لوکس‌ترین هتل‌های منطقه گالاتا در استانبول: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
لوکس‌ترین هتل‌های منطقه گالاتا در استانبول: بخش دوم

امروزه گالاتا میدان مرکزی تقسیم را به مرکز تاریخی قسطنطنیه متصل می‌کند و همچنین به خودی خود، یک جاذبه گردشگری مهم به شمار می‌آید. این محله که از شمال به جنوب توسط خیابان استقلال قطع می‌شود، معماری تاریخی و فروشگاه‌های غیرمتعارف را در هم آمیخته است. در اینجا خیابان‌های شیب دار و باریک گالاتا با فضایی در نیمه راه شکوه و انحطاط، بازدیدکنندگان را به قدم زدن دعوت می‌کنند.

پل مدرن گالاتا و فضای عالی ماهیگیری، محبوب‌ترین ورودی برای بازدید کنندگان این منطقه مسحوب می‌شوند. پس از عبور از پل، فورا با بازار کاراکوی روبرو می‌شوید که بهترین مکان برای خرید ماهی تازه در شهر است. و به محض اینکه در ژرفای پیچ و خم‌های متراکم گالاتا قرار گرفتید، آثار ملموسی از گذشته چندفرهنگی آنرا مشاهده خواهید کرد. بدون شک اقامت و گذراندن روزهای سفر با تور استانبول در این منطقه، می‌تواند خاطراتی فراموش نشدنی را برای شما  عزیزانتان به ارمغان بیاورد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مقاله قبل ما را همراهی کنید تا با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌ها در حوالی منطقه گالاتا آشنا شوید.

 

وینگارت در استانبول (Weingart)

این هتل بوتیک در مارس ۲۰۲۱ در منطقه بی اوغلو استانبول افتتاح شد و به لحاظ دسترسی‌ها ۱.۴ کیلومتر تا بازار ادویه استانبول، ۶۰۰ متر تا برج گالاتا و ۱.۸ کیلومتر تا میدان تکسیم فاصله دارد. همچنین ایستگاه متروی تکسیم در ۱.۹ کیلومتری و مسجد سلیمانیه در ۲.۴ کیلومتر از هتل واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه آتاتورک استانبول است که در ۱۸ کیلومتری هتل قرار دارد و این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

این هتل ۴ ستاره، ۵۰ اتاق جادار، نورگیر و فرش شده را در خود جای داده که دارای عایق صوتی، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، مینی بار، چای/قهوه ساز، حوله، ملحفه، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، کمد لباس، آشپزخانه کامل، گاوصندوق شخصی و وای فای رایگان هستند و برخی از اتاق‌های ویژه، از چشم اندازی جذاب به منظره شهر نیز برخوردارند.

همچنین مهمانان این هتل به امکاناتی نظیر تراس آفتابگیر، اسنک بار، گزینه‌های صبحانه قاره‌ای و بوفه، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشک‌شویی، نگهبانی ۲۴ ساعته و شاتل فرودگاهی دسترسی دارند. در ضمن پرسنل پذیرش با زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی در تعاملی دوستانه و عالی با مهمانان هستند.

 

رستوران‌های دارای ستاره میشلن در استانبول

آدرس: Necatibey Caddesi No:69 Karaköy Beyoğlu, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

پرا پالاس در استانبول (Pera Palace)

این هتل کاخ لوکس، جذاب و تاریخی که در سال ۱۸۹۲ توسط معمار فرانسوی-عثمانی الکساندر والوری بنا نهاده شد، یک هتل موزه است که به سبک‌های نئوکلاسیک، هنر نو و شرقی طراحی شده است. این هتل ۵ ستاره، مناظر فوق العاده‌ای از شاخ طلایی استانبول را ارائه می‌دهد و با ۱۱۵ سوئیت و اتاق مجلل، از مسافران تور استانبول پذیرایی می‌کند. تمامی این اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز به سبک کلاسیک و ترکیبی از تاثیرات اروپایی و عثمانی مبله شده‌اند و از تهویه مطبوع، کف‌پوش های چوبی، پنجره‌هایی از کف تا سقف، تلویزیون، مینی‌بار، حمام‌های مرمرین و سایر وسایل و شرایط رفاهی برخوردارند.

برای شکم گردی امکاناتی ایده آل و کامل درنظر گرفته شده‌اند و از این بابت، با گزینه‌های جذابی روبرو هستید. رستوران Agatha که بر اساس نام نویسنده آگاتا کریستی نامگذاری شده، غذاهای ترکی معاصر را ارائه می‌دهد. بار و تراس Orient، مکان ملاقاتی محبوب برای افراد سطح بالای جامعه استانبول و مسافران بین المللی به شمار می‌آید. Domed Saloon، یک سالن چای است و موسیقی زنده ملایم پیانو در این فضا، آنرا به محیطی مسحور کننده و جادویی بدل می‌کند. بیکری کلاسیک فرانسوی Patisserie de Pera، کیک‌های دست‌ساز خوشمزه ترکی و فرانسوی، ماکارون، گتو و شکلات‌های خانگی را سرو می‌کند.

و اما مرکز اسپای Pera SPA by Spa Soul دارای یک حمام با سکوی مرمرین گرم کلاسیک است و در عین حال مهمانان می‌توانند در اینجا از حمام بخار، جکوزی، سونا، خدمات ماساژ و سالن بدنسازی کاملا مجهز برخوردار شوند. بعلاوه استخر سرپوشیده، قدرت شفابخش آب را هم در تابستان و هم در زمستان به رخ می‌کشد.

تراس مبله، کافی شاپ، روم سرویس، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای پیاده روی، اجرای موسیقی زنده، مرکز تناسب اندام با مربیان حرفه‌ای شخصی، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، سالن جلسات، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات و خدمات کرایه خودرو نیز برای مهمانان فراهمند. در ضمن اگر با حیوان خانگی سفر می‌کنید، می‌توانید از خدمات مربوطه در این هتل برای دوست پشمالویتان نیز بهره مند شوید، زیرا اینجا به گرمی از این موجودات دوست داشتنی استقبال می‌کند.

 

خاص‌ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول

به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت خیابان پر جنب و جوش استقلال تنها ۲۵۰ متر با هتل فاصله دارند و بهترین رستوران‌های استانبول، کلوپ‌ها، آتلیه‌های هنرمندان، گالری‌ها و موزه‌ها تنها چند قدم دورتر از هتل واقع شده‌اند. از طرفی مراکز خرید محبوبی مانند Cevahir، Kanyon و Zorlu Mall تنها ۲۰ دقیقه با مترو از این اقامتگاه فاصله دارند. بعلاوه این هتل در چند قدمی میدان تکسیم، ۳ کیلومتری منطقه توریستی شهر قدیمی، ۲ کیلومتری بندر کروز، ۲۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی آتاتورک و ۴۸ کیلومتری فرودگاه استانبول قرار دارد و ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی، برای مهمانان ترتیب داده می‌شود.

آدرس: Mesrutiyet cad. No:52, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

آزاپ هتل گالاتا در استانبول (Azzap Hotel Galata)

این هتل مجلل ۵ ستاره، در ژوئیه ۲۰۲۰ در ۱ کیلومتری بازار ادویه‌ و ۱۷ کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول افتتاح شد. از جاذبه‌های گردشگری محبوب استانبول در نزدیک هتل می‌توان به برج گالاتا، مسجد سلیمانیه و ستون کنستانتین اشاره کرد.

مهمانان در این اقامتگاه مفرح به روف رستوران، بار، تراس، سالن استراحت مشترک و چشم‌اندازی باشکوه از منظره زیبای دریا دسترسی دارند. بعلاوه امکانات و خدماتی نظیر رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه، ترانسفر فرودگاهی، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و خدمات کرایه خودرو ارائه می‌شوند. در ضمن هر روز، صبحانه قاره‌ای لذیذی در این اقامتگاه سرو می‌شود.

 

قدیمی‌ترین رستوران‌های استانبول

در اینجا ۲۷ اتاق جذاب و راحت را خواهید یافت که با وجود تهویه مطبوع، عایق صوتی، کف‌پوش چوبی یا پارکت، میزکار، قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت و آشپزخانه مجهز، اقامتی خاطره انگیز و آسایش بخش را برای مخاطبانشان رقم می‌زنند.

آدرس: Arapcami Mahallesi Billur Sokak No:4, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

 

مدار در استانبول (Medar)

این اقامتگاه جذاب که از موقعیت مکانی عالی برخوردار است، در آوریل ۲۰۲۱، در منطقه بی اوغلو استانبول افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره تنها  ۴۰۰ متر از برج گالاتا، ۱.۳ کیلومتر از خیابان استقلال و ۱.۷ کیلومتر از بازار ادویه فاصله دارد. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک استانبول است که در ۱۷ کیلومتری هتل واقع شده است.

از جمله امکانات جالب توجه این ملک می‌توان به تراس آفتابگیر، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر هتل، یک سالن مشترک، خدمات دربان و انبار چمدان، سالن جلسات، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سالن مشترک و فضای سیگار کشیدن اشاره کرد.

 

بهترین مکان‌ها برای خرید در استانبول

بعلاوه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع و کف‌پوش چوبی یا پارکت بوده و دارای و بالکن مبله، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، آشپزخانه، کتری برقی، وسایل اتو، میزکار، مینی بار، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ملحفه، حوله و حمام اختصاصی هستند.

گفتنی است پرسنل پذیرش به زبان‌هایی همچون آلمانی، انگلیسی، فارسی، هندی، روسی و ترکی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان تعامل داشته و به بهترین نحو خدمات و اطلاعات لازم را ارائه دهند.

آدرس: Nergis Sokak Asmalımescit Mahallesi, No: 4, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

رینگ استون در استانبول (Ring Stone)

این هتل ۴ ستاره که به تازگی در ژوئن ۲۰۲۲ افتتاح شده در حوالی بی اغلو، در  ۶۰۰ متری برج گالاتا، ۱.۳ کیلومتری خیابان استقلال، ۱.۵ کیلومتری میدان تکسیم و ۱.۹ کیلومتر بازار ادویه واقع شده است. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک استانبول است که ۱۷ کیلومتر از هتل فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های منطقه اسکودار استانبول

این اقامتگاه جذاب که چشم اندازهایی فراموش نشدنی از زیبایی‌های شهر و تنگه بسفر را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد، با امکاناتی کامل و عالی از جمله تراس، وای فای رایگان در سراسر هتل، سالن استراحت مشترک و ترانسفر فرودگاهی پذیرای مهمانان است و همچنین روم سرویس، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، خدمات کرایه خودرو، رزراسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی و خدمات کرایه خودرو را ارائه می‌دهد.

همچنین این هتل، ۹۶ اتاق را در برگرفته که مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی هستند و از گاو صندوق شخصی، مینی بار، ملحفه، حوله، کمد لباس، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و آشپزخانه کوچک با اجاق گاز برخوردارند.

آدرس: 182İstiklal Caddesi Taksim / Beyoğlu, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

 

تونل رزیدنس در استانبول (Tunel Residence)

این هتل ۴ ستاره با ۵۰ اتاق زیبا، در حوالی خیابان استقلال و نزدیک به انبوهی از مغازه‌های محلی و مجلل همراه کافه‌ها و رستوران‌ها واقع شده است.

بعلاوه تراس، بار، رستوران، روم سرویس، مرکز تناسب اندام، پارکینگ اختصاصی، خدمات دربانی، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی، خدمات کرایه خودرو، فکس/فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات و خدمات شاتل، از دیگر جذابیت‌های این اقامتگاه ایده آل به شمار می‌آیند. بعلاوه باید گفت پرسنل پذیرش، تعاملی به یادماندنی و صمیمانه با مهمانان داشته و به خوبی به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی و ترکی صحبت می‌کنند.

یک مرکز اسپای کامل همراه با سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده و خدماتی نظیر ماساژ، مانیکور، پدیکور، درمان‌های بدن و صورت، اصلاح مو، رنگ کردن مو، خدمات گریم، اپیلاسیون، خدمات زیبایی در اختیار علاقمندان است و بهترین گزینه برای کسب انرژی و ریلکس کردن در این هتل به شمار می‌آید.

 

خرید در نزدیکی سلطان احمد استانبول

در ضمن تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌هایی ضد حساسیت، با تم تاریخی و با دکوراسیون به رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند و کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، عایق صوتی، کف‌پوش پارکت یا چوبی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، قهوه‌ساز، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، کمد لباس، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و آشپزخانه را در خود جای داده‌اند.

این هتل تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید Demiroren فاصله دارد. همچنین با مترو استانبول و پیمودن مسافت کوتاهی می‌توان به مراکز خرید محبوب مانند Cevahir، Ozdilek، Kanyon و Zorlu Center دسترسی داشت. بعلاوه به راحتی می‌توانید به شهر قدیمی بروید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید و یا سری به ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول بزنید. در ضمن، فرودگاه آتاتورک ۱۹ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۵۰ کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

آدرس: Sishane Mesrutiyet Cad. Evliya Celebi Mah. No:96 Beyoglu, Beyoglu, 34420 Istanbul, Turkey

 

هتل گالاتا در استانبول (Galata's Hotel)

این اقامتگاه رویایی در اکتبر ۲۰۱۹ افتتاح شد و با امکاناتی بی نظیر از جمله بار، رستوران با چشم اندازهایی به طبیعت باشکوه، تراس، وای فای رایگان در سراسر هتل، مرکز تناسب اندام و مرکز اسپا و سلامتی با سونا و حمام ترکی مهمانانش را غافلگیر می‌کند.

همچنین رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، خدمات دربان، خدمات کرایه خودرو، صرافی، میز تور، انبار چمدان و صبحانه بوفه در دسترس هستند. گفتنی است پرسنل پذیرش به زبا‌ن‌های انگلیسی، اسپانیایی، سوئدی و ترکی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

بعلاوه ۵۲ اتاق ضدحساسیت در این هتل ۴ ستاره درنظر گرفته شده‌اند که با کف‌پوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی، تهویه مطبوع، کمد لباس، کتری برقی، گاو صندوق شخصی، قهوه ساز، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، حوله، ملحفه و سایر امکانات رفاهی به بهترین نحو شرایط استراحت و آسایش را برای مخاطبانشان رقم می‌زنند. همچنین برخی از اتاق‌های ویژه، علاقمندان را به منظره دریا مهمان می‌کنند.  

از نقاط محبوب در نزدیکی هتل می‌توان به میدان تکسیم، ایستگاه مترو تقسیم و خیابان استقلال اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک استانبول است که در ۱۷ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

 

آشنایی با محله باکرکوی استانبول

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa Mah. Mumhane Caddesi No:23-25 Karaköy Beyoğlu, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

روت کاراکوی در استانبول (Root Karaköy)

و در آخر، سری می‌زنیم به این هتل ۴ ستاره که در دسامبر ۲۰۲۰ افتتاح شد. این اقامتگاه، در ۱.۵ کیلومتر بازار ادویه و ۱۸ کیلومتری فرودگاه آتاتورک واقع شده و به میدان تکسیم، ایستگاه مترو تکسیم و برج گالاتا بسیار نزدیک است.

در اینجا می‌توانید از مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا همراه با خدمات ماساژ و جکوزی، بار، رستوران، چشم‌اندازی با شکوه به منظره دریا و صبحانه قاره‌ای یا بوفه برخوردار شوید. همچنین به رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان، بوفه مناسب برای کودکان، انبار چمدان، خدمات دربان، خدمات خشکشویی و فضای سیگار کشیدن دسترسی خواهید داشت.

بعلاوه تمامی ۷۴ اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی، کف‌پوش چوبی یا پارکت، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت،  قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند.

آدرس: Necatibey Caddesi No:95, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۲۱ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران