۷ رستوران ویژه کرابی که در آنها می‌توانید غذاهای سنتی نوش جان کنید

جاذبه‌های گردشگری کرابی
۷ رستوران ویژه کرابی که در آنها می‌توانید غذاهای سنتی نوش جان کنید

کرابی یکی از جذاب‌ترین جزیره‌های تایلند است که می‌شود در آن لذت‌های ناب برد. جزیره‌ای که به اندازه‌ی پوکت و پاتایا شناخته شده نیست اما به اندازه‌ای آنها زیباست. جزیره‌ای که به اندازه‌ی پوکت و پاتایا جاذبه‌های گردشگری دارد اما به اندازه‌ی آنها شلوغ نیست. در سفرتان با تور تایلند به کرابی اگر به دنبال رستوران‌هایی ویژه هستید که غذاهای سنتی تایلندی نوش جان کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۷ رستوران خاص و درجه یک این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. رستوران‌هایی که غذاهای سنتی‌شان را به گونه‌ای که باب میل گردشگران باشند طبخ و تزئین می‌کنند.

 


۱- Ma one


اگر به غذاهای گوشتی علاقه‌مندید و می‌خواهید آنها در آتش پخته و یا در روغن سرخ شده و با انواع سس‌ها و چاشنی‌ها سرو شوند را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه شما را با غذاهایش شگفت‌زده می‌کند. هم از آن جهت که متفاوت است با غذاهایی که در عمرتان خورده‌اید و هم از آن جهت که طعم و مزه‌ای فراموش نشدنی و عالی دارند. رستورانی که همه‌ی وعده‌های غذایی اعم از صبحانه، ناهار و شام را می‌توانید در آن نوش جان کنید و درهایش همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۳ نیمه شب به روی مشتریانش باز است. از نکات ویژه‌ی این رستوران باز بودنش در نیمه‌های شب است. چرا که باعث می‌شود هیچ گردشگری گشنه در این شهر به خواب نرود.

 

دنج‌ترین کافه‌های کرابی ؛ جزیره‌ی خوشگذرانی‌های تایلند

 

 

 Ma one

 


نشانی: چانگ وات، تانون آتاراکیت

 


۲- Ko Suang


یک رستوران ویژه در کرابی که محال ممکن است ظهر به این رستوران تشریف ببرید و برای خالی شدن میز معطل نشوید. چرا که این رستوران هم در میان گردشگران و هم در میان شهروندان کرابی پرطرفدار است. رستورانی که بهترین سوپ‌های تایلندی را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید و قیمت غذاهایش ارزان است. رستورانی که غذاهای برنجی دارد و در سفر به کرابی اگر دلتان برای غذاهای برنجی تنگ شد می‌توانید به آن تشریف ببرید و انواع غذاهای برنجی که خورشت هم دارند را سفارش بدهید.

 

 

 Ko Suang

 


نشانی: جاده ویکار ۲۷/۹۲

 


۳- Ruen Thip


یک رستوران بزرگ که در منوی وسیع آن می‌توانید هم غذاهای سنتی تایلندی پیدا کنید و هم غذاهای بین‌المللی معروف را. رستورانی که برای یک سفر خانوادگی به کرابی بسیار گزینه‌ی مناسبی است. رستورانی که درهایش همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. نکته‌ی جالب و ویژه که این رستوران را نسبت به دیگر رستوران‌های شهر کرابی متمایز می‌کند بندی هست که در این رستوران موسیقی اجرا می‌کنند. قیمت غذاهای این رستوران اندکی گران هستند اما تردید نکنید که ارزش سفارش دادن را دارند.

 

بعد از ماجراجویی در کرابی، در این ۱۰ رستوران برتر غذا بخورید

 

 

 Ruen Thip

 


نشانی: منطقه موآنگ، پاک نام

 


۴- Anchalee


در یک فضای صمیمی و دوستانه، در یک فضای دنج و راحت که احساسی از بودن در خانه را به شما می‌دهد، رستورانی واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای سنتی تایلندی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی که بعضی‌هاشان تند و تیز هستند و اگر مشکلات گوارشی دارید به شما توصیه می‌کنیم قبل از سفارش دادن یک غذا در این رستوران درباره‌ی ادویه‌های به کار گرفته شده در آن غذا با مسئول رستوران صحبت کنید.

 

 

 Anchalee

 


نشانی: کوچه ماهارج

 


۵- Poo Dam


معنای نام این رستوران به زبان تایلندی خرچنگ سیاه است و همانطور که از اسم آن برمی‌آید یک رستوران عالی برای نوش جان کردن انواع غذاهای دریایی در کرابی معروف است. رستورانی که بهترین ماهی‌ها، میگوها و صدف‌ها را می‌توانید در آن نوش جان کنید و همه روزه از ساعت ۵ عصر تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است. بنابراین برای وعده‌ی غذایی شام می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 

 Poo Dam

 


نشانی: جاده آتاراکیت

 


۶- Bangnara roti & coffee


یک کافه رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای حلال نوش جان کنند. کافه رستورانی که در منوی آن می‌توان غذاهای گیاهی زیادی پیدا کرد و از همین روست که در میان گیاهخواران طرفداران فراوانی دارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و با بهترین غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های سنتی تایلندی از آنها پذیرایی می‌کند.

 

۷ اقامتگاه دنج و رمانتیک کرابی؛ شهر سفرهای عاشقانه

 

 

 Bangnara roti

 


نشانی: جاده ویکار ۲۷/۹۲

 


۷- Kolobi Noodles & Coffee


اگر عاشق غذاهای آبکی، غذاهایی که از ترکیب رشته‌ها و آب و حبوبات و سبزیجات معطر به دست می‌آیند هستید در سفرتان به کرابی حتما به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه سوپ‌های معروفی دارد و غالبا کسی از گردشگران نبوده که غذاهای این رستوران را سفارش بدهد و بعد از آنکه آن را مزه و میل کرد بگوید دوست ندارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Kolobi Noodles

 


نشانی: تامبون سای تای

 

۲۳ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران