بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه در دبی

گفته می‌شود صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است و در سفر با تور دبی، چه مشتاق خوردن یک غذای کامل انگلیسی باشید و یا بخواهید از طعم‌های اصیل خوراکی‌های این شهر لذت ببرید، در هر صورت بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه لحظاتی به یادماندنی را برای شما رقم می‌زنند. این فضاهای زیبا در سفرهای خانوادگی نیز بسیار ایده‌آل بوده و عمدتا فضاهای بازی و امکانات سرگرمی را برای فرزندان خردسال فراهم می‌کنند تا روزشان را با شادی و تفریح شروع نمایند.

 

Bistro des Arts

وقتی صحبت از صبحانه شیک و دوست داشتنی برای والدین و بچه ها به میان می‌آید، این رستوران فرانسوی عجیب و غریب در مارینای دبی بیش از سایرین خودنمایی می‌کند. صرف یک صبحانه بوفه شامل آب میوه تازه و نوشیدنی‌های گرم، غلات و گرانول، میوه‌، شیرینی، نان تازه پخته شده، پنیر، غذاهای سرد، سالاد، ماست و کیک در فضایی زیبا با طراحی دکوراسیون جالب توجه برای شروع روز، ایده بسیار مناسبی است.

 

معرفی ۱۰ برج بلند دبی

غذاهای اصلی نظیر املت، پنکیک، تخم مرغ بندیکت، آووکادو روی نان تست و کروک مسیو را نیز می‌توانید به این مجموعه شگفت‌انگیز اضافه کنید. گفتنی است هزینه یک صبحانه کامل برای کودکان، ۴۰ درهم و برای بزرگسالان ۱۱۹ درهم است.

Bystro 2.0

این کافه رستوران که از فضایی دلپذیر، جادار و آرام برخوردار است، در پارک جمیرا واقع شده و شما را به یک صبحانه بی نظیر دعوت می‌کند. بعلاوه این مکان بسیار مناسب والدینی است که کودک خردسال دارند، زیرا یک فضای بازی عالی با انواع اسباب بازی نیز در این غذاکده درنظر گرفته شده است.غذاهای خوشمزه و ساده، قطعا بسیاری از مشتریان را بارها و بارها به این محیط زیبا بازمی‌گرداند. شاید شما نیز در سفر با تور دبی این شانس را به خودتان بدهید که حداقل از یک قهوه داغ و دلچسب در این مکان لذت ببرید.

 

لاکچری‌ترین تورهای داخلی دبی

Café Confetti

این کافه بسیار زیبا نه تنها مکان مناسبی برای ثبت عکس‌های یادگاری از سفر با تور دبی است، بلکه گوشه‌ای از محیط به فضای بازی و سرگرمی کودکان اختصاص داده شده است. بعلاوه یک منوی ویژه کودکان نیز در دسترس است و خیال شما را از بابت سلامت و مناسب بودن غذاها برای فرزندان دلبندتان راحت می‌کند. از وافل، کرپ و تخم مرغ گرفته تا کروسان، موسلی، املت، لبنیات و سایر گزینه‌های صبحانه در این فضای گرم و دوستانه سرو می‌شوند. اما اگر فرزندتان به لبنیات حساسیت دارد، می‌توانید غذاهای فاقد لبنیات از جمله وافل نارگیل و کرپ نارگیل را برای آنها سفارش دهید.

Carluccio’s

غذاهای سالم از جمله تخم مرغ آب پز و نان تست پنیری و غذاهای شیرین مانند نان تست مربا و پنکیک با موز و نوتلا در بین مردمان دبی بسیار محبوب هستند. و در این رستوران می‌توانید همه این موارد را در کنار کروسان، کلوچه و آووکادوی خرد شده صرف کنید. و البته اگر از علاقمندان خوراکی‌های کافئین‌دار هستید، پیشنهاد می‌کنیم از قهوه ایتالیایی این غذاخوری غافل نشوید.

 

معروف‌ترین ساحل‌های دبی (قسمت اول)

Cat Café Vibrissae

اگر عاشق گربه هستید و می‌خواهید روزتان را با دیدن این موجودات دوست داشتنی شروع کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای صرف صبحانه به این کافه گربه بیایید و از صرف خوراکی‌ها همراه با ناز و نوازش گربه‌ها لذت ببرید. این رستوران سرپوشیده دوست داشتنی و انرژی مثبت، همچنین انواع مختلفی از قهوه‌ها از جمله رز لاته ، لاته پسته و قهوه دالگونا را نیز سرو می‌کند.

Circle

آیا شکمو هستید و یا اشتهای فرزندانتان زیاد است؟ پس حتما به این کافه رستوران خانگی بیایید و با پرداخت هزینه‌ای نسبتا ارزان، از صرف یک صبحانه مفصل و باکیفیت لذت ببرید. شکم‌های گرسنه را می‌توانید با ۶۵ درهم برای افراد بزرگسال و ۳۵ درهم برای کودکان ۴-۱۲ ساله پر کنید. و از همه مهمتر اینکه صبحانه برای کودکان ۳ سال و کمتر رایگان تمام می‌شود. گزینه‌های منو نیز بسیار رنگارنگ و متنوع هستند و بیش از ۲۵ غذا و خوراکی از جمله کره بادام زمینی و نان تست ژله، نان شیرینی و صبحانه کامل انگلیسی را شامل می‌شوند و حتی برای بدغذاترین بچه‌ها نیز می‌توانید خوراکی مطلوبی بیابید.

 

بهترین رستوران‌های نزدیک به دبی مال

Eggspectation

نمی‌توان راجع به بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه در دبی صحبت کرد و از Eggspectation سخنی به میان نیاورد. این مکان عالی که خدمات کاملی را به مشتریان ارائه می‌دهد، در عین حال به دلیل وجود تراسی که چشم اندازی عالی به ساحل و دریا دارد، مورد توجه و محبوب مردم محلی و گردشگران است. و اما در مورد خوراکی‌ها باید بگوییم که همه گزینه‌های صبحانه به بهترین و لذیذترین شکل مهیا بوده و می‌توانید از خوردن آنها در فضای داخلی رستوران و یا در محیط بیرونی نهایت لذت را ببرید.

Live Inn Room

صبحانه در اینجا محدود به یک قهوه سریع و کروسان نیست، بلکه این مکان مفرح که برای بزرگسالان و کودکان بسیار جالب توجه است یک میز صبحانه رنگارنگ و زیبا را برای مشتریانش به ارمغان می‌آورد. چای، میوه، پنکیک‌ها، وافل‌ها و شیرینی‌ها با طعم‌هایی دلپذیر در کنار صبحانه اصلی سرو می‌شوند بعلاوه استخر پشت بام، یک باشگاه ورزشی برای بزرگسالان و فضای بازی رایگان برای افراد خردسال نیز لحظاتی خوش را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زنند.

 

بزرگترین آب‌نمای موزیکال جهان در دبی

The Pangolin

این غذاخوری شیک و مدرن، به دو بخش مخصوص افراد بالای ۱۸ سال و فضای مخصوص خانواده‌ها تقسیم می‌شود. وقتی صحبت از غذاهای خوشمزه برای صبحانه که مهمترین وعده غذایی است به میان می‌آید، گزینه‌های بسیاری از جمله فرنی شکلاتی، شیر با عصاره توت فرنگی و انواع میوه در کنار پنکیک با موز و سس شکلات و پیتزای صبحانه با گوجه فرنگی، تخم مرغ و گوشت گاو ترد را می‌توانید در این مکان به یادماندنی تجربه کنید.

 بعلاوه این غذاکده با برخورداری از یک منطقه بازی، به بچه ها برای سرگرمی و تخلیه انرژی‌شان کمک می‌کند تا در همین حین والدین از طعم غلیظ و مطبوع قهوه لذت ببرند. البته رستوران‌های دیگری از این دست نیز در دبی وجود دارند و اگر با کودک خردسال سفر می‌کنید، مقاله معرفی رستوران‌های مناسب کودکان در دبی در این رابطه اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

گرفتن عکس‌های خاطره‌انگیز در دبی

۲۷ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران