معرفی مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
معرفی مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور

کوالالامپور یکی از مهم‌ترین و شلوغ‌ترین شهرهای مالزی، پر از مراکز خرید متنوع و مدرن است که هر گردشگری را که با تور مالزی به پایتخت این کشور سفر می‌کند را به خود جذب می‌کند. علاوه بر جاذبه‌های دیدنی بسیاری که این شهر در خود جای داده است، گشت و گذار در مراکز خرید، سرگرمی جالب توجهی است برای افرادی که به خرید علاقه دارند. به همین دلیل در این متن، یکی از گزینه‌های خوب جهت خرید در کوالالامپور را به شما معرفی می‌کنیم.


مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور


در بین مراکز خرید مدرن و شیک کوالالامپور، پاویلیون یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای خرید به آنجا بروید. در این مرکز خرید حدود ۵۰۰ فروشگاه در طبقات محتلف وجود دارد که محصولاتی همچون پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت را به فروش می‌رساند. در بخش میانی طبقه اول، کافه‌ای برای صرف غذا وجود دارد و اطراف آن پر از مغازه‌ است. در طبقات دوم و سوم فروشگاه‌های محصولات لوکس و در طبقه چهارم و پنجم نمایندگی برندهای مختلف را خواهید دید. در طبقات بالاتر نیز رستوران‌ها و سالن‌های زیبایی قرار گرفته است.

 

سفری کم هزینه به کوالالامپور با خرید کارت گردشگری

 

مرکز خرید پاویلیون

 


پاویلیون یک مرکز خرید با طراحی مدرن است که در مرکز شهر قرار دارد و ۷ طبقه و به مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع است. در سال ۲۰۰۰ شروع به ساخت و در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد.
اگر بخواهید در مالزی خرید کنید، باید بدانید اجناس با کیفیت و برندهای معروف را نمی‌توانید ارزان‌تر از ایران پیدا کنید و ممکن است پول زیادی بابت خرید آنها نیاز داشته باشید اما می‌توانید برای خرید اجناس داخلی و یا جنس‌هایی با کیفیت متوسط قیمت‌های مناسبی پیدا کنید. اما اگر به مرکز خرید پاویلیون قدم می‌گذارید باید خود را آماده خرج کردن کنید. چون جزو آن دسته از مراکز خریدی است که برای خرید برندها و پوشاک لوکس مناسب‌تر و قیمت‌هایش به نسبت دیگر فروشگاه‌ها بالاتر است.

 

رستوران‌های مرکز خرید پاویلیون


در این مرکز خرید یک فود کورت وجود دارد که هر گاه از خرید خسته شدید و گرسنه‌تان شد می‌توانید به سراغ یکی از خوراکی‌های خوشمزه‌ای که غرفه‌ها می‌فروشند بروید و غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.
علاوه بر آن رستوران‌ها و کافه‌های متنوع دیگری در مرکز خرید پاویلیون قرار دارد که می‌توان به ۴ بخش کافه، فست فود، بستنی و شیرینی فروشی تقسیم کرد.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید؟

 

مرکز خرید پاویلیون

 


اگر به غذای تایلندی علاقه دارید به رستوران چاکری پلیس در طبقه چهارم بروید. در طبقه هفتم رستوران الحلبی غذاهای عربی برای شما سرو می‌کند. برای خوردن غذای چینی نیز می‌توانید به طبقه هشتم به رستوران سیمر هانگ بروید. غذاهای لبنانی نیز که بسیار لذیذ و مشهور هستند را می‌توانید در طبقه ششم و در رستوران العمار میل کنید. همچنین رستوران‌های پاویلیون کی ال نیز غذای مختلفی در منوی خود دارد.

 

امکانات و تفریحات مجموعه پاویلیون


امکانات عمومی این مرکز خرید شامل مرکز اطلاعات، اینترنت رایگان، صرافی، بانک و خودپرداز، خشکشویی، کیوسک روزنامه و مجله، نمازخانه، اتاق مادر و کودک و سرویس بهداشتی می‌باشد.از تفریحات این مجموعه که می‌توانید علاوه بر خرید، خود را با آنها سرگرم کنید، رد باکس پلاس، Red Box Plus است که نقش خواننده مورد علاقه خود را بازی کرده و میکروفن به دست گرفته و آواز می‌خوانید. مبلغ پرداختی برای این بخش حدود ۲۲ تا ۷۲ رینگت است. در طبقه دوم مرکز خرید پاویلیون شبیه ساز پرواز یا Flight Experience قرار گرفته است که یک پرواز هیجان‌انگیز و هدایت هواپیما را برای علاقه‌مندان شبیه سازی می‌کند.

 

۶ اپلیکیشن کاربردی برای تسهیل سفر به کوالالامپور

 

مرکز خرید پاویلیون

 

 

هزینه این سرگرمی حدود ۲۵۰ تا ۸۵۰ رینگت می‌باشد. اگر علاقه‌مند به دیدن یکی از فیلم‌های به روز دنیا هستید، می‌توانید به یکی از سینماهای گلدن اسکرین در این مرکز خرید بروید و فیلم تماشا کنید. این سینماها در طبقه پنجم و ششم قرار دارد.

 

دسترسی به مرکز خرید پاویلیون


برای رفتن به مرکز خرید پاویلیون می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی کوالالامپور مانند قطار، اتوبوس‌های تندرو و تاکسی استفاده کنید. قطار ام آر تی و مونوریل ها در از ۶ صبح تا ۱۲ بامداد در فعال هستند و گزینه مناسبی برای رفت و آمد به این مرکز خرید است. در صورتی که با اتوبوس تندرو سفر داخل شهری می‌کنید از خطوط B102 ، B103، B110 و B113 برای رسیدن به پاویلیون استفاده کنید.

 

 

مرکز خرید پاویلیون

 


مرکز خرید پاویلیون ااز ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.
آدرس: 168, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

۱۲ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران