بهترین هتل‌های ۵ ستاره در دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
بهترین هتل‌های ۵ ستاره در دهلی

انتخاب یک هتل خوب و باکیفیت در داشتن سفری به یاد ماندنی تاثیر بسیار زیاد دارد. چرا که هتل نامناسب مانع از استراحت مسافران در طول سفر شده و این تاثیر منفی بر کیفیت سفر خواهد گذاشت. تور هند و سفر به دهلی به عنوان پایتخت این کشور پهناور و دیدنی از محبوبیت بالایی بین توریست‌ها برخوردار است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با بهترین هتل‌های ۵ ستاره دهلی آشنا کنیم. اگر تصمیم خود را برای بازدید از دهلی گرفته‌اید ولی هنوز در انتخاب هتل دو دل هستید شما را به خواندن این مطالب دعوت می‌کنیم.

 

هتل لالیت دهلی نو  (The Lalit New Delhi)

اولین موردی که در بین هتل‌های ۵ ستاره دهلی می‌توان به آن اشاره کرد هتل لالیت نام دارد. این هتل همه چیز تمام در قلب این شهر بزرگ قرار گرفته و دسترسی به تمامی نقاط گردشگری شهر را برای توریست‌ها آسان می‌کند. برای دستیابی به این هتل باید مسیر میدان کانات (Connaught Place) را که میدانی بزرگ در سطح شهر است در پیش بگیرید. کسانی که به دنبال اقامتی لوکس و رویایی هستند بهتر است نام این هتل را در اولین الویت‌های خود قرار دهند. اغلب زوج‌ها اقامت در هتل لالیت را برای ماه عسل خود ترجیح می‌دهند. برای دسترسی آسان‌تر می‌توانید آدرس زیر را دنبال کنید.

 

رستوران‌های خیره کننده در دهلی

Barakhamba Avenue, 110001 New Delhi, India

 

هتل لیلا امبینس کانونشن  (The Leela Ambience Convention Hotel)

از دیگر هتل‌هایی که می‌توان نام آن را در بین بهترین هتل‌های ۵ ستاره در دهلی نام برد هتل لیلا آمبینس کانونشن است. تمامی مسافرانی که در این هتل اقامت دارند از خدمات ارائه شده در آن و همچنین امکان دسترسی آسان به اغلب نقاط شهر ابراز علاقه می‌کنند. این هتل از مساحتی بزرگ و مجلل برخوردار بوده و ۴۵۵ اتاق را برای اقامت مسافران تور هند در خود جای داده است. گردشگران می‌توانند در کمتر از ۱۵ دقیقه به کمک سواری از فرودگاه دهلی به این هتل دسترسی داشته باشند. برای دسترسی آسان به هتل لیلا آمبینس کانونشن آدرس زیر را دنبال کنید.

Maharaja Surajmal Road,  near Yamuna Sports Complex,, 110032 New Delhi, India

 

هتل تاج پالاس  (Taj Palace Hotel)

هتل تاج پلاس انتخاب اکثر افراد معروف دنیا در سفر به دهلی است. چرا که در این هتل می‌توان تجربه یک اقامت لوکس و رویایی را به دست آورد. از جمله امکانات این هتل لاکچری می‌توان به رستوران‌های شیک با منوی غذایی متنوع و لذیذ، استخری روباز با فضایی مدرن و دوست داشتنی، اتاق‌های شیک با طراحی مدرن و لوکس اشاره کرد. علاوه بر تمامی این موارد پرسنل هتل تاج پالاس نهایت سعی خود را می‌کنند تا خدماتی کامل و رضایت‌بخش را به مسافران خود ارائه دهند. اگر دوست دارید در هتلی با سبک معماری خاص و امکانات رفاهی بی عیب و نقص اقامت داشته باشید بهتر است تاج پلاس را نیز در بین گزینه‌های خود قرار دهید. آدرس دقیق رسیدن به این هتل در زیر آورده شده است.

 

گشت وگذاری شبانه در دهلی

Sardar Patel Marg, Chanakyapuri, 110021 New Delhi, India

 

هتل حیات ریجنسی  (Hyatt Regency Delhi)

هتل حیات ریجنسی با داشتن سالن بدنسازی مجهز، استخر روباز، رستوران‌ شیک با منو صبحانه و غذایی کامل توانسته در دسته بهترین هتل‌های ۵ ستاره دهلی قرار بگیرد. علاوه بر آن این هتل لوکس و مجلل در فاصله ۸ کیلومتری از فرودگاه ایندیرا گاندی واقع شده و مسافران می‌توانند تنها در عرض چند دقیقه به آن دسترسی پیدا کنند. برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکنی مشرف به چشم‌انداز زیبای شهر دهلی بوده و توریست‌ها می‌توانند با اقامت در آن‌ها روزهای به یادماندنی را در کنار منظره این شهر محبوب دنیا سپری کنند. برای رفتن به هتل حیات ریجنسی کافی است تا آدرس زیر را دنبال کنید.

Bhikaji Cama Place, Ring Road, 110066 New Delhi, India

 

هتل میدنز  (Maidens Hotel)

آخرین موردی که در این مقاله به عنوان بهترین هتل ۵ ستاره دهلی قصد معرفی آن را داریم هتل میدنز نام دارد. این هتل دارای بنایی قدیمی و تاریخی بوده و همین سبب شده تا در کنار هتل‌های لاکچری دهلی محبوبیت زیادی بین گردشگران پیدا کند. هتل میدنز در سال ۱۹۰۳ بنا شد و سبک معماری منحصر به فردی دارد. در طراحی اتاق‌ها و محیط درونی آن سعی کرده‌اند تا سبک معماری متعلق به قرن ۱۹ را پیاده کنند. از طرفی دیگر ساختمان این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو Civil Line  قرار گرفته و مسافران تور هند می‌توانند به کمک مترو به اکثر نقاط شهر و جاذبه‌های گردشگری دهلی دست یابند. آدرس دقیق این هتل در زیر آورده شده‌ است.

 

سفر به هند و بازدید از قلعه سرخ، یادگار نمادین دهلی

Sham Nath Marg, 110054 New Delhi, India

۲۶ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران