بهترین رستوران‌های هندی در کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
بهترین رستوران‌های هندی در کرابی

کرابی از مقاصد اصلی تور تایلند است که تجربه تعطیلاتی آرام را به شما ارائه می‌دهد. کرابی به دلیل داشتن جنگل‌های سرسبز، سواحل و کافه‌ها از زیباترین استان‌های کشور هم شناخته می‌شود. سواحل این جزیره بدون هیچ تردیدی محلی عالی برای استراحت و تجدید قوا هستند. قیمت غذاها نه تنها واقعا مقرون به صرفه هستند بلکه در خیلی مواقع به سلیقه شما درست می‌شوند. اگر از علاقه‌مندان به فرهنگ و غذاهای هندی هستید، در این رستوران‌ها به شما طعم اصیل غذای هندی ارائه می‌شود.

 

Bawarchi Delight

Bawarchi Delight یکی از بهترین رستوران‌های هندی در کرابی است که در آئونانگ قرار گرفته است. شما در این رستوران می‌توانید از طعم واقعی فرهنگ هندی بچشید و اطمینان داشته باشید که تیم ماهر آشپزان با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، انواع ادویه‌جات و ترشی‌جات غذاهای منحصر به فردی درست میکنند. برخی از بهترین غذاهای این رستوران شامل پنیر تیکا، پنیر باتر ماسالا، مرغ تیکا و مرغ کره‌ای می‌شود. جدا از غذاهای عالی‌اش این رستوران به دلیل خدمه مودب و سرویس‌دهی تمام کمالش شهرت زیادی پیدا کرده است.

 

۱۰ کافه‌ی شبانه کرابی که در سفر به این جزیره باید به آنها بروید

 

 

 Bawarchi Delight

 

 

آدرس: 190 M002, AONANG BEACH, 4203 road, Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81180, Thailand

تلفن: +66 95 030 1709

 

 

Taj Palace

رستوران تاج پِلیس در جاده ساحل آئونانگ شده و برای غذاهای فوق‌العاده خوشمزه‌ای که در آن سرو می‌شود شهرت زیادی دارد. خدمه بسیار مهربان و خوش برخورد هستند و با خوشرویی تمام به سفارشات شما رسیدگی می‌کنند. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید رژیم‌های گیاه‌خواری را دنبال می‌کنید خبر خوب برای شما این که می‌توانید در منوی کاخ تاج موارد برجسته‌ای را پیدا کنید. از برخی غذاها می‌توان به کباب بوتی، کباب جوجه، و پراون تیکا اشاره کرد.

 

 

 Taj Palace

 

 

آدرس: 440 หมู่ที่ 2 Tambon Ao Nang, อำเภอ เมืองกระบี่ Chang Wat Krabi 81000, Thailand

تلفن: +66 84 062 3265

 

 

Bombay Palace

کاخ بمبئی برای طیف وسیعی از غذاهای شمال هندی، جنوب غربی، گزینه‌های تایلندی و گیاهی به شهرت رسیده است. تقریبا هیچ سلیقه‌ای نیست که وارد این رستوران شود و چیزی نظرش را جلب نکند. این رستوران که در ابتدای جاده آئونانگ واقع شده به خاطر بعضی غذاهای لذیذ مثل مرغ رای، لاسی، موتن کاری، و نان سیر طرفداران بسیاری دارد. اگر به دنبال طعم‌های واقعی هندی هستید مردم محلی خودشان هم این رستوران را توصیه می‌کنند.

 

 ۷ رستوران ویژه کرابی که در آنها می‌توانید غذاهای سنتی نوش جان کنید 

 

 

 Bombay Palace

 

 

آدرس: Opposite Siam Commercial Bank 27/1 Aonang Beach Road Moo 2 Amphoe Mueang Krabi, Chang Wat Krabi 81000, Thailand

تلفن: +66 86 952 3829

 

 

Zaika

Zaika یکی از بهترین هتل‌های هندی در کرابی است که به جای اتاق‌ها و امکاناتش رستوران آن بیش از هر چیز دیگری شناخته شده است. رستوران هتل در غذاهای دریایی، تایلندی و هندی مختصص بسیار بالایی دارد. به همین دلیل هم شما می‌توانید با رفتن به آن برخی از بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای هندی را در آن پیدا کنید. این رستوران هم مانند موارد بالا در جاده آئونانگ واقع شده است. برخی گزینه‌ها مثل کباب بوتی، ماهی کاری، ماتار پنیر و نان از بقیه غذاهای منو محبوب‌تر هستند.

 

 

 Zaika

 

 

آدرس: Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81000, Thailand

تلفن: +66 85 345 5155

 

 

Maharaja Restaurant

رستوران ماهاراجه یکی از غذاخوری‌های برجسته کرابی در آئونانک و در منطقه Mueang است که تجربه شگفت‌انگیزی از غذاهای هندی را به شما ارائه می‌دهد. شما در این رستوران می‌توانید انواع وسیعی از غذاهای گلوتن‌دار، غذاهای گیاهی، تایلندی و هندی را سفارش دهید. با وجود اینکه رستوران محبوبیت زیادی دارد و تنوع غذایی در آن بالاست اما غذاهایی مثل نان کره‌ای، نان پنیری، ساموسا، مرف تیکا ماسالا و دال از بقیه محبوب‌تر هستند. این رستوران، شبیه به غذاخوری‌های عبوری دارای صندلی‌های پلاستیکی و ظاهری بی آلایش است.

 

دنج‌ترین کافه‌های کرابی ؛ جزیره‌ی خوشگذرانی‌های تایلند

 

 

 Maharaja Restaurant

 

 

آدرس: Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81000, Thailand

تلفن: +66 81 654 8100

 

 

Pakwan Restaurant

اگر به دنبال رستورانی رمانتیک با نمای زیبای اقیانوسی هستید تا بتوانید در غروبی شاعرانه از غذایی فوق‌العاده لذت ببرید بی‌شک پاکوان جاییست که باید به آن بروید. این رستوران که در نونگ تاله قرار دارد از بهترین غذاهی هندی در کرابی را عرضه می‌کند. تخصص اصلی آن نیز در غذاهای حلال، پنیر تیکا، کادای پنیر، و انواع ساموسا است. به این رستوران بروید و در تم سنتی و تیره این رستوران بر روی میز و صندلی‌های چوبی بنشینید و از جو به شدت رماتیک آن در کنار خوردن غذا لذت ببرید.

 

 

Pakwan Restaurant

 

 

آدرس: Nong Thale, Mueang Krabi District, Krabi 81000, Thailand

 

 

Royal Dawat Krabi

اگر گیاه‌خوار هستید می‌توانید با رفتن به این رستوران کاملا گیاهی منویی مفصل و کاملا سالم را در اختیار داشته باشید. قیمت‌ها مناسب و مقدار غذا هم به اندازه مناسبی سرو می‌شود. این رستوران به خاطر عرضه غذاهای گیاهی مرغوب و خدمه خوش اخلاق و نظمش در کرابی شناخته شده و محبوب است.

 

 بعد از ماجراجویی در کرابی، در این ۱۰ رستوران برتر غذا بخورید

 

 

 Royal Dawat Krabi

 

 

آدرس: 459/2 Tambon Ao Nang, Amphoe Mueang Krabi, Chang Wat Krabi 81000, Thailand

۲۷ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران