سفری کم هزینه به کوالالامپور با خرید کارت گردشگری

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
سفری کم هزینه به کوالالامپور با خرید کارت گردشگری

کوالالامپور یکی از مدرن‌ترین و زیباترین شهرهای شرق آسیاست که سفر به آن چندان ارزان نیست. چرا که برترن امکانات را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و به همین سبب هزینه‌ی اقامت، بازدیدها و همینطور خورد و خوراک در آن اندکی گران است.اما اگر شما دوست دارید با تور مالزی به این شهر سفر کنید و از بیشتر دیدنی‌ها و خوراکی‌هایش با قیمتی ارزان بهره ببرید همراه ما باشید تا شما را با کارت گردشگری در این شهر آشنا کنیم. کارت‌هایی که هزینه‌ی بازدیدها، اقامت‌ و غذاهایی که می‌خورید را گاه تا نصف کاهش می‌دهد.

 


کارت گردشگری چیست؟


شهرداری شهر کوالالامپور با همکاری دولت کشور مالزی کارت‌هایی را برای گردشگرانش تدارک دیده است که گردشگران با خرید این کارت‌ها می‌توانند در مدت زمانی محدود (با توجه به شارژ کارت) از امکانات مربوط به گردشگری این شهر بهره ببرند. کارت‌هایی که مسافران هم می‌توانند به صورت اینترنتی آن را خریداری کنند و هم از فروشگاه‌های معتبری که در مرکزخریدها و فرودگاه این شهر وجود دارند. کارت‌هایی که قیمت آها به شرح زیر هستند:

 

راهنمای اولین سفر به کوالالامپور

 

 

سفری کم هزینه به کوالالامپور

 


یک روزه = ۱۷۵ رینگ مالزی
۲ روزه = ۲۸۵ رینگ مالزی
۳ روزه = ۳۹۵ رینگ مالزی
۴ روزه = ۶۷۵ رینگ مالزی
امکانات ویژه‌ای که این کارت‌ها برای شما به ارمغان می‌آورند

با خریدن این کارت‌ها می‌توانید از امتیازات خاصی بهره‌مند شوید که مهمترین آنها به شرح زیر هستند:


بازدید از اماکن دیدنی شهر کوالالامپور


با در اختیار داشتن این کارت می‌توانید از تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی این شهر که همواره مورد استقبال گردشگران هستند به صورت رایگان بازدید کنید. مکان‌هایی مانند موزه تلکام، موزه بانک نگارا مالزی و گالری هنری، موزه پلیس سلطنتی مالزی موزه ملی پارچه، گالری شهر کوالالامپور، بنای یادبود تونکو عبدالرحمان پوترا، بنای یادبود تون حسین اونبنای، یادبود تون عبدالرزاق، یادبود ملی کوالالامپور، مسجد ملی مالزی، مسجد جامع کوالالامپور، معبد سری ماهاماریامان، معبد سین سزه سی، معبد چان‌ سی‌ شو یوئن، معبد تیان‌هو و کلیسای جامع سنت ماری کوالالامپور.

 

آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی کوالالامپور

 

 

سفری کم هزینه به کوالالامپور

 


شرکت در تورهای گشت و گذار درون شهری


با در اختیار داشتن این کارت می‌توانید با تخفیفات ویژه و یا به طور رایگان در تعداد زیادی از تورهای گردشی این شهر شرکت کنید. تورهایی مانند بازدید از آکواریوم کوالالامپور، بازدید از پارک پروانه‌ها، بازدید از مجموعه تفریحی سان وی لاگون، بازدید از پارک موضوعی بارجایا تایم اسکوئر، جنگ لیزر، اتاق فرار، خانه وارونه کوالالامپور، برج کوالالامپور، ورکشاپ ریخته‌گری در مرکز گردشگری رویال سلانگور، تور طراحی پارچه‌های باتیک در گالری جادی باتیک و تور اتوبوس هاپ آن هاپ آف.

 

مواردی که باید در کوالالامپور مراقب آن‌ها باشید

 

 

معبد چان‌سی‌شو یوئن

 


نوش جان کردن بهترین خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در بهترین رستوران‌ها


تعداد مناسبی از رستوران‌ها و کافه‌های کوالالامپور طرف قرارداد با شهرداری این شهر هستند و شما با تهیه‌ی کارت‌ گردشگری این شهر می‌توانید از تخفیفات ۱۰، ۱۵ و ۲۰ درصدی برخوردار شوید. لیست بلند بالایی از رستوران‌ها و کافه‌‌های این شهر در دفترچه‌ی کارت گردشگری در اختیار خریداران قرار داده می‌شود.

 

بهترین مکان‌های اطراف کوالالامپورر برای سفرهای یک روزه کجاها هستند؟

 

 

معبد چان‌سی‌شو یوئن

 


انجام دادن تفریحات درجه یک


این کارت‌ها امکان را برای دارندگانشان فراهم می‌آورند که طی آن بشود در تفریحات درجه یک و خاطره‌انگیز شرکت کرد. تفریحاتی از جمله تور گردش در شهر با بالگرد، تور دوچرخه‌سواری، تور بالن‌سواری، پارک ماجراجویی ای تی وی، مرکز تفریحی بریک اوت، آکواریوم بلو کورال، مرکز اکتشافات علمی پتروساینس، مجموعه تفریحی و ورزشی اسکای ترکس و موزه‌ی توهم.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید؟

 

 

کوالالامپور

 


خریدهای ارزان قیمت با در اختیار داشتن کارت‌ گردشگری کوالالامپور


با داشتن این کارت می‌توانید به مرکزخریدهای درجه یک شهر کوالالامپور بروید و بهترین سوغاتی‌ها را با تخفیفات ویژه بخرید. سوغاتی‌هایی از پوشاک گرفته تا صنایع دستی و مواد خوراکی. برخی واحدهای تجاری مرکزخرید فارنهایت ۸۸، مرکزخرید پاویلیون، مرکزخرید سوریا کی ال سی سی و همینطور سانوی پوترا از مهمترین مراکزخرید شهر کوالالامپور هستند که امتیاز ویژه‌ی کارت گردشگری این شهر را برای مسافرانش لحاظ می‌کنند.

 

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران