معرفی کارت‌های گردشگری دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی کارت‌های گردشگری دبی

دبی یکی از زیباترین و لوکس‌ترین شهرهای جهان است برای داشتن روزهای خاطره‌انگیز. شهری که هم به دریایش می‌نازد و هم به صحرایش. شهری که سراسر وجودش را آسمان خراش‌ها انباشته‌اند. شهری که در آن می‌شود به مجلل‌ترین مرکزخریدهای جهان رفت و برترین خریدها را انجام داد. شهری که تفریحات آبی در آن رونق ویژه‌ای دارند و یکی از بزرگترین سرسره‌های آبی جهان را در خود جای داده است. در سفرتان با تور دبی اگر به دنبال استفاده‌ی هرچه بیشتر و بهتر از امکاناتش هستید همراه ما باشید تا با معرفی کارت‌های گردشگری این شهر شما را در کشف هرچه بهتر و ارزان‌تر آن یاری کنیم.

 


کارت‌های گردشگری دبی


دبی یکی از شهرهای پر رفت‌وآمد جهان به حساب می‌آید که هیچگاه خالی از مسافر نمی‌شود. شهری پر از جاذبه‌های مصنوعی و مدرن گردشگری که برای مسافرانش تسهیلات ویژه‌ای در نظر دارد. تسهیلاتی از جمله کارت‌های گردشگری. کارت‌هایی که هزینه‌ی بازدیدها و تفریحات مسافران این شهر را تا حد قابل قبول و زیادی کاهش می‌دهند و سبب می‌شوند مسافران این شهر خاطرات خوش و ماندگاری از آن داشته باشند. اگر به دنبال آشنایی با خدمات کارت‌های معروف گردشگری این شهر هستید همراه ما باشید تا 3 کارت گردشگری این شهر با خدمات مختلف را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 

راهنمای سفر به دبی: حقایقی که در نخستین سفر غافلگیرتان می‌کند

 

 

 کارت‌های گردشگری دبی

 


۱- کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass


این کارت برای کسانی مناسب است که در یک مدت زمان نسبتا کوتاه می‌خواهند دبی را بگردند. کارتی که با داشتن آن می‌توانید از ۳ تا ۵ جاذبه‌ی گردشگری شهر دبی با تخفیف ۳۰ درصد دیدن کنید. کارتی که به شما امکان می‌دهد بدون شرکت در تورهای مختلف خودتان دست به کار شوید و برای گشت و گذارتان در دبی برنامه‌ریزی کنید. مهمترین مزایای داشتن این کارت به شرح زیر هستند:
- بازدید از ۳ تا ۵ جاذبه‌ی گردشگری و یا تفریحات خاص دبی با تخفیف ۳۰ درصد
- ارائه‌ی یک دفترچه راهنمای رنگی که اطلاعات مرتبط با جاذبه‌های گردشگری دبی را در خود دارد
- امکان استفاده از کارت برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری اطراف شهر دبی

 

چطور در سال ۲۰۱۹ ،‌ سفری ارزان به دبی را تجربه کنیم

 

 

Dubai Flexi Attractions Pass

 


با در اختیار داشتن این کارت علاوه بر امکانات تفریحی، می‌توانید در برخی از رستوران‌های مشهور این شهر غذایتان را با تخفیفات ویژه از جمله ۵۰ درصد سفارش بدهید و نوش جان کنید. لیست رستوران‌ها و میزان تخفیفات ارائه شده برای هرکدام از آنها داخل دفترچه‌ی راهنمای این کارت موجود است.

 


۲- کارت گردشگری Dubai Unlimited Attraction Pass


هزینه‌ی تهیه‌ی این کارت از کارتی که در بالا خدمتتان معرفی شد گران‌تر است اما امکانات و خدمات بیشتری به شما ارائه می‌دهد. از جمله آنکه با داشتن این کارت می‌توانید بدون محدودیت در طی ۵ روز متوالی از تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر دبی با تخفیف ۵۰ درصدی استفاده کنید. این کارت برای آنهایی که به صورت خانوادگی به دبی سفرکرده‌اند و در سفرشان خیلی به گشت و گذار با تور علاقه‌مند نیستند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کارتی که از سوی دولت دبی برای هرچه بیشتر خاطره‌انگیز شدن سفر مسافران به این شهر طراحی شده است.

 

پیست اسکی دبی؛ تفریحی هیجان‌انگیز در تابستان داغ دبی

 

 

Dubai Unlimited Attraction Pass

 


۳- کارت گردشگری Dubai All Inclusive Pass


یک کارت گردشگری عالی با خدمات و امکانات مختلف. کارتی که در پکیج‌های دو، سه، چهار، پنج و هفت روزه می‌توانید آن را تهیه و از خدماتش استفاده کنید. کارتی که یک امکان ویژه برای شما فراهم می‌آورد تا اگر بخواهید شهر دبی را به صورت گروهی و یا انفرادی کشف کنید. کارتی که به شما امکان می‌دهد از ۳۵ جاذبه‌ی گردشگری این شهر به صورت رایگان دیدن کنید و لذت ببرید. مزایای ویژه‌ی این کارت به شرح زیر است:


- امکان استفاده نامحدود از کارت
- عدم نیاز به پرداخت پول در هنگام بازدید از جاذبه‌ها و یا استفاده از امکانات تفریحی و بازی‌های شهر دبی
- امکان استفاده از کارت به صورت دیجیتالی (اپلیکیشن) و همینطور چاپی
- ارائه‌ی یک دفترچه‌ی راهنمای جامع از جاذبه‌های دیدنی و تفریحاتی که در شهر دبی می‌توانید انجام بدهید

 

۷ فعالیت منحصر به فرد که تنها در دبی می‌توانید تجربه کنید

 

 

Dubai All Inclusive Pass

 


نکات ویژه درباره‌ی کارت‌های گردشگری دبی


۱- هرکدام از ۳ کارت گردشگری دبی که در بالا خدمتتان معرفی شد برای بزرگسالان و کودکان قیمت‌های متفاوتی دارند و در برخی از آنها با خرید چند کارت برای بزرگسالان می‌توانید برای کودکان یک کارت رایگان تهیه کنید.
۲- تمامی کارت‌های معرفی شده امکانی دارند که طی آن می‌توانید به جای نسخه چاپی از نسخه‌ی الکترونیکی آنها استفاده کنید.

 

راهنمای استفاده از خدمات مرحبا سرویس در سفر به دبی

 

 

Dubai

 


۳- کارت‌های گردشگری معرفی شده را هم می‌توانید از طریق سایت‌هایشان و با پرداخت الکترونیکی خریداری کنید و هم می‌توانید در مراکز معتبر فروش این کارت‌ها در شهر دبی نظیر فرودگاه و لابی هتل‌ها با پرداخت پول نقد آنها را تهیه کنید.
۴- اگر با تور به دبی سفر نکرده‌اید تهیه این کارت می‌تواند بسیار برای شما کاربردی و مفید باشد. بنابراین از این فرصتی که شهرداری این شهر و دولت امارات برای شما فراهم آورده است استفاده کنید.

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران