده نیز بزرگ‌تر است.

  • سوییت‌های خانوادگی (Family Suite): سوییت‌های خانوادگی ۴۵ متری هستند و در فضای باغ قرار گرفته‌اند. این واحدها دارای استخر اختصاصی کوچک بوده، دوبلکس هستند، دو اتاق مجزا دارند و یک باغ کوچک نیز در اختیشان گذاشته می‌شود. هر کدام از اتاق‌ها سرویس بهداشتی و حمام خود را داشته و یک تلوزیون بزرگ برایشان در نظر گرفته شده است.

از امکانات کلی اتاق‌ها هم می‌توان به مینی‌بار، دستگاه قهوه و چای ساز، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های کابلی، گاو صندوق الکترونیک، سیستم تهویه هوای مطبوع و تلفن اشاره کرد. تمامی واحدها هم دارای یک میز کار، لوازم بهداشتی مسافرتی از برندهای معتبر و امکانات این چنینی نیز هستند.

 

آشنایی با شرایط آب و هوایی کوش آداسی

غذا و نوشیدنی در هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی

فضای شیک و مجللی که برای رستوران‌ها و بارهای هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی پدید آورده شده، حتما شما را در این زمینه نیز راضی خواهد کرد. رستوران آیوالیک بالیکچیسی (Ayvalık Balıkçısı) محلی برای خوردن انواع غذاهای دریایی بوده. جایی فوق‌العاده عالی و با کیفیت که در تراسی بزرگ قرار دارد و با منظره‌ی دریا، می‌توانید به صرف غذا بپردازید. در این محل همچنین سوشی نیز سرو می‌شود و منو آن بسیار متنوع است.

لاکی رستو بار اینترنشنال (Lucky Resto Bar International) دیگر رستوران مجموعه بوده که به سرو انواغ غذاهای بین‌المللی و بسیار خوشمزه، استیک‌ها، صبحانه‌های عالی و ... می‌پردازد. این رستوران نیز در طبقات بالایی قرار دارد، دکور شیکی داشته و با نورپردازی زیبایش، حال و هوایی عالی به هتل داده. همچنین شما می‌توانید در تمامی ساعات روز برای صرف انواع نوشیدنی‌ها نیز به این محل بروید.

در کنار این دو رستوران، سه بار هم برای هتل منظور شده که یکی بار واقع شده در لابی است، یکی باراکودا در روفتاپ بوده که سیگار بار هم دارد و دیگری کلاب ساحلی است که جایی جذاب و عالی برای صرف انواع نوشیدنی و خوراکی‌های خوشمزه به حساب می‌آید. این مکان در اسکله اختصاصی هتل واقع شده و انتخاب‌های متنوعی پیش رویتان می‌گذارد.

 

هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

کلاب ساحلی و استخر هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی

اگر اهل شنا و آبتنی باشید، دو جا برای این کار در هتل خواهید داشت. یکی استخر بزرگ مجموعه است که تمیز و شیک بوده، اطرافش امکانات خیلی خوبی مهیا شده و چشم‌انداز دریا را پیش رو دارد و دیگری درون دریا درست زیر اسکله چوبی هتل است که فضایی عالی و امن و کم عمق برای شنا تهیه دیده شده است.

کلاب ساحلی هتل، تنها جایی برای صرف نوشیدنی و آفتاب گرفتن در تراس چوبی بزرگ آن‌جا نیست، بلکه امکانات خیلی خوبی برای تجربه تفریحات آبی نیز برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است که البته انجام بعضی از آن‌ها مثل جت اسکی، اسکی روی آب و ... هزینه‌ی جانبی برایتان خواهد داشت.

مجموعه اسپا هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی

مرکز اسپای فوق‌العاده شیک و زیبای این هتل، دارای خدمات متعددی است که شامل حمام ترکی سنتی، اتاق‌های VIP ماساژ، سونا، جکوزی، مکان استراحت، دوش و ... بوده و به طور کلی حس آرامش خیلی خوبی داشته و خدماتی عالی نیز ارائه می‌کند. نکته مهم این که در نظر داشته باشید، به غیر از استفاده از بعضی محیط‌های مثل سونا، اتاق بخار و حمام ترکی، اغلب خدمات اسپا پولی بوده و برای استفاده از تمامی بخش‌های آن باید از قبل جایی برای خود رزرو کنید.

 

در کوش آداسی چه غذایی را کجا بخوریم؟

کلاب شبانه و جشن‌های مختلف هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی

یکی از امتیازات داشتن یک کلاب شبانه شلوغ و پربرنامه است که ۴ شب در هفته از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد، جشن‌های مختلف برگزار می‌کند. این جشن‌های فوق‌العاده با اجراهای اشخاص برجسته همراه بوده و بعضی اوقات نیز هنرمندان بزرگ ترک به برگزار کنسرت‌های کوچک می‌پردازند.  برنامه‌های موسیقیایی کلاب همیشه از قبل در سایت آن‌جا اعلام می‌شود و در کنارش، همیشه جشن‌های کوچک در کلاب ساحلی نیز برپاست و محیط شادی در این هتل وجود دارد که تور کوش آداسی را برای شما دلچسب‌تر خواهد کرد. کلاب‌های این هتل تجربه عالی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه کوش‌آداسی را برای شما به یادگار می‌گذارند.

پکیج‌های ماه عسل و عروسی در هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی

هتل پکیج‌های مختلفی ارائه می‌کند که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها پکیج ماه عسل است که شامل صبحانه دو نفره، دسرهای مخصوص، شام در فضای اختصاصی، نوشیدنی در اتاق و چیزهایی از این دست می‌شود. همچنین خدمات ویژه‌ای برای برگزاری مراسمات مختلف از جمله عروسی در هتل منظور شده که از قبل باید آن‌ها را هماهنگ کنید.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

نکات پایانی درباره هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را نخواهید داشت.
  • پذیرش بچه‌های زیر ۱۱ سال در این هتل رایگان بوده و افراد بالای ۱۲ سال به ازای هر شب باید ۹۰ یورو اضافه‌ پرداخت کنند.
  • خدماتی همچون اجاره دوچرخه، اسنورکلینگ، ویند سورفینگف ماهیگیری و ... نیز با هماهنگی برای مسافران در نظر گرفته شده که البته هزینه‌ی اضافی دارند.
  • هتل ۳۴ کیلومتر از فرودگاه دور است.
  • فاصله هتل تا شهر باستانی افسوس حدود ۲۰ کیلومتر است.

 

سفر ارزان با تفریحات رایگان کوش آداسی

آدرس: Süleyman Demirel Bulvarı Yavansu Mevkii No:120, 09400 Kuşadası

شماره تماس: 00902562212277

منبع ۱

منبع ۲

۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران