سفری خانوادگی با کودکان به کوه سامویی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
سفری خانوادگی با کودکان به کوه سامویی

سفرهای خانواگی برای کاوش در کشوری جدید می‌تواند شدیدا جذاب و تجربه‌ای لذتبخش باشد. اما مساله‌ای که به شدت حائز اهمیت است سرگرم نگه داشتن بچه‌هاست. خیلی وقت‌ها این مساله می‌تواند سخت و طاقت فرسا باشد. اما خوشبختانه در تور سامویی چیزهای زیادی برای انجام دادن با بچه‌ها وجود دارد که هم آن‌ها را سرگرم می‌کند هم خیال شما را از این بابت راحت می‌کند. از پارک‌های آبی گرفته تا یک بازی جزیره‌ای منحصر به فرد به نام گلف فوتبال، این جزیره زیبای تایلندی نوید یک زمان عالی را برای هر یک از اعضای خانواده می‌دهد.

 

پارک ملی دریایی آنگ تانگ را کاوش کنید

اگر به دنبال کارهایی برای انجام دادن در کوه سامویی با بچه‌ها هستید، یکی از بهترین و جذاب‌ترین گزینه‌ها این است که آن‌ها را به پارک ملی جذاب دریایی آنگ تانگ سامویی ببرید. بیش از ۴۲ جزیره وجود دارد که بخشی از این پارک ملی هستند و شما این شانس را دارید که اکوسیستم شگفت‌انگیزی را در همه آن‌ها کشف کنید. در حالی که بیشتر پارک ملی در خشکی قرار دارد، بیش از ۵۰ کیلومتر مربع از پارک زیر آب است و فرصت کافی برای کشف موجودات خشکی عجیب و غریب و همچنین حیوانات دریایی زیبا مانند ماهی، سفره ماهی‌ها و مرجان‌ها را به شما می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌های خانوادگی سامویی

آدرس: 45/1-2 Moo 1 Thongsala Koh Phangan, Surat Thani 84280, Thailand

 

زیپلاینگ در Canopy Adventures Samui

بچه‌ها چیزی جز ماجراجویی را دوست ندارند و فعالیت‌های به یاد ماندنی مانند زیپ لاین از جمله بهترین کارهایی است که در کوه سامویی با بچه‌ها انجام می‌شود. Canopy Adventures در کوه سامویی دقیقا این فرصت را ارائه می‌دهد زیرا افراد در هر سنی می‌توانند از طریق فضای سرسبز منطقه زیپ لاین کنند. نقطه شروع فعالیت زیپ لاین در سکرت فالز واقع شده بنابراین با زیپ لاین در هوا، با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت، می‌توانید در تور سامویی منظره‌ای باورنکردنی از آبشار و همچنین چشم‌انداز اطراف را مشاهده کنید.

آدرس: Soi 5, Tambon Mae Nam, Koh Samui, Surat Thani 84320, Thailand

 

از پارک آبی Pink Elephant Samui لذت ببرید

یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی سامویی، پارک آبی سامویی فیل صورتی است، بازدیدی که مطمئنا یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی است که می‌توان در کوه سامویی با بچه‌ها انجام داد. در واقع، این پارک آبی با در نظر گرفتن سرگرمی کودکان طراحی شده و با سرسره‌های پیچ در پیچ، استخرهای فراوان، مناطق رقص باران، مراکز تنقلات و سایر بازی‌ها و فعالیت‌هایی که برای کودکان ایده‌آل است، اوقات شاد و سرگرم کننده و خاطره‌انگیزی را برای بچه‌ها رقم می‌زند.

 

برترین ویلاهای لاکچری سامویی

ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه (۱۰:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ بعدازظهر)

آدرس: 28, 41 Mae Nam, Ko Samui District, Surat Thani 84330, Thailand

 

به اتاق فرار Escape Break بروید

یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در کوه سامویی با بچه‌ها انجام داد، بازدید از اتاق فرار در Escape Break است. کودکان و بزرگسالان به طور یکسان می‌توانند با استفاده از سرنخ‌ها، قدرت تحلیل و تاکتیک‌ها، لحظات فوق‌العاده‌ای را در تلاش برای یافتن راهی برای خروج از یک اتاق قفل شده داشته باشند. شما می‌توانید از میان ۴ بازی هیجان‌انگیز از جمله Relic Rush، Kowloon Captive، Outbreak و Lost Ship را انتخاب کنید. به شما ۶۰ دقیقه فرصت داده می‌شود تا از اتاق فرار کنید و راه خود را به سمت هدف نهایی یعنی آزادی باز کنید. این یک ماجراجویی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است که همه می‌توانند از آن لذت ببرند.

ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه (۱۰:۰۰ صبح تا ۸:۳۰ بعدازظهر)

آدرس: 176/34, Koh Samui, Surat Thani 84310, Thailand

 

در ساحل بوفوت پرسه بزنید

ساحل بوفوت یکی از زیباترین سواحل کوه سامویی است و برای استراحت‌های خانوادگی کوچک و آرام ایده‌آل است. اگر به دنبال کارهای آرامش‌بخش در کوه سامویی با بچه‌ها هستید، می‌توانید از ساحل بوفوت دیدن کنید که مملو از شن‌های سفید نرم، آب‌های تمیز و نیلگون و تعدادی رستوران عجیب و غریب است و غذاهای محلی خوشمزه سرو می‌کنند. همچنین چندین کلوب برای کودکان و هتل‌های خانواده‌پسند وجود دارد که می‌توانید در این ساحل عجیب و نسبتا خلوت در کوه سامویی از آنها دیدن کنید.

 

بهترین بازارهای شبانه در جزیره سامویی ، تایلند

آدرس: Northern coast of Koh Samui, Thailand

 

از بودای بزرگ دیدن کنید

بودای بزرگ یک مجسمه عظیم از بودا است که از سال ۱۹۷۲ در کوه سامویی وجود دارد و می‌توان آن را در مجموعه معبد فرا یای پیدا کرد. بودای بزرگ که ۱۲ متر ارتفاع دارد، یکی از مهم‌ترین و نمادی‌ترین بناهای معنوی در کوه سامویی است. بازدید از این اثر هنری باورنکردنی و ادای احترام در معبد یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که می‌توان در تور سامویی با بچه‌ها انجام داد. همچنین می‌توانید در کافه معبد مجاور توقف کنید و از نوشیدنی‌هایی لذت ببرید.

ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه (۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۴۵ بعدازظهر)

آدرس: Bo Put, Ko Samui District, Surat Thani, Thailand

 

به کارتینگ در Samui Go-Kart بروید

قطعا یکی از هیجان‌انگیزترین و پرماجراترین کارها در کوه سامویی با بچه‌ها، رفتن به کارتینگ در یکی از حرفه‌ای ترین پیست‌های کارتینگ در تایلند است. این پیست به طول ۵۰۰ متر دارای تمام تدابیر ایمنی لازم برای انجام یک فعالیت ایمن و مفرح است که می‌تواند برای افراد در هر سنی لذت‌بخش باشد. پیچ‌های بسیار تنگ و موانعی وجود دارد که واقعا محدودیت‌های مهارت‌های رانندگی شما را آزمایش می‌کند. این یک فعالیت هیجان‌انگیز و به یادماندنی برای تمام اعضای خانواده در تور تایلند است!

 

۷ مکان تماشایی در سامویی که می‌توانید رایگان از آن‌ها دیدن کنید

ساعت کار: جمعه تا یکشنبه (۱۰:۰۰ صبح تا ۷:۰۰ بعدازظهر)

آدرس: 3/196 moo 2, Chaweng Lake, Bophut, Ko Samui, Surat Thani 84320, Thailand

 

با دوستان خود در سامویی فوتبال گلف بازی کنید

در فاصله ۵ دقیقه‌ای از بودای بزرگ، در جاده ساحلی، یکی از آرامش بخش‌ترین و سرگرم کننده‌ترین مراکز تفریحی و ورزشی در کوه سامویی است که تمام خانواده می‌توانند از آن لذت ببرند. می‌توانید یک دور چالش‌برانگیز فوتبال در باغ گیاه شناسی بازی کنید، دست خود را در گلف قوی کنید و از نسیم دریا لذت ببرید. فرصتی برای تماشای پرندگان داشته باشید و حتی ۳۵۰ گونه گیاهی را که می‌توانید در اینجا پیدا کنید، بررسی کنید. بازدید از گلف فوتبال سامویی یکی از بهترین کارهایی است که در کوه سامویی برای خانواده‌ها توصیه می‌شود.

ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه (۹:۰۰ صبح تا ۶:۳۰ بعدازظهر)

آدرس: 63/240 Ko Samui District, Surat Thani 84320, Thailand

 

در فستیوال مرکزی سامویی خرید کنید

اگر به دنبال کارهای تفریحی و آرامش‌بخش برای خانواده‌ها در کوه سامویی هستید، می‌توانید به فستیوال مرکزی سامویی بروید. این یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در کوه سامویی است که در مساحت وسیعی و در ۳ طبقه گسترده شده است. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های طراحان بوتیک، فودکورت فوق‌العاده، قسمت‌های نشستن در فضای باز، منطقه بازی و موارد دیگر است که کارهای مختلفی را برای همه افراد خانواده فراهم می‌آورد.

 

بهترین سواحل سامویی برای شناکردن در آب‌های آرام و درخشان

ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه (۱۱:۰۰ صبح تا ۸:۰۰ بعدازظهر)

آدرس: 209 Ko Samui District, Surat Thani 84320, Thailand

 

در پارک آبی آکوا سامویی لذت ببرید

اگر به دنبال سرگرمی کامل خانوادگی هستید، به آکواپارک سامویی که یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی در کوه سامویی است، نگاه نکنید. یک روز در آکواپارک یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در کوه سامویی برای خانواده‌ها انجام داد. برخی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های پارک عبارتند از تعداد زیادی از فعالیت‌های آبی سرگرم کننده، چندین استخر شنا، یک استخر موج، ترامپولین‌های بزرگ، یک راکر موز، سیارات گهواره‌ای، یک کوه یخ به ارتفاع پنج متر، چرخ فلک، منجنیق و سایر فعالیت‌های سرگرم کننده.

ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه (۱۰:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ بعدازظهر)

آدرس: Bo Put, Ko Samui District, Surat Thani, Thailand

 

از آکواریوم سامویی و باغ وحش ببر دیدن کنید

هنگامی که در حال بازدید از این منطقه هستید، یکی از کارهایی که در کوه سامویی برای خانواده‌ها توصیه می‌شود، بازدید از آکواریوم سامویی و باغ وحش ببر است. این نمایش جذاب از برخی از جذاب‌ترین موجودات وحشی، مردم را در هر سنی شگفت‌زده می‌کند. این یک فرصت عالی برای نزدیک شدن به پرندگان عجیب و غریب مانند توکان و تماشای حیواناتی مانند ببر، کوسه و لاک پشت در زیستگاه طبیعی آن‌ها است. باغ وحش خانه پلنگ‌ها و گربه‌های بنگالی است که آموزش دیده و ایمن در محوطه نگهداری می‌شوند.

 

۱۰ فعالیت جذابی که در جزیره پانگان سامویی باید تجربه کنید

ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه (۱۱:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ بعدازظهر)

آدرس: Laem-Set Road, Ko Samui District, Surat Thani 84310, Thailand

 

در جزیره کوه تان استراحت کنید

یکی از زیباترین مکان‌های کوه سامویی جزیره کوه تان است که یک خلوت طبیعی خلوت است. دور شدن از سرزمین اصلی و گذراندن یک یا دو روز در میان جنگل‌های بارانی بکر این جزیره و آفتاب گرفتن در سواحل دست نخورده، بدون شک یکی از بهترین کارهایی است که در کوه سامویی برای خانواده‌ها انجام می‌شود. این جزیره طیف وسیعی از تجربیات از جمله جت اسکی، غواصی، جنگل نوردی و بسیاری دیگر را ارائه می‌دهد که حسابی روز شما را می‌سازد.

آدرس:  5 km south of Koh Samui, Gulf of Thailand, Thailand

 

ورزش‌های آبی را در ساحل چاونگ امتحان کنید

یکی از مکان‌های تفریحی برای ورزش‌های آبی در کوه سامویی، ساحل چاونگ است. چندین مرکز ورزش‌های آبی وجود دارد که در طول ساحل راه اندازی شده‌اند تا نهایت تجربه ماجراجویی را به شما ارائه دهند. در ساحل چاونگ می‌توانید از ورزش‌هایی مانند جت اسکی، غواصی، پاراسلینگ، ویک بورد، کایاک سواری و بسیاری دیگر لذت ببرید. بچه‌ها می‌توانند سوار قایق‌های موزی شوند و همچنین سوار بر جت اسکی شوند. یک شب پرماجرا در ساحل چاونگ یکی از خاطره انگیزترین کارهایی است که در کوه سامویی برای خانواده‌ها انجام می‌شود.

 

بهترین بوتیک هتل‌های سامویی

ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه (۱۰:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ بعدازظهر)

آدرس: Chaweng Beach, Koh Samui District, Surat Thani 84310, Thailand

۲۸ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران