بازدید از جاذبه‌های گوانگجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
بازدید از جاذبه‌های گوانگجو

یکی از بزرگ‌ترین شهرهای چین در جنوب، کلان شهر وسیع گوانگجو، که مکانی فریبنده با حال و هوای خاص خود است که برخلاف دیگر شهرهای بزرگ تور چین، حس کاملا متفاوتی دارد. شاید هوای گرم‌تر یا جو شهروندان آنجا باشد، اما فضای سرزنده آمیخته با مناظر تاریخی و فعالیت‌های سرگرم کننده، تور گوانجو را به یک توقف عالی در سفر به چین تبدیل کرده است. در اینجا بهترین جاذبه گوانگجو که به شهر پنج قوچ معروف است، گردآوری شده تا در سفر بعدی راهنمای شما باشد.

 

پارک سافاری چیملونگ

گوانگجو یکی دیگر از شهرهایی است که باغ وحش را به معنای درستش درک و ارائه کرده است. این جاذبه دیدنی در گوانگجو یک پارک وسیع با شاخ و برگ‌های استوایی است، که به راحتی می‌توان یک روز کامل را در اطراف پارک سافاری چیملونگ سپری کرد. راه‌های زیادی برای کشف نمایشگاه‌های حیوانات وحشی در آنجا وجود دارد. می‌توانید این کار را از طریق تله کابین هوایی، پیاده یا سافاری با ماشین انتخاب کنید. تلاش‌های حفاظتی آنها با Wild Trip فوق‌العاده خوب انجام شده است و آن را به مکانی فوق‌العاده برای بازدید خانواده‌ها و دوستداران حیوانات در تمام سنین تبدیل کرده است.

 

راهنمای گردشی مفرح در گوانجو

 

آدرس: China, Guangdong Province, Guangzhou, Panyu District

ساعت کار: روزهای هفته، ۹:۳۰ صبح تا ۶:۰۰ بعد از ظهر | آخر هفته، ۹:۳۰ صبح تا ۶:۳۰ بعد از ظهر

 

Chimelong Tourist Resort

برای هیجان بیشتر در طول مدت اقامت خود در گوانگجو، می‌توانید بقیه مواردی را که استراحتگاه توریستی Chimelong ارائه می‌دهد را بررسی کنید. یک پارک تفریحی، پارک آبی، پارک پرندگان، و سیرک در این مجموعه وجود دارد. در واقع این پاسخ گوانگجو به دیزنی است، اگرچه مدت‌ها قبل از ساخت دیزنی لند در شانگهای، این مجموعه تفریحی وجود داشت. برخلاف بسیاری از چیزها در چین، پارک‌های چیملونگ بی‌نقص و منظم هستند. برای مجموه تفریحی و همچنین باغ وحش، توصیه می‌شود در طول هفته برای بازدید بروید تا از هجوم جمعیت در آخرهفته‌ها در امان باشید.

آدرس: China, Guangdong Province, Guangzhou, Panyu District

 

کلیسای جامع قلب مقدس

ساخت این کلیسای کاتولیک ۲۵ سال به طول انجامید و در نهایت در سال ۱۸۸۸ تکمیل شد، این کلیسا در میان تنها تعداد انگشت شماری از کلیساهای جامع در سراسر جهان است که به طور کامل از گرانیت ساخته شده است. شما می‌توانید در نماز صبح یا آخر هفته شرکت کنید. آن‌ها خدماتشان را به زبان‌های انگلیسی و کره‌ای و همچنین کانتونی و ماندارین ارائه می‌دهند. اگر مایل به شرکت در مراسم دعا نیستید، فقط می‌توانید از این مقصد توریستی محبوب بازدید کنید.

 

راهنمای گردش ۲۴ ساعته در گوانجو

آدرس: Yuexiu District, Guangzhou, China, 51011

ساعت کار: همه روزه، ۸:۰۰ صبح تا .۵:۳۰ بعد از ظهر

 

برج کانتون

وقتی عکس‌های گوانگجو را می‌بینید، برج کانتون معمولا در میان آن‌ها خودنمایی می‌کند. به عنوان نقطه عطف اینجا در میان سایر جاذبه‌های گوانگجو این برج مرتفع از سایر نقاط شهر به راحتی دیده می‌شود و در شب، نورهای رنگارنگ را به طرز درخشانی ساطع می‌کند. در طول روز، برای بازدید از عرشه‌های رصد و سواری توقف کنید، یا با بازدید از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها، به استراحت بپردازید.

آدرس: Yuejiang W Rd, Haizhu District, Guangzhou, Guangdong Province, China, 510308

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

 

میدان هواچنگ

در این میدان، طعم زندگی معاصر ساکنان اینجا را خواهید چشید. این میدان مکانی ساده برای قدم زدن و استراحت است و در زندگی معمولی مردم شهر جایی است که به سادگی با پرسه زدن در آن اوقات خوبی را سپری می‌کنند. هر چند منظره آن با حوض‌ها و فواره‌های فروان به شدت چشمگیر است و منطقه‌ای بدون دوچرخه و ماشین برای کاوش است که در زیر آن، مرکز خرید جهان قرار دارد که برای خرید و یافتن خریدهای باورنکردنی جایی غیر قابل چشم پوشی محسوب می‌شود. در اطراف آن، موزه گوانگدونگ، مرکز مالی بین‌المللی و برج کانتون را در سمت دیگر رودخانه خواهید دید. باز هم، این یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در گوانگجو در طول شب است، زیرا نورهای رنگارنگ آن را واقعا دیدنی می‌کند.

 

راهنمای بهترین کارها در سفر به گوانجو

ردتوری

اینجا که زمانی به عنوان مکانی برای کارخانه های صنعتی خدمت می‌کرد اکنون جان تازه‌ای در قالب هنر گرفته است. بسیاری از گالری‌های هنری و فضاهای هنری خارق‌العاده برای گشت و گذار در این قسمت گوانگجو پیدا خواهید کرد. همچنین بسیاری از دفاتر مدرن، فروشگاه‌های مد روز، و کافی شاپ‌های هنری در اینجا وجود دارند. اینجا مکانی فوق‌العاده برای بررسی خلاقیت و دیدن چهره متفاوتی از چین در دوران مدرن و مکانی عالی برای استراحت از گشت و گذار است، به علاوه احتمالا چیزهای جالب و خلاقانه زیادی پیدا خواهید کرد که با خود به خانه ببرید.

ساعت کار: همه روزه، ۱۰:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

 

Baomo Garden

باغ بائومو در حومه‌ی مرکز شهر، مجموعه‌ای زیبا از معماری و باغ‌سازی جنوب چین است. اگر لذت بازدید از شهرهای مناطق شمالی چین را داشته‌اید، تفاوت‌های بین آن‌ها را متوجه خواهید شد. این باغ خاص در اواخر سلسله چینگ ایجاد شد و در دهه ۱۹۵۰ ویران شد، اما پس از آن مورد بازسازی قرار گرفت و به وضعیت اولیه خود بازگردانده شد.

آدرس: 10 Sha Mian Nan Jie, Panyu District, Guangzhou, Guangdong Province, China, 511487

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۵:۳۰ بعد از ظهر

 

موزه گوانگدونگ

وقتی در میدان هواچنگ هستید، یکی از جاهای خوبی که می‌توانید از آن بازدید کنید، موزه گوانگدونگ است. این موزه از جاذبه‌های جدید شهر است، که در سال ۲۰۰۴ به یک نقطه کانونی در مرکز شهر تبدیل شد. در اینجا، می‌توانید نمایشگاه‌هایی با سفال، سرامیک، خوشنویسی، نقاشی، فسیل و موارد دیگر را برای نمایشگاه‌های دائمی کشف کنید. بسیاری از نمایشگاه‌های موقت نیز به نمایش گذاشته شده‌اند تا موارد بیشتری را برای کشف اضافه کنند.

 

۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو

آدرس: 2 Zhujiang E Rd, Tianhe District, Guangzhou, Guangdong Province, China, 510623

ساعت کار: سه شنبه تا جمعه، ۹:۰۰ صبح تا ۵:۰۰ بعد از ظهر

 

آکادمی قبیله چن

هدف این آکادمی هنگامی که در سال ۱۸۹۴ ساخته شد، این بود که به عنوان یک سالن مطالعه برای پسران خدمت کند تا برای امتحانات فشرده امپراتوری آماده شوند. اگرچه این روزها، موزه هنرهای عامیانه گوانگدونگ در آن قرار دارد. در مجموع ۱۹ ساختمان در اینجا وجود دارد که دارای نمایشگاه‌های متنوعی هستند که شامل آثار هنری و صنایع دستی به علاوه آثار فرهنگی می‌شوند. صحنه آرام اینجا برای یک ساعت یا بیشتر گشت و گذار عالی است.

آدرس: China, Guangdong Province, Guangzhou, Liwan District

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۵:۳۰ بعد از ظهر

 

کوهستان Baiyun

در واقع انگار که چین بر روی کوه‌های بزرگی قرار گرفته باشد به هر شهری که وارد می‌شوید کوهستان به وضوح به چشم می‌آید. گوانگجو نیز از این قاعده مستثنی نیست. کوه بایون که کوه ابر نیز نامیده می‌شود، منطقه‌ای دیدنی است که ۳۰ قله را در خود جای داده، و بلندترین آن‌ها کمی بیش از ۱۲۰۰ فوت بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است. منطقه آرام و هوای تازه آن را به مکانی لذت بخش برای دیدن تبدیل کرده است. یک تله‌کابین هم وجود دارد که می‌تواند شما را به پارک اوج برساند، یا می‌توانید با پیاده‌روی از پله‌ها ورزش کنید. طرفدار شلوغی نیستی؟ آن را در طول هفته و نه در روزهای تعطیل امتحان کنید تا افراد کم‌تری را دور و بر ببینید.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو

رودخانه مروارید

رودخانه‌ای که از مرکز این شهر می‌گذرد در طول روز چندان دیدنی به نظر نمی‌رسد اما در شب جای واقعا زیبایی می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از آن، سوار شدن به قایق‌های دریایی است. مناظر شهر و نورهای درخشان را خواهید دید که واقعً حال و هوای منحصر به فرد و پر جنب و جوش گوانگجو را به تصویر می‌کشد. قایق سواری در رودخانه مروارید چیزی است که نباید آن را از دست بدهید!

معبد Guangxiao

یک زمانی این معبد محل سکونت یک پادشاه بود. سپس، در طول هزاران سال، آن را به یک معبد تبدیل کردند که در طول سال‌های منتهی به امروز، بارها تخریب شد. درست به همان اندازه بازسازی شد، اگرچه از اندازه قبلی کوچک‌تر شده است. با وجود همه این‌ها، معبد گوانگشیائو یکی از مهم‌ترین معابد بودایی در شهر است و ارزش بازدید دارد.

آدرس: 09 Guangxiao Rd, Yuexiu District, Guangzhou, Guangdong Province, China, 510180

ساعت بازدید: همه روزه، ۶:۳۰ صبح تا ۵:۰۰ بعد از ظهر

 

باغ گیاه شناسی جنوب چین

درست در شمال شهر، یکی از خیره کننده‌ترین جاذبه‌های گوانگجو را خواهید دید که جایی عالی برای گردش و استراحت فراهم کرده است. این باغ در سال ۱۹۲۹ ایجاد شد و عنوان قدیمی‌ترین و همچنین بزرگ‌ترین باغ استوایی جنوب آسیا در کل چین را دارد. اینجا علاوه بر جنگل جادویی لانگ دانگ، دارای یک روستای نوسنگی است که یکی از دیدنی‌ترین نقاط شهر نامیده می‌شود. همچنین این باغ دارای دو شبه جزیره و یک دریاچه دست ساخت بشر است. هر شبه جزیره مضمونی دارد که آن را جذاب‌تر می‌کند. باغ نخل در تمام طول سال سبز باقی می‌ماند و مناظر ۴ فصل باغRelic Garden  مکانی واقعا حماسی برای بازدید در گوانگجو به نمایش می‌گذارد.

 

۸ دلیل قانع‌کننده که چرا باید به گوانجو سفر کنید

آدرس: 1190 Tianyuan Rd, Tianhe District, Guangzhou, Guangdong Province, China, 510520

ساعت کار: همه روزه، ۷:۳۰ صبح تا ۵:۳۰ بعد از ظهر

 

میدان شهر گل

میدان فلاور سیتی ۵۶ کیلومتر مربع وسعت دارد و در شهر جدید ژوجیانگ واقع شده است. این بزرگ‌ترین میدان شهر است که مکان‌های تفریحی و خرید بسیاری را در خود جای داده است. درست در زیر میدان، مرکز خرید مال آو ورلد را با گذرگاه‌های زیرزمینی که به مراکز خرید دیگر منتهی می‌شود، خواهید دید. این مکان ایده آل برای گردش، و همچنین مکان جشنواره بین‌المللی نور گوانگجو است که هر سال در ماه نوامبر برگزار می‌شود.

۰۸ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران