جذاب‌ترین تفریح‌ها در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
جذاب‌ترین تفریح‌ها در مارماریس

وقتی با تور مارماریس به این شهر ساحلی فوق‌العاده سفر می‌کنید طیف بی‌پایانی از فعالیت‌ها وجود دارد که می‌توانید انجام دهید و از آن‌ها لذت ببرید. مارماریس از آن دسته مقاصدی است که در آن می‌توانید کارهایی مثل ورزش‌های آبی، پارک‌های آبی، سفرهای دریایی ، قایقرانی عالی، ورزش‌های ماجراجویی و فضای باز، دوچرخه سواری، پیاده روی، قایقرانی، دوچرخه سواری کوهستانی، اسب سواری، کوهنوردی و خیلی کارهای دیگر انجام دهید. در ادامه بهترین کارهایی که باید انجام دهید را بررسی می‌کنیم.

 

تورهای روزانه و تفریحات از مارماریس

شرکت در تورها و تورهای روزانه بهترین اقدام برای کشف و گشت و گذار در مارماریس و محیط اطراف و همچنین انجام فعالیت‌های عالی در فضای باز و طبیعت است. در مارماریس تعداد زیادی سفر تفریحی روزانه برای انتخاب پیدا خواهید کرد. معمولا هتل‌ها نیز برای پیدا کردن و رزرو تور مشاوره‌های خوبی ارائه می‌دهند.

 

معرفی بهترین رستوران های مارماریس

در مرکز شهر کاوش کنید

شما می‌توانید همراه با کاوش در مرکز شهر از مرکز تاریخی مارماریس، بندرگاه و نستل مارینا در شرق ، ساحل طولانی و تفرجگاه، و همچنین از Siteler و Armutalan در غرب نیز دیدن کنید.

  • شهر قدیمی مارماریس - مرکز تاریخی

منطقه‌ای که با قلعه مارماریس، بندرگاه و مارینا هم مرز است "شهر قدیمی" (مرکز تاریخی) نامیده می‌شود. بناهای تاریخی در مرکز مارماریس همه مربوط به قرن شانزدهم در دوران امپراتوری عثمانی هستند.

  • بندر مارماریس و نتسل مارینا

بندر مارماریس با بارها، مغازه‌ها و رستوران‌های پر جنب و جوش که در امتداد خیابان Kordon، خیابان بارباروس و تفرجگاه به صف کشیده شده‌اند، پر جنب و جوش‌ترین مکان‌ها در مرکز شهر هستند، جایی که می‌توانید جمعیت را در حال راه رفتن، استراحت و لذت بردن از تعطیلات ببینید.

 

۵ بازار جذاب برای خرید به یادماندنی در مارماریس

  • Netsel Marina

نتسل مارینا اصلی‌ترین و محبوب‌ترین تفریگاه ساحلی شهر است. شما می‌توانید این تفریحگاه را در قلب شهر در حالی که در بین زیبایی‌های طبیعی احاطه شده است پیدا کنید. به علاوه مغازه‌های تجهیزات قایق‌های تفریحی، فروشگاه‌های لباس‌های مارک، بازارها، مغازه‌های سوغاتی فروشی، رستوران‌ها و بارهای لوکس را در این منطقه خواهید دید که به عنوان مکمل برنامه گشت و گذار در نتسل مارینا می‌توانند بسیار سرگرم کننده و جذاب هم باشند.

به گردش ساحلی بروید

مارماریس مقصدی جذاب و ساحلی است که با سواحل زیبا و فوق‌العاده‌ای احاطه شده است. لانگ بیچ و ساحل مارماریس اوربان به عنوان دو ساحل اصلی مارماریس در مرکز شهر شناخته شده و مشهور هستند. بنابراین به راحتی می‌توانید آن‌ها را پیدا کرده و برنامه گشت و گذار و تفریح در آنان را برنامه‌ریزی کنید. این دو ساحل که درست در کنار یکدیگر واقع شده‌اند طیف گسترده‌ای از امکانات و تفریحات را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهند. شما می‌توانید با اعضای خانواده و یا همراهان‌تان در بخش‌های مختلف این ساحل گشت و گذار کنید و همگی از تفریح‌های مناسب خودتان لذت ببرید. لانگ بیچ با ۱۰ کیلومتر طول مملو از کافه‌ها، رستوران‌ها، بارها و مغازه‌های صندل فروشی، عینک آفتابی و سوغاتی فروشی است. در اینجا شما به هر آنچه که برای تعطیلات بی‌نظیر ساحلی و تفریحات آبی در مارماریس احتیاج پیدا خواهید کرد را می‌توانید پیدا کنید.

 

۶ جاذبه‌ی گردشگری مارماریس؛ شهر زیبای‌های تاریخی ترکیه

در پارک‌های آبی تفریح کنید

مارماریس دارای دو پارک بزرگ آبی است. پارک آبی آکوا دریم و پارک آبی آتلانتیس مارماریس دو پارک آبی شهر هستند که جمعیت زیادی را در فصل تابستان به خود می‌بینند. اگرچه بسیاری از هتل‌های دیگر نیز پارک‌های آبی کوچک خود را دارند اما هیچ چیزی نمی‌تواند تجربه گشت و گذار در این دو پارک را بازسازی کند. بنابراین روزی را برای گردش در یکی از این دو پارک اختصاص دهید.

در ورزش‌های آبی غرق شوید

اگر عاشق ورزش‌های آبی هستید، فرصت‌های زیادی در مارماریس از جمله پاراسیلینگ، پدالو، جت اسکی، قایق رانی، قایقرانی در دریا، غواصی در دریا و موارد دیگر وجود دارد. به علاوه وجود کروز آبی، سفرهای روزانه با قایق، تور غواصی، تور ماهیگیری و تور رفتینگ بهترین گزینه‌ها برای ورزش‌های بزرگ آبی و فعالیت‌های دریایی هستند که می‌توانند در کیفیت و جذابیت سفر شما اثر مستقیم بگذارند.

 

بهترین سفرهای روزانه از مارماریس

از کاوش در طبیعت لذت ببرید

اگر عاشق ورزش در فضای باز هستید، فرصت‌های زیادی در مارماریس وجود دارد از جمله ۴ × ۴ سافاری آفرود، سافاری باگی، دوچرخه سواری، جنگل‌گردی با دوچرخه کوهستان، سفرهای دریایی با کاتاماران، جت اسکی، قایقرانی، رفتینگ ، کوهنوردی، غواصی، پینت بال، اسب سواری، کوهپیمایی، کارتینگ و موارد دیگر که هر کدام از این‌ها به شما فرصت تفریح و لمس متفاوتی از گردش در طبیعت را ارائه می‌دهند. با انواع تورهای ورزشی در طبیعت لذت روزی خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

۱۹ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران