بهترین فعالیت‌های شبانه در هانویی ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین فعالیت‌های شبانه در هانویی ویتنام

هانویی به عنوان یکی از اصلی‌ترین شهرهای گردشی ویتنام و پایگاه اصلی گردشگران سراسر دنیا، پر از فعالیت‌های مختلفی است که بعد از غروب خورشید می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. این شهر همیشه بیدار چه در روز و چه در شب پر از فعالیت‌های متنوع و دوست داشتنی است. ما در این مطلب بهترین فعالیت‌هایی که در سفر با تور ویتنام و بعد از غروب آفتاب می‌توانید درهانوی انجام دهید را بررسی می‌کنیم.

 

 

در محله قدیمی شهر کاوش کنید

یکی از بهترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در شب‌های هانویی انجام دهید پرسه زنی در اطراف محله قدیمی است. نیمی از هانویی شب‌ها در جنب و جوش و فعالیت بوده و به همین دلیل شما تعداد زیادی موتور سیکلت و وسایل نقلیه در خیابان‌ها می‌بینید. به خیابان‌های ۱۶ بروید و از فروشگاه‌های متنوع آن دیدن کنید، سوغاتی‌های جذاب و ارزان بخرید و سپس برای خوردن غذا به یکی از غذاخوری‌های محلی بین مردم بومی بروید. این کار یکی از بهترین راه‌های آشنایی با فرهنگ مردم هانویی است.

 

 بهترین نقاط اطراف هانویی برای کمپینگ و طبیعت‌گردی 

 

 

هانویی

 

 

آدرس: 6 Ngõ Phát Lộc, Hàng Đào, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam

 

 

اطراف دریاچه هوآن کیم

شما می‌توانید از طریق محله قدیمی به دریاچه تفریحی هوآن کیم بروید و در آن پیاده روی کنید. گرچه رفتن به دریاچه فعالیتی روزانه است اما این مرکز گردشی در شب‌ها نیز جلوه‌ای زیبا و قابل توجه دارد که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. چراغ‌های خیابان‌ها، ساختمان‌ها و محوطه‌های اطرافی که بعد از غروب خورشید روشن می‌شوند در آب منعکس شده و جلوه‌ای زیبا به دریاچه می‌بخشد. به علاوه در مرکز این دریاچه معبد Ngoc Son هم قرار دارد که با پلی قرمز می‌توانید به آن برسید و از سکوت شبانه و تماشای انعکاس نورهای رنگی در آب لذت ببرید. شما در این گردش یوگینی‌ها، دوچرخه سواران، و سالمندانی را ببینید که برای ورزش به این دریاچه آمده‌اند. همچین زوج‌های جوان با پیاده روی در اطراف این دریاچه لحظات عاشقانه‌ای را تجربه می‌کنند.

 

 

 دریاچه هوآن کیم

 

 

آدرس: Hàng Trống, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam

 

 

به تماشای نمایش آب بازی بروید

یکی از ویژگی‌های فرهنگی ویتنام که گردشگران را به خودش جذب می‌کند نمایش‌های عروسکی در آب هستند. این عروسگ گردانی هنرمندانه که جزو هنرهای سنتی ویتنام شمرده می‌شود داستان‌ها و افسانه‌های قدیمی، فولکلور، تاریخی و مذهبی را روایت می‌کند. این نمایش عروسکی که تنها در آب‌های دریاچه هوآن کیم انجام می‌شود محل خوبی برای آشنایی هرچه بیشتر شما با فرهنگ و تاریخ مردم این خطه از آسیا است. برای خرید بلطی خیلی زود اقدام کنید زیرا جایگاه‌های تماشا به سرعت پر می‌شوند و شما از دیدن چنین برنامه فرهنگی زیبایی بی نصیب می‌مانید.

 

 جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت

 

 

 هوآن کیم

 

 

آدرس: 57b Đinh Tiên Hoàng, Hàng Bạc, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam

تلفن: +842438249494

 

 

در دریاچه غربی شام بخورید

دریاچه غربی که به ویتنامی هو تای خوانده می‌شود یک منطقه مسکونی محبوب برای مهاجران است. همچنین در این محله شما بیشترین تعداد سفارت‌خانه‌ها را خواهید دید. در اطراف دریاچه غربی تعداد زیادی رستوران و کافه با کیفیت برای افرادی که مایل به خورد غذاهای درجه یک هستند وجود دارد. بسته به جایی که اطراف دریاچه قرار دارید می‌توانید نمایی از معبد ۱۵ متری Tran Quoc را هم تماشا کنید. این معبد که قدیمی‌‌ترین عبادتگاه هانویی است در سال ۵۴۴ به دستور امپراطور Ly Nam De ساخته شد.

 

 

دریاچه غربی هانوی

 

 

آدرس: Tay Ho, Hanoi, Vietnam

 

 

در بازار شبانه هانویی خرید کنید

حتی اگر قصد خرید هم ندارید باید حداقل یک بار از این بازار شبانه که تجلی کامل و روشنی از سبک زندگی مردم بومی است داشته باشید. شما می‌توانید بین غرفه‌ها گردش کنید و به تماشای داد و ستد مردم بپردازید و در نهایت اگر احساس گشنگی کردید از غذاهای خیابانی بازار امتحان کنید. البته که اگر از چیزی خوشتان آمد باید آن را بخرید که به احتمال قوی چیزهایی خواهید خرید. این بازار تنها در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از ساعت ۶ عصر تا ۱۲ بامداد فعال است.

 

 معرفی برترین سواحل ویتنام با چشم‌اندازی دلفریب 

 

 

بازار شبانه هانویی

 

 

آدرس: Hàng Ngang, Hàng TP., Hàng Đường, Hàng Đào, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam

تلفن: +84868216240

 

 

در بازار گل Quang Ba قدم بزنید

با این که ممکن است قدم زنی در بازار گل برای فعالیتی شبانه کمی عجیب برسد اما توصیه می‌کنیم به ما اعتماد کنید. این بازار گل چون عرضه کننده عمده گل‌هاست از غروب به بعد فعالیتش آغار شده و تا نیمه شب به اوج خودش می‌رسد. این بازار گل، در حقیقت یکی از محل‌های داد و ستد تجاری مردم است که تمامی گلفروشی‌های هانویی را تامین می‌کند. آن‌ها گل‌ها را تر و تازه به فروش می‌رسانند تا گلفروشی‌ها از اول صبح گل‌های تازه‌ای به دست مشتریانشان بدهند. به لطف انواع گل‌های رنگی گلفروشی‌های این پارک شما حس می‌کنید در باغی باشکوه قدم می‌زنید.

 

 

بازار گل Quang Ba

 

 

آدرس: Quảng An, Tây Hồ, Hanoi, Vietnam

۲۵ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران