لوکس‌ترین هتل‌های پنانگ را برای سفری لاکچری به این جزیره بشناسید

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
لوکس‌ترین هتل‌های پنانگ را برای سفری لاکچری به این جزیره بشناسید

مالزی در میان کسانی که اهل سفرند به کشوری معروف است که در آن می‌توانید هتل‌های لوکس و زیبای زیادی، بیشتر از هر کشور دیگری بیابید. برای مقصد خاصی همچون پنانگ که بخش عمده‌ای از مسافران مالزی برای دیدن آن‌جا به این کشور سفر می‌کنند، چندین و چند هتل ۵ ستاره، اقامتگاه‌های ساحلی درخشان و مجموعه ویلاهای عالی ساخته شده است که در این مقاله به معرفی لوکس‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت تا بتوانید تجربه‌ی سفری لاکچری با تور مالزی به پنانگ را داشته باشید.

 


Shangri-La’s Rasa Sayang


این مجموعه‌ی بسیار جذاب یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید در پنانگ پیدا کنید. کلیت این هتل در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار بنا شده است و شامل اتاق‌ها و ویلاهای مختلف، باغ اختصاصی بسیار زیبا، ۵ رستوران کاملا متفاوت، ۲ استخر در محوطه باغ و یک استخر مخصوص بزرگ‌سالان در بخش تفریحی، زمین گلف بزرگ، پارک بازی و بسیاری بخش‌های دیر می‌شود. نکته جالب اینکه با نصب پوینترهای با کیفیت، اینترنتی بی‌سیم رایگان در تمام این ۳۰ هکتار زمین در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد.

 

۱۰ کافه‌ی ساحلی پنانگ، جزیره‌ی زیبایی‌های تمام نشدنی مالزی

 

 

 Shangri-La’s Rasa Sayang

 


این هتل تنها ۲۰ دقیقه با فرودگاه فاصله داشته و به بسیاری نقاط دیدنی شهر بسیار نزدیک است. تمامی اتاق‌ها و ویلاها نمای دریا را از پنجره‌هایشان مشاهده خواهند کرد و دکور همه شان اگر چه با هم متفاوت است اما همگی از چوب ساخته شده‌اند. در مجموع جزییات این هتل بسیار زیاد است اما همین‌هایی که گفتیم آن را به یکی از لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های موجود در پنانگ و البته از گران‌ترین‌هایشان بدل کرده است.


آدرس: Jalan Batu Feringgi, 11100 Batu Ferringhi

 


G Hotel Gurney


بر خلاف اقامتگاه قبلی که معرفی کردیم، G Hotel Gurney یک هتل مدرن است که در جورج‌تاون واقع شده و بیشتر شبیه به آن هتل‌هایی‌ست که نمونه‌اش در کولالامپور دیده ایم.این ساختمان بزرگ دارای اسپای اختصاصی، استخر سرپوشیده، استخر روباز، مرکز ورزشی، مرکز تفریحی و بسیاری امکانات این چنینی است و با توجه به بودن در یکی از بهترین نقاط جرج تاون به بخش‌های تفریحی و دیدنی زیادی نزدیک است و تنها ۱۶ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد.

 

 

 G Hotel Gurney

 


اتاق‌های G Hotel Gurney از بهترین امکانات روز هتل‌های لوکس بهره برده از نظر زیبایی عالی هستند. مهمانان این هتل می‌توانند در سه رستوران مجلل آن و ۲ کافه‌ی اختصاصی به صرف غذا و نوشیدنی مشغول شوند.


آدرس: 168A Persiaran Gurney, 10250 George Town

 


PARKROYAL Penang Resort


PARKROYAL در کنار ساحل بسیار معروف و محبوب Batu Ferringhi قرار گرفته و با آن سازه‌ی بزرگش از هر جای این منطقه قابل رویت است. اتاق‌های آن نیز بسته به انتخابی که می‌کنید می‌تواند نمایی از تپه‌های سرسبز این منطقه. هتل شامل امکانات و بخش‌های زیادی می‌شود که چند استخر سرپوشیده و روباز، حمام‌های مرمر، اسپا و سالن ماساژ اختصاصی، سالان ورزش و برگزاری تورهای یک روزه به نقاط دیدنی پنانگ بخشی از آن‌ها محسوب می‌شود.

 

معرفی مراکز خرید جورج‌تاون برای خرید سوغاتی‌های خاص از پنانگ

 

 

 PARKROYAL Penang Resort

 


اتاق‌های این هتل همگی دارای اینترنت رایگان، دکور بندی فوق‌العاده لوکس، تلوزیون ماهواره‌ای و تمامی امکاناتی که یک هتل لوکس باید داشته باشد، می‌شود و با توجه به داشتن چند رستوران و کافه، همه چیز را در اختیار مشتریانش می‌گذارد. با این حال بخش جذاب آن رستوران-کافه بیرون نشین آن است که بر روی محوطه‌ای چوبی با نمایی کم‌نظیر از دریا بنا شده و در هنگام غروب فضایی فوق‌العاده پیدا می‌کند. 


آدرس: Batu Ferringhi Beach, 11100 Batu Ferringhi

 


Eastern & Oriental Hotel


این بنا که متعلق به قرن ۱۹ میلادی می‌شود، یکی دیگر از اقامتگاه‌های بسیار لوکس و پنج ستاره پنانگ در بخش ساحلی جورج‌تاون به حساب می‌آید که خدمتکاران آن تمام ۲۴ ساعت در حال سرویس‌دهی به مهمانانش هستند.این هتل دارای استخر بزرگ روباز با دکور بندی جذاب، دکور داخلی بسیار مجلل و زیبا، ساحل اختصاصی و۶ رستوران بسیار عالی، سالن ورزش و ... است و تا مراکز دیدنی شهر نیز فاصله چندانی ندارد.

 

 

 Eastern & Oriental Hotel

 


یکی از بخش‌های جذاب این هتل رستوران The ۱۸۸۵ است که یکی از معتبرترین رستوران‌ها پنانگ به حساب آمده، در آن غذاهای انگلیسی و همچنین میان‌وعده‌های بسیار عالی سرو می‌شود. اتاق‌های لوکس و فوق‌العاده Eastern & Oriental نیز همچون گزینه‌های دیگر تمامی امکانات مورد نظر یک هتل لوکس را دارا می‌باشند.


آدرس: 10 Farquhar Street, Georgetown, 10200 George Town

 


G Hotel Kelawai


یکی دیگر از هتل‌های بسیار لوکس که ساختمانش از نمادهای مدرن پنانگ به حساب می‌آید که شب‌ها با نورپردازی بسیار زیبایی در میان شهر دلبری می‌کند. G Hotel Kelawai درست در مرکز جورج‌تاون قرار گرفته و به همه جا اشراف دارد. ساختار مدرن و امروزی‌اش آن را در رسته بهترین هتل‌ها قرار می‌دهد و لیست امکاناتش تمامی ندارد. این هتل دارای استخر سرپوشیده، استخر روباز، چندین رستوران و کافه، سالن ورزش، اسپای اختصاصی، سالن بازی و بسیاری از این دست امکانات است.

 

۸ رستوران پرطرفدار مسافران در جورج تاون پنانگ

 

 

 G Hotel Kelawai

 


اتاق‌های آن نیز امکانات عالی و فوق‌العاده‌ای در زمینه تجهیزات الکترونیک دارند. داک آیپاد، اتصالات کامل برای شارژ و وصل کردن لپتاپ، اینترنت با سرعت بسیار بالا، کنترل نور، پرده و دیگر اجزای اتاق به وسیله ریموت کنترل و ... . اجرای تورهای اختصاصی یک روزه، ترانسفر با ماشین‌های لوکس از و به فرودگاه، چند رستوران لاکچری عالی که غذاهای بخش‌های مختلف دنیا از جمله آسیا و اروپا را سرو می‌کنند و نکات ریز و درست زیاد دیگر، همگی از امکانات G Hotel Kelawai به حساب می‌آِیند.

 آدرس: 2, Persiaran Maktab, 10250 George Town

۰۶ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران