اقامت در هتل‌های ۴ ستاره آکسارای استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اقامت در هتل‌های ۴ ستاره آکسارای استانبول

استانبول پر از محلات جذابی است که هر کدام‌شان حال و هوای منحصر به فردی دارند و جلوه‌ای از این شهر را به نمایش می‌گذارند. یکی از مناطق بسیار جذاب تور استانبول آکسارای یا آق‌سارای است که به عنوان بخشی از محله فاتح در نظر گرفته می‌شود. این محله که برای گشت و گذار توانسته بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کند از طرف گردشگران استانبول به شدت مورد استقبال قرار گرفته و از آن‌جایی که به اصلی‌ترین جاذبه‌ها دسترسی راحتی دارد گشت و گذار و اقامت در آن بسیار راحت و خاطره‌انگیز است. بنابراین اگر به دنبال جایی برای اقامت هستید که هم به مرکزی‌ترین بخش‌ها دسترسی داشته باشد و هم از همهمه طاقت فرسا به دور باشد ما هتل‌های آکسارای را توصیه می‌کنیم.

 

FOUR SEVEN HOTEL

این هتل که در ساختمانی به سبک کلاسیک واقع شده اتاق‌هایی بزرگ و راحت با تراس و چشم‌انداز شهر ارائه می‌دهد. اتاق‌ها دارای فضای مناسب با تخت بزرگ و رنگ‌های خنثی هستند که حس آرامش و امنیت خاطر را به شما القا می‌کنند. دکوراسیون این اتاق‌ها مدرن و شیک بوده و امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش و سشوار و کمد لباس هستند و قسمتی را به عنوان منطقه نشیمن در دسترس قرار می‌دهند. صبح‌تان را با خوردن صبحانه در بوفه آغاز کنید و بعد به بازدید از جاذبه‌های اصلی شهر همچون مسجد سلیمانیه و مخزن آب باسیلیکا بروید.

آدرس: İnkılap Caddesi No :1/1 Aksaray / Fatih, Fatih, 34096 Istanbul, Turkey

 

Grand Durmaz Hotel

این هتل در شهر قدیمی و درست روبروی ایستگاه متروی آکسارای واقع شده است. اتاق‌های هتل دکوراسیونی مدرن دارند و در برخی از آن‌ها بالکن و وان آبگرم تعبیه شده است. اتاق‌ها دارای میز تحریر، تخت بزرگ، سرویس بهداشتی و حمام و لوازم بهداشتی رایگان، سرویس تهویه هوا و تلوزیون با شبکه‌های بین‌المللی هستند. شما می‌توانید از دستگاه چای ساز و یا قهوه ساز استفاده کنید و از نوشیدنی گرم در اتاق‌تان لذت ببرید ولی توصیه ما این است که برای صبحانه به بوفه روزانه بروید و از گزینه‌های متنوع آن استفاده کنید. همچنین رستوران Terrace Valide نمونه‌ای جذاب از غذهای سنتی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. برای اوقات فراغت به سالن بدن سازی بروید و یا از خدمات اسپا و درمان آن‌ها استفاده کنید.

 

۵ تا از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا

آدرس: Ataturk Bulvari Kemal Pasa Mah. No:4 Aksaray Fatih, Fatih, 34080 Istanbul, Turkey

 

Istanbul Royal Hotel

اتاق‌های هتل رویال استانبول دارای کفپوش فرش و پنجره‌های بزرگ هستند که به خیابان‌های استانبول مشرف هستند. تمامی این اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و مجهز به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی هستند و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی ارائه می‌دهند. هر روز صبح در بوفه از صبحانه کامل و لذیذ لذت ببرید و از انواع نوشیدنی‌های گوارا سفارش دهید. در حالی که از این هتل دسترسی راحتی به سایر نقاط شهر دارید می‌توانید از اینترنت رایگان و میز تور هم استفاده کنید. به علاوه پارکینگ رایگان اختصاصی و خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در دسترس است.

آدرس: Aksaray Cad. No:16 Laleli, Fatih, 34480 Istanbul, Turkey

 

Grand Hilarium Hotel

هتل گراند هیلاریوم که در منطقه مرکزی و تاریخی ینی‌کاپی استانبول واقع شده، با استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سالن بدن سازی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اتاق‌های هتل گرند هیلاریوم دارای مبلمان رنگی روشن هستند و شامل تلویزیون ماهواره‌ای و مینی بار، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی شیک و مدرن می‌شوند. در این هتل می‌توانید بهترین غذاها را در رستوران گرند میل کنید و در سراسر هتل اتصال به اینترنت داشته باشید. همچنین یک بار معمولی وجود دارد که کوکتل‌های عجیب و غریب و نوشیدنی‌های سبک ارائه می‌دهد که برای دورهمی‌های آخر شبی بسیار مناسب و دنج است. به علاوه برخی از خدمات لوکس بالا رده مثل ماساژها با طیف وسیعی از روش‌های درمانی احیا کننده، ماساژ و پدیکور بدن را هم ارائه می‌دهد. هیلاریوم همچنین دارای یک سالن ورزشی مجهز به تجهیزات قلبی عروقی و یک کافی نت هم هست. البته شما برای استفاده از سونا و حمام باید هزینه اضافی بپردازید اما استراحت در آن‌ها بسیار آرامشبخش است.

 

سفری جذاب به مناطق ساحلی آنتالیا

آدرس: Katip Kasim Mah. Mustafa Kemal Pasa Cad. Fabrika Sok. No:3-5 Aksaray, Fatih, 34130 Istanbul, Turkey

 

Amethyst Hotel

این هتل که تنها ۱۲ دقیقه پیاده‌روی از گرند بازار استانبول فاصله دارد یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در آکسارای محسوب می‌شود که اتاق‌های زیبایی دارد. این هتل از یک استخر سرپوشیده چشمگیر و آبگرم با حمام سنتی، سونا و روش‌های ماساژ برخوردار است. در حالی که اتاق‌ها با رنگ‌های ملایم پاستیلی دکور شده‌اند شامل میز کار و حمام اختصاصی با سشوار، تلوزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان می‌شوند. به علاوه ۲ رستوران آمیتیست غذاهای سنتی ترکی و همچنین غذاهای بین المللی تهیه می‌کنند و در لابی بار تا دیر وقت انواع نوشیدنی‌ها و از جمله کوکتل‌های عجیب و غریب سرو می‌شود.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا

آدرس: Mesihpasa Mah Aksaray Cadde No 6 Laleli Beyazit, Fatih, 34126 Istanbul, Turkey

۱۱ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران