تور صربستان نوروز 1403

درباره تور صربستان نوروز 1403

تور صربستان نوروز 1403

طبیعت زیبا و دلربایی که از دشت‌های وسیع شروع می‌شود و یک‌سر به کوه‌های سر به فلک کشیده و یک‌سر دیگر به دریاچه‌های زیبا متصل می‌شود، شاید در هیچ‌کجای دنیا به این زیبایی و بکری و تازگی وجود نداشته باشد. فصل بهار و شروع نوشدگی و تازگی طبیعت، قطعا یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به زیباترین نقطه‌ی اروپاست. به‌خصوص در روزهایی که این کشور میزبان گردشگران دنیا است و زیبایی طبیعت، شگفتی‌های معماری ساخت بشر و دیدنی‌های تاریخی از جنگ‌های پی‌ در‌ پی رها شدن و تور صربستان نوروز 97 هم برای این لذت برقرار شده است.

چرا نوروز به صربستان سفر کنیم؟

بهار زمانی است که آرام آرام سرمای شهرهای مختلف از این کشور شرق آسیایی رخت بر می‌بندد و با ورود توده‌ هوای گرم، طبیعت زیبای صربستان جانی دوباره می‌گیرد. با همین تغییر آب و هوا باعث می‌شود به راحتی و بدون تحمل شلوغی‌های فصل تابستان با تور صربستان نوروز 97 به راحتی در شهر گردش کرد و از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کرد.

 

 

صربستان در نوروز

 

 

مخصوصا اینکه ایام عید، با آب شدن برف‌ها در شهرهای کوچک نوروز صربستان فستیوال‌ها و جشن‌های کوچک محلی برگزار می‌شود و مردم نوزایی طبیعت را به شکل‌های مختلف جشن می‌گیرند.

 

بهترین زمان خرید تور صربستان نوروز 97

به‌طور طبیعی از هفته‌ی پایانی اسفند سفرهای نوروزی به صربستان شروع می‌شود و بسیاری از ایرانی‌ها از آن زمان برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنند به همین دلیل از ۲۷ تا هفته‌ی اول فروردین، بهترین زمان سفر و پرطرفدارترین تاریخ‌های شروع سفر با تور نوروز 97 صربستان خریداری می‌شود. واقعیت این است که اقامت در بهترین هتل‌ها، پرواز در ساعت مناسب با خطوط‌هوایی خوب به‌سرعت تکمیل می‌شود و هرچه به زمان برگزاری تورها در نوروز نزدیک‌‌تر می‌شویم، فراهم آوردن این امکانات در برنامه‌ریزی تورها سخت و یا غیرممکن می‌شود.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای سفری خاطره‌انگیز با بهترین امکانات و مناسب‌ترین قیمت، در اولین فرصت نسبت به خرید تور صربستان نوروز ۹۷  اقدام کنید. البته اصلا نگران خرید و برنامه‌ریزی برای این سفر نباشید. چون برای آرامش شما، هرزمان که تصمیم به سفر به صربستان بگیرید خیلی ساده می‌توانید با برنامه‌های تور نوروز صربستان 97 همراه شوید.

 

بهترین تاریخ شروع سفر نوروزی به صربستان:

  • ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین: بهترین زمان حضور در تور صربستان است. این زمان پرطرفدارترین تاریخ برای حضور در ارمنستان و اقامت در بهترین هتل، با بهترین امکانات و برنامه‌های جذاب است. برنامه‌های تور در این تاریخ‌ها به‌سرعت تکمیل می‌شود و برای حضور در این تورها پیشنهاد می‌کنیم قبل از نیمه‌ی اسفندماه نسبت به خرید تور نوروز صربستان اقدام کنید، البته در نظر داشته باشید؛  تور صربستان نوروز در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند و ۱ و ۲ فروردین کمی گران‌تر از بقیه‌ی تاریخ‌ها است.
  • ۵ فروردین: مرحله‌ی بعدی خرید مسافران صربستان است که معمولا علاقمند هستند که پس از برگزاری مراسم تحویل سال سفر کنند. به‌این منظور هم برای حضور در تور نوروز صربستان 97 می‌بایست در هفته‌ی اول تعطیلات نسبت به خرید اقدام کنند و هفته‌ی بعد از تعطیلات رسمی را در مسافرت بگذارنند.
  •  ۹ فروردین: در این زمان، مسافران کمتری همراه تور صربستان نوروز می‌شوند، چون هم به پایان تعطیلات رسمی و هم آغاز فعالیت مدارس نزدیک است. با این‌حال مشتاقان به سفر هم می‌توانند در این تاریخ با قیمتی کمی ارزان‌تر از تورهای ابتدایی همراه برنامه‌های سفر شوند و نسبت به خرید تور اقدام کنند.

 

آب و هوای صربستان در ایام نوروز

هوای بهاری اولین روزهای فروردین در صربستان نوروز کمی متغیر است. با اینکه سرمای شدید زمستان از شهرهای این کشور بیرون رفته اما هنوز هوا به اندازه‌ی بهار ایران گرم نشده است، مضاف اینکه بسته به هر روز و ورود توده‌ هوای مختلف ممکن است هوا هم‌زمان با تور نوروز صربستان 97 گرم‌تر  از روز قبل یا سردتر باشد. اما بارندگی‌ها در این ایام در کم‌ترین حالت خود قرار دارد.

 

 

طبیعت صربستان در نوروز

 

 

فستیوال‌ها و برنامه‌های ویژه در نوروز صربستان

متاسفانه  در روزهای تور صربستان نوروز ۹۷ هیچ جشن یا فستیوال مهمی در این کشور برگزار نمی‌شود اما همانطور که گفته شد، در شهرهای مختلف جشن‌های کوچک بسیاری برپا می‌شود و مردم در تور نوروز صربستان ۹۷ جشن می‌گیرند. مهم‌تر اینکه تخفیف‌های زمستانه مراکز خرید بزرگ بلگراد، تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و اگر قصد خرید زمستانه برای سال بعد خود را داشته باشید، تخفیف‌های بسیار خوبی در اجناس گیرتان خواهدآمد.

 

 

فستوال‌های بهار در صربستان

 

 

غذا و خوراکی‌های صربستان

اینجا هم مانند دیگر کشورهای اروپایی طعم‌های مختلفی از غذاها خورده می‌شود. هم ترکیباتی از سبزیجات وجود دارد و هم گوشت و مرغ. اما خب یکی از شناخته شده‌ترین غذاهای آنها همبرگر صربی است. این غذای خوشمزه، همان همبرگر معروف کل دنیاست اما در اینجا صربستانی شده است.

 

 

غذا و خوراکی‌های صربستان

 

 

این غذا یکی از غذاهایی است که نه فقط در صربستان، بلکه در کل اروپا طرفداران زیادی دارد. گوشت مخلوط کبابی را با گوجه فرنگی، پیاز و سبزیجات دیگر، در نان مخصوص سومن یا لپینجا می‌گذارند و سرو می‌کنند. شکل نان و طعم بی‌نظیرش ساندویچی متفاوت برای اینها ساخته که کل اروپا بدنبال خوردن آن هستند!

اگر این همبرگر را امتحان کردید، حتما آیوار معروف‌ترین پیش غذای اینجا را هم امتحان کنید از بادمجان، فلفل دلمه‌ای قرمز و سیر ترکیبی خوشمزه ساخته‌اند که با نان داغ قبل از غذا‌ خرده می‌شود، بدون شک آن را بخورید و از طعمش لذت ببرید.

 

پروازهای صربستان

خطوط هوایی اطلس گلوبال، پگاسوس و ترکیش ایرلاینز شرکت‌هایی هستند که مسافران ایرانی را در ایام عید به تور صربستان نوروز 97 می‌رسانند.

 

 

خط‌هوایی اطلس برای سفر به صربستان

 

مدارک مورد نیاز برای سفر به صربستان

با توجه به هماهنگی‌های دیپلماتیک، شهروندان ایران برای سفر با تور صربستان نوروز ۹۷ به ویزا نیاز ندارند، اما مسافران این کشور حتما باید اصل گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار را همراه خود داشته باشند.