برترین هتل‌های استانبول در سال ۲۰۲۱

جاذبه‌های گردشگری استانبول
برترین هتل‌های استانبول در سال ۲۰۲۱

پارامترهای زیادی وجود دارد که بتوان با احتساب آن‌ها، به هتل‌های مختلف امتیاز داد و در نهایت آن‌ها را به عنوان برترین‌ها معرفی نمود. مخصوصا اگر به تور استانبول بروید که شهری بزرگ بوده و از نظر جغرافیایی نیز شرایطی خاص دارد. به همین دلیل ما به سراغ لیستی که به تازگی سایت کلچرتریپ منتشر کرده رفته‌ایم تا ۹ هتل برتر به انتخاب این سایت معتبر را به شما معرفی نماییم. پس اگر قصد رفتن به این شهر را دارید با ما همراه شوید، شاید این نوشته در انتخاب محل اقامتتان در استانبول بتواند کمکی به شما کند.

 

هتل پوئم (Poem)

درست در نزدیکی مساجد ایاصوفیه و آبی، هر ۲۰ اتاق این هتل با استایل خاص و مدرن طراحی شده و در آن‌ها به خوبی از المان‌های هنری محلی و دوران عثمانی استفاده شده است. در این هتل شما تصاویری از هنرمندان بزرگ دنیا همچون آدری هپبورن یا چارلی چاپلین را می‌بینید و پوسترهایی از فیلم‌ها و انیمیشن‌های مهم تاریخ بر روی در و دیوار نقش بسته‌اند. از پنجره‌ی اقامتگاه‌های این هتل می‌توانید دریای مرمره را ببینید و اگر به روفتاپ هتل بروید، این منظره حتی زیباتر نیز خواهد بود. مخصوصا هنگام غروب آفتاب وقتی یک نوشیدنی نیز برای خود سفارش داده‌اید.

 

بهترین هتل‌های منطقه فاتح استانبول

این بوتیک هتل زیبا امکانات خیلی عالی و خدماتی خوب را در قالب یک ظاهر چشم‌گیر برای شما ارائه می‌کند و با توجه به قیمت نه چندان بالایش، یک انتخاب ایده‌آل در سفر به استانبول به حساب خواهد آمد. اگر هتل پوئم را انتخاب کنید، در کنار نزدیکی به تنگه بسفور، مراکز خرید و بازار بزرگ استانبول خیلی جاهای دیگر، امکانات خیلی خوبی از جمله اینترنت رایگان پر سرعت، اتاق‌های خوانوادگی، اتاق‌های بزرگ همراه با تلوزیون، مبلمان و امکانات رفاهی کامل و ... نصیبتان می‌شود. همچنین آن‌هایی که حیوانات خانگی دارند نیز می‌توانند از قبل اطلاع دهند و آن را همراه خود به هتل ببرند.

آدرس: Akbiyik Cad.Terbiyik Sok. No:12 Sultanahmet, Fatih

شماره تماس: 00902125167636

 

هتل سلین (Celine)

درست در مقابل میدان سلطان احمد، بوتیک هتل جذاب و دیگری در یک ساختمان تاریخی واقع شده که در سایه‌ی هتل‌های زنجیره‌ای و بزرگ استانبول، نام آن آنقدر که باید شنیده نمی‌شود. این ساختمان زمانی در اختیار نامه رسان‌های ارتش عثمانی بوده و حالا ۱۴ اتاق فوق‌العاده برای مهمانانی است که می‌خواهند در جایی خاص و متفاوت و البته نزدیک به جاذبه‌های گردشگری استانبول اقامت داشته باشند. جالب است بدانید بخشی از دکور و ساختار داخلی این بنا نیز از گذشته به جا مانده و تنها ترمیم شده است. چیزهای جدیدی هم که به واحدها اضافه شده، در نهایت با حال و هوای کلی بنا یکپارچه است.

 

هتل‌های ۵ ستاره شاخ طلایی استانبول

البته نگذارید ظاهر قدیمی هتل شما را گول بزند، هر کدام از این ۱۴ واحد با فضای بزرگ و جذابیتی که دارند، امکانات کاملا مدرن از جمله سیستم تهویه هوای مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام شیک، تلوزیون بزرگ به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت رایگان بی‌سیم، داک آیپاد و ... را در اختیار شما می‌گذارند. این مجموعه دارای رستوران و بار اختصاصی نیز بوده که هر دو از کیفیت بالایی برخوردارند.

آدرس: Peykhane Cad. No:28 Sultanahmet

شماره تماس: 00902125171919

 

هتل "قصر مگنورا" (The Magnaura Palace)

در پایین بنا شما یک کافه به سبک فرانسوی و بسیار زیبا می‌بینید اما سه طبقه بالایی یک هتل عالی بوده که با اتاق‌های زیبا، امکانات عالی و قیمت نسبتا مناسب، انتخابی فوق‌العاده در استانبول به حساب می‌آید. کافی است به نمرات و جوایز این هتل نگاه بندازید تا ببینید که قصر مگنورا در این سال‌ها تا چه حد موفق بوده است.

این بنا در منطقه سلطان احمد استانبول و در فاصله‌ی بسیار کمی از مساجد ایاصوفیه و آبی قرار دارد و دسترسی آن به نقاط گردشگری و خرید استانبول عالی است. هتل دارای امکانات رفاهی خیلی خوبی که شامل رستوران اختصاصی و اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های بنا می‌شود و همچنین خود واحدها نیز شکیل و در عین حال ساده هستند و امکانات کاملی را در اختیار شما می‌گذارند. وقتی وارد هر کدام از این اتاق‌ها شدید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، نمای مناره‌های مسجد آبی از پنجره‌های این واحدهاست.

آدرس: Sultanahmet Mah. Dalbasti Sok. No:13/1 Sultanahmet, Fatih

شماره تماس:  00902124588383

 

هتل آجوا سلطان احمد (Ajwa Hotel Sultanahmet)

بر خلاف خیلی از هتل‌های لاکچری منطقه سلطان احمد که در بناهای قدیمی قرار گرفته‌اند، هتل آجوا که از سال ۲۰۱۷ در این بخش از استانبول شروع به کار کرده، در بنایی نوساز ساخته شده که طراحی آن به سبک دوران اوج عثمانی است. این هتل دارای ۶۱ اتاق و سوییت فوق‌العاده زیبا بوده که طراحی آن اقتباس شده از قصر توپکاپی است. آن حس شاهانه و لاکچری که در چنین هتل‌های گران‌قیمتی را باید تجربه کنید کاملا در آجوا سلطان احمد پیدا خواهید کرد. استفاده از بهترین مبلمان‌ها، پارچه‌های ابریشم، فرش تبریز و نقاشی‌هایی که همگی با دست روی سقف کشیده شده‌اند.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره آکسارای استانبول

شاید هتل‌های گران‌تری از آجوا سلطان احمد در استانبول باشد اما شیوه‌ی خاص ورود این برند به هتل داری در استانبول، بنای مدرن اما با طراحی زیبا و امکانات سرشاری که به مهمانان داده می‌شود در کنار موقعیت عالی هتل در شهر، همه و همه از آجوا، بهترین هتل ۵ ستاره شهر را می‌سازد. این مجموعه دارای چند رستوران عالی، مرکز اسپا و سلامت لاکچری آفیا، سالن ورزشی مجهز و بسیاری امکانات رفاهی ریز و درشت دیگر است.

آدرس: Piyerloti No:30, Sultanahmet, Çemberlitaş, Fatih

شماره تماس: 00902126382200

 

هتل اوباهان (Obahan)

اوباهان را باید از آن دست هتل‌های مقرون به صرفه استانبول در نظر گرفته که امکاناتی عالی به شما ارائه می‌کند و درست در کنار ضلع جنوبی مسجد آبی واقع شده است. تمامی ۱۵ اتاق این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و چند سوییت بزرگ و خانوادگی نیز برای این محل در نظر گرفته شده است.

این هتل دارای رستوران یا بار اختصاصی نیست و تنها یک غذاخوری شیک و کوچک دارد که در آن صبحانه سرو می‌شود. با این حال اطراف هتل اوباهان پر شده از رستوران‌ها و کافه‌ها و غذاخوری‌های متنوعی که می‌توانید به آن‌جاها مراجعه کنید. اتاق‌ها و سوییت‌های این محل نیز شیک و تمیز بوده و به نسبت قیمتی که برای آن‌ها می‌پردازید، عالی هستند. این هتل به خاطر همین قیمت مناسب، شکیل بودن و خدمات عالی خود توانسته نمراتی بسیار خوبی از مسافرانی که در آن‌جا سکونت داشته‌اند، دریافت کند.

 

هتل‌های محله مودا، نیمه آسیایی استانبول

آدرس:  Sultanahmet Mahallesı Marmara Region, Akbıyık Değirmeni Sk. NO 34, 34400 Fatih

شماره تماس: 00902125168080

 

هتل آرکادیا بلو (Arcadia Blue)

آرکادیا بلو یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در استانبول است که طراحی داخلی زیبا و دلنشینی دارد. اتاق‌هایی به سبک غربی  مدرن که در آن‌ها از سنگ مرمر و چوب فندق استفاده شده و مینیمالیستی و بسیار شیک هستند. این مجموعه دارای یک مرکز اسپا و سلامت و حمام ترکی عالی و همچنین رستورانی عالی‌ست که در استابول معروف است. همچنین اگر به روفتاپ هتل بروید، می‌توانید یک نوشیدنی عالی در بار آن‌جا سفارش داده و رو به نمای زیبایی از مسجد آبی و ایاصوفیه آن را صرف کنید.

این هتل تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره استاندارد را دارد اما آن تجمل هتل‌های لاکچری را در آن نمی‌بینید و همین باعث می‌شود تمام این امکانات عالی با قیمتی به مراتب پایین‌‌تر از هتل‌های مجلل در اختیار شما قرار داده می‌شود. اتاق‌های آرکادیا بلو نمای زیبایی از دریای مرمره را برایتان به نمایش می‌گذارند، تلوزیون بزرگ و کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین اینترنت پرسرعت رایگان دارند و همچنین از سرویس حمام و دستشویی بسیار عالی برخورداند. این هتل نیز در جایی عالی واقع شده و از آن‌جا به راحتی می‌توانید به سراغ اغلب جاذبه‌های گردشگری شهر بروید. البته بیشتر پیشنهاد می‌کنیم زوج‌ها این هتل را انتخاب کنند و خانواده‌ها بهتر است هتل‌های دیگری را برگزینند.

آدرس: Dr. Imran Oktem Cad. No:1 Sultanahmet, Fatih

شماره تماس: 00902125169696

 

هتل ابراهیم پاشا (Ibrahim Pasha)

یکی دیگر از بوتیک‌ هتل‌های فوق‌العاده استانبول که بدون شک برای اقامت در سفر به این شهر پیشنها می‌شود.  این هتل به نام وزیر اعظم دوران عثمانی در قرن 16 میلادی اسم گذاری شده و در واقع دو خانه‌ی تاریخی است که حالا به عنوان یک بوتیک هتل یک پارچه عمل می‌کند و از نظر موقعیت جغرافیی نیز درست در چند قدمی مسجد آبی واقع شده است.

مجموعا ۲۴ اتاق برای هتل ابراهیم پاشا در نظر گرفته شده که هر کدام طراحی داخلی متفاوتی دارند و با داشتن فضایی بزرگ، طراحی فوق‌العاده شیک، شومینه و امکانات کامل، همچون خانه‌ای زیبا و منحصر به فرد، چند روز اقامت عالی را برایتان در استانبول رقم خواهند زد. این مجموعه در کنار اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های هتل و تجهیزات رفاهی کامل، دارای یک بار اختصاصی خیلی خوب نیز هست اما رستورانی در خود ندارد. قیمت اتاق‌ها در آن‌جا نیز متفاوت است و در بزرگ‌ترین و گران‌ترین حالت ممکن، امکان میزبانی تا ۴ بزرگسال و ۴ کودک را در خود دارد.

آدرس: Terzihane Sok. No:7, Sultanahmet, Fatih

شماره تماس: 00902125180395

 

هتل "خانه سفید" (White House)

این هتل بسیار معروف و البته محبوب ۴ ستاره در استانبول به خاطر زرق و برق اتاق‌هایش، خدمات عالی و البته موقعیت جغرافیایی بسیار خوب، توانسته امتیازات خیلی خوبی برای خود ثبت کند. اگر در خانه سفید اقامت داشته باشید، تنها ۵ دقیقه پیاده از مراکز گردشگری سلطان احمد دور خواهید بود و به راحتی به سیستم حمل و نقل عمومی استانبول و جاذبه‌های شهر دسترسی خواهید داشت.

این مجموعه دارای ۲۲ اتاق است که هر کدام به شکلی متفاوت و البته رنگارنگ طراحی شده‌اند و بیشتر از رنگ سفید، طلایی و صورتی در دکور بندی آن‌ها استفاده شده است. همچنین برای صبحانه نیز می‌توانید از بوفه باز که هم صبحانه ترکی و هم صبحانه بین‌المللی را شامل می‌شود، استفاده کنید. نکته دیگر در مورد هتل خانه سفید این که هم اتاق‌های تک‌نفره دارد هم اتاق‌های دو نفره و هم واحدهای خانوادگی که این مکان را برای جمع‌های مختلف مناسب جلوه می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های اطراف خیابان استقلال

آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih

شماره تماس: 00902125260019

 

هتل قصر پرا (Pera Palace)

و در آخرین گزینه حتما باید سراغ یکی دیگر از هتل‌های لاکچری و بسیار مهم استانبول، یعنی قصر پرا می‌رفتیم. این هتل در منطقه بی‌اغلو واقع شده، جایی که رستوران‌های مدرن، کلاب‌های شبانه و مراکز خرید لوکس در آن‌جا قرار دارند و البته دسترسی شما به جاذبه‌های تاریخی شهر نیز راحت خواهد بود.

این قصر زیبا در بنایی مربوط به قرن ۱۹ میلادی ساخته شده اما بازسازی‌های صورت گرفته آن را به مکانی بسیار مدرن و مجلل بدل کرده است. اقامت در قصر پرا، دقیقا آن حس تجملی که باید را به شما القا می‌کند، مخصوصا این که یک استخر سرپوشیده یک مرکز اسپا و سلامتی لوکس و اتاق‌های بزرگ و زیبا دارد که طراحی داخلی آن‌ها برگرفته شده از اتاق‌های شاهانه مربوط به صده‌های قبل است.

آدرس: Mesrutiyet cad. No:52, Beyoglu

شماره تماس: 00902123774000

۲۹ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران