زیباترین مکان‌های کیش برای گرفتن عکس‌های خاص

جاذبه‌های گردشگری کیش
زیباترین مکان‌های کیش برای گرفتن عکس‌های خاص

کیش یکی از زیباترین جزیره‌های ایران، یکی از پرامکانات‌ترین و یکی از آزادترین مکان‌های کشور است که در زمستان و تابستان می‌توانید به آن سفر کنید و خوش بگذرانید. جزیره‌ای که در روزهای سرد سال مطبوع است و در روزهای گرم سال نیز به دلیل داشتن کولرهای گازی در تمام مکان‌های عمومی‌اش خنک است. در سفرتان با تور کیش جذاب اگر می‌خواهید بهترین نقاط آن برای انداختن عکس‌های فوق‌العاده را بشناسید همراه ما باشید تا به شما بگوییم در کجاهای این جزیره می‌توانید برای شبکه‌های اجتماعی‌تان عکس‌هایی شگفت‌انگیز بیندازید.


۱- شهر زیرزمینی کاریز

در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و در عمق ۱۶ متری از سطح زمین، قناتی در جزیره کیش قرار دارد که یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف آن به شمار می‌آید. قناتی که آب شیرین حاصل از بارندگی جزیره در آن می‌ریزد. قناتی که خانه‌‌ی انواع صدف‌ها و مرجان‌ها و سنگ‌های دریایی است. قناتی که بخش‌های مختلفی از جمله غرفه‌های صنایع دستی ایران، رستوران‌های سنتی و بین‌المللی، سالن آمفی‌تئاتر، سالن کنفرانس و گالری‌های هنری را دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در این قنات مسجدی وجود دارد که سقفش مرجانی است و دیوارهای آن پر از سنگواره‌های فسیل دریایی. شهر زیرزمینی کاریز یکی از جاذبه‌های گردشگری متفاوت کیش است که در شهرهای دیگر ایران نمی‌توانید نظیرش را بیابید. بنابراین می‌توانید عکس‌های زیبایی از خودتان در این کاریز بیندازید. همچنین این مجموعه در خود یک عکاسخانه‌ی مجهز برای ثبت لحظات شیرین سفر شما را نیز دارد.

 

 بهترین تفریح‌های کیش برای سالمندان

 شهر زیرزمینی کاریز


۲- کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی یک کشتی به گِل نشسته در کیش است که افسانه‌های بسیاری درباره‌ی آن گفته‌اند. کشتی‌ای که در حدود ۶۰ سال است در این جزیه جا خوش کرده و امروزه جزو جدایی ناپذیر جزیره به شمار می‌آید. بومی‌های کیش می‌گویند در مرداد ماه سال ۱۳۴۵ خورشیدی ناخدای این کشتی برای آنکه معشوقش در این جزیره زندگی می‌کرد کشتی را به گل نشاند تا خودش و کشتی همیشه پیش معشوقش بمانند. اما عده‎‌ای دیگر این روایت را باور ندارند و می‌گویند این کشتی به گِل نشست چرا که ناخدا در مه راهش را گم کرده بود. هرکدام از این روایت‌ها درست باشند آنقدر مهم نیست که حضور این کشتی امروز در بافت ساحلی و دریایی جزیره مهم است. این کشتی سبب شده است یکی از رمانتیک‌ترین جلو‌ه‌های جزیره در آن رقم بخورد.

 

  ۷ تفریح رمانتیک برای خاطره‌سازی در کیش

 کشتی یونانی کیش

 

در تمام کیش اگر بگردید شاید هیچ مکانی به اندازه‌ی دریا و ساحلی که این کشتی در آن قرار دارد به هنگام غروب رمانتیک نیابید. بنابراین در سفرتان با تور کیش، در وقت غروب به ساحل این جزیره بروید و درحالیکه کشتی در پس‌زمینه‌تان قرار دارد از خودتان عکس بیندازید.


۳- گشت با کشتی تاپ تورز

در فروردین ماه ۱۳۹۸ یک کشتی جدید به سامانه‌ی بندر جزیره کیش اضافه شد تا جلوه‌ای درخشان‌تر به این جزیره ببخشد. یک کشتی تماما وطنی که مهندسان ایرانی آن را ساخته‌اند. کشتی‌ای که هم توانایی جابه‌جایی مسافر دارد و هم توانایی جابه‌جایی بار و ماشین. کشتی‌ای که تا ارتفاع ۴ متر موج‌ها را می‌شکافد و در مسیر کیش تا بندر چارک و جزیره هندورابی مسافر جابه‌جا می‌کند. در سفر دریایی‌تان با این کشتی می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای از خودتان بیندازید.

 

گشت با کشتی تاپ تورز 


۴- شهر باستانی حریره

حریره یکی از زیباترین شهرهای باستانی ایران است که امروزه اثر کمی از آن باقی مانده اما فضای فوق‌العاده‌اش شما را در یک سفر جادویی می‌برد به گذشته. شهری که در نزدیکی بندر لنگه قرار دارد و مطابق با اسناد باستان شناسان قدمتش به هزار سال پیش می‌رسد. شهری که متعلق به دوران ساسانیان و اوایل ظهور اسلام در ایران بوده است. شهری که در حدود ۶۰۰ سال پیش متروکه شده است و امروزه بقایای محدودی از آن باقی مانده است. با بازدید از این شهر می‌توانید عکس‌های بی‌نظیری از خودتان هنگامیکه در یک بافت تاریخی محصور شده‌اید بیندازید.

 

 معرفی دو شهر باستانی در جزیره کیش

 شهر باستانی حریره


۵- دلفیناروم کیش

سرزمین دلفین‌های کیش یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های آن است. سرزمینی که در آن ۲۱ پستاندار دریایی نگهداری می‌شوند. استخر این مجموعه از ۱۸هزار متر مکعب آب دریا پر شده است تا زیستگاه مصنوعی موجودات جذاب دریایی باشد. دلفین، شیر دریایی شمالی و جنوبی، گربه دریایی، گراز دریایی و پنگوئن از حیوانات محبوب این استخر محسوب می‌شوند.

 

دلفیناروم کیش

 

در سفرتان به کیش، مخصوصا اگر خانوادگی به این جزیره رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم به این سرزمین تشریف ببرید و درحایکه عکس‌‌های زیبا از بازیگوشی این آبزیان باهوش می‌اندازید، از خودتان نیز عکس‌های بی‌نظیر و یگانه بیندازید. این مجموعه در خود فضای سبز، رستوران، کافه و همچنین یک باغ پرندگان نیز دارد که در هرکدام آنها می‌توانید هم استراحت کنید و هم در عین حال تفریح.

۲۴ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران