لوکس‌ترین هتل‌های لنکاوی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
لوکس‌ترین هتل‌های لنکاوی: قسمت دوم

اگر سواحل زیبای استوایی با آب‌های آبی کریستالی و جنگل‌های بارانی مورد علاقه شما هستند، در سفر با تور مالزی ممکن است لنکاوی را انتخاب کنید. این منطقه، جذاب‌ترین اقامتگاه‌ها را در خود جای داده که بهترین مکان برای لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت به شمار می‌آیند. و اگر از دغدغه‌های مالی فارغ هستید، هیچ چیز به اندازه سکونت در اقامتگاهی مجلل در این حوالی، سفر شما را در کنار عزیزانتان سرشار از خاطرات خوش و به یادمانی نمی‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مقاله قبل، ما را همراهی کنید تا با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه لنکاوی آشنا شویم.

 

Pelangi

این ملک محبوب و پر رفت و آمد که  در امتداد سواحل شنی لنکاوی قرار دارد، اقامتی آرام را در کلبه‌های چوبی بزرگ ارائه می‌دهد. این ریزورت زیبا دارای یک ساحل اختصاصی، ۴ گزینه غذاخوری و ۲ استخر آزاد در فضای باز است. وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز برای مهمانان مهیا بوده و در عین حال، میهمانان می‌توانند از امکانات رفاهی وسیع استراحتگاه که شامل اسپا، سالن بدنسازی و تجهیزات و فضا برای ورزشی آبی است، استفاده کنند. برای کودکان نیز باشگاهی فراهم است تا در آن بازی کنند و والدینشان را کمی به حال خود بگذارند. همچنین در صورت درخواست، خدمات نگهداری از کودکان نیز ارائه می‌شود.

 

بهترین تفریحات در سفر به لنکاوری

تمام ۳۵۵ اتاق این ملک، دارای بالکن اختصاصی بوده و برخی از آنها مشرف به دریا و برخی مشرف به باغ‌های زیبا هستند. بعلاوه این اتاق‌ها از طراحی جذاب و کلیه امکانات از جمله تزئینات و اکسسوری‌های مدرن، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، مبلمان راحت و شیک و حمام بزرگ دارای وان و دوش مجزا برخوردارند.

گفتنی است رستوران rustic Spice Market در این ملک، طعم‌های اصیل آسیایی را سرو می‌کند و Cba، غذاهای دریایی تازه به سبک الفرسکو را ارائه می‌دهد. می‌توانید به مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های گوارا همراه با میان‌وعده‌های سبک در بار استخر Cascade یا سالن Pelangi نیز دسترسی داشته باشید. و در آخر باید بگوییم موزه باغ برنج، ۶۵۰ متر و دنیای زیر آب ۱.۷ کیلومتر از هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی لنکاوی نیز، در فاصله ۷.۷ کیلومتری از هتل ساحلی و اسپای Pelangi واقع شده است.

آدرس: Pantai Cenang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Berjaya

این ریزورت که از مناظر عالی و موقعیت مکانی بی نظیر در حاشیه جنگل‌های بارانی استوایی برخوردار است، کلبه‌هایی به سبک مالایی با بالکن خصوصی و اثاثیه امروزی و مدرن را در خود جای داده است. این ملک ساحلی دارای ۴ رستوران، ۳ بار، یک استخر روباز آزاد، یک مرکز اسپا و مرکز تناسب اندام است. وای فای رایگان نیز در سراسر استراحتگاه، در دسترس است.

کلبه‌های بزرگ با دکوراسیون چوبی، مجهز به تلویزیون صفحه‌ تخت، فضای نشیمن و حمام خصوصی هستند. واحدهای خاصی در داخل جنگل بارانی قرار دارند، در حالی که برخی دیگر روی آب واقع شده‌اند.

 

روزی به یادماندنی در دهکده اورینتال لنکاوی

برای خورد و خوراک، رستوران Pahn-Thai را پیشنهاد می‌کنیم که در سرو غذاهای تایلندی عالی تخصص دارد. بعلاوه می‌توانید از صرف غذاهای آسیایی در Oriental Pearl لذت ببرید که در عین حال مشرف به دریاست و مناظر طبیعی زیبایی را به مخاطبان هدیه می‌دهد. نوشیدنی و اسنک را، در بار لابی و سایر بارهای این اقامتگاه خواهید یافت.  

اگر از گشت و گذار در این حوالی خسته شده‌اید و به دنبال کسب انرژی و آرامش می‌گردید، بهتر است از یک ماساژ دلپذیر در اسپا غافل نشوید. در عین حال، فرزندان دلبندتان هم می‌توانند از بازی در باشگاه کودکان لذت ببرند. از طرفی پرسنل میز تور، سفرهای قایق بادبانی و تورهای جزیره گردی ترتیب می‌دهند و یا در ارائه تجهیزات و امکانات ورزش‌های آبی به شما کمک کنند.

گفتنی است این اقامتگاه، ۸۵۰ متر تا تله کابین لنکاوی و ۱.۹ کیلومتر تا آبشار سون ولز فاصله دارد. فرودگاه بین المللی لنکاوی در فاصله ۲۰ دقیقه رانندگی از ملک واقع شده و این ریزورت، خدمات شاتل و ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Karong Berkunci 200, Burau Bay, 07000 Pantai Kok, Malaysia

 

The Westin

این ریزورت و اسپای ۵ ستاره و ۲۲۵ اتاقه،  دارای ۴ استخر روباز، ۶ گزینه غذاخوری و یک مرکز تفریحی است. این ملک ساحلی، اقامتی آرام همراه با وای فای رایگان در اتاق‌ها را ارائه می‌دهد. اتاق‌های شیک با فضای داخلی مدرن و رنگ‌های آرامش‌بخش، پذیرای مهمانان بوده و هر واحد مجهز به تلویزیون پلاسما، مینی بار و حمام اختصاصی با دوش شیشه‌ای و لوازم بهداشتی لوکس است. در ضمن اتاق‌های ویژه، دارای بالکن و استخر خصوصی هستند.

برای شکم گردی، بهترین گزینه رستوران Tide است که از جوی بسیار صمیمی و گرم برخورار بوده و انواع غذاهای دریایی تازه را سرو می‌کند. رستوران Seasonal Tastes، در ارائه تغذیه سالم تخصص دارد. گزینه پرطرفدار دیگر، کافه بار کنار استخر است که در آن می‌توانید از خوردن وعده‌های سبک و نوشیدنی‌های تازه لذت ببرید.

 

معبد ماهسوری در لنکاوی

مهمانان می‌توانند برای شنا در استخر یا بازی اسکواش، به مرکز تفریحی سر بزنند. بعلاوه در این ملک برای مهمانانی که رانندگی می کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. پرسنل میز تور برایتان تور با دوچرخه ترتیب می‌دهند. از طرفی بزرگسالان می‌توانند به یوگای صبحگاهی بپیوندند، در حالی که کودکان از طریق برنامه تفریحی مخصوص، در ساحل به گشت و گذار مشغولند.  

در آخر باید گفت فرودگاه بین‌المللی لنکاوی، ۲۰ کیلومتر تا این ریزورت به یادمانی فاصله دارد. بعلاوه مرکز خرید نمایشگاه لنکاوی، در ۱.۸ کیلومتری و اسکله کواه در ۱.۱ کیلومتری ملک واقع شده‌اند.

آدرس: Jalan Pantai Dato Syed Omar, 07000 Kuah, Malaysia

 

Mercure

این ملک که به تازگی در مارس ۲۰۲۲ در پنتای سنانگ، در ۲۵۰ متری ساحل سنانگ و ۶۰۰ متری از ساحل پانتای تنگاه افتتاح شده است، دارای رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و بار، سالن استراحت مشترک، تراس آفتابگیر و یک باغ بی نظیر است. بعلاوه این اقامتگاه رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، انبار چمدان و صبحانه قاره‌ای را به مهمانان ارائه می‌دهد.

گفتنی است ۱۵۷ اتاق در این اقامتگاه ۴ ستاره وجود دارند که دارای تهویه مطبوع، گاوصندوق شخصی، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت و بالکن بوده و برخی از آنها چشم اندازی مفرح و جالب توجه به منظره استخر دارند. در ضمن از جاذبه‌های پرطرفدار و دیدنی در نزدیکی هتل می‌توان به دنیای زیر آب، لامان پادی و مرکز خرید سنانگ اشاره کرد.  نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه لنکاوی است که در ۶ کیلومتری از ملک قرار دارد.

 

تور دوچرخه سواری در لنکاوی، مالزی

آدرس: Lot 2500 Jalan Pantai Cenang Mukim Kedawang Pulau Langkawi, 7000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Tanjung Rhu

این ریزورت ۵ ستاره، کمتر از ۴ کیلومتر از دهکده ایر هانگات (چشمه های آب گرم) و تنها ۳۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله دارد. در اینجا می‌توانید به استخرهای روباز، گزینه‌های متعدد غذاخوری، اسپا، زمین‌های تنیس و یک مرکز تناسب اندام با اتاق‌های سونا و حمام بخار دسترسی داشته باشید. بعلاوه تورهایی شامل سفرهای دریایی، ماهیگیری، جلسات تغذیه عقاب و ورزش‌های آبی برای مهمانان ترتیب داده می‌شود.

برای رفاه حال مهمانان، ۷۱ اتاق‌ بزرگ و راحت و دارای چشم‌انداز به باغ، استخر یا دریا درنظر گرفته شده است. اتاق‌ها از کف‌پوش چوبی برخوردارند و مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت، دی‌ وی ‌دی پلیر، امکانات تهیه چای/قهوه و مینی بار، حمام اختصاصی دارای وان و دوش هستند. بعلاوه، روم سرویس ۲۴ ساعته نیز فراهم است.

به لحاظ خورد و خوراک، بهترین گزینه رستوران Sands است که غذاهای محلی و غربی را در ساحل ارائه می‌دهد. بعلاوه مهمانان می‌توانند هنگام مطالعه در کتابخانه، به صرف چای و تنقلات بپردازند. پس از شنا نیز، هیچ چیز به اندازه غذاها و نوشیدنی‌های سبک در بار Sunset Pool کنار استخر نمی‌چسبد.

آدرس: Mukim Ayer Hangat, 07000 Tanjung Rhu , Malaysia

 

Camar

این ریزورت زیبا و باشکوه که از موقعیت مکانی عالی در لنکاوی برخوردار است، در نزدیکی جاذبه‌های پرطرفداری نظیر ساحل پانتای تنگاه، ساحل سنانگ و دنیای زیر آب واقع شده و از فرودگاه لنکاوی ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. این استراحتگاه، هر روز با صبحانه آلاکارت و حلال بسیار لذیذ از مهمانانش پذیرایی می‌کند و در عین حال امکانات رفاهی و تفریحی متعدد از جمله استخر روباز، رستوران، مرکز تناسب اندام، یک بار، سالن استراحت مشترک و یک باغ را در اختیار مسافران تور لنکاوی قرار می‌دهد.

بعلاوه می‌توانید در این ملک ۴ ستاره، از وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و پارکینگ رایگان برخوردار شوید. در اینجا ۹۰ اتاق مهمان را خواهید یافت که مجهز به تهویه مطبوع، کتری، مینی‌بار، گاوصندوق شخصی، میزکار، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و ملحفه و حوله هستند.

 

بهترین زمان سفر به جزیره‌ی لنکاوی

آدرس: LOT 60183, Jalan Pantai Tengah, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Rebak Island

این فضای آرامش بخش و رومانتیک که توسط جنگل‌های سرسبز در جزیره‌ای خصوصی احاطه شده، تنها ۷ دقیقه با قایق تا اسکله بندر سنانگ فاصله دارد و فرودگاه بین المللی لنکاوی، در ۷.۳ کیلومتری از این ملک واقع شده است.

این اقامتگاه، دارای گزینه‌های غذاخوری متعدد با چشم اندازی به استخر روباز رو به دریاست. غذاهای آسیایی و قاره‌ای در Senari سرو می‌شود، در حالی که Strait's Grill، میز و صندلی در فضای باز ارائه می‌دهد و در ارائه غذاهای دریایی تازه صید شده تخصص دارد. در عین حال میهمانان می‌توانند از خوردن انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌های متنوع در یکی از ۳ بار موجود در اقامتگاه نیز لذت ببرند.

این ریزورت که سابقا با عنوان Vivanta Rebak Island Langkawi by Taj شناخته می‌شد، اقامتی منحصر به ‌فرد را  همراه با ساحل خصوصی، اسکله تفریحی و اتاق‌های مبله که بسیار باسلیقه چیده شده‌اند رقم می زند. هر کدام از ۹۴ اتاق و سوئیت این ملک، با الهام از معماری مالایی و با وسایل چوبی و امکانات مدرن تزئین شده‌اند. بالکن خصوصی در همه واحدها، چشم اندازی بی نظیر به منظره دریا یا باغ دارد. سوئیت‌ها، دارای فضای نشیمن و غذاخوری مجزا هستند. حمام اختصاصی نیز، شامل لوازم بهداشتی لوکس و ممتاز است.

از دیگر امکانات می‌توان به ترانسفر برنامه ریزی شده قایق برگشت و وای فای رایگان در سرتاسر ملک نام برد. در ضمن میز تور می‌تواند برای گردش در طبیعت بی نظیر لنکاوی، تورهایی ترتیب دهد. از طرفی خانواده‌های دارای فرزند خردسال، دغدغه سرگرم کردن فرزندانشان را نخواهند داشت. زیرا بچه‌ها می‌توانند در باشگاه کودکان بازی کنند و در صورت درخواست خدمات نگهداری از کودکان نیز ارائه می‌شود.

آدرس: P.O.Box 125, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Adya

این هتل ۴ ستاره، با الهام از معماری مراکشی در شهر کوآه طراحی شده و دارای امکانات مسلمان‌پسند و استخر مخصوص بانوان در کنار یک استخر خانوادگی است. بعلاوه مهمانان می‌توانند در مرکز اسپا، از یک ماساژ دلپذیر برخوردار شوند و یا در باشگاه ورزش کنند.

در اینجا ۲۰۷ اتاق وجود دارند و هر اتاق این هتل امروزی، با پنجره‌های بزرگ و فضای نورگیر، مبلمان شیک، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، یک تلویزیون صفحه تخت و یک سجاده نماز، امکانات راحتی و آسایش را فراهم می‌کنند. در ضمن برخی از اتاق‌ها، به منظره باشکوه شهر یا دریا دید دارند.

 

لنکاوی مقصدی ایده آل برای سفر با کودکان

در اینجا، یک رستوران حلال با عنوان Jelapang وجود دارد که غذاهای محلی مالزیایی و غذاهای محبوب غربی را سرو می‌کند. البته در صورت درخواست، روم سرویس و امکانات صرف غذا در اتاق نیز درنظر گرفته می‌شود. در ضمن از هر جای این ملک، می‌توانید به وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. بعلاوه پرسنل خوش برخورد میز پذیرش، خوشحال می‌شوند به شما در مورد ترتیب دادن تور و سایر سوالات کمک کنند.

و اما به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت این ملک، تا مجتمع خرید پاراد لنکاوی ۴۵۰ متر و تا بازار شبانه کوآه ۱.۷ کیلومتر فاصله دارد. میدان عقاب و اسکله کواه نیز، در ۳.۵ کیلومتری هتل واقع شده‌اند. بعلاوه از فرودگاه بین المللی لنکاوی تا این اقامتگاه، ۱۵ کیلومتر فاصله وجود دارد. گفتنی است این ملک، خدمات شاتل رایگان به مسجد عایشه را نیز ارائه می‌دهد که در ۲.۶ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: No. 1, PT4001, Persiaran Mutiara 2, Mukim Kuah, 07000 Kuah, Malaysia

 

Ombak Villa Langkawi

و در پایان، به این این اقامتگاه ۴ ستاره پرطرفدار می‌رسیم که از طراحی مدرن و معماری سنتی مالایی بهره برده و تنها ۵ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی لنکاوی و مرکز نمایشگاه بین‌المللی ماهسوری فاصله دارد. در این ملک، یک مرکز اسپا و یک استخر بزرگ و زیبا در کنار ساحل درنظر گرفته شده‌اند که خستگی گشت و گذار در جزیره را از تن می‌زدایند و لحظاتی آرامش بخش را به مهمانان هدیه می‌دهند.

گفتنی است ۷۹ اتاق و سوئیت را در این استراحتگاه خواهید یافت که همگی جادار بوده و به زیبایی هر چه تمام‌تر، تزئین شده اند. و البته همگی دارای یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های بین المللی و چینی، بالکن خصوصی، فضای نشیمن و حمام اختصاصی با وان، دمپایی و لوازم آرایش رایگان و لوکس هستند. بعلاوه، مهمانان می‌توانند در مرکز تناسب اندام مجهز و پیشرفته این اقامتگاه به ورزش بپردازند.  برای شکم گردی نیز بهترین گزینه، رستوران Bayu است که غذاهای بین المللی را با چشم اندازی از استخر و ساحل سرو می‌کند. همچنین بارAmai ، مکانی عالی برای صرف  نوشیدنی و تنقلات و دورهمی با دوستان و عزیزان است.

 

۵ ساحل خصوصی در لنکاوی

آدرس: Lot 78 Jalan Kuala Muda, Padang Matsirat, 07100 Pantai Cenang, Malaysia

۱۲ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران