معرفی بهترین هتل‌های 4 ستاره پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
معرفی بهترین هتل‌های 4 ستاره پنانگ

پنانگ پایتخت غذاهای خیابانی در جهان است. جزیره‌ای واقع شده در کشور مالزی که مقامات سیاسی مهمی از آن دیدن کرده‌اند. جزیره‌ای امن و آرام که می‌شود به دور از شلوغی‌ها و هیاهوهای شهر به آن پناه برد و چند روزی را حسابی در آن خوش گذراند و به آرامش رسید. جزیره‌ای سبز از درختان و بوته‌ها و آبی از رنگ آسمان بدون ابر. اگر دوست دارید هتل‌های ۴ ستاره این شهر را بشناسید در این مطلب همراه ما باشید.


۱- هتل Golden Sands

در یک فضای دنج و آرام، در جاییکه به ساحل نزدیک است و استخرهای روباز فوق‌العاده‌ای دارد، هتلی در پنانگ واقع شده است که امکانات مناسبی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتلی که رنگ دکور اتاق‌هایش کرم است، رنگ آسمان روی سرش آبی و رنگ فضاهای دور و اطرافش سبز. چرا که محیط پیرامون هتل را باغچه‌های زیبا پوشانده‌اند. هتلی که یک زمین تنیس عالی دارد و یک سالن بیلیارد بی‌نظیر. هتلی که صبحانه‌اش را در یک باغ بی‌نظیر سرو می‌کند و یکی از بهترین هتل‌های شهر پنانگ برای اقامت‌های خانوادگی به شمار می‌آید. هتلی که ۳۷۸ اتاق دارد و یک پارک آبی. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد و کارکنانش به ۵ زبان چینی، مالایی، انگلیسی، ژاپنی و اندونزیایی مسلط هستند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در صرافی کوچک این هتل می‌توانید ارز‌های خود را چنج و خدمات اینچنینی دریافت کنید.

 

 فعالیت‌های رایگان و ارزان در جورج تاون پنانگ 

Golden Sands


۲- هتل Copthorne Orchid

یک هتل بی‌نظیر در یک فضای ساحلی که در تراس اتاق‌هایش می‌توانید چشم‌اندازی فوق‌العاده به دریا داشته باشید. هتلی مدرن با شیک‌ترین تزئینات. هتلی که استخرهای روباز جذابی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان دارد. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد و همینطور اینترنت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتلی که رستوران‌هایش در سرتاسر پنانگ معروف هستند. در سفرتان با تور مالزی به پنانگ اگر می‌خواهید بهترین غذاهای این جزیره را نوش جان کنید باید به این هتل تشریف ببرید. جاییکه رستوران‌هایش تنوع غذایی بالایی دارند و غذاهای دریایی را به بهترین نحوه طبخ می‌کنند. این هتل برای افراد دارای معلولیت جسمی امکانات خوبی دارد.

 

 لوکس‌ترین هتل‌های پنانگ را برای سفری لاکچری به این جزیره بشناسید 

 Copthorne Orchid


۳- هتل Holiday Inn

در فاصله‌ی سی دقیقه‌ای از جورج تاون و در نزدیکی مرکزخریدها و بازارهای شهر پنانگ، هتلی قرار دارد که یکی از بهترین اقامتگاه‌ها و همینطور مراکز تفریحی پنانگ محسوب می‌شود. هتلی که کارکنانش به زبان‌های مختلفی مسلط هستند، به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهند و همینطور کافه‌ها و رستوران‌هایش جزو برترین‌های پنانگ هستند. هتلی که می‌تواند حسابی سر مهمانانش را گرم کند و برای آنها خاطره‌هایی فراموش ناشدنی از سفر به پنانگ بسازد. در این هتل که ساحل اختصاصی دارد شما می‌توانید ورزش‌های مختلف ساحلی را امتحان کنید. یکی از مهیج‌ترین تفریحاتی که در ساحل این هتل می‌توانید انجام بدهید جت اسکی سواری است. جدای از ورزش‌های ساحلی، یکی دیگر از امکانات عالی این هتل نسبت به دیگر هتل‌های ۴ ستاره‌ی پنانگ اسپای آن است. در اسپای این هتل می‌توانید بهترین خدمات را دریافت کنید. در سفرتان به پنانگ اگر می‌خواهید در مکانی اقامت کنید که امکانات تفریحی زیادی داشته باشد، به شما توصیه می‌کنیم به این هتل تشریف ببرید.

 

 ۸ رستوران پرطرفدار مسافران در جورج تاون پنانگ 

 Holiday Inn


۴- هتل Bayview

یک هتل درجه یک برای آنهایی که می‌خواند محل اقامت‌شان نزدیک به مراکزخرید شهر پنانگ باشد. هتلی که بهترین رستوران‌های پنانگ را در خود دارد و اتاق‌هایش هم چشم‌اندازی به ساحل دارند و هم چشم‌اندازی به جنگل. هتلی که اینترنت رایگان دراختیار مهمانانش قرار می‌دهد. یکی از امکانات ویژه‌ی این هتل که نامش را بر زبان‎‌ها انداخته و آن را نسبت به دیگر اقامتگاه‌های پنانگ متفاوت کرده، موسیقی زنده‌ای است که در ساعاتی از شبانه‌روز در لابی آن نواخته می‌شود. هتلی که مجری برگزاری تورهای متنوعی در شهر پنانگ است. در سفرتان به پنانگ اگر در این هتل اقامت کنید می‌توانید در تورهای گروهی که همه روزه در آن برگزار می‌شوند شرکت کنید و به دیدن زیبایی‌های بی‌اندازه‌ی این جزیره بروید. هتلی که ۳۴۰ اتاق، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، استخر کودکان، اینترنت بی‌سیم رایگان و ... است.

 

 برترین غذاهای خیابانی جورج تاون، پایتخت غذای مالزی 

 Bayview


۵- هتل Four Points

هتلی در انحصار درختان گرمسیری که ۲۲۰ اتاق دارد. هتلی که امکانات تفریحی متنوعی از جمله سالن بیلیارد، استخر روباز و مرکز تناسب اندام دارد. هتلی که سیستم تهویه مناسب و اتاق‌های دلبازی دارد. هتلی شیک با کارمندانی خوش برخورد که به زبان‌های مختلفی مسلط هستند. هتلی که رستوران‌های معروفی دارد و در رستوران‌هایش می‌توانید غذاهای بین‌المللی سفارش بدهید و نوش جان کنید. یکی از امتیازهای ویژه‌ی این هتل داشتن چشم‌اندازی رو به دریا است.

 

Four Points

۱۵ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران