بهترین رستوران‌های ژاپنی در دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
بهترین رستوران‌های ژاپنی در دهلی

پایتخت هند، جایی است که مردمانش قلب‌هایی راضی و طبیعتش جاذبه‌های زیبا و رنگارنگ دارند. بعلاوه دهلی با سابقه تاریخی طولانی از امپراتوری‌های متعدد سلاطین هندی، مغول‌ها و بریتانیایی‌ها، سرشار از بناهای باستانی و تاریخی است. و البته در حال حاضر، این شهر بعنوان یکی از سریع‌ترین شهرهای در حال توسعه در جهان شناخته می‌شود و قطعا در صنعت توریسم و جذب گردشگران تور هند بسیار موفق بوده است.

روح این مکان عظیم به طرزی پیچیده با طعم‌های آن پیوند خورده و بازدیدکنندگان شهر نیازی نیست برای یافتن خوراکی‌ها و غذاهای لذیذ چندان تلاش کنند. دهلی، مکانی به شدت چندفرهنگی است و در رستوران‌هایش با طیف وسیعی از منوها مواجه خواهید شد که به نظر می‌رسد ذائقه‌های مردمان هر گوشه از جهان را پوشش می‌دهند. در این میان اگر علاقند به غذاهای ژاپنی هستید، بهتر است قبل از سفر با برخی از بهترین رستوران‌های ژاپنی دهلی آشنا شوید.

 

Megu

این رستوران اصیل ژاپنی و سطح بالا، به عنوان "مینی ژاپن" دهلی شناخته می‌شود! این غذاکده، متخصص در سرو توفوی دست ساز، سوشی باکیفیت و Sumibi Aburiyaki است که یک تکنیک درجه یک کباب کردن به شمار می‌آید. اگر گذرتان به این غذاکده شیک و لوکس افتاد، پیشنهاد می‌کنیم از خوردن کروکت‌های واگیو، کالاماری ترد و مرغ سوخاری غافل نشوید. بعلاوه دسرهایی نظیر شکلات فوندانت خوشمزه، کرم بروله و بستنی نیز طرفداران بسیاری دارند.

گفتنی است قیمت‌ها نسبت به خدمات و کیفیتی که دریافت می‌کنید بسیار مناسبند و محیط دیدنی و دکوراسیون جذاب، حظ بصری را به مشتریان در حین خوردن غذا هدیه می‌دهند. در ضمن در صورت تمایل، می‌توانید ضمن بهره مندی از پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان، غذایتان را در فضای بیرونی رستوران میل کنید و از هوای تازه برخوردار شوید.

آدرس: The Leela Palace, Diplomatic Enclave, Chanakyapuri, New Delhi, Delhi 110023, India

 

Sushi Haus

اگر شما هم عاشق سوشی‌های تازه هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این غذاکده بزنید که سوشی‌هایش شما را غافلگیر کرده و با خوردن اولین لقمه، تصمیم می‌گیرید که بارها و بارها به این رستوران بیایید. در این میان ماهی تن ماکی، توکیو رول و میگو تمپورا بیش از سایرین توجه مشتریان را جلب می‌کنند. در ضمن این غذاکده، خدمات تحویل غذا را نیز به مشتریانش ارائه می‌دهد و تجربه صرف آرامش بخش غذا در خانه را نیز برایشان رقم می‌زند.

 

معرفی جدیدترین رستوران‌های دهلی

آدرس: 76/2Garhi, Sant Nagar, East of Kailash, New Delhi

 

Guppy By Ai

با ورود به این رستوران، تصور خواهید کرد که به سرزمین عجایب پاگذاشته‌اید. نورپردازی‌های جالب توجه، عروسک‌های کوکشی ژاپنی و بسیاری از عتیقه‌های شگفت انگیز ژاپنی که به رنگ‌های سبز و صورتی آغشته شده‌اند شما را غافلگیر خواهند کرد. این رستوران، یک بار و آشپزخانه معاصر ژاپنی است که در بازار لودی کلونی واقع شده و طیف وسیعی از غذاهای گیاهی را با منوی ناهار و شام جداگانه سرو می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم غذای خود را با سالاد گوپی هاوس شروع کنید که ذائقه‌تان را با طعم‌های لذیذ ساقه بامبو، خردل کاراشی و سبزیجات قلقلک می‌دهد و برای صرف یک غذای فوق العاده آماده می‌کند.  تاتاکی فیله‌ای با سس سویا، یکی دیگر از شاهکارهای سرآشپز بوده که با طعم بی نظیرش همراه گوشت ذوب شده در دهانتان آب می‌شود. مزه شگفت انگیز گیوزای قارچی بخارپز نیز، معجزه می‌کند و شما را بارها و بارها به این رستوران می‌کشاند و حتی می‌توانید آنرا با میگو سفارش دهید.

اما هیچ چیز بهتر از سوشی کلاسیک نیست و این غذاکده، لیست کاملی از سوشی و ساشیمی را در اختیارتان قرار می‌دهد که در این میان، ساشیمی ماهی سالمون و ماهی تن را توصیه می‌کنیم. از دیگر از غذاهایی که باید امتحان کنید، گوشت خوک مخصوص رستوران با لعاب عسل سویا و سس میسو خردل و همچنین چاشو رامن و نودل تخم مرغ خانگی هستند که از گزینه‌های پرطرفدار در این غذاکده به شمار می‌آیند. در نهایت، وعده غذایی‌تان را با کیک هویج یا چیزکیک لیمویی کامل کنید. با توجه به منوی محدود دسر رستوران، انتخاب زیادی ندارید.

آدرس: 28Lodhi Colony, Main Market, New Delhi, Delhi 110003, India

 

Sumo Sushi

اگر به دنبال غذاهای بسیار باکیفیت ژاپنی می‌گردید و در این رابطه وسواس دارید، این غذاکده دقیقا جایی است که مناسب شماست. در اینجا با انواع سوشی‌های لذیذ و عالی مواجه خواهید شد و در این میان آووکادو ماکی، تمپورا مارچوبه، کاتسوی مرغ و سومو سوشی ماهی سالمون تند بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. بعلاوه این غذاکده، با ارائه‌های باکیفیت خدمات تحویل غذا توانسته خودش را در دل مشتریانش به خوبی جا کند.

 

بهترین رستوران‌های آسیایی در دهلی

آدرس: Safdarjung enclave Safdarjung Enclave, New Delhi 110002 India

 

TK's Oriental Grill

غذاهای چینی و اندونزیایی در سرتاسر جهان شهرت دارند و بسیار پرطرفدارند و اگر به این طعم‌ها علاقمندید، توصیه می‌کنیم در سفر با تور دهلی حتما سری به TK's Oriental Grill بزنید. این رستوران که در Hyatt Regency واقع شده است، به شما این امکان را می‌دهد که مواد اولیه را خودتان انتخاب کنید و درست جلوی چشمانتان به روشی که می‌خواهید غذاها را طبخ می‌کنند!

منو بسیار غنی بوده و گزینه‌هایی نظیر خرچنگ تمپورا، کاری زرد شرقی، سوشی و ساشیمی، برنج زرد کاملا پخته، سوپ نودل و سالاد مرغ، از غذاهای پرطرفدار به شمار می‌آیند. بعلاوه می‌توانید وعده غذایی‌تان را با یک دسر یا نوشیدنی بی نظیر همچون پای شکلاتی خوشمزه، بستنی و شربت، قهوه یا چای عالی کامل کنید.

گفتنی است این مکان به دلیل خدمات عالی و پرسنل صمیمی‌اش نیز محبوبیت دارد که همیشه آماده کمک به مشتریان هستند. از قیمت‌های مناسب اینجا شگفت زده خواهید شد و دکوراسیون و فضای دلنشین رستوران، برای همیشه در خاطرتان باقی خواهد ماند. بعلاوه، وای فای رایگان و پارکینگ نیز برای مشتریان مهیا هستند.

آدرس: Ground floor, Hyatt Regency, Ring Rd, Bhikaji Cama Place, Rama Krishna Puram, New Delhi, Delhi 110066, India

 

Kofuku

این رستوران که در حوالی آکادمی هنرهای زیبا و ادبیات واقع شده است، انواع غذاهای ژاپنی لذیذ و باکیفیت نظیر ادامام، سالادهای توفو و برنج زرد خوش‌پز، برنج سرخ شده تپان یاکی، میگوی خامه‌ای و همچنین ترکیب کاری بالیایی و تمپورا را سرو می‌کند. بعلاوه پیشنهاد می‌کنیم حتما از بستنی چای سبز، پنکیک، بستنی وانیلی و یا نوشیدنی‌هایی نظیر چای سبز سرد، ماچا یا موکای سرد امتحان کنید.

این رستوران تازه افتتاح شده، در عین حال از محیطی دنج و دکوراسیونی جالب توجه برخوردار بوده و فضای داخلی با تم بامبو و نقاشی‌های سنتی شما را شیفته خواهد کرد. خدمات نیز فوق العاده هستند و قیمت‌ها پایین می‌باشند.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های دهلی

آدرس: Khel Gaon Marg BG-09, Ansal Plaza Mall, August Kranti Marg, New Delhi 110049 India

 

Yum Yum Cha

این مکان، یک غذاکده مشهور و فوق العاده است که غذاهای شرقی از جمله چند گزینه ژاپنی عالی را سرو می‌کند و میگو دیم سیمز، سوشی دینامیت، کونگ پائو و برنج چسبناک، به زیبایی هر چه تمام‌تر در منوی غنی این رستوران می‌درخشند.

بعلاوه سیر برنج لذیذ، سوشی مرغ و ماهی قزل آلای تند از جمله غذاهایی هستند که در این رستوران باید امتحان کنید. حتی اگر میل به غذا ندارید، توصیه می ‌نیم برای صرف دسرهایی نظیر کاسترد شکلاتی، کیک ذرت، بستنی نارگیلی، ماچای عالی، فراپه شکلاتی یا چای سبز سرد به اینجا بیایید.

در ضمن این مکان برای رفاه حال مشتریانش، خدمات تحویل غذا را نیز ارائه می‌دهد. پرسنل حرفه‌ای، خدمات فوق العاده و قیمت‌های پایین نیز از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران به یادماندنی به شمار می‌آیند.

آدرس: 3,Nelson Mandela Marg, Vasant Kunj, New Delhi 110070 India

 

Sushiya Express

در اینجا این امکان را دارید که یک جعبه سوشی خوشمزه را در ترکیب‌های مختلف انتخاب کنید. این مکان، یک فروشگاه بسیار کوچک است که منویی مفصل را ارائه می‌دهد و می‌توانید از خدمات باکیفیت و بهداشت محور این غذاکده اطمینان داشته باشید. جعبه رول فیوژن، ماتسو مرغ و خوک از محبوب‌ترین گزینه‌های این رستوران به شمار می‌آیند. بعلاوه این مکان، خدمات تحویل غذا را نیز به مشتریانش ارائه می‌دهد.

 

۶ رستوران برای نوش جان کردن صبحانه در گوا

آدرس: L49, 2nd Floor, Laxmi Nagar, New Delhi, Delhi 110092, India

 

Kampai

اینجا نیز، یکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران‌های دهلی برای صرف غذاهای ژاپنی خوشمزه و باکیفیت است. بشقاب سوشی، کاتسو و مرغ کاری کاتسو در کنار دسرها و نوشیدنی‌های لذیذی همچون چیزکیک‌های تمشک، تیرامیسو و چیزکیک‌های خامه‌ای، ماچای گوارا، چای یخی و قهوه معروف این رستوران، طعم‌هایی به یادماندنی را در سفر با تور دهلی برایتان به ارمغان می‌آورند.

بعلاوه این غذاکده، دکور زیبایی دارد که فضای غذاخوری معاصر و سنتی ژاپنی را تداعی می‌کند. خدمات عالی پرسنل مهربان و حرفه‌ای، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برای بهره مندی از هوای تازه و در نهایت قیمت‌های مناسب، این ترکیب را به خوبی کامل می‌کنند.

آدرس: G-02 Worlmark 1, Aerocity, New Delhi 110037 India

 

Fujiya

یکی دیگر از غذاکده‌های مطرح در دهلی، این رستوران است که تقریبا چهار دهه‌ به فعالیت مشغول بوده و در منطقه شیک چاناکیاپوری واقع شده است. اینجا به‌ خاطر دکوراسیون کلاسیک زیبا و منحصر به فرد و غذاهای سنتی چینی و ژاپنی فوق‌العاده‌اش شهرت دارد.

انواع سوپ‌ها از جمله سوپ چینی خوب پخته شده، سوپ ذرت شیرین و سوپ لیمو با اولین قاشق شما را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهند. بعلاوه این رستوران انواع سوپ ماندارین چاو و میزوتاکی، همراه با گزینه‌های رایج ژاپنی مانند مرغ سوکیاکی و ابی تمپورا را سرو می‌کند.

در نهایت چشیدن دسرهای متنوع از جمله کاسترد شکلاتی، بستنی وانیلی و براونی فراپه شکلاتی و انواع نوشیدنی‌ها خصوصا چای پرطرفدار این غذاکده را به شما توصیه می‌کنیم. گفتنی است قیمت‌ها در اینجا بسیار مناسب بوده و خدمات عالی هستند.

 

۷ رستوران برتر محله پانجیم در گوا

آدرس: Malcha Marg, Block A, Diplomatic Enclave, Malcha, New Delhi, Delhi 110021, India

 

Harajuku Tokyo Café

این کافه رستوران بی نظیر که به تازگی در سال گذشته در نزدیکی موزه هنرهای کران نادر افتتاح شد، با دکوراسیونی صورتی و زیبا، پنکیک‌های پف‌دار، دسرهای بی نظیر و غذاهای ژاپنی خوش طعمش شما را شگفت زده می‌کند! همچنین توصیه می‌کنیم از بشقاب‌های سوشی استثنایی این غذاکده از جمله رول تمپورا مارچوبه، رول میگو و آووکادو و رول پنیر غافل نشوید.

آدرس: FF, Select City Walk Mall, Saket District Centre 1st Floor, above Zara, opp. Gap, Delhi, 110017, India

 

YouMee

و در آخر سری می‌زنیم به این رستوران که سوشی‌های برتر شهر را ارائه می‌دهد. در این جا می‌توانید به منویی غنی دسترسی داشته باشید که گزینه‌های متنوعی را برای هر ذائقه و سلیقه‌ای در چنته دارد. بعلاوه دکوراسیون خلاقانه این فضا، از جمله دیوارهای پوشیده شده با نقاشی‌ها و کف‌پوش جذاب و میز وصندلی‌های رنگارنگ در فضایی دنج و راحت، نویدبخش دورهمی‌های شاد و مفرحی با دوستان و عزیزانتان است.

در نهایت اگر به سوشی علاقمندید، توصیه می‌کنیم مقاله ۶ رستوران عالی دهلی برای نوش جان کردن بهترین سوشی‌های هند را نیز مطالعه کنید تا با دیگر گزینه‌های عالی شهر در سفر با تور دهلی آشنا شوید.

آدرس: E Block Rd M27, Ground Floor, Block M, Market, Greater Kailash, New Delhi, Delhi 110048, India

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران