رستوران‌های غذای دریایی در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
رستوران‌های غذای دریایی در مارماریس

مارماریس شهری زیبا با سواحل چشمگیر در استان موغلا، ترکیه است. این شهر دیدنی در کنار طبیعت منحصر به فرد و همچنین جاذبه‌های گردشگری متنوع با غذاهای دریایی نیز توانسته توجه بسیاری از توریست‌ها را به خود جلب کند. به طوری که توصیه می‌شود هر گردشگری در سفر خود با تور مارماریس حتما طعم لذیذ غذاهای دریایی این مقصد زیبای توریستی را پچشد. برای این منظور آشنایی با بهترین رستوران‌های غذای دریایی در مارماریس توصیه می‌شود. اگر شما نیز اهل شکم‌گردی و به خصوص غذاهای تازه دریایی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

 

رستوران کالیمرا روم میحانسی، مارماریس (Kalimera Rum Meyhanesi Restaurant, Marmaris)

کالیمرا روم میحانسی با سرو انواع غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی توانسته در صدر جدول بهترین رستوران‌های غذای دریایی در مارماریس قرار بگیرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای داشتن یک وعده ناهار، شام یا حتی نوشیدنی مورد علاقه مسیر این رستوران را در پیش بگیرند. رستوران کالیمرا روم میحانسی مکانی زیبا و دنج با قیمت‌های مقرون به صرفه بوده و با ارائه خدماتی از قبیل اینترنت رایگان، تلویزیون برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه مثل مسابقات فوتبال و ... هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.

  • آدرس: Tepe Mah. Barbaros Cad. No: 95 Yat Limani, Marmaris 48700 Turkey
  • ساعات کاری: ۶:۳۰ عصر تا ۱:۳۰ شب
  • شماره تماس: ۰۱ ۱۴ ۳۲۲ ۵۳۲ ۹۰+

 

اطلاعات کلی درباره سفر به مارماریس

 

رستوران پین اپل، مارماریس (Pineapple Restaurant, Marmaris)

یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای خوردن غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی و البته ترکی در تور مارماریس رستوران پین اپل است. این رستوران از صبح زود آماده سرویس دهی به مشتریان بوده و شما می‌توانید آن را برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام انتخاب کنید. ناگفته نماند که قیمت‌ها در این رستوران به نسبت دیگر گزینه‌ها می‌توانند کمی گران باشند که باید بگوییم قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. اما اگر به دنبال مکانی با قیمت‌های به صرفه و اقتصادی برای خوردن غذاهای دریایی در مارماریس هستید بهتر است به دنبال مکان دیگری باشید.

  • آدرس: Netsel Marina Mugla Merkez, Marmaris Turkey
  • ساعات کاری: در حال حاضر این رستوران موقتا تعطیل است.
  • شماره تماس: ۷۶ ۰۹ ۴۱۲ ۲۵۲ ۹۰+

 

رستوران جان دِ ویت، مارماریس (Jan de Wit Restaurant, Marmaris)

مورد بعدی از بهترین رستوران‌های مارماریس که غذای دریایی سرو می‌کند، رستوران جان دِ ویت نام دارد. این مکان در کنار غذاهای دریایی با غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی و ترکی خود نیز در بین مردم محبوبیت دارد و مشتریان می‌توانند از صبح زود برای صرف صبحانه تا دیر وقت برای خوردن یک شام لذیذ رستوران جان دِ ویت را انتخاب کنند. در کنار غذاهای خوش طعم و تازه داشتن فضای باز و تراس مشرف به بندر از دیگر مزایایی هستند که در این رستوران فرصت بهره‌مندی از آن را خواهید داشت.

  • آدرس: Barbaros Cad. No. 123 Harbor, Marmaris Turkey
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱ بامداد
  • شماره تماس: ۰۲ ۲۵ ۴۱۲ ۲۵۲ ۹۰+

 

هزینه‌ سفر به مارماریس چقدر است؟

 

رستوران او یِس، مارماریس (O'yes Restaurant, Marmaris)

رستوران او یِس نه تنها با غذاهای دریایی بلکه به عنوان خانه استیک و همچنین چشیدن طعم لذیذ انواع غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی و ترکی نیز توانسته در بین مردم محلی و گردشگران محبوب شود. در کنار خدمات عالی و امکانات همه چیز تمام این رستوران می‌توان به منظره فوق‌العاده زیبایی که از دریای مارماریس در اختیار مهمانان قرار می‌دهد نیز اشاره کرد. در رستوران او یِس منو غذایی به هشت زبان مختلف به مشتریان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به راهنمایی و کمک بیشتر می‌توانید از کارکنان خوش برخورد آن کمک بگیرید.

  • آدرس: Barbaros Cad. No.9 Old Harbour, Marmaris 48700 Turkey
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب
  • شماره تماس: ۹۸ ۹۹ ۴۱۲ ۲۵۲ ۹۰+

 

رستوران دِمیر، مارماریس (Demir's Restaurant, Marmaris)

رستوران دِمیر موفق شده با سرو غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی در محیطی دوست داشتنی توجه بسیاری از گردشگران را به منظور خوردن صبحانه، ناهار و شام جلب کند. از جمله امکانات این رستوران در کنار منو غذایی متنوع و خوشمزه آن می‌توان به سرو انواع نوشیدنی‌ها، Wifi رایگان، موسیقی زنده و چشم‌انداز زیبا از اسکله مارماریس اشاره کرد. در کنار تمامی این موارد قیمت‌ها نیز در این رستوران تقریبا مناسب هستند و به عنوان مکانی شاد و دوست داشتنی جهت خوردن وعده غذایی خوشمزه در مارماریس توصیه می‌شود.

  • آدرس: Beach Front Camdibi, Marmaris Turkey
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱۲ شب
  • شماره تماس: ۵۹ ۷۸ ۴۱۷ ۲۵۲ ۹۰+

 

۷ نکته درباره سفر به مارماریس

 

رستوران گوستا بار اند گریل، مارماریس (Gusta Bar & Grill Restaurant, Marmaris)

به نظر بسیاری از گردشگران رستوران گوستا بار اند گریل مارماریس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن صبحانه، ناهار یا یک شام به یادماندنی است. این رستوران باکیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. منو غذایی رستوران گوستا بار اند گریل شامل انواع غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی و سوپ بوده که در کنار چشم‌انداز جذاب هرگز از امتحان آن پشیمان نخواهید شد.

  • آدرس: Tepe, 48700 43/Muğla, Turkey
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱:۳۰ شب
  • شماره تماس: ۷۶ ۲۹ ۳۲۸ ۵۳۳ ۹۰+

 

رستوران هانیمون، مارماریس (Honeymoon Restaurant, Marmaris)

اگر به دنبال یک رستوران دنج و آرام برای خوردن یک وعده غذایی رمانتیک با شریک زندگی خود در سفر به مارماریس می‌گردید، رستوران هانیمون بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که این رستوران همان طور که از نام آن نیز می‌توان متوجه شد، توسط مسافرانی که تور مارماریس را برای ماه عسل خود انتخاب کرده‌اند ترجیح داده می‌شود. رستوران هانیمون منویی کامل از خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی و بین المللی را ارائه می‌دهد که هر کدام از آن‌ها در نوع خود بی‌نظیر هستند. کارکنان این رستوران نهایت تلاش خود را می‌کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه داده و رضایت آن‌ها را به خود جلب کنند. در کنار غذاهای خوشمزه مشتریان می‌توانند در رستوران هانیمون از وای فای رایگان بهره برده و از چشم‌انداز رو به اسکله لذت ببرند.

  • آدرس: Uzun Yali Cad. No: 28, Marmaris 48700 Turkey
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱۱ شب
  • شماره تماس: ۰۶ ۶۷ ۴۱۳ ۲۵۲ ۹۰+

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره مارماریس

 

رستوران شمدان، مارماریس (Şamdan Restaurant, Marmaris)

مورد بعدی از بهترین رستوران‌های غذای دریایی در مارماریس که در حوزه سرو انواع غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی، اروپای مرکزی و ایتالیایی نیز شهرت دارد، رستوران شمدان است. این رستوران دوست داشتنی ساعات کاری خود را از صبح زود آغاز کرده و گردشگران علاوه بر وعده‌های ناهار و شام می‌توانند برای صرف صبحانه نیز به آنجا بروند. همچنین علاقه‌مندان به نوشیدنی‌های مختلف در رستوران شمدان می‌توانند از منو گسترده نوشیدنی‌های آن نیز گزینه‌های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در کنار غذا نوش جان کنند. علاوه بر تمامی این موارد بیرون‌بر، تلویزیون، صندلی‌های کودک، سرو الکل، وای‌فای رایگان و صندلی در فضای باز از دیگر امکاناتی هستند که در این رستوران فرصت استفاده از آن‌ها را خواهید داشت. با توجه به توصیه اغلب مشتریان این رستوران ارزش امتحان کردن در سفر با تور مارماریس را دارد و قیمت‌های آن بسیار به صرفه است.

  • آدرس: Cumhuriyet Bulvari No:46 Siteler, Marmaris 48700 Turkey
  • ساعات کاری: ۸ صبح تا ۱ بامداد (یکشنبه‌ها از ۹ صبح تا ۱۲ نیمه شب)
  • شماره تماس: ۳۸ ۰۵ ۷۶۲ ۵۳۳ ۹۰+

 

رستوران یالیباشی یاسمین، مارماریس (Yalibasi Yasemin Restaurant, Marmaris)

رستوران یالیباشی یاسمین با محیطی صمیمی و دوست داشتنی توانسته توجه بسیاری از مردم محلی و همچنین مسافران مارماریس را به خود جلب کند. این رستوران منویی متنوع از انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و با خوشرویی بسیار زیاد کارکنان از آن‌ها پذیرایی می‌کند. ساعات کاری این مجموعه از ۸:۳۰ صبح آغاز شده و تا دیر وقت باز است. بنابراین شما می‌توانید برای خوردن صبحانه، ناهار، شام و همچنین میان وعده یا نوشیدنی آخر شب به آنجا بروید. قیمت‌ها در این رستوران بسیار مناسب بوده و برای بودجه‌های پایین نیز مناسب است. مهم نیست چه غذایی را در این رستوران سفارش دهید، چرا که به هیچ وجه از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

  • آدرس: Sogut Koyu Cumhuriyet Mahallesi, Marmaris 48700 Turkey
  • ساعات کاری: ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب
  • شماره تماس: ۵۰ ۰۴ ۶۶۶ ۵۳۲ ۹۰+

 

تورهای دریایی محبوب در مارماریس

 

رستوران کارن براسری، مارماریس (Karen Brasserie Restaurant, Marmaris)

آخرین گزینه پیشنهادی ما به عنوان بهترین رستوران غذای دریایی در مارماریس، رستوران کارن براسری نام دارد. این رستوران با غذاهای دریایی تازه و صید روز خود توانسته توجه اغلب گردشگران را به خود جلب کند. البته که به غیر از غذاهای دریایی در این رستوران فرصت لذت بردن از غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی را نیز خواهید داشت. مهم نیست که در چه ساعتی از روز احساس گرسنگی می‌کنید، چرا که رستوران کارن براسری از ۹ صبح تا ۱ بامداد باز بوده و گردشگران می‌توانند برای خوردن صبحانه، ناهار، شام و حتی میان وعده و نوشیدنی نیز به آنجا بروند. همچنین رستوران کارن براسری دارای خدمات بیرون‌بر نیز است که در صورت نیاز می‌توانید غذای خود را سفارش داده و در هر جای دیگری نوش جان کنید.

علاوه بر تمامی موارد فوق، رستوران کارن براسری دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان و همچنین صندلی در فضای باز است که مشتریان در صورت تمایل می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. صندلی‌های محیط بیرون مشرف به دریای مارماریس بوده و منظره زیبایی از اقیانوس و دریا را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. به عنوان یک ویژگی بسیار مهم نیز این رستوران دارای موسیقی زنده در ساعات شب است که می‌تواند نقش ویژه‌ای را در خلق یک شب به یادماندنی برای شما در سفر به مارماریس داشته باشد.

  • آدرس: Cildir Mah. 207 Sk. No: 56 Beach Front, Marmaris 48700 Turkey
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱ بامداد
  • شماره تماس: ۹۵ ۶۷ ۷۴۸ ۵۳۲ ۹۰+

 

منبع

 

۲۰ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران