بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در جیپور

جاذبه‌های گردشگری جیپور
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در جیپور

عوامل بی شماری وجود دارند که می‌توانند در تور هند تعطیلاتی شگفت‌انگیز را در جیپور برایتان خلق کنند که عمده‌ترین آنها اقامتگاه‌های متنوع و ریز و درشتی هستند که در سراسر شهر پراکنده‌اند. اگر به دنبال صرفه جویی نیستید و دغدغه‌های مالی ندارید، بدون شک اقامتگاه‌های مجلل این شهر در کنار فضای آرامش بخش برای استراحت، می‌توانند امکانات خارق‌العاده را فراهم کرده و ترکیبی از فضاهای سنتی و مدرن را رقم بزنند. مقاله لوکس‌ترین هتل‌های جیپور در این رابطه اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار می‌دهد.

اما اگر در سفر با تور مثلث طلایی هند به جیپور به دنبال محیطی خصوصی‌تر و دنج‌تر می گردید که در عین حال هزینه‌های بالای هتل‌های اشرافی شهر را به شما تحمیل نکند، بدون شک باید به اقامت در یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای این شهر فکر کنید. این املاک اغلب دسترسی‌های راحت به جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار شهر داشته و در عین حال، وسایل و ملزومات آسایش را به حد کافی برای مهمانانشان به ارمغان می‌آورند.

 

Laxmi Residency

این آپارتمان، در ۱.۹ کیلومتری هوامحل و ۱۳ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی واقع شده و دسترسی عالی به جاذبه‌های محبوب جیپور از جمله کاخ شهر، جانتار مانتار و قصر ناهارگر دارد. واحدهای این ملک ۴ خوابه بوده و دارای کف پوش چوبی، حمام اختصاصی، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن هستند. همچنین حوله و ملحفه با پرداخت هزینه اضافی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در ضمن تراس، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و آشپزخانه مشترک نیز برای مهمانان مهیا هستند.

 

اقامت در بهترین هتل‌های خانوادگی جیپور

آدرس: Amer Road, 302002 Jaipur, India

 

House of Backpackers

این هتل آپارتمان در ۱.۱ کیلومتری کمپ سندی، ۲.۳ کیلومتری کاخ شهر، ۲.۵ کیلومتری جانتار مانتار و ۳ کیلومتری هوامحل واقع شده است. اینجا اقامتی راحت و به یادماندنی را همراه با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سالن استراحت مشترک و تراس ارائه می‌دهد. بعلاوه این هتل آپارتمان، یک صبحانه آسیایی یا گیاهی را نیز هر روز برای مهمانانش سرو می‌کند. گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی جیپور است که ۱۹ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: 9Gopinath Marg New Colony, M. I. Road, 302001 Jaipur, India

 

Shanti Villas

این ملک، در فاصله ۲.۶ کیلومتری جانتار مانتار قرار دارد و با سالن استراحت مشترک، تراس، وای فای رایگان، پاسیو و تهویه مطبوع از مهمانانش استقبال می‌کند. هر واحد گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، وسایل اتو، میزکار و یک فضای نشیمن مبله بوده و همچنین یک آشپزخانه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال، اجاق گاز، توستر و کتری را در خود جای داده است. بعلاوه، خدمات کرایه خودرو نیز در آپارتمان ارائه می‌شود. گفتنی است کاخ شهر ۲.۶ کیلومتر، هوا محل ۲.۸ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی جیپور ۱۳ کیلومتر با این ملک فاصله دارند.

 

ماجراجویی در جیپور هند

آدرس: Sangram Colony Gate No.1, C-scheme Radha Kunj Apartment, Falt No. 204, C Scheme, 302001 Jaipur, India

 

BluO 2BR Jaipur

این آپارتمان کلیه امکانات رفاهی از جمله آسانسور، بالکن، پارکینگ، تراس و روم سرویس را برای مهمانانش فراهم می‌کند. واحدهای این ملک ۲ خوابه بوده و از تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، یک آشپزخانه کاملا مجهز و ۲ حمام برخوردارند. در ضمن این ملک، ۸ کیلومتر تا معبد بیرلا ماندیر فاصله دارد و در ۱۱ کیلومتری فرودگاه جیپور و ۹ کیلومتری کاخ ناهارگر واقع شده است.

آدرس: B1/523, Chitrakoot Scheme, Vaishali Nagar Jaipur, 302021 Jaipur, India

 

RajKamal Villa

این آپارتمان تنها ۴.۲ کیلومتر از معبد گاویند دوجی، ۹ کیلومتر از هوامحل، ۹ کیلومتر تا جانتار مانتار، ۶ کیلومتر تا معبد بیرلا ماندیر و ۹ کیلومتر تا کمپ سندی فاصله دارد. این ملک، اقامتی خاطره‌انگیز را با وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و چشم‌اندازهای جالبی از باغ رقم می‌زند. بعلاوه واحدهای این آپارتمان ۳ خوابه بوده و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه و حمام اختصاصی هستند. گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی جیپور است که ۲ کیلومتر از RajKamal Villa فاصله دارد.

 

معرفی بهترین مراکز خرید در جیپور

آدرس: 7/457Sector 7 Malviya Nagar Road, Malviya Nagar, 302017 Jaipur, India

 

Moments

این ملک در جیپور و در منطقه راجستان، با واحدهای ۲ خوابه مجهز به تهویه مطبوع، ۲ حمام با دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان، یک فضای نشیمن و بالکن با چشم‌اندازهایی زیبا به مناظر اطراف از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه در هر واحد یک فضای غذاخوری و یک آشپزخانه کامل با مایکروویو، یخچال و فر وجود دارد. به لحاظ دسترسی‌ها نیز باید بگوییم این آپارتمان ۱۲ کیلومتر تا هوامحل، ۱۲ کیلومتر تا جانتار مانتار، ۸ کیلومتر تا معبد بیرلا ماندیر، ۷ کیلومتر تا گاویند دوجی و ۲ کیلومتر تا  فرودگاه بین‌المللی جیپور فاصله دارد.

آدرس: Mahima Uday, Pratap Nagar 803, 302033 Jaipur, India

 

2bhk Luxury Penthouse

این آپارتمان که در شمال شهر و در ۱ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی جیپور واقع شده است، اقامتی کامل را در محیطی دنج و شیک و لوکس همراه با بالکن، تراس، پاسیو و تهویه مطبوع ارائه می‌دهد. در ضمن اتاق‌های ۲ خوابه این ملک از کلیه امکانات رفاهی برخوردار بوده و تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن و ۲ حمام مجهز به دوش و آشپزخانه‌ای همراه با مایکروویو و فر را در خود جای داده‌اند. بعلاوه حوله و ملحفه نیز، با پرداخت هزینه اضافی در اختیار مهمانان در تور هند قرار می‌گیرد. در نهایت به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم معبد گاویند دوجی در ۵ کیلومتری و معبد بیرلا ماندیر در ۶ کیلومتری واقع شده‌اند.

 

۱۰ قلعه باشکوه و تاریخی در جیپور

آدرس: c461A, f-401, siddharth nagar, skycast interiors, getor road, jaipur, 302017 Jaipur, India

 

Golden Peacock Heritage Home Stay

این ملک زیبا با طراحی کلاسیک، اقامتی مقرون به صرفه و البته جذاب را همراه کلیه امکانات رفاهی از جمله وای فای رایگان، تهویه مطبوع و تراس ارائه می‌دهد. در ضمن هر روز، صبحانه قاره‌ای یا آلاکارت در این ملک سرو می‌شود. بعلاوه واحدهای این اقامتگاه مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حوله و ملحفه، حمام اختصاصی و سایر ملزومات آسایش و راحتی هستند.

در کنار اینها باید خاطرنشان کنیم که این ملک از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار بوده و ۳.۱ کیلومتر از معبد گاویند دوجی، ۴.۴ کیلومتر از معبد بیرلا ماندیر، ۸ کیلومتر تا کاخ شهر، ۸ کیلومتر تا کمپ سندی و نهایتا ۳ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی جیپور فاصله دارد.

آدرس: D-229 Mahesh Marg, Malviya Nagar, 302017 Jaipur, India

 

Sohana's

این ملک، در مجاورت معبد آکشای پاترا و فرودگاه بین‌المللی قرار داشته و فقط ۱۴ کیلومتر از معبد گوویند دیو جی فاصله دارد. این اقامتگاه با دسترسی به باغ، امکانات باربیکیو، روم سرویس، تهویه مطبوع، پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان، روزهایی مفرح و راحت را برای مهمانانش رقم می‌زند.

بعلاوه، هر روز مهمانان می توانند از طعم لذیذ صبحانه آلاکارت یا وگان نیز نهایت لذت را ببرند. لازم به ذکر است که تمام واحدهای این ملک ۲ خوابه بوده و دارای ۲ حمام، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و همچنین پاسیو با چشم‌اندازی جذاب به باغ هستند. برای راحتی بیشتر، ملک می‌تواند حوله و ملحفه را با هزینه اضافی ارائه دهد.

 

دیدنی‌ترین معابد شهر جیپور (قسمت اول)

همچنین این اقامتگاه دارای تراس آفتاب‌گیر برای استراحت و ریلکس کردن بوده و در ضمن خدمات کرایه خودرو را برای رفاه حال مهمانانش ارائه می‌دهد.

در نهایت باید بگوییم به لحاظ دسترسی‌ها این ملک در ۱۶ کیلومتری کاخ شهر، ۱۶ کیلومتری جانتار مانتار و ۱۲ کیلومتری معبد بیلار واقع شده است. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی جیپور است که ۷ کیلومتر با آپارتمان فاصله دارد و این ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: Sohana's, B-20, Behind Akshay Patra Temple Mahal Scheme,Jagatpura, 302017 Jaipur, India

 

Tulsian

این ملک زیبا با طراحی دکوراسیون سنتی، در ۶ کیلومتری کمپ سندی واقع شده و با معبد گاویند دوجی ۵ کیلومتر فاصله دارد. این آپارتمان دارای پارکینگ خصوصی رایگان، روم سرویس، وای فای رایگان و تراس است. بعلاوه واحدهای این اقامتگاه زیبا ۲ خوابه بوده و دارای اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز همراه با یخچال و کتری و همچنین یک حمام اختصاصی با دوش و سشوار هستند.

بعلاوه، هر روز مهمانان آپارتمان می‌توانند از صرف یک صبحانه گیاهی باکیفیت و خوشمزه لذت ببرند. همچنین، خدمات کرایه خودرو در اقامتگاه موجود است. در نهایت باید گفت دسترسی این ملک به فرودگاه بین‌المللی جیپور که در ۱۲ کیلومتری آن واقع شده، بسیار آسان است و آپارتمان، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

۸ سوغاتی مشهور در سفر به جیپور

آدرس: Apt No.302,Tamanna Building,Kashyap Path, Shyam Nagar, Shyam Nagar, 302019 Jaipur, India

 

Indo Stay

این ملک خصوصی در راجا پارک جیپور، واحدهایی ۲ خوابه را در خود جای داده که هر کدام دارای بالکن، تهویه مطبوع، حوله و ملحفه، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه هستند. در ضمن این آپارتمان ۳.۸ کیلومتر تا جانتار مانتار، ۳.۹ کیلومتر تا کاخ شهر، ۱.۴ کیلومتر تا معبد بیرلا ماندیر و ۳.۷ کیلومتر تا هوا محل جیپور فاصله دارد. در ضمن فرودگاه بین‌المللی جیپور نیز، تنها در ۸ کیلومتری این ملک واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان است.

آدرس: 313A, TNS Marg, Lane No. 06, Raja Park, 302004 Jaipur, India

 

Traverse Suite

این سوئیت آپارتمان در ۱۰ کیلومتری کمپ سندی، اقامتی به یادماندنی و راحت را برای مسافران تور هند رقم می‌زند و با امکانات رفاهی از جمله کافه بار، وای‌فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، تراس، پارکینگ اختصاصی رایگان، روم سرویس و آشپزخانه مشترک از آنها پذیرایی می‌کند.

بعلاوه واحدها همگی ۲ خوابه بوده و از تهویه مطبوع، ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با چشم‌اندازی به منظره زیبای باغ برخوردارند. همچنین صبحانه آلاکارت و آسیایی، هر روز در آپارتمان سرو می‌شود. در نهایت باید گفت معبد گاویند دوجی و قصر ناهارگر، هر دو در فاصله ۱۱ کیلومتری این ملک واقع شده‌اند. در ضمن نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی جیپور است که ۱۶ کیلومتر از سوئیت تراورس فاصله دارد.

 

گردش خانوادگی در باغ وحش جیپور

آدرس: Kanakpura Railway Station Road 68,sewaram nagar, 302012 Jaipur, India

 

Om Niwas

این هتل آپارتمان، در منطقه‌ای آرام در قلب جیپور واقع شده است. این ملک، دارای یک روف گاردن بوده که مکانی عالی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و لذت بردن از هوای تازه و زیبایی‌های طبیعی به شمار می‌آید. و همچنین یک رستوران در اینجا، با غذاهای متنوع از شمال هند و غذاهای قاره‌ای در خدمت علاقمندان است.

گفتنی است این اقامتگاه، خدمات ترانسفر از ایستگاه راه آهن و فرودگاه را با هزینه اضافی به مهمانانش ارائه می‌دهد. بعلاوه، مهمانان می‌توانند از خدمات تور و تهیه بلیط در میز تور برخوردار شوند. اینجا یک فضای تجاری با خدمات اینترنت، فکس و فتوکپی را نیز فراهم می‌کند. همچنین تمام سوئیت‌ها دارای وای فای رایگان، اتاق نشیمن مجزا، تلویزیون کابلی، بالکن خصوصی و آشپزخانه مجهز همراه با یخچال و مایکروویو هستند.

آدرس: E-23, Kaushalya Path, Near Durga Apartments, Durga Marg, Bani Park, Bani Park, 302016 Jaipur, India

 

The Buddhayan Villa

این ویلا آپارتمان در ۵ کیلومتری معبد گاویند دوجی، ۷ کیلومتری معبد بیرلا ماندیر و ۱۱ کیلومتری کاخ شهر واقع شده و تنها ۳.۶ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی جیپور فاصله دارد. بعلاوه این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد. و در کنار اینها با تراس، خدمات کرایه خودرو برای گردش در شهر و طراحی دکوراسیون زیبا روزهایی آرامش بخش و مفرح را برای مخاطبان رقم می‌زند.

تمامی واحدهای این ملک دارای کفپوش کاشی هستند و فضای غذاخوری، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با دوش و سشوار و آشپزخانه کاملا مجهز را در خود جای داده‌اند. درضمن برخی از واحدها، از فضای نشیمن و پاسیو برخوردارند.

 

جشنواره جذاب فیل‌های جیپور هند

آدرس: B2, Tonk Road, 302018 Jaipur, India

 

Tejdeep

و در آخر به این آپارتمان زیبا و ساده می‌رسیم که دسترسی به باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان و تراس را برای اقامتی لذت بخش فراهم می‌کند. واحدهای این ملک ۳ خوابه بوده و از ۳ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز، تهویه مطبوع، بالکن و پاسیو با چشم‌اندازی به منظره شهر برخوردارند. این ملک در ۱.۴ کیلومتری معبد گاویند دوجی، ۴.۲ کیلومتری معبد بیرلا ماندیر و ۷ کیلومتری کمپ سندی واقع شده است. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی جیپور است که در ۵ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

آدرس: 53Chandra nagar, Tonk road, Gopalpura, 302018 Jaipur, India

۱۲ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران