معرفی هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا در روسیه

جاذبه‌های گردشگری مسکو
معرفی هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا در روسیه

وقتی قرار باشد یک سفر لاکچری به تور روسیه را تجربه کنید، مسکو انتخا‌ب‌های بی‌شماری پیش پای شما می‌گذارد. از خرید در گران‌ترین فروشگاه‌های روسیه بگیرید تا لاکچر‌ترین هتل‌ها آماده هستند تا از توریست‌ها میزبانی کنند. یکی از این هتل‌های زیبا و باشکوه هیلتون مسکو لنینگرادسکایا است که مجموعه‌ای بزرگ و زیبا با اتاق‌های مجلل و آنچنانی است. هتلی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد و از جزییات و بخش‌های مختلفش برایتان می‌گوییم.

 

کوتاه درباره هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا (Hilton Moscow Leningradskaya) روسیه

این هتل در بنایی به بلندی ۲۸ طبقه و با معماری بسیار زیبایی ساخته شده و در واقع این بنا، یکی از اعضای "۷ آسمان خراش خواهر" مسکو است که جزو نمادهای شهری به حساب می‌آید. این شعبه از هتل هیلتون، طراحی شیک و کم‌نظیری دارد که کاملا در میان دورنمای شهر، نمایشی چشم نواز دارد. وارد هتل هم که شوید از همان لابی، متوجه خواهید شد که با یک مجموعه لوکس و مجلل مواجه هستید که به کوچک‌ترین جزییات کور آن نیز توجه شده است. ساختمان در سال ۱۹۵۴ درست شده اما در سال ۲۰۰۸ یک نوسازی اساسی را تجربه کرده است و حالا جزو هتل‌های مدرن با امکانات رفاهی عالی در پایتخت روسیه به حساب می‌آید.

این هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان بی‌سیم در تمامی بخش‌ها، رستوران، استخر سرپوشیه، سالن ورزش، سالن کنفرانس و جلسات و ... بودده  و به اتاق‌های شیک و مجللش معروف است. هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکای در کنار ترمینال قطار لنینگراسکای قرار گرفته، همان ایستگاهی که قطارهای با سرعت بالا از آن جا به سنت پترزبورگ می‌روند. همچنین دو ایستگاه مترو نیز ر فاصله‌ی کمی از هتل قرار دارند که دسترسی شما به بخش‌های مختلف را میسر خواهند کرد. از نظر موقعیت جغرافیایی، در کل هتل هیلتون مسکو در جای بسیار خوبی قرار اشته و خیلی از امکانات و جاذبه‌های گرشگری مسکو در نزدیکی‌اش هستند.

 

بهترین جاذبه‌های مسکو برای کودکان

اتاق‌ها و هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا روسیه

هتل هیلتون مسکو، یک مجموعه‌ی اقامتی بسیار بزرگ است که شامل صدها اتاق و سوییت می‌شود. این مجموعه دارای ۵ نوع اتاق و ۵ نوع سوییت است که برای اقامت می‌توانید انتخاب کنید. از امکانات اولیه تمامی واحدهای اقامتی می‌توان به تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی و حمام شیک، استفاده از متریال بسیار خوب در سرویس خواب و مبلمان، مینی‌بار، دستگاه قهوه و چای ساز، سیستم تهویه هوای مطبوع مرکزی، گاو صندوق اختصاصی کوچک برای همه‌ی واحدها و ... اشاره کرد.

اتاق‌های این مجموعه در کل شبیه به هم هستند. دارای یک طراحی شیک بوده و در همه‌ی اتاق‌ها، کمد لباس، میز آرایش و کار، صندلی کار و ... گنجانده شده است. تفاوت آن‌ها در چند متر اختلاف و همچنین تخت‌های دو نفره و دو تخت‌های یک نفره است. برای هتل هیلتون مسکو، اتاق‌های خانوادگی در نظر گرفته نشده و آن‌ها که که در تعداد بالا قصد اقامت دارند، باید به سراغ سوییت‌های این مجموعه بروند.

ارزان‌ترین سوییت‌های هتل هیلتون مسکو، سوییت‌های جونیور کینگ و تویین بوده که ۵۰ متر مربع بزرگی دارند و فضای بزرگ‌تر آن‌ها باعث شده تا مبلمان بیشتر و امکانات بهتری  در آن‌جاها گنجانده شود. حمام این واحدها بزرگ‌تر بوده و دارای وان هم هستند. سوییت‌های سفیر ۹۰ متری بوده و از اتاق‌های جداگانه تشکیل شده‌اند و استایل کلاسیک و خاصی دارند. در واقع شکل و شمایل مبلمان و دکور داخلی آن‌ها به کل هتل در سال‌های ۱۹۵۰ بازسازی شده اما در عین حال یک تجمل چشم‌گیر نیز دارند.

 

راهنمای گردش یک روز بارانی در روسیه

جدا از سوییت‌های کینگ کورنر که واحدهای ۷۰ متری و خاصی هستند، گران‌ترین گزینه در این محل، سوییت پرزدنشیال است. این واحدهای ۹۲ متری، آپارتمان‌های کامل و بسیار شیکی هستند که دارای چند اتاق مجزا، مبلمان کامل، سرویس پذیرایی، میز نهار خوری، چند تلوزیون بزرگ، گنجایش تا ۶ نفر و ظاهر تجملی بوده و یک سری امکانات اضافی مثل چند تلوزیون در جاهای مختلف دارند.

رستوران‌های هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا روسیه

یکی دیگر از چیزهایی که هتل هیلتون مسکو به آن معروف است، رستوران باشکوه و فوق‌العاده عالی جانوس بوده که با کورد تاریخی خود، از جمله جاذبه‌های آن‌جا نیز به حساب می‌آید. صبحانه رایگان به صورت بوفه باز، هر روز صبح سرو می‌شود که شامل صبحانه‌های محلی و بین‌المللی است. شما برای نهار و شام نیز می‌توانید به رستوران جانوس بروید و از انواع غذاهای روسیه، اروپایی، آمریکایی، آسیایی و حتی گزینه‌های کاملا گیاهی برای خود سفارش دهید. کیفیت غذاهای رستوران جانوس در مسکو معروف است و خیلی‌ها که در هتل اقامت ندارند نیز برای سفر غذا به آن‌جا مراجعه می‌کنند.

تنها گزینه‌ی دیگر هتل، باری است که در لابی قرار گرفته و میزهای آن زیر چهلچراغ‌های بزرگ هتل قرار گرفته‌اند. این مکان برای ساعتی نشستن، نوشیدن و صحبت کردن عالی بوده و انواع نوشیدنی‌ها از جمله نوشیدنی‌های گرم نیز در این محل سرو می‌شود. همچنین این مکان دارای یک منو غذا بوده که در آن ساندویچ‌های مختلف از جمله برگر، چند نوع فست فود و بعضی غذاهای اروپایی و آسیایی وجود دارد. در واقع به این بار بای به چشم یک کافه بار بسیار خوب و شیک و مجلل نگاه کرد.

مرکز اسپا و سلامتی هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا روسیه

مرکز اسپا و سلامتی هتل هیلتون، شامل چند بخش می‌شود که همگی به جز پکیج‌های ماساژ به صورت رایگان در اختیار مشتریان هتل گذاشته شده است. این بخش‌های شامل یک استخر بزرگ در محیط سرپوشیده شده که در تمامی طول سال قابل استفاده است.  در کنار استخر سوناف جکوزی، سالن ماساژ، استخر آب سر و ... گنجانده شده. اگر اهل ورزش هستید، می‌توانید در طول سفر به مسکو، در سالن ورزشی مجهز این هتل، ورزش روزانه خود را انجام دهید. این سالن دارای امکانات کاملی بوده که باعث می‌شود، حتی تیم‌های ورزشی نیز بتوانند این محل را برای اقامت انتخاب کنند. در نهایت این بخش از هتل، یک سالن آرایش و زیبایی دارد که البته خدمات آن پولی است.

 

۷ دلیل برای بازدید و سفر به مسکو

حیوانات خانگی در هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا روسیه

یکی از امتیازات این هتل برای مشتریانش، امکان بردن حیوانات خانگی به این مجموعه است. البته برای این منظور، یک سری اتاق‌های خاص در نظر گرفته شه و از قبل باید با هتل هماهنگ کنید. هزینه اندکی هم برای حیوانات خانگی گرفته شده که شامل تجهیزات و غذا می‌شود.

مراکز گردشگری نزدیک به هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا روسیه

هتل هیلتون نسبت به بعضی جاهای بسیار معروف، کمی دور است. برای مثال میدان سرخ مسکو، موزه تاریخ، مقبره لنین، موزه کرملین مسکو و خود کرملین مسکو ۳ کیلومتر از درب هتل دور است. اما با توجه به این که این هتل چسبیده به ایستگاه مترو است، رفت و آد تا این مکان و بسیاری از جاهای دیگر مثل موزه هنرهای زیبا، با باغ‌های گیاه شناسی که کمی دورتر هستند، خیلی راحت است.

البته بعضی جاذبه‌های گردشگری نیز تنها چند صد متر از هتل هیلتون فاصله دارند. جاهایی مثل باغ بائوان، خانه موزه ویکتور واسنتسوف، پارک اکاترینینسکی یا مرکز هنر وینزادوف از این جمله به شمار می‌آیند. از نظر رستوران و بهترین کافه‌های مسکو و بار نیز تا دلتان بخواهد در آن نزدیکی، زینه‌های مختلف پیا خواهید کر. برای کسانی که دوست دارن در سفر زمستانه به مسکو، اسکی را هم تجربه کنند باید بگوییم که نزدیک‌ترین لیفت برای پیست اسکی، ۱۰ کیومتر از این محل دور است. فاصله‌ی فرودگاه نیز ۲۷ کیلومتر بوده و شاتل اختصاصی (با هزینه اضافی) در هتل وجود دارد.

کاستی‌های هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا روسیه

در هتل‌های مجلل این چنینی، عموما نبود بخش‌های تفریحی یک کاستی به حساب نمی‌آید، اما تنها یک رستوران برای هتلی به این بزرگی، ضعف محسوب می‌شود. گنجایش این هتل زیبا و مجلل نیز محود بوده و در روزهای شلوغ سال، برای شام، حتما باید از قبل میز رزرو کنید که این امتیازی منفی برای هتل به حساب می‌آید.

 

۶ راه برای کاهش هزینه سفر به مسکو

نکات مثبت درباره هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا روسیه

اولین چیزی که در نظرات همانان قبلی هتل می‌بینی، خدمات بسیار خوبی است که این هتل به مشتریانش ارائه کرده و برخورد خوب آن‌ها با مشتریانش است. همچنین نزدیک به مترو یکی دیگر از گزینه‌های مهم در این هتل به شمار می‌رود که هزینه‌های زیادی برای رفت و آمد در شهر را کاهش می‌دهد. همچنین این را هم باید در نظر بگیرید که هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا در میان هتل‌های لاکچری مسکو، قیمت نسبتا پایین‌تری دارد.

نکات مهم درباره هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا روسیه

  • استخر و امکانات مرکز اسپا و سلامتی تنها به افراد بزرگسال خدمات می‌دهد
  • منو مخصوص کودکان و نوجوانان در رستوران موجود است
  • صبحانه هم به صورت بوفه باز در رستوران ارائه می‌شود و هم می‌توانید آن را درب اتاق تحویل بگیرید
  • اینترنت بی‌سیم رایگان با سرعت بالا در هتل در دسترس است

 

۷ نکته‌ برای سفری خاطره‌انگیز در مسکو

دیگر ساختمان‌های مجموعه "۷ خواهر" در مسکو

۷ بنای این مجموعه که هر کدام در قسمتی از روسیه قرار گرفته‌اند، بین سال‌های ۱۹۴۷ تا ۱۹۵۳ ساخته شده‌اند. این ساختمان‌ها در استایل استانلیست درست شده‌اند و شامل هتل اکرانیا، ساختمان اصلی وزارت امور خارجه، دانشگاه دولتی مسکو، ساختمان خاکی Kotelnicheskaya، ساختمان میدان قدیرینسایا و ساختمان اداری دروازه‌های سرخ می‌شود. سبک این سازه‌ها برداشتی از سبک باروک و گوتیک بوده و در کل آسمان‌خراش‌ها شبیه به هم هستند. این ابنیه طی دهه‌هایی که در مسکو ساخته‌ شده‌اند، تبدیل به نمادهایی برای این شهر شدند و از جمله جاذبه‌های شهری مسکو به حساب می‌آیند. البته با توجه به فاصله‌ای که این ساختمان‌ها از هم دارند، بازید از همه‌ی آن‌ها کمی سخت است.

منبع ۱

منبع ۲

۱۰ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران