۵ نقطه رمانتیک تایلند برای داشتن ماه عسلی خاطره انگیز

جاذبه‌های گردشگری تایلند
۵ نقطه رمانتیک تایلند برای داشتن ماه عسلی خاطره انگیز

بدون شک تایلند از برترین نقاط دنیا برای سفرهای طبیعت‌گردانه می‌باشد. کشوری که فرهنگ شرقی مردمانش سبب شده است برای غرب آسیایی‌ها جذاب باشد و جای‌جای سواحل و جنگل‌هایش سبب شده‌اند شبیه به یک جای رویایی و جادویی به نظر آید. شبیه یک جایی که مثل هیچ کجا نیست اما در خیال همه آشناست. کشوری که هرکدام از شهرهایش یک جاذبه‌ی طبیعی معروف در سطح جهانی دارد و کیفیت خدمات توریستی‌اش از استانداردهای مطلوب برخوردار است. اگر در جستجوی نقاط رمانتیک برای سفرهای عاشقانه عمرتان هستیدهمراه ما باشید تا ۵ نقطه‌ی رمانتیک تایلند برای داشتن یک ماه عسل خاطره‌انگیز با تور تایلند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. 


۱- ساموئی


ساموئی جزیره شن‌های سفید ، یکی از جزایر توریستی این کشور به حساب می‌آید که شهرتش به اندازه پوکت و پاتایا نیست و برای همین هنوز آن ظاهر بکر و دست نخورده خود را تا حدودی حفظ کرده است. جزیره‌ای که ۲۲۸ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و نزدیک به ۵ هزار نفر جمعیت. جزیره‌ای که پر از گوشه‌های دنج است. گوشه‌هایی از سواحل خلوت و آرام گرفته تا جنگل‌های غرق در سکوت و آرامش. جزیره‌ای که طراحی آن به گونه‌ای رمانتیک است. برای همین جدای از طبیعت وقتی به رستوران‌ها و کافه‌هایش نیز پا می‌گذارید حال و هوایتان به لحظات عاشقانه عوض می‌شود. در سفر به تایلند اگر می‌خواهید به نقطه‌ای کمتر شناخته شده و نسبتا خلوت برای طی کردن عاشقانه‌ترین روزهای عمرتان بروید به شما پیشنهاد می‌کنیم ساموئی را انتخاب کنید.

 

۸ رستوران رمانتیک ساموئی برای نوش جان کردن عاشقانه‌ترین غذای عمرتان

 

 ساموئی

 


۲- کرابی


کرابی یکی از جزیره‌های جذاب و خاص تایلند به حساب می‌آید که چند سالی می‌شود شهرت جهانی پیدا کرده است. جزیره‌ای که به سواحل شنی سپید فامش شناخته می‌شود و به سکوت و آرامش جنگل‌هایش. جزیره‌ای که اقامتگاه‌های ساحلی بسیار دنجی دارد. از این رو محل اقامت شما در این جزیره خود به تنهایی از رمانتیک‌ترین نقاط برای یک سفر عاشقانه به حساب می‌آید. جزیره‌ای که در سواحل آن می‌توانید ساعت‌ها قدم بزنید، آفتاب بگیرید، به دل آب بزنید و لحظات عمر خود را خوش بگذرانید. یکی از رمانتیک‌ترین تفریحاتی که در این جزیره می‌توانید انجام بدهید شرکت در تورهای جزیره‌گردی و دریا نوردی می‌باشد. دور و اطراف کرابی پر از جزیره‌های کوچک است که در غالب تورهای روزانه می‌توانید با قایق و کشتی به این جزایر بروید و لحظات متفاوت برای خود بسازید.

 

۷ اقامتگاه دنج و رمانتیک کرابی؛ شهر سفرهای عاشقانه

 

 کرابی

 


۳- ناکون راتچاسیما


این استان یکی از بزرگترین استان‌های تایلند به حساب می‌آید که کمتر در میان گردشگران شناخته می‌شود. از این رو دارای یک بافت منحصر به فرد است که صنعت توریسم و علایق توریست‌ها در آن کمتر تغییراتی را به وجود آورده است. جایی که پر از جنگل‌های انبوه تو در تو برای غرق شدن در طبیعت است. جاییکه پر از گوشه‌های دنج و دست نخورده برای داشتن تجربه‌های عاشقانه در طبیعت است. جاییکه پر از مسیرهای پیاده‌روی و ماجراجویی‌هاست. جاییکه یک پارک ملی معتبر به نام خِمِر اِرا فیمای دارد. پارکی تاریخی که با رفتن به آن می‌توانید به تماشای زیست حیواناتی همچون فیل‌ها و خرس‌ها بروید. پارکی که زیستگاه پرندگان مهاجر است و صدای آواز خواندن آنهاست که هر روزه در سرتاسر پارک می‌پیچد. کلبه‌های تفریحی و استراحتگاه‌های جنگلی در این پارک یکی از رمانتیک‌ترین نقاط آن به حساب می‌آیند. به شما توصیه می‌کنیم اگر قبل از ماه عسل به تایلند رفته‌اید و جزیره‌های توریستی آن را گشته‌اید حالا به ناخون راتچاسیما بروید و روزهای متفاوت پشت سر بگذارید.

 

۷ تور ماجراجویانه و جذاب گردشگری در سفر به کرابی

 

ناکون راتچاسیما 

 


۴- جزیره کو کوت


در سفر عاشقانه‌تان به تایلند اگر می‌خواهید به یک جزیره خلوت، دنج و آرام با سواحل سپید فام بروید بدون تردید پیشنهاد ما به شما کو کوت است. جزیره‌ای کمتر شناخته شده و غنی از جاذبه‌های طبیعی دست نخورده. جزیره‌ای که به صخره‌های مرجانی‌اش شناخته می‌شود و یکی از بهترین نقاط تایلند برای ماجراجویی‌های دریایی به حساب می‌آید. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره می‌توانید هر سپیده صبح که خورشید بیرون می‌زند، شما نیز بزنید به سواحل، شنا کنید، آفتاب بگیرید و مهمتر از همه‌ی این تفریحات با یک کرجی بروید به قلب آب و ماهی‌گیری کنید. از آن تفریحات پرحوصله که احتمالا در روزهای عاشقانه عمر برای خیلی‌ها بسیار لذت‌بخش است.

 

 

 جزیره کو کوت

 


۵- پوکت


پوکت یکی از توریستی‌ترین جزیره‌های تایلند به حساب می‌آید که سالانه از بی‌شمار گردشگر میزبانی می‌کند. جزیره‌ای که انواع تفریحات و دورهمی‌ها را در آن می‌توانید تجربه کنید و انواع امکانات لوکس و عالی در آن فراهم آمده است. جزیره‌ای که یکی از بهترین نقاط تایلند برای ماجراجویی‌ها و شور و هیجان به حساب می‌آید. در سفرتان به تایلند اگر به دنبال انواع تفریحات آبی هیجان‌انگیز برای روزهای رمانتیک عمرتان هستید به شما توصیه می‌کنیم برای ماه عسل به پوکت تشریف ببرید.

 

 

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران