آپارتمان‌های اجاره‌ای در کالکان آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
آپارتمان‌های اجاره‌ای در کالکان آنتالیا

کالکان، روستایی است که در منطقه کاس ترکیه قرار دارد و در حال حاضر، به فضایی تفریحی برای مسافران تور آنتالیا بدل شده است. اینجا که زمانی یک دهکده ماهیگیری یونانی عثمانی به نام کالاماکی بود، دارای یک ساحل کوچک بوده و توسط کوه‌هایی باشکوه دور دریا، محصور شده است. به لحاظ ساختار، کالکان بیشتر شخصیت دوران عثمانی خود را حفظ کرده و علیرغم توسعه اجتناب ناپذیر مدرن، از زیبایی و جذابیتی سنتی نیز برخوردار است.

بندر کوچک قایق‌های تفریحی کالکان، همچنان مشغول حمل و نقل مسافران برای سفرهای یک روزه به غار آبی و ساحل کوچک پنهان کاپوتاش است. همچنین انبوهی از امکانات شکم گردی در این خطه به دیدار علاقمندان می‌آیند و برای آشنایی با برخی از غذاکده‌های این محدوده، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله بهترین رستوران‌های منطقه کاس - کالکان در آنتالیا بزنید و اطلاعاتی مفید در این رابطه بدست آورید.

خبر خوب اینکه کالکان در آنتالیا، مجموعه‌ای عالی از انواع اقامتگاه‌ها از جمله هتل‌ها، ویلاها و آپارتمان‌های اجاره‌ای را نیز دربرگرفته که روزهایی خاطره‌انگیز را همراه با چشم اندازهایی بی بدیل از زیبایی‌های طبیعی، به مسافران تور آنتالیا هدیه می‌دهند. در ادامه، سفری مجازی و جالب توجه را به برخی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در کالکان آنتالیا تجربه خواهیم کرد.

 

کالکان هان در آنتالیا (Kalkan Han)

این هتل آپارتمان، در ۲۵۰ متری ساحل عمومی کالکان و ۱ کیلومتری ساحل زمرد کالکان (Emerald Beach) واقع شده و با یک باغ زیبا، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان، خدمات خشکشویی و صندوق امانات، به استقبال مهمانانش می‌آید. در ضمن پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی با مهمانان در تعامل هستند.

 

آشنایی با دروازه هادریان در آنتالیا

در این آپارتمان، ۸ واحد را خواهید یافت که همگی مجهز به کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، میز کار، ملحفه، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، وسایل اتو، آشپزخانه کامل و قهوه ساز هستند. برخی از واحدها نیز از فضای نشیمن و یا پاسیو برخوردارند. در ضمن گزینه‌های آلاکارت و صبحانه آمریکایی، هر روز در آپارتمان سرو می‌شوند.  

از  نقاط دیدنی محبوب آنتالیا در نزدیکی هتل آپارتمان می‌توان به قایق های تفریحی مارینا، بازار محلی کالکان و ایستگاه اتوبوس کالکان اشاره کرد. گورستان صخره‌ای لیکیان در ۲۷ کیلومتری و پارک ملی ساکلیکنت، در ۳۷ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه دالامان است که ۷۵ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Kalkan Mah. Süleyman Yılmaz Cad. No: 3 , 07960 Kalkan, Turkey

 

پی‌یر آپارتمان در کالکان آنتالیا (Pier Aparts)

این آپارتمان، در چند قدمی ساحل عمومی کالکان و ۷۰۰ متری ساحل زمرد کالکان قرار دارد و از طراحی داخلی فوق العاده جذابی برخوردار است. در بدو امر، این اقامتگاه زیبا با استخر و چشم اندازی قابل توجه به مناظر کوهستان، شهر و دریا، تراس آفتابگیر، خدمات کرایه خودرو و صندوق امانات و به استقبال مهمانانش می‌آید. و در مرحله بعد، واحدهایی راحت و بزرگ را برای استراحت در اختیارشان قرار می‌دهد.

تمامی ۵ واحد این آپارتمان از تهویه مطبوع، بالکن مبله، عایق صوتی، فضای نشیمن، حمام خصوصی، سشوار، ملحفه، کمد لباس، چای/قهوه ساز، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، وسایل اتو و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای برخوردارند. بعلاوه دارای آشپزخانه‌ای کامل همراه با میز غذاخوری، توستر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال، و ظروف و وسایل آشپزخانه هستند.

همچنین دیدنی‌های محبوب در نزدیکی اقامتگاه عبارتند از قایق‌های تفریحی مارینا، بازار محلی کالکان و ایستگاه اتوبوس کالکان. در ضمن گورستان صخره‌ای لیکیان در ۲۷ کیلومتری و پارک ملی ساکلیکنت، در ۳۷ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه دالامان است که در ۱۲۸ کیلومتری آپارتمان واقع شده و این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

هتل ۵ ستاره‌ کلاب سرا آنتالیا

آدرس: kalkan mahallesi.Atatürk caddesi.no 13/1, 07580 Kalkan, Turkey

 

کالکان در آنتالیا (Kalkan)

این آپارتمان دوبلکس بسیار زیبا در ۷۴ کیلومتری فرودگاه دالامان، با چشم اندازهایی به مناظر باغ و دریا، پذیرای مسافران تور آنتالیا است. مهمانان در این اقامتگاه به استخر، باغ، پارکینگ عمومی رایگان، اتاق‌های جادار و راحت همراه با تهویه مطبوع و بالکن دسترسی دارند. بعلاوه این واحدهای یک خوابه، کلیه امکانات رفاهی از جمله حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، میز کار، آشپزخانه و ماشین لباسشویی را در خود جای داده‌اند.

گفتنی است این آپارتمان ۲۰۰ متر تا ایستگاه اتوبوس کالکان، ۸۰۰ متر تا قایق‌های تفریحی مارینا، ۲۷ کیلومتر تا قبرستان صخره‌ای لیکیان و ۳۶ کیلومتر تا پارک ملی ساکلیکنت فاصله دارد. از دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به ساحل عمومی کالکان، ساحل زمرد کالکان و بازار محلی کالکان اشاره کرد.

آدرس: 2no.lu sok. No:19/1 Kalkan-Kaş-Antalya, 07580 Kalkan, Turkey

 

اولیو در کالکان آنتالیا (Olive)

آپارتمان و پنت هاوس Olive View با تراس و منظره‌ای خیره کننده از دریا و طبیعت اطراف، نویدبخش اقامتی مفرح و خاطره انگیز است. در اینجا می‌توان از استخر روباز، تراس، پارکینگ خصوصی، وای فای رایگان، روم سرویس، خدمات خشکشویی، چترها و صندلی‌های آفتابگیر یا صندلی‌های ساحلی برخوردار شد.

بعلاوه این اقامتگاه که در نزدیکی ساحل زمرد و ۳۰۰ متری ایستگاه اتوبوس کالکان قرار دارد، واحدهایی ۳ خوابه را در خود جای داده که همگی مجهز به تهویه مطبوع، بالکن با منظره کوهستان، ۳ حمام، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یک فضای غذاخوری در داخل و مبلمان و میز غذاخوری در فضای باز، سشوار، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، وسایل اتو، آشپزخانه، توستر، کتری برقی، چای/قهوه ساز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال و یک پاسیو با منظره استخر هستند. همچنین برای راحتی بیشتر، این آپارتمان حوله و ملحفه را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

در ضمن بازار محلی کالکان ۴۰۰ متر و قایق‌های تفریحی مارینا  کمتر از ۱ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که در ۷۴ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

 

هزینه سفر به آنتالیا چه قدر است؟

آدرس: 15Yasemen Sokak Block B, Apartment 4, 07960 Kalkan, Turkey

 

میژا در کالکان آنتالیا (Mija)

این آپارتمان زیبا نیز چشم‌اندازی جالب توجه به منظره باغ و دریا داشته و در ۱.۶ کیلومتری ساحل عمومی کالکان، ۲.۹ کیلومتری ساحل زمرد، ۱.۸ کیلومتری بازار محلی کالکان و ۲ کیلومتری قایق‌های تفریحی مارینا واقع شده است. دیگر دسترسی‌ها عبارتند از گورستان صخره‌ای لیکیان در ۲۹ کیلومتری، پارک ملی ساکلیکنت در ۳۷ کیلومتری و  فرودگاه دالامان در ۱۲۸ کیلومتری آپارتمان.

بعلاوه استخر روباز، جکوزی، باغ و پارکینگ خصوصی رایگان در این اقامتگاه برای مهمانان فراهمند. همچنین کلیه واحدهای این آپارتمان ۲ خوابه بوده و دارای تهویه مطبوع، بالکن مبله، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، اتو، ملحفه، حوله، حمام اختصاصی، سشوار، خشک کن لباس و آشپزخانه‌ای مجهز همراه با قهوه ساز، توستر، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال هستند.

آدرس: Kalkan, Palmiye Sk, Kalkan, 07580, Mediterranean Region Turkey

 

کارلا در کالکان آنتالیا (Carla)

این هتل آپارتمان، تنها ۱ کیلومتر از ساحل عمومی کالکان فاصله دارد و با تصاویری زیبا از منظره دریا، شهر، کوهستان و استخر از تراس و بالکن اتاق‌ها، از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در ضمن امکاناتی کامل از جمله وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، امکانات باربیکیو، استخر فصلی در فضای باز و جکوزی را می‌توانید در این بنا شاهد باشید. در ضمن، سیگار کشیدن در این اقامتگاه اکیدا ممنوع است. جالب است بدانید پرسنل این هتل آپارتمان به زبان‌های انگلیسی، لهستانی، روسی و ترکی تعاملی دوستانه و عالی با مهمانان دارند.

 

آشنایی با دمره، مقصدی جذاب در آنتالیا

این اقامتگاه که در ۱.۶ کیلومتری ساحل زمرد، ۲۸ کیلومتری گورستان صخره‌ای لیکیان و ۳۷ کیلومتری پارک ملی ساکلیکنت واقع شده، واحدهایی ۲ خوابه و جذاب را در خود جای داده که عمدتا از طراحی دکوراسیون با متریال چوبی برخوردارند.

این اتاقها مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، حمام خصوصی، سشوار، کاناپه، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، قفسه خشک کن لباس، امکانات اتو، ملحفه و حوله هستند. و در ضمن آشپزخانه‌ای ایده آل را همراه با میز غذاخوری، توستر، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال و چای/قهوه ساز شامل می‌شوند.

آدرس: Demokrasi Caddesi 42 Elvina Apartments-Carla Apart, 07580 Kalkan, Turkey

 

ویلا آسیا 2 در کالکان آنتالیا (Villa Asya 2)

این آپارتمان که فقط ۱.۸ کیلومتر از ساحل عمومی کالکان فاصله دارد، اقامتی به یادماندنی را در کالکان با دسترسی به استخر فصلی در فضای باز، امکانات باربیکیو، تراس، استخر خصوصی، باغ، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و همچنین رزرواسیون ۲۴ ساعته رقم می‌زند. از طرفی مهمانان آپارتمان می‌توانند هر روز، از طعم لذیذ صبحانه آسیایی لذت ببرند.

بعلاوه این اقامتگاه دارای واحدهای ۲ خوابه همراه با ۲ حمام، ملحفه، حوله، سشوار، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، وسایل اتو، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره دریا هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی‌ها باید بگوییم این آپارتمان ۲۸ کیلومتر تا گورستان صخره‌ای لیکیان، ۲.۶ کیلومتر تا ساحل زمرد و ۱۲۷ کیلومتر از فرودگاه دالامان فاصله دارد.

 

بهترین بازارها و مراکز خرید آنتالیا

آدرس: Kalkan mh hürriyet cad no 80/1, 07960 Kalkan, Turkey

 

سوئیت های کالکان در آنتالیا (Kalkan Suites)

این آپارتمان ساحلی در قلب کالکان، دارای امکانات جذابی از جمله یک استخر روباز، تراس آفتابگیر، باغ، کافه، بار، رستوران، خدمات کرایه خودرو، پارکینگ عمومی رایگان، شاتل فرودگاهی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی (با پرداخت هزینه اضافی)، فکس/فتوکپی و کتابخانه است.

 بعلاوه این اقامتگاه، واحدهایی یک خوابه را شامل می‌شود که همگی از بالکن خصوصی با چشم اندازهایی جالب توجه به منظره دریا، استخر و باغ برخوردارند. همچنین دارای وای فای رایگان، عایق صوتی، تهویه مطبوع، حمام با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، دی وی دی پلیر، پاسیو، مینی بار و همچنین آشپزخانه اوپن مجهز به مایکروویو، ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز و ظروف آشپزخانه هستند.

گفتنی است مرکز شهر کالکان، فقط ۵ دقیقه پیاده روی و بندر کالکان ۱۰ دقیقه پیاده روی از این هتل آپارتمان فاصله دارند.

آدرس: Yaliboyu Mah Nilufer Sok No:1, 07960 Kalkan, Turkey

 

منزرا هاوس در کالکان آنتالیا (Manzara House)

این اقامتگاه زیبا و راحت در ۳۶ کیلومتری پارک ملی ساکلیکنت، ۲.۷ کیلومتری ایستگاه اتوبوس کالکان، ۱۲۵ کیلومتری  فرودگاه دالامان و ۳۰ کیلومتری گورستان صخره لیکیان واقع شده است. اینجا اقامتی خاطره انگیز را با امکاناتی نظیر باغ، تراس، رستوران، امکانات باربیکیو، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و روم سرویس رقم می‌زند. بعلاوه مهمانان به پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات کرایه دوچرخه، خدمات کرایه خودرو، انبار چمدان، صرافی، خدمات خشکشویی و نگهبانی ۲۴ ساعته نیز دسترسی دارند.

 

اقامت در هتل‌های لاکچری آوسالار، آنتالیا

در اینجا واحدهایی ۳ خوابه برای پذیرایی از مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده‌اند که همگی مجهز عایق صوتی، تهویه مطبوع و پاسیو با منظره دریاچه، باغ و کوهستان و شهر هستند. همچنین از کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، میز کار، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، وسایل اتو، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذا خوری، صندلی کودک، چای/قهوه ساز، آشپزخانه کاملا مجهز همراه با ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال و کتری برقی برخوردارند.

آدرس: islamlar koyu akbel mevki incebel sokak no 383 kalkan, 07960 Kalkan, Turkey

 

مدیتران در کالکان آنتالیا (The Mediteran )

این هتل آپارتمان نیز از موقعیت ساحلی برخوردار بوده و مناظری بی بدیل از طبیعت باشکوه را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. این اقامتگاه که در ۱.۲ کیلومتری ساحل عمومی کالکان و ۱۲۷ کیلومتری فرودگاه دالامان واقع شده، در عین حال به قایق‌های تفریحی مارینا و ساحل Emerald بسیار نزدیک است.

مهمانان می‌توانند از دسترسی به تراس، باغ، رستوران، بار، امکانات باربیکیو، استخر فصلی در فضای باز، سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان لذت ببرند و یا به فعالیت‌هایی نظیر پیاده روی، غواصی و ماهیگیری در این حوالی بپردازند. بعلاوه واحدهای آپارتمان به نحوی عالی پذیرای مهمانان بوده و مجهز به کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، فضای نشیمن، وای فای رایگان، حمام خصوصی، مینی بار و بالکن مبله هستند.

از دیگر امکانات و خدمات این هتل آپارتمان می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان، روم سرویس، خدمات کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی، انبار چمدان، میز تور، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، حوله استخر و ساحل، چترها و صندلی‌های آفتابگیر کنار استخر و کنار ساحل و استخر کودکان اشاره کرد. همچنین در این اقامتگاه، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان نیز ارائه می‌شوند.

 

اقامت در هتل‌های بلدیبی، آنتالیا

آدرس: Istiklal Cad. Kalkan Mah. No 66 , 07960 Kalkan, Turkey

 

کایا در کالکان آنتالیا (Kaya)

و در آخر سری می‌زنیم به این آپارتمان ساحلی که در ۵۰۰ متری ساحل عمومی کالکان واقع شده و در بدو امر با یک استخر روباز، باغ، استخر و چشم اندازهایی شگفت انگیز از دریا و کوهستان مهمانانش را غافلگیر می‌کند. بعلاوه وای فای رایگان، تراس آفتابگیر، رزرواسیون ۲۴ ساعته، چترها و صندلی‌های آفتابگیر استخر و ساحل، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت و نگهبانی ۲۴ ساعته نیز در اینجا فراهمند.

همه واحدهای این اقامتگاه ضدحساسیت بوده و دارای عایق صوتی، تهویه مطبوع، کف پوش سرامیک یا مرمر و بالکن مبله هستند. بعلاوه میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، اتاق نشیمن مبله، ملحفه، حوله، کمد لباس، بالکن مبله، صندلی کودک، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، امکانات اتو و حمام اختصاصی و سشوار را در خود جای داده‌اند. در نهایت آشپزخانه مجهز همراه با فضای غذاخوری، ماشین ظرفشویی، یخچال، مایکروویو، کتری برقی و قهوه ساز را شامل می‌شوند.

از جاذبه‌های نزدیک به این آپارتمان می‌توان به قایق‌های تفریحی مارینا، ساحل Emerald، ایستگاه اتوبوس کالکان اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه دالامان است که در ۱۲۷ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

 

هتل ۵ ستاره مگاسرای وست بیچ آنتالیا

آدرس: Kalkan mahallesi nilüfer sokak no:2, 07580 Kalkan, Turkey

منبع ۱ 

منبع ۲

۱۵ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران