بهترین رستورانهای پکن چین

جاذبه‌های گردشگری پکن
بهترین رستورانهای پکن چین

اگر فقط برای مدت زمان محدودی در پکن هستید، ممکن است زمان کافی برای کشف صحنه غذا خوری این شهر نداشته باشید. زیرا انبوهی از بهترین رستوران های پکن به استقبالتان می‌آیند و انتخاب را برایتان دشوار می‌کنند. خواه اردک پکنی خوشمزه را جستجو می‌کنید یا غذاهای گیاهی، غذاهای حلال اصیل، دستور پخت‌های چینی منطقه‌های، یا غذاهای درجه یک بین المللی، در هر صورت هر رستوران پکن، گزینه‌های جذابی را برایتان در آستین دارد.

 

رستوران کوانجودی

ضرب المثلی در چین وجود دارد که می‌گوید: "اگر به دیوار بزرگ نرسید، قهرمان نیستید؛ اگر اردک کوانجودی را نخورید، واقعا پشیمان خواهید شد!"

Quanjuede با شعبه‌هایی در سراسر دنیا، شناخته شده‌ترین رستوران اردک پکنی در جهان بوده و دارای فناوری معتبر پخت این غذاست. این رستوران پکن با قدمتی بیش از صد سال، از هنر برشته کردن اردک و انتخاب چاشنی‌ها و مواد ایده آل برای تهیه این غذا در حد کمال برخوردار است. از محبوب‌ترین گزینه‌های منو می‌توان به اردک کبابی، سوپ استخوان اردک بریان، قارچ سرخ شده و کوفته میگو اشاره کرد. بعلاوه قیمت‌ها نیز در سطح متوسط هستند و این امر، به محبوبیت این غذاکده در میان مردمان محلی و گردشگران تور چین افزوده است.

آدرس: 30Qianmen Street, Dongcheng District, Beijing

عکس: scmp.com

 

رستوران کینگز جوی

در سفر با تور پکن، می‌توانید رستوران King’s Joy را کشف کنید که یک جواهر آشپزی خارق العاده بوده و تنها رستوران گیاهی در جهان است که ۳ ستاره میشلین را دریافت کرده است. این رستوران پکن که در قلب شهر در فاصله چند دقیقه‌ای دورتر از معبد لاما قرار دارد، ترکیبی هماهنگ از سنت و مدرنیته را ارائه می‌دهد. این مکان، در یک خانه حیاط دار به سبک پکن بازسازی شده قرار دارد و دارای یک اتاق غذاخوری با سقف شیشه‌ای است که فضای داخلی را در نور طبیعی غرق می‌کند و تجربه شکم گردی دلپذیری را رقم می‌زند.

در این مکان که از بهترین رستوران های پکن به شمار می‌آید، می‌توانید از طعم غذاهای گیاهی چینی لذت ببرید و خوراکی‌هایی را امتحان کنید که با استفاده از مواد ارگانیک محلی تهیه می‌شوند. منو هر ۱۵ روز یکبار تغییر می‌کند و شاهکارهای آشپزی را ارائه می‌دهد که منعکس کننده طعم‌های هر فصل هستند. با توجه به محبوبیت این مکان، بهتر است حداقل از دو هفته قبل میز رزرو کنید تا بتوانید از این محیط دلربا و رمانتیک بهره مند شوید. در نهایت وای فای رایگان، پارکینگ، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز به لذت حضور در این مکان می‌افزایند.

آدرس: Wudaoying Hu Tong, Beijing, China, 100027

 

با برترین کافه‌های پکن آشنا شوید

عکس: theworldkeys.com

 

سی جی مین فو

Si Ji Min Fu، یک رستوران پکن در سطح متوسط است که در آن، هوا مملو از رایحه‌های فریبنده غذاهای محلی بوده و مکانی عالی برای تجربه طعم‌های اصیل غذاهای پکن به شمار می‌آید. گفتنی است این مکان، از صنایع پخت قدیمی استفاده می‌کند و به خاطر سرو مجموعه‌ای از غذاهای سبک پکن شهرت دارد. بعلاوه، یک پاتوق محبوب در میان مردمان محلی برای صرف اردک پکنی است که از طعم مقاومت ناپذیر و پوست کاملا ترد برخوردار است.

همه اردک‌ها با دقت انتخاب می‌شوند و در اجاق گاز، روی چوب درختان میوه شعله ور قرار می‌گیرند. از دیگر گزینه‌های پرطرفدار، می‌توان به نودل به سبک پکن با خمیر سویا نیز اشاره کرد. همچنین وای فای رایگان نیز برای مشتریان ارائه می‌شود. اگر قصد شکم گردی در این مکان را دارید که جزو بهترین رستوران های پکن است، خود را برای یک فضای پر جنب و جوش و مفرح آماده کنید. و البته بدون رزرو به این رستوران نیایید، زیرا میز خالی پیدا نخواهید کرد!

آدرس: 1/F, Donghua Restaurant, No.32 Dengshikou West Street, Dongcheng District

عکس: lovethatdesign.com

 

رستوران هایدیلائو اسمارت

رستوران Haidilao Smart به طور یکپارچه، فناوری پیشرفته هوش مصنوعی را با تجربه غذاخوری ادغام می‌کند. این رستوران پکن شاخص، مهمانان را به فضایی آینده نگر دعوت می‌کند. در اینجا ربات‌ها می‌چرخند و ظروف را مستقیما با دقت و کارایی به میزها می‌رسانند. آشپزخانه هوشمند که توسط سیستم‌های هوش مصنوعی هدایت می‌شود، بالاترین سطح استانداردهای کیفیت و بهداشت را رعایت می‌کند. از ایجاد آبگوشت‌های گرم شخصی‌شده از طریق اپلیکیشن Haidilao گرفته تا تماشای منظره‌ فریبنده نودل‌سازی توسط سرآشپزهای ماهر، تجربه غذاخوری غیر متعارف را فراهم کرده و تاثیری ماندگار در ذهن مخاطبان به جای می‌گذارند.

علاوه بر شگفتی‌های فناوری در این رستوران پکن است، مهمانان با لذت‌های غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شوند از جمله اینکه در اینجا مانیکور و ماساژ رایگان ارائه می‌شود. و در نهایت به روال محبوب‌ترین و بهترین رستوراهای پکن، این مکان نیز بسیار پررفت و آمد بوده و به شدت توصیه می‌کنیم حتما از ۳ روز قبل از مراجعه، میز رزرو کنید.

آدرس: B1F, China SEC Building E, Jinhui Rd. No8-9, Beijing

 

مهم‌ترین خیابان‌های خرید پکن

عکس: thatsmags.com

 

دادونگ

Dadong، یک رستوران اردک پکنی است که چشم اندازی بین المللی دارد و در بین خارجی‌ها از شهرت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. دادونگ، از فناوری بین المللی برای پخت و پز استفاده می‌کند و نحوه تهیه اردک کباب انحصاری آن با روش‌های سنتی متفاوت است. این امر باعث می‌شود اردک بریان این رستوران فوق العاده ترد شود، اما چرب نباشد.

علاوه بر اردک پکن، غذاهای خلاقانه زیادی را در منو خواهید یافت که با گزینه‌های غربی ترکیب می‌شوند. بیف با فلفل سیاه، اردک سوخاری و میگوی سرخ شده با سس تند، از برترین گزینه‌های منو در این رستوران پکن به شمار می‌آیند. در نهایت این فضای صمیمی، یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌آید. در صورت تمایل، می‌توانید از وای فای رایگان و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز رستوران نیز استفاده کنید.

آدرس: Floor 6, Wangfu Shopping Center, 301 Wangfujing Street, Dongcheng District

عکس: ny.eater.com

 

رستوران مید این چاینا

Made in China در هتل Grand Hyatt Beijing، یک رستوران پکن گران قیمت شناخته شده است که یک محیط غذاخوری عالی با خدمات عالی به شمار می‌آید. این غذاکده، به خاطر سرو غذاهای شمال چین از جمله اردک پکنی پخته شده روی چوب درختان میوه، اردک پکنی و اسفناج تفت داده شده با دانه کنجد و مرغ گدا شهرت دارد.

آدرس: 1F Grand Hyatt Beijing, 1 Dong Chang'an Avenue, Dongcheng Distric

عکس: hyatt.com

 

شین رونگ جی

Xin Rong Ji؛ یکی از بهترین رستوران های پکن است که ۳ ستاره میشلین را در سال ۲۰۲۱ دریافت کرد. این رستوران پکن، در مجاورت هتل بولگاری پکن واقع شده و فعالیت خود را از سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است. این غذاکده، متعهد است که یک تجربه شکم گردی عالی را برای مهمانانش رقم بزند. تمرکز این مکان، بر انتخاب مواد اولیه باکیفیت بوده و پخت و پز بر اساس حفظ طعم‌های اصیل و سلامتی مواد استوار است.

از طرفی دکوراسیون داخلی این فضا، بر اساس سبک کلاسیک چینی بوده که با عناصر مدرن، از جمله بار و آشپزخانه اوپن ترکیب شده است. خدمات شخصی نیز، شامل سفارشی سازی ظروف است. منو بسیار غنی بوده و گزینه‌هایی همچون قابلمه کشک لوبیا نمکی، گوشت خوک پخته شده دانگپو، کبوتر کبابی و همچنین سیب زمینی شیرین عسلی بیش از سایرین توصیه می‌شوند.

آدرس: 101,Floor 1, Qihao Building, 8 Xinyuan South Road, Chaoyang District

 

بهترین کلاب‌های شبانه پکن

عکس: tofuinc.jp

 

رستوران گئورگ

Georg که در هوتونگ‌های پکن قرار دارد، جدیدترین و داغ‌ترین رستوران اروپایی معاصر مجلل است که توسط برند طراحی دانمارکی گئورگ ینسن افتتاح شده است. فضای اینجا ترکیبی از هنر، طراحی و غذا را تداعی می‌کند.

در این رستوران پکن، یک منوی تک صفحه‌ای با حدود ده‌ها غذای سبک نوردیک به استقبال مهمانان می‌آید و خوراکی‌هایی را ارائه می‌دهد که از بهترین و باکیفیت‌ترین طعم‌ها و مواد ارگانیک تهیه می‌شوند. این منو، بر اساس ماه یا فصل تغییر می‌کند.

آدرس: 45Dongbuyaqiao Hutong, Dongcheng District

عکس: bespoketravelcompany.com

 

بوتگا

در نهایت سری می‌زنیم به رستوران خانوادگی ایتالیایی Bottega که توسط دو برادر ایتالیایی راه اندازی شده و پیتزاها، پاستاهای عالی و همچنین غذاهای گوشتی و ماهی را سرو می‌کند. از پرطرفدارترین گزینه‌های منو می‌توان به گوشت خوک با سیب زمینی، راویولی، ریزوتو قارچ، اسپاگتی پستو اشاره کرد. همچنین برای تهیه یک پیتزای اصیل ناپلی، فر و چوب پیتزا از ایتالیا تهیه می‌شوند.

منوی ناهار در اینجا را به شدت توصیه می‌کنیم که برای دو نفر، با قیمت کمتر از ۱۰۰ یوان ارائه می‌شود. همچنین این رستوران، یکی از بهترین فضاها برای دورهمی‌های دوستانه به شمار می‌آید. و در آخر وای فای رایگان، میز و صندلی‌های چیده شده در  فضای باز و خدمات دلیوری، از دیگر مشخصه‌ها و امکانات این مکان مفرح محسوب می‌شوند.

آدرس: No. 20 Xinyuanli West Jinshang Building, 1st floor, Beijing, China

 

اقامت در بهترین هتل‌های کیانمن در پکن

عکس: tripadvisor.com

 

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

نظرات کاربران