بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در مارماریس

مارماریس، یکی از محبوب‌ترین شهرهای تفریحی ترکیه و بزرگ‌ترین استراحتگاه در سواحل دریای اژه است. این منطقه با محیط طبیعی شگفت نگیز، خط ساحلی طولانی، چشم اندازی زیبا از تپه‌های پوشیده از کاج، خلیج‌ها و سواحل مسحور کننده، فضاهای باستانی، اسکله‌ها و انواع دیگر امکانات، گردشگران بسیاری را در سفر با تور مارماریس به سوی خود جذب می‌کند و در طول فصل تابستان، پذیرای حدود ۴۰۰،۰۰۰ مسافر است. مقاله راهنمای جامع سفر به مارماریس در سال ۲۰۲۲، می‌تواند اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد.

بدون شک، انبوه گردشگران به اقامتگاهی امن و راحت نیاز دارند و لزوما همه آنها به لحاظ مالی، توان پرداخت هزینه‌های سنگین هتل ها را ندارند. اینجاست که بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در مارماریس ضمن فراهم آوردن انواع امکانات راحتی و فضای خصوصی، اقامتی مقرون به صرفه را نیز برای مخاطبانشان رقم می‌زنند.

 

Charming place

این ملک در مرکز مارماریس، در فاصله ۶۰۰ متری از ساحل عمومی و ۲۰۰ متری از خیابان بار مارماریس واقع شده و فضایی جذاب را با چشم اندازهایی به منظره رودخانه و زیبایی‌های باغ ارائه می‌دهد. این آپارتمان دارای واحدهای ۲ خوابه بوده که از تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن برخوردارند.

گفتنی است این اقامتگاه، تنها ۱.۲ کیلومتر تا پنجشنبه بازار مارماریس فاصله دارد و نقاط گردشگری محبوب در نزدیکی آپارتمان عبارتند از مرکز خرید کاراکان پوینت سنتر، بازار بزرگ مارماریس و مارماریس مارینا. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که در ۴۹ کیلومتری این مکان جذاب قرار دارد.

آدرس: Sarıana mahallesi 22 sokak Emek sitesi f 1 blok no=1, 48700 Marmaris, Turkey

 

Nehir Bungalow Marmaris

این ملک در منطقه دریای اژه و در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز خرید کاراکان، ۱۶ کیلومتری پنج شنبه بازار و ۱۷ کیلومتری خیابان بار مارماریس واقع شده و اقامتی مفرح را همراه با تراس آفتابگیر، باغ، صبحانه قاره‌ای و آلاکارت به ارمغان می‌آورد.

بعلاوه هر واحد این ملک دارای آشپزخانه کوچک با یخچال و مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وسایل اتو، میز، فضای نشیمن مبله و حمام خصوصی هستند. همچنین خدمات کرایه خودرو در این اقامتگاه ارائه می‌شود و در عین حال، می‌توانید از دوچرخه سواری در نزدیکی ملک لذت ببرید. گفتنی است فرودگاه دالامان در ۵۹ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد و این آپارتمان، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های ساحلی مارماریس

آدرس: Orhaniye Mah. Döşeme Sok. No 111, 48700 Marmaris, Turkey

 

Lara's Home

این ملک در منطقه مرکزی مارماریس، در ۳۰۰ متری ساحل عمومی مارماریس، ۳۰۰ متری خیابان بار مارماریس، ۵ کیلومتری قایق‌های بادبانی مارماریس مارینا و ۳۰۰ متری مجسمه آتاتورک واقع شده و تنها ۴۹ کیلومتر از فرودگاه دالامان فاصله دارد. بعلاوه به جاذبه‌هایی نظیر پنج شنبه بازار‌، کاراکان پوینت سنتر و بازار بزرگ مارماریس بسیار نزدیک است.

در اینجا واحدهایی ۲ خوابه را خواهید یافت که دارای تهویه مطبوع، بالکن، حوله، ملحفه، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه کاملا مجهز همراه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو، ماشین لباسشویی، یخچال و اجاق گاز بوده و نویدبخش روزهایی آرامش بخش برای مسافران تور مارماریس هستند.

آدرس: Yeniyol Caddesi, 48700 Marmaris, Turkey

 

8oDa Marmaris

این هتل آپارتمان ساحلی و بسیار جذاب و تمیز، در کنار قلعه مارماریس واقع شده و چشم اندازهایی بی بدیل از مناظر شهر و دریا را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. تمام واحدهای این ملک بازسازی شده سنتی، دارای تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ساعت زنگ‌دار، آشپزخانه، میز غذاخوری، ماشین لباسشویی، چای/قهوه ساز و حمام خصوصی هستند. همچنین برخی از اتاق‌ها، از تراس خصوصی با منظره دریا برخوردارند. بعلاوه  وای فای رایگان نیز در سرتاسر ملک در دسترس است.

از دیگر امکانات ارائه شده در ملک، می‌توان به سالن استراحت مشترک اشاره کرد که فضایی عالی را برای دورهمی و آشنایی با سایر مسافران تور مارماریس فراهم می‌کند. بعلاوه مهمانان می‌توانند از شرکت در تورهای قایق سواری روزانه که از بندر نزدیک به ملک حرکت می‌کنند، لذت ببرند. سفرهای دریایی به جزیره رودس نیز، از بندر واقع در ۲۵۰ متری این ملک امکان‌پذیر است.

از طرفی دیگر امکانات حمل و نقل عمومی، در ۳۰۰ متری این هتل آپارتمان وجود دارد. به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم مارماریس مارینا، مرکز شهر و بار مارماریس تنها در چند قدمی ملک واقع شده‌اند و فرودگاه دالامان، ۹۶.۲ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد.

 

بهترین تفریحات آبی در مارماریس

آدرس: tepe mah. 30.sok.no:17-19, 48700 Marmaris, Turkey

 

Suna Sahil Evi

این ملک راحت و دنج با یک باغ، تراس، پارکینگ خصوصی و وای فای رایگان به استقبال مهمانانش می‌آید. واحدهای ۱ خوابه این اقامتگاه نیز مجهز به تمام امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون صفحه تخت، غذاخوری، آشپزخانه کامل و پاسیو با چشم اندازی به منظره باغ هستند و اقامتی به یادماندنی را برای مخاطبان رقم می‌زنند.

به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم این آپارتمان دسترسی عالی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر داشته و در نزدیکی قلعه مارماریس، آمفی تئاتر مارماریس و مجسمه آتاتورک واقع شده است. بعلاوه این ملک ۳۰۰ متر از پنجشنبه بازار مارماریس، ۶۰۰ متر از مرکز خرید کاران، ۱.۲ کیلومتر از خیابان بار مارماریس، ۱۰۰ متر از ساحل عمومی مارماریس و ۵۰ کیلومتر از فرودگاه دالامان فاصله دارد.

آدرس: 7,126,Sokak, 48700 Marmaris, Turkey

 

Ezgi's Suite

این سوئیت آپارتمان که همراه با تراس و چشم اندازهایی زیبا از مناظر طبیعی اطراف در قلب مارماریس واقع شده است، تنها ۵۰ متر از ساحل عمومی مارماریس و ۳۰۰ متر از پنج شنبه بازار فاصله دارد. بعلاوه این ملک، در مسافت ۶ کیلومتری از قایق های بادبانی مارماریس مارینا، ۶۰۰ متری از آمفی تئاتر مارماریس و ۵۰ کیلومتری از فرودگاه دالامان واقع شده است. از دیگر نقاط توریستی محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به مرکز خرید کاراکان پوینت سنتر، خیابان بار مارماریس و قلعه مارماریس اشاره کرد.

گفتنی است این ملک دارای واحدهای ۱ خوابه و مجهز به حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، فضای غذاخوری، آشپزخانه کامل و تراس با چشم اندازی به مناظر باغ است.

 

هیجان انگیزترین کارها در سفر به مارماریس

آدرس: 103,Sokak, 48000 Marmaris, Turkey

 

Little Gem's

این آپارتمان نیز با واحدهایی ۱ خوابه و کلیه امکانات راحتی از جمله وای فای رایگان، تهویه مطبوع، حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره شهر و باغ به استقبال مهمانانش می‌آید. اینجا به جاذبه‌هایی نظیر  پنجشنبه بازار مارماریس، پارک آبی آتلانتیس و آمفی تئاتر مارماریس بسیار نزدیک است و تنها ۵۰ متر از ساحل عمومی و کمتر از ۱ کیلومتر از مرکز خرید کاراکان فاصله دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که در مسافع ۹۷ کیلومتری از آپارتمان واقع شده است.

آدرس: Çıldır Mah. Efecan Apt. No:9 Daire: 1/2 Mugla, 48700 Marmaris, Turke

 

Speedy

این هتل آپارتمان که ۲۲ واحد را در خود جای داده، با چشم اندازی زیبا به منظره باغ، تراس، رستوران، رزرواسیون ۲۴ ساعته، بار، باغ و استخر فصلی در فضای باز پذیرای علاقمندان است. در ضمن، وای فای رایگان در سرتاسر ملک در دسترس می‌باشد.

واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز و حمام خصوصی با دوش و سشوار هستند. در ضمن هر روز، صبحانه قاره‌ای در این ملک سرو می‌شود. برای سرگرمی، مهمانان می‌توانند از امکانات بیلیارد استفاده کنند و یا دوچرخه کرایه کرده و از گشت و گذار در این منطقه لذت ببرند.

 گفتنی است این ملک، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و دسترسی راحتی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر دارد به طوری که ساحل Icmeler در ۱.۵ کیلومتری، ساحل Icon در ۲.۱ کیلومتری و فرودگاه دالامان در ۵۲ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند.  بعلاوه آپارتمان، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش  ارائه می‌دهد.

 

 

بهترین زمان برای سفر به مارماریس

آدرس: Marmaris Muğla Türkiye içmeler mah. öğretmen mehmet karayiğit cad. no:14, 48720 Marmaris, Turkey

 

Trea Homes Marina Suites

این ملک زیبا و جادار، اقامتی به یادماندنی و آرامش بخش را همراه با تهویه مطبوع، چشم اندازی به منظره دریا و وای فای رایگان برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. هر واحد این آپارتمان دارای بالکن، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با دوش و حوله است. بعلاوه واحدها از آشپزخانه کاملا مجهز همراه با ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی یخچال، اجاق گاز، کتری و قهوه ساز برخوردارند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این ملک، در ۵۰ متری ساحل عمومی و ۵۰۰ متری خیابان بار مارماریس واقع شده و دسترسی راحت و نزدیکی به پنجشنبه بازار مارماریس، مرکز خرید کاراکان و مجسمه آتاتورک دارد. در ضمن نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که ۴۹ کیلومتر از آپارتمان فاصله دارد.

آدرس: Tepe Mahallesi 57 Sokak No:2, 48700 Marmaris, Turkey

 

Princess Kinli

این هتل آپارتمان زیبا و جذاب، در ۴۵۰ متری ساحل عمومی مارماریس قرار دارد و در بدو امر با یک استخر فصلی در فضای باز، یک بار، تهویه مطبوع و وای فای رایگان به استقبال مهمانانش می‌آید. هر واحد این ملک دارای پاسیو، آشپزخانه کاملا مجهز، مینی بار، کتری و قهوه ساز، شومینه، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی با دوش و سشوار است. بعلاوه، مهمانان همچنین از استراحت و یا گشت و گذار در باغ این ملک نهایت لذت را ببرند و از حظ بصری و هوای تازه برخوردار شوند.

از محبوب‌ترین نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل آپارتمان می‌توان به  مرکز خرید کاراکان، پنجشنبه بازار و خیابان بار مارماریس اشاره کرد. بعلاوه فرودگاه دالامان، در ۵۰ کیلومتری هتل آپارتمان واقع شده و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

 

راهنمای سفری خانوادگی به مارماریس

آدرس: çıldır mahallesi 170 sokak no:23, 48700 Marmaris, Turkey

 

Alp Inn Villas

این هتل آپارتمان نیز با واحدهایی جادار همراه با تخت‌های راحت، اتاق نشیمن با مبل تختخواب شو، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و آشپزخانه مجهز از مهمانان پذیرایی می‌کند. بعلاوه برخی از واحدها، دارای پاسیو ویا بالکن با منظره استخر هستند.

همچنین با وجود باغ، استخر فصلی در فضای باز، بار، امکانات ورزش های آبی، تراس و وای فای رایگان در سراسر ملک، اقامتی به خاطره انگیز را برای مخاطبانش رقم می‌زند. در کنار اینها، مهمانان هتل آپارتمان می‌توانند هر روز از صرف یک صبحانه آلاکارت یا یک صبحانه آسیایی لذت ببرند. در نهایت، خدمات کرایه اتومبیل در اینجا در دسترس بوده هر چند که در صورت تمایل، می‌توانید از ملک دوچرخه کرایه کنید و به گردش در این حوالی بپردازید.

 به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت مرکز خرید کاراکان ۱۵ کیلومتر، پنجشنبه بازار مارماریس ۱۶ کیلومتر و  فرودگاه دالامان ۱۱۱ کیلومتر از این ملک فاصله دارند. همچنین این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌کند.

آدرس: Dereözü Mahallesi Derepınar caddesi no:2, 48740 Marmaris, Turke

 

City Suites

این سوئیت آپارتمان، در ۲۵۰ متری ساحل عمومی مارماریس واقع شده و واحدهایش کلیه امکانات راحتی از جمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان، بالکن، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی را ارائه می‌دهند. همچنین واحدها دارای آشپزخانه مجهز همراه با یخچال، اجاق گاز، کتری، قهوه ساز، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی هستند.

بعلاوه از نقاط محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به خیابان بار مارماریس، پنج شنبه بازار مارماریس و مرکز خرید کاراکان اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که ۴۹ کیلومتر از City Suites فاصله دارد.

 

بهترین سفرهای یک روزه از مارماریس

آدرس: Kubilay Alpugan Sokak No : 5, 48700 Marmaris, Turkey

 

MaviMaris Doğa Evleri

این هتل آپارتمان در ۱۶ کیلومتری مرکز خرید کاراکان، اقامتگاهی جذاب و مفرح را همراه با باغ، تراس و رزرواسیون ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. تمامی واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، یک پاسیو با منظره باغ و آشپزخانه کاملا مجهزهمراه با فضای غذاخوری هستند.

در ضمن اگر دوست دارید این منطقه را کشف کنید، از دوچرخه سواری در اطراف ملک غافل نشوید. به لحاظ دسترسی‌ها پنج شنبه بازار مارماریس در ۱۷ کیلومتری، قایق‌های تفریحی مارماریس مارینا در ۱۷ کیلومتری و فرودگاه دالامان در ۵۸ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارند.

آدرس: Turgut Mah. Merkez/7 Sokak No:187/1 Marmaris/Muğla, Marmaris, Turkey

 

Defne Residence Selimiye

و در آخر به این ملک زیبا و خوش منظره می‌رسیم که تنها ۱۵۰ متر از ساحل سلیمیه فاصله دارد و با امکانات رفاهی جذابی نظیر استخر فصلی در فضای باز، امکانات باربیکیو، رزرواسیون ۲۴ ساعته، باغ و پارکینگ اختصاصی رایگان به استقبال مسافران تور مارماریس می‌آید. جالب است بدانید که در این حوالی، می‌توان از ماهیگیری نیز لذت برد.

 این آپارتمان دارای واحدهای ۱ خوابه است که با حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با منظره استخر از مهمانان پذیرایی می‌کنند. گفتنی است مرکز خرید کاراکان ۲۲ کیلومتر، پنجشنبه بازار مارماریس ۲۳ کیلومتر و فرودگاه دالامان ۶۳ کیلومتر با آپارتمان فاصله دارند. در ضمن این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

پارک‌های آبی مارماریس را بشناسیم

آدرس: Selimiye mahallesi, Hanım Pınar Sokak 77/2 Selimiye Marmaris Muğla, 48710 Marmaris, Turkey

۲۵ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران