تور آفریقای جنوبی نوروز 1403

درباره تور آفریقای جنوبی نوروز 1403

تور آفریقای جنوبی نوروز 1403

آفریقای جنوبی در ایام عید آب و هوای کم‌نظیر دارد و به همین منظور برنامه‌های فراوانی در آن برپا می‌شود. این مراسمات در کنار طبیعت و حیات وحش بسیار زیبای این کشور باعث شده بسیاری هر ساله از ایران برای گذران ایام تعطیلات به آن سفر کنند و نوروز را به طبیعت گردی و دیدن از جذابیت‌های این کشور زیبا بگذرانند.

چرا نوروز به آفریقای جنوبی سفر کنیم؟
آفریقای جنوبی هم‌زمان با تور آفریقای جنوبی نوروز  در ایام عید آب و هوایی ایده‌آل دارد که برای دیدن حیات وحش و طبیعت بی‌نظیر فوق‌العاده خواهد بود. حیات وحشی که بسیاری از گردشگران دنیا را در این فصل به این بخش زیبای دنیا فرا می‌خواند. البته با توجه به زمان تور نوروز آفریقای جنوبی در تقویم میلادی، آنقدرها هم شهرهای مهم گردشگری آفریقای جنوبی شلوغ نشده و در همه حال می‌توان از آن لذت برد.

 

 

آفریقای جنوبی

 

آب و هوا
آب و هوای آفریقای جنوبی به طور کلی معتدل و مرطوب است و میانگین دمای آن در اسفند ماه و اوایل بهار یعنی در روزهای تور نوروز آفریقای جنوبی حدودا ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. یکی از بهترین شرایط این کشور برای سفر به حیات وحش کم‌نظیرش.

 

 

طبیعت آفریقای جنوبی

 

 

فستیوال‌ها و برنامه‌های ویژه در زمان نوروز
آب و هوای بی نظیر آفریقای جنوبی در این فصول باعث شده جشنواره‌ها و برنامه‌های زیادی در شهرهای مختلف این کشور با تور آفریقای جنوبی نوروز  به راه بیفتد. بین ماه‌های اسفند و فروردین جشنواره بین المللی جاز کیپ تاون برای علاقه‌مندان موسیقی برگزار می‌شود، جشنواره میگو در خلیج لامبرت، رودخانه روتاری و بسیاری نقاط دیگر نیز برپاست که از محبوب‌ترین جشن‌های این کشور برای گردشگران محسوب می‌شود و شما در تور آفریقای جنوبی نوروز می‌توانید در آنها شرکت کنید.

 

 

طبیعت آفریقای جنوبی

 


پروازها

خطوط هوایی امارات و قطر از مهم‌ترین شرکت‌هایی هستند که مسافران ایرانی را با تور نوروز آفریقای جنوبی به این کشور می‌رسانند.

 

 

خط هوایی قطر برای سفر به آفریقای جنوبی