بهترین رستوران‌های سمینیاک در سال ۲۰۲۳

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین رستوران‌های سمینیاک در سال ۲۰۲۳

بالی نه تنها یکی از زیباترین نقاط اندونزی بلکه از دیدنی‌ترین جاذبه‌های دنیاست که همیشه میزبان مردمانی از سراسر دنیا می‌شود. بالی از نقاط دیدنی مختلفی تشکیل شده که بعضی توریستی‌تر و شلوغ‌تر و برخی آرام‌تر هستند، اما در این میان منطقه سمینیاک بالی به عنوان یکی از توریستی‌ترین قسمت‌های ساحلی بالی شدیدا مورد توجه تنوع طلبان و ماجراجویان قرار دارد. دنیایی از انواع سرگرمی‌ها، غذاها و اقامتگاه‌ها که شما را برای انتخاب هر کدام دچار مشکل و تردید می‌کند. در اینجا ما به شما می‌گوییم چه جاهایی می‌توانی غذاهای فوق‌العاده‌ای در تور بالی نوش جان کنید.

 

رستوران کیلو چیکن در سمینیاک بالی (Kilo Kitchen)

این رستوران که به خاطر دکوراسیون محشر و زیبایش بسیار پرطرفدار است خلاقیت را به منو هم کشانده و با غذاهای امروزی و مدرن آسیایی در سمینیاک غوغا به پا کرده است. این رستوران در ابتدا کارش را در سنگاپور شروع کرد و سپس به سمینیاک برد و در جایی دور از هیاهوی نوار ساحلی اصلی سمینیاک در جایی دنج هنر و خلاقیتش را گسترش داد. وارد این جواهر پنهان با دکوراسیونی خاص و مینیمالی و منویی به دور از تابوهای سنتی شوید و از غذاهای فوق‌العاده‌ای مثل تاکو با زبان گاو، خامه نودل ابیکو، و حتی رول سوشی یوزو ترافل شده امتحان کنی که همگی با محصولات محلی و درجه یک تهیه شده‌اند. البته برای تجربه کامل، توصیه می‌کنیم با منوی مزه Kilo که با دو پیش غذا، دو غذای اصلی و یک شیرینی برای اشتراک‌گذاری عرضه می‌شود، بازدید از اینجا را کامل کنید.

 

راهنمای خرید لباس در سمینیاک بالی

آدرس: Jl. Drupadi No.22, Seminyak, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب

 

غذاخوری نوآ در بالی (NOAA Social Dining)

این غذاخوری جذاب و شیک با محیطی گرم و فضای اجتماعی و خلاقانه درست در قلب سمینیاک، یکی از انتخاب‌های محبوب بین مردم محلی و توریست‌های تور بالی است. این سالن غذاخوری تمام روز در موقعیت برتر Petitenget قرار دارد و غذاهای بین‌المللی رضایت‌بخشی را سرو می‌کند که با طعم‌ها و مواد اولیه آسیایی آمیخته شده، که توسط سرآشپز ریچارد فلپس مدیریت می‌شود. فضای داخلی هم شیک و پیچیذه است و حتی قبل از این که وارد شوید هم می‌توان به راحتی آن را لمس کرد. همچنین منو از تاپاس‌های سبک، پیش غذا، پیراشکی و موارد دیگر که همه برای اشتراک گذاری تهیه شده‌اند، در کنار رول های سوشی، پیتزاهای دستی، کاری و بشقاب های بزرگتر از گریل تشکیل شده است. ناسی گورنگ آرانچینی، سیخ میگو، لاکسا غذاهای دریایی و ماهی تن سرخ شده را در سس نارگیل و زردچوبه امتحان کنید و هر چیزی که سفارش می‌دهید ساده از فهرست کوکتل‌ها نگذرید!

آدرس: No.2000X, Jl. Petitenget, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: از ۱۰ صبح تا ۱ بامداد

 

اسپایس مانترا سمینیاک در بالی (Spice Mantraa Seminyak)

اینجا یک رستوران هندی معمولی با غذای خوب در قلب تپنده پتی‌تنگت است که غذاهای امروزی را از سراسر هند سرو می‌کند. و در حالی که رایحه‌ها، طعم‌ها و ادویه‌ها همان‌طور که انتظار دارید معتبر هستند، هر دستور غذای کلاسیک به لطف تیمی متشکل از شش سرآشپز ماهر و خلاق از بخش‌های مختلف هند، دوباره اختراع شده و تغییری مدرن داده است. سوپ ادویه دار Mulligatawny را با ادویه جات ترشی جات، کاری و شیر نارگیل یا مرغ دودی کره تهیه شده با کره دودی را امتحان کنید. مهمانان عاشق غذاهای تنوری تند و انتخاب کباب‌هایی هستند که چاشنی شده، سیخ می‌شوند و در یک اجاق سفالی خیره کننده سرو می‌شوند. و علاوه بر همه چیز، نوشیدنی، کوکتل و خنک کننده‌های تابستانی برای کمک به تسکین ادویه وجود دارد.

 

معرفی برترین هتل‌های اوبود در بالی

آدرس: No.2000X, Jl. Petitenget, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

 

رستوران سین جین در بالی (Si Jin)

این خانه استیک فوق العاده با تغییرات مدرن را اصلا نمی‌توان در سمینیاک نادیده گرفت. وقتی می گوییم می‌خواهید نامول کره‌ای را نیز امتحان کنید، که با کنجد بوداده، رایو سیر ترد، توفوی ابریشمی، کره واگیو و کاتسو درست شده است شک نکنید که باید حتما آن را بچشید و با طعم بهشتی‌اش آشنا شوید. البته به خاطر شهرت این رستوران باید حتما از قبل برای رفتن میز رزو کنید که حتی می‌شود تا چند ماه بعد هم رزو شده باشن. این رستوران از گزینه‌های برجسته برای یک شب قرار عاشقانه هم محسوب می‌شود و از این‌رو شدیدا شهرت دارد.

 

جذاب‌ترین تورهای تفریحی بالی

 

آدرس: Jl. Lebak Sari no. 18 Petitenget, Kerobokan, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: ۵ عصر تا ۹ شب

 

سیسترفیلدز در سمینیاک بالی (Sisterfields)

سیسترفیلدز از معروف‌ترین رستوران‌های سمینیاک است که از همان روز اول مخاطبان خودش را جذب کرده است. با وجود صف‌هایی که هر روز برای صبحانه، ناهار و شام از در بیرون می‌آیند، منصفانه است که بگوییم این کافه الهام‌ گرفته از ملبورن، کارش را درست انجام می‌دهد. با این حال نترسید، خدمات در Sisterfields همیشه بی عیب و نقص است، بنابراین هیچ وقت طولی نمی‌کشد که کارکنان همیشه خندان در آنجا مستقر شوند و غذاهای باورنکردنی و اینستاگرامی مثل رول‌های گوشت زغالی به چوب کشیده، استیک و پولنتا فریت و آکای بری را سرو کنند. اینجا یکی از بهترین رستوران‌ها برای خوردن صبحانه‌ای فوق العاده است.

آدرس: Jl. Kayu Cendana No.7, Seminyak, Bali, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: همه روزه از ۸ صبح تا ۸ شب

 

رستوران بیکو در بالی (Biku)

بعد از ظهری جذاب را می‌توانید در این رستوران فوق‌العاده سپری کنید و از منوی متنوع نوشیدنی‌های آن‌ها شامل چند چای مرکب مانند چای سنتی انگلیسی، دمنوش آسیایی و یک نسخه بچه گانه فوق العاده برای کودک خود چیزی انتخاب کنید. برای تجربه‌ای سرگرم‌کننده‌تر، بیکو به خاطر روشن‌بین تاروت خود مشهور است، که در بیشتر بعدازظهرها در اقامتگاه خو در رستوران حضور دارد، اما باید از هفته‌ها قبل رزرو کنید. آیا می‌خواهید در کنار صرف چای از آینده خود باخبر شوید؟

 

زیباترین نقاط جزیره بالی را بشناسید

آدرس: Jalan Petitenget.888 Seminyak, Jl. Petitenget No.888, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: از ۸ صبح تا ۱۱ شب

 

رستوران فورگ در بالی (The Forge)

رستوران The Forge Gastropub که رسما محبوب‌ترین رستوران در بلوک Petitenget است، شما را مستقیما به حال و هوای بریتانیایی می‌برد. اگرچه نوشیدنی‌های دست ساز آن‌ها به شدت شهرت دارد اما محبوب‌ترین غذاهای سنتی بالی است که توجه ما را به خود جلب می‌کند. صدف‌ها در سس، استیک و پای گینس، همبرگرهای گوشت گاو بزرگ، و البته، کباب یکشنبه بریتانیا همه آنها اینجا در دسترس هستند، و به همان اندازه سنتی هستند. در کنار نوشیدنی و غذاهای عالی دکوراسیون جذاب و مدرن رستوران نیز تیر آخر را به شما می‌زند.

آدرس: Jl. Petitenget Link. Uma Sari No.43C, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: از ۸ صبح تا دیروقت

 

تیمو بوتگا ایتالیانا در بالی (Timo Bottega Italiana)

در سفر با تور بالی اگر به دنبال رستورانی ایتالیایی برای خوردن غذاهای بی‌نظیری بودید و با خودتان فکر می‌کردی پس ایتالیایی‌های بالی کجا می‌روند، باید خودتان را به این رستوران جذاب و دلپذیر برسانید که از هر لحاظ یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار دارد. بوتگا ایتالیانا یک غذاخوری سریع و معمولی ایتالیایی است که فلسفه آشپزی را در پتیتنگت کامل می‌کند. این بهترین چیزهایی را که ایتالیا برای ارائه دارد با مواد کاملا خانگی و درجه یک و ارگانیک خود به نمایش می‌گذارد و اگر این کافی نبود، یک بوتیک خوراکی لذیذ با محصولات خانگی مانند ماکارونی تازه، سس ها و روغن زیتون های گیاهی را در دسترس قرار می‌دهد که یگر بتوانید از این یکی بگذرید!

 

پرطرفدارترین مناطق گردشگری بالی

آدرس: Jl. Petitenget No.777, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: ۹ صبح تا ۹ شب

 

رستوران ماما سان در بالی (Mama San)

هر کسی واقعا باید برای صرف یک وعده غذایی در ماما سان وقت بگذارد، نه تنها برای غذاهای لذیذ پان آسیایی، بلکه برای کوکتل‌های رنگی و زیبا که هم چشم‌ها را به خودشان خیره می‌کنند و هم خوشمزه هستند. این رستوران شیک از «سرآشپز غذای خیابانی» ویل میریک، منوی چشمگیر و وسیعی از غذاهای مدرن آسیایی را ارائه می‌دهد. مواد تشکیل دهنده استفاده شده همگی از کیفیت بالایی برخوردارند و از سراسر کشور تهیه شده‌اند تا بهترین غذاهای لذیذ قاره‌ها را بازسازی کنند. این را با فضای داخلی مجلل ترکیب کنید. اینجا برای خود یک حالت استراحتی دارید که هرگز نمی‌خواهید آن را ترک کنید…

آدرس: Jl. Raya Kerobokan No.135, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ بعد از ظهر و از ۶ عصر تا ۱۰ شب

 

رستوران دا ماریا در بالی (Da Maria)

دا ماریا یک رستوران ایتالیایی فوق العاده شیک در نوار ساحلی سمینیاک است که می‌داند چطور با شهرت پیتزا عاشقان این غذای محبوب را به خودش جذب کند! این مکان چشم نواز برای ناهار و شام که زاییده فکر موریس ترزینی، رستوران‌دار استرالیایی است، دارای پیتزاهای شگفت‌انگیز و برخی از جالب‌ترین کوکتل‌های موجود است و البته یکی از داغ‌ترین مهمانی‌های یکشنبه در آن حوالی را برپا می‌کند. شما در اینجا می‌توانید از طیفی از غذاهای ایتالیایی لذت ببرید اما قطعا عاشق پیتزاهای آن‌ها خواهید شد.

 

نکاتی که بهتر است قبل از سفر به بالی بدانید

آدرس: Jl. Petitenget No.170, Seminyak, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: از 12 ظهر تا دیروقت

 

منبع

 

۰۸ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران