بهترین مکان‌ها برای خرید در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین مکان‌ها برای خرید در فیلیپین

هر مقصد گردشگری بازارها و مراکز خرید متنوع و مخصوص خود را دارد که گردشگران فرصت سرگرم‌شدن و وقت‌گذرانی در آن‌ها را خواهند داشت. کشور فیلیپین نیز به عنوان یکی از مقاصد محبوب توریستی امروزه مراکز خرید گوناگونی را تاسیس کرده که امکان یک خرید عالی را برای مسافران فراهم می‌کند. چنانچه شما نیز از عاشقان خرید کردن هستید، برای صرفه جویی در زمان و بودجه خود بهتر است در این مقاله همراه ما باشید. چرا که این بار سعی کرده‌ایم بهترین مکان‌ها برای خرید در تور فیلیپین را برای شما عزیزان گردآوری و معرفی کنیم.

 

مرکز خرید اس ام مال آسیا مانیل، فیلیپین (SM Mall of Asia, Philippine)

SM Mall of Asia در حال حاضر چهارمین مرکز خرید بزرگ فیلیپین است. این مکان که به نام SM MOA  Manila نیز شناخته می‌شود، دارای یک منطقه باز بزرگ است که در آن گردشگران می‌توانند در کنار خرید از نسیم هوای تازه خلیج مانیل نیز لذت ببرند. همچنین در آنجا می‌توانید منظره‌ای فوق‌العاده زیبا از غروب آفتاب در مانیل و برخی از جشنواره‌های موسیقی را تماشا کنید. در کنار مغازه‌های متنوع و چشم‌انداز زیبایی که اس ام مال آسیا دارد، این مجموعه به شکل یک کشتی طراحی شده که جذابیت بیشتری به آن بخشیده است.

 

چرا باید با تور فیلیپین به این کشور سفر کنید؟

  • آدرس: SM Mall of Asia, 123 Seaside Blvd, Pasay, Metro Manila
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید اس ام مگامال مانیل، فیلیپین (SM Megamall Manila, Philippine)

SM Megamall در شهر ماندالویونگ فیلیپین واقع شده و دومین مرکز خرید بزرگ این کشور به حساب می‌آید. قبلا این مجموعه از دو ساختمان اصلی تشکیل شده بود اما امروزه به پنج ساختمان گسترش یافته است. یکی از آنها سالن جدیدی است که با عنوان سالن مد مگا شناخته می‌شود و اکثر برندها و رستوران‌های سطح بالا را در خود جای داده است. ناگفته نماند که علاوه بر فروشگاه‌های خرید، در این مرکز امکان تفریح و سرگرمی در مرکز بولینگ، پیست اسکیت روی یخ و سینما را نیز خواهید داشت. علاوه بر تمامی این موارد آنچه که این مکان را به یکی از بهترین مراکز خرید در مانیل فیلیپین تبدیل می‌کند قرار گرفتن آن در مرکز شهر بوده و افراد از هر منطقه‌ای دسترسی آسانی به آن خواهند داشت.

  • آدرس: EDSA corner Doña Julia Vargas Ave., Ortigas Center, Wack-Wack Greenhills, Mandaluyong, Philippines
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید گرین بلت ماکاتی، فیلیپین (Greenbelt Mall Makati, Philippine)

اگر به دنبال مراکز خرید سطح بالا لوکس در ماکاتی هستید، گرین‌بلت بهترین مکان در تور فیلیپین برای شما خواهد بود. این مجموعه از پنج ساختمان تشکیل شده و برندهای لوکسی مانند لویی ویتون، گوچی، هرمس، مارک جاکوبز و غیره را در خود جای داده است. از جمله مزایای رفتن به Greenbelt می‌توان به دارا بودن یک منطقه باز و یک پارک کوچک اشاره کرد که افراد می‌توانند بخشی از زمان خود را با نشستن در آن و نوشیدن یک فنجان قهوه بگذرانند.

 

بهترین هتل‌های سبو در فیلیپین

  • آدرس: Esperanza St, Makati, Metro Manila
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۸ شب

 

مرکز خرید گلوریتا ماکاتی، فیلیپین (Glorietta Mall Makati, Philippine)

مرکز خرید گلوریتا در منطقه تجاری مرکزی ماکاتی در فیلیپین واقع شده و دارای پنج ساختمان اصلی است. این مرکز خرید ترکیبی از فروشگاه‌ها و رستوران‌های دوست داشتنی و ارزان قیمت را در خود جای داده است. از جمله مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان آن به چند مورد دیگر از برترین مراکز خرید فیلیپین واقع در ماکاتی اشاره کرد. چرا که این مکان به مراکز خریدی همچون Landmark و SM Makati متصل است.

  • آدرس: Ayala Center, Makati, Metro Manila
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۸ شب

 

مرکز خرید آپتاون بونیفاسیو، فیلیپین (Uptown Mall Bonifacio, Philippine)

یکی دیگر از مراکز خرید عالی فیلیپین که بهتر است عاشقان خرید سری به آن بزنند، Uptown Mall است. این مجموعه در داخل شهر جهانی بونیفاسیو قرار داشته، مقصدی دوست داشتنی برای گذراندن بخشی از اوقات فراغت در سفر به این کشور است. مرکز خرید آپتاون علاوه بر مغازه‌های متنوع از برندهای بین‌المللی گران قیمت و همچنین برندهای محلی ارزان در فضایی سرسبز و احاطه شده توسط درختان قرار گرفته که محبوبیت بیشتری برای آن به ارمغان آورده است.

 

بهترین سواحل جزیره بوراکای در فیلیپین

  • آدرس: 36th Street, 9th Ave, Taguig, Metro Manila
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید اس ام کوآپو مانیل، فیلیپین (SM Quiapo Shopping Center Manila, Philippine)

مرکز خرید اس ام کوآپو از جمله مکان‌های بسیار دوست داشتنی برای خرید گردشگران تور فیلیپین در شهر زیبای مانیل است. ناگفته نماند که از این مکان نباید انتظار محیطی بسیار بزرگ با مغازه‌های مجلل را داشت. چرا که این یک مرکز خرید کوچک است که در نزدیکی کلیسای Quiapo قرار دارد.

  • آدرس: Palanca Jr. Street, Quiapo, Maynila, Kalakhang Maynila
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید پاور پلنت ماکاتی، فیلیپین (Power Plant Mall Makati, Philippine)

پاور پلنت مال یکی از مراکز خرید واقع در ماکاتی است که اگر به دنبال آرامش در کنار تجربه خرید خود هستید، باید از آن دیدن کنید. برخلاف سایر مراکز خرید معرفی شده در بالا این مجموعه آنقدرها شلوغ نیست و محیطی آرام‌تر دارد که می‌توانید در یک بعدازظهر از گشت و گذار در آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید ترکیبی از برندهای سطح بالا را در آنجا پیدا کنید.

 

۵ تم‌پارک فوق‌العاده جذاب فیلیپین

  • آدرس: Rockwell Drive cor. Estrella Street, Rockwell Center, Makati
  • ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۸ شب

 

مرکز خرید ونیز گرند کانال تاگیگ، فیلیپین (Venice Grand Canal Mall Taguig, Philippine)

برای تجربه حضور در مکانی شبیه به شهر ونیز، ایتالیا، حتما در سفر خود به فیلیپین سری به مرکز خرید ونیز گرند کانال بزنید. این مجموعه در شهر تاگیگ قرار داشته و طراحی دقیقا شبیه به ونیز دارد. به طوری که با سوار شدن به قایق‌های شناور بر روی آب دریاچه مصنوعی می‌توانید به گشت و گذار در آن بپردازید. این مکان قطعا یکی از زیباترین مراکز خرید فیلیپین است.

  • آدرس: Garden Villas, 1630 Upper McKinley Road McKinley Hill, Cluster B, Taguig, Metro Manila
  • ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

 

مرکز خرید گرین هیلز مانیل، فیلیپین (Greenhills Shopping Center Manila, Philippine)

مرکز خرید گرین هیلز یک مرکز خرید معروف در مانیل است که در تمامی روزهای سال گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. علت محبوبیت بالای این مکان قیمت مناسب اجناسی است که در آن به فروش می‌رسند. همچنین این مرکز خرید دارای ترکیبی متنوع از بیش از ۱۰۰ مغازه و رستوران است.

 

بهترین رستوران های سبو در فیلیپین

  • آدرس: Ortigas Ave, San Juan, Metro Manila
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۹ شب

 

مرکز خرید اس ام لانانگ پرمیر میندانائو، فیلیپین (SM Lanang Premier mall Mindanao, Philippine)

 از دیگر مکان‌های دوست داشتنی برای خرید در فیلیپین، اس ام لانانگ پرمیر نام دارد که در میندانائو قرار داشته و با چهار طبقه و مساحت گسترده سومین مرکز خرید بزرگ منطقه به شمار می‌آید. این مکان طیف گسترده‌ای از اجناس را به فروش می‌رساند و با ارائه اجناس با کیفیت و البته قیمت مناسب سعی دارد تا علاقه‌مندان به خرید را راضی نگه داشته و آن‌ها را شیفته خود کند.

  • آدرس: P. Laurel Ave, Agdao, Davao City, 8000 Davao del Sur
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۹ شب

 

آیالا مال مانیلا بی، فیلیپین (Ayala Mall Manila Bay, Philippine)

 آیالا مال یک مرکز خرید جدید بوده که در سال ۲۰۱۹ در منطقه مانیلا بی افتتاح شده است. این مرکز در نزدیکی برخی از هتل‌های مجلل مانیل و هچنین همان طور که گفته شد در خلیج مانیل یا همان مانیل بی واقع شده است. این مکان ترکیبی از برندهای سطح بالا و متوسط را در خود جای داده و گزینه‌ای مناسب برای همه افراد در تور فیلیپین است.

 

آب و هوای فیلیپین برای سفر در بهار

  • آدرس: Diosdado Macapagal Blvd, cor Aseana Ave, Paranaque City, Metro Manila
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۸ شب

 

مرکز خرید اس ام سیساید سیتی سبو، فیلیپین (SM Seaside City Cebu, Philippine)

SM Seaside City Cebu سومین مرکز خرید بزرگ فیلیپین است. بنابراین جای تعجبی نخواهد بود اگر آن را به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در این کشور معرفی کنیم. این یک مرکز خرید دایره‌ای شکل بوده که فروشگاه‌ها، سوپرمارکت، سالن تئاتر، سینما، سالن بولینگ، مرکز تفریحی و یک پیست اسکیت روی یخ در اندازه المپیک را در خود جای داده است. همچنین این مرکز خرید دارای یک فودکورت است که در صورت تمایل می‌توانید شکم خود را با غذاهای خوشمزه سیر کنید.

  • آدرس: Cebu City, Cebu
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۹ شب

 

سنچوری سیتی مال ماکاتی، فیلیپین (Century City Mall Makati, Philippine)

مرکز خرید Century City Mall در ماکاتی واقع شده و مکانی بسیار سرگرم‌کننده برای عاشقان خرید در سفر به فیلیپین است. چرا که این مجموعه یک مجتمع تجاری با طیف وسیعی از مغازه‌ها، خدمات، رستوران‌ها و همچنین به روزترین سینماهای دنیا است.

 

تپه‌های شکلاتی، جاذبه طبیعی فیلیپین

  • آدرس: Century City, Kalayaan Ave, Makati
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۹ شب

 

مرکز خرید اس ام نورث اِدسا کوئزون سیتی، فیلیپین (SM City North Edsa Quezon City ,Philippine)

مورد بعدی از مکان‌هایی که گردشگران در سفر با تور فیلیپین فرصت خرید و لذت بردن از لحظات خود را در آن خواهند داشت، SM City North Edsa نام دارد. در حال حاضر این مرکز خرید با مساحت کل ۴۹۸۰۰۰ متر مربع، بزرگترین مرکز خرید در فیلیپین بوده و همیشه مملو از جمعیت است. این مرکز خرید به راحتی توسط وسیله‌های حمل و نقل عمومی قابل دسترسی بوده و توریست‌ها می‌توانند به آسانی برای خرید مسیر آن را در پیش بگیرند.

  • آدرس: North Avenue corner EDSA, Quezon City, Metro Manila
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۹ شب

 

گتوی مال سوبائو کوئزون سیتی، فیلیپین (Gateway Mall cubao quezon city, Philippine)

آخرین مورد از بهترین مکان‌ها برای خرید در فیلیپین، Gateway Mall نام دارد. این مجموعه در شهر کوئزون قرار داشته و گزینه‌ای بسیار مناسب و پرطرفدار برای خرید و قدم زدن است. قیمت‌ها در این مکان بسیار مناسب بوده و به همین دلیل بیشتر توسط مردم محلی و دانشجویان برای خرید انتخاب می‌شود.

 

۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی

  • آدرس: General Aguinaldo Ave, Cubao, Quezon City, Metro Manila
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۹ شب

 

منبع

۲۱ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران