شهربازی هیجان‌انگیز دریم ورلد بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
شهربازی هیجان‌انگیز دریم ورلد بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از اصلی‌ترین شهرهای گردشگری این کشور به حساب می‌آید که به دلیل جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و همینطور به دلیل دراختیار داشتن بهترین امکانات رفاهی و اقامتی سالانه پذیرای هزاران هزار گردشگر از سراسر دنیاست. شهری که به معبدها و خیابان‌های شبانه‌اش، به کافه‌ها و رستوران‌های یگانه‌اش و به بناهای تاریخی جاودانه‌اش می‌بالد و می‌نازد. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر به دنبال یک شهربازی هیجان‌انگیز هستید که رفتن و بازی کردن در آن آدرنالین خونتان را بالا می‌برد همراه ما باشید تا دریم ورلد این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


دریم ورلد؛ سرزمین رویاها


در سال ۱۹۹۳ میلادی در زمینی به مساحت ۱۶۰ هکتار یک شهر بازی در بانکوک افتتاح شد که آن سالها یکی از بزرگترین و پرامکانات‌ترین شهربازی‌های شرق آسیا به حساب می‌آمد. شهری که روبه‌روز به بازی‌های آن افزوده می‌شد تا نه تنها مرکز هیجان تایلند باشد که مرکز هیجان شرق آسیا نیز باشد. شهری که امروزه نیز یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های هیجانی شهر بانکوک به حساب می‌آید و هرشب پذیرای سیل عظیمی از گردشگران شهر است و یکی از اصلی‌ترین مکان‌های تفریح‌های خانوادگی بانکوک به حساب می‌آید. برای آشنایی با بخش‌ها و بازی‌های این شهربازی همراه ما باشید.

 

گشت و گذاری خاص در سافاری ورلد، هیجان‌انگیزترین پارک و باغ‌وحش تایلند

 

 

شهربازی دریم ورلد بانکوک

 


وسایل بازی دریم ورلد


سوپر اسپلش: یک ترن جذاب و مهیج که با سرعت سرسام‌آوری شما را روی ریل حرکت می‌دهد و بعد با هیجان تمام به آب پرتاب می‌کند تا لحظاتی زیر آب باشید و بعد دوباره بالا بیایید و به مسیر حرکت ادامه بدهید.
تورنادو: این بازی یک نوع تاب است است که سوار بر کابینش می‌شوید تا با سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت شما را بچرخاند و حسی عجیب که تلفیقی از ترس و لذت است به وجود بیارد.
هریکین: معنای نام این بازی طوفان است و یکی از تاب‌های جالب توجه دریم ورلد به حساب می‌آید. چرا که می‌توانید سوار آن بشوید، تا ارتفاع ۲۰ متر از سطح زمین فاصله بگیرید و بعد چرخ بخورید و چرخ بخورید.

 

این برنامه‌های تفریحی بانکوک را حتما با کودکانتان تجربه کنید

 

 

شهربازی دریم ورلد بانکوک

 


گرند کانیون: این بازی نه سرعت سرسام‌آوری دارد که شما را به هیجان بیاورد و نه خطری جان شما را تهدید می‌کند که بترسید و به هیجان بیایید. این بازی یکی از امن‌ترین و آرام‌ترین بازی‌های دریم ورلد است که انجام آن لذت‌بخش است. چرا که سوار بر کابین‌هایی مانند یک قایق می‎شوید تا دست به اکتشاف بزنید و وارد مسیرهای پرپیچ و خم بشوید.
دریاچه مصنوعی: در دریاچه‌ی مصنوعی این شهربازی می‌توانید سوار قایق‌های پدالی شوید و دقایقی چند را خوش بگذرانید.

 

 

شهربازی دریم ورلد بانکوک

 


سرزمین برفی: سرزمین برفی یک دنیای سرد و یخبندان است که دما در آن به منفی ۸ درجه سانتیگراد رسیده است و شما می‌توانید در یک جای سرد تفریحات سرمایی انجام بدهید. این سرزمین یک جای مناسب برای انجام یک تفریح خانوادگی است.
تونل وحشت: تونل وحشت این پارک مانند همه‌ی تونل‌ وحشت‌ها در سراسر جهان یک وحشتکده است که می‌تواند آدرنالین خونتان را بالا ببرید و شما را حسابی به هیجان بیاورد. اگر بیماری قلبی دارید به شما توصیه می‌کنیم به تونل وحشت دریم ورلد نروید.
مزرعه حیوانات: این بخش از دریم ورلد یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های آن برای کودکان به حساب می‌آید. یک باغ وحش که با رفتن به آن کودکان می‌توانند با حیوانات مختلف آشنا شوند و خیلی‌های آنها را از نزدیک ببینند. در این مزرعه همچنین فرصتی فراهم آمده است که والدین بتوانند به همراه کودکان‌شان اسب‌سواری را تجربه کنند.

 

نگاهی به مجموعه تفریحی و ابرقهرمانی تازه تاسیس مارول در بانکوک

 

 

شهربازی دریم ورلد بانکوک

 


مونوریل: منوریل این شهربازی دور تا دور آن کشیده شده است تا شما بتوانید هنگامیکه سوار آن می‌شوید جای‌جای دریم ورلد را از بالا نگاه کنید و لذت ببرید. این بازی نیز جزو بازی‌های بی‌خطر و خانوادگی دریم ورلد به حساب می‌آید.
خانه‌ی متروکه: خانه‌ی متروکه‌ دریم ورلد جایی دور افتاده است که با رفتن به آن می‌توانید یک ترس عجیب و غریب از تلاقی سکوت و سکونت موجودات ماورایی تجربه کنید.
باغ عشق: اگر در یک سفر رمانتیک و عاشقانه به بانکوک رفته‌اید این باغ که در دریم ورلد واقع شده است یکی از بهترین مکان‌های بانکوک برای پشت سر گذاشتن لحظات عاشقانه می‌باشد. جایی پر از گل‌ها و تزئینات زیبا که حال و هوای آدم را عوض می‌کنند.

 

۹ تفریح متفاوت به پیشنهاد محلی‌های بانکوک

 

 

شهربازی دریم ورلد بانکوک

 


سرزمین عجایب هفتگانه: اگر می‌خواهید به تماشای سازه‌های مصنوعی از عجایب هفتگانه‌ی جهان بروید در این پارک سرزمینی برای این کار فراهم آمده است.
بازی‌های عمومی: بازی‌های عمومی شامل بازی‌هایی می‌شود که نمونه‌اش را در بیشتر شهربازی‌های جهان می‌توانید ببینید و خیلی خاص نیستند. بازی‌هایی مانند بازی‌های کامپیوتری، ماشین برقی، استخر توپ و مواردی از این دسته که دریم ورلد نیز تمامی آنها را در خود دارد.

۲۰ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران