تفریح در پارک برفی پنگوئن کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
تفریح در پارک برفی پنگوئن کیش

وقتی حرف از تور کیش به میان می‌آید، به خاطر آب و هوای گرمسیری و جغرافیای ساحلی بیشتر برای تفریحات آبی و ساحلی و یا مراکز خرید و گردشی مورد توجه قرار می‌گیرد.اما کیش خیلی بیش از این‌ها برای ارائه دارد که شاید همه توریست‌ها نیز از آن‌ها خبر نداشته باشند. هیچ کس در نظر نمی‌گیرد که با رفتن به کیش آفتابی بتواند یک باره به زمستانی برفی جهش کند. پارک برفی پنگوئن کیش که در قسمت شمال شرقی جزیره واقع شده با ارائه ۷ بخش مجزا آماده پذیرایی از مهمانان کیش است. شما در این مجموعه می‌توانید تفریحات جذابی را تجربه کنید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

 

معرفی پارک برفی پنگوئن کیش

این مجموعه بی‌نظیر برفی در دل جزیره گرمسیری کیش تجربه‌ای فوق‌العاده از سفری آنی به دل برفی زمستان ارائه می‌دهد که نباید آن را نادیده گرفت. این مجموعه تفریحی در مساحتی ۱۹ هزار متری درست رو به روی هتل ویدا و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار گرفته است. در حالی که مردم کیش تقریبا هرگز رنگ برف را در محل زندگی‌شان نمی‌بینند با احداث سالن برفی پنگوئن در دمای منفی ۶ درجه، زمستانی برفی به ساکنان کیش هدیه داده شد. در ادامه شما را بیشتر با امکانات این مجموعه آشنا خواهیم کرد.

تفریحات برفی مجموعه پارک برفی کیش

این بخش مجموعه، اصلی‌ترین و مهم‌ترین قسمت آن است که شامل تمامی تفریحات برفی مختلفی که علاقه مندان را به سمت خود می‌کشاند، می‌شود. این قسمت که دور تادور با دیوارهای شیشه‌ای و سقفی بلند محصور شده به شما امکان اسکی روی برف، سورتمه سواری برفی، تیوب سواری، برف بازی، اسنوبورد و ساخت آدم برفی و خیلی چیزهای دیگر را می‌دهد. اما این همه امکانات مجموعه نیست برای اضافه کردن چاشنی بیشتر آن‌ها تفریحات دیگری همچون سالن بیلیارد و سالن بولینگ، پیست اتومبیل رانی، سالن تیراندازی، بانجی جامپینگ و سالن بدنسازی را در دسترس قرار داده‌اند و برای برجی تجارب افراطی جایروکوپتر و پاراگلایدر را هم در خدمات خود جای داده‌اند. بنابراین اصلا فرقی نمی‌کند چه چیزی دوست دارید و چه چیزی دوست ندارید به هر حال این مجموعه جایی است که برای همه چیزی در چنته دارد.

 

مجموعه تفریحی تم پارک سنتر کیش

کافه پینگو پارک برفی کیش

در حالی که روزی برفی را در جزیره‌ای گرمسیری سپری می‌کنید رفتن به کافه و نوشیدن یک فنجان قهوه یا شکلات داغ همراه با دسرهای خوشمزه روز شما را تکمیل خواهد کرد. کافه پینگو در مجموعه برفی کیش جایی عالی برای نوشیدن قهوه‌های خوش طعم و بو و لذت بردن از کیک‌های خوشمزه است. انواع نان‌ها و کیک‌ها در کنار نوشیدنی‌های گرم انرژی تحلیل رفته شما را باز می‌گرداند.

پینگو شاپ

پینگو شاپ یکی از بخش‌های جذاب مجموعه برفی است که در آن کالاهای متنوعی از محصولات پوشاک، لوازم ورزشی و لوازم آرایشی عرضه و به فروش می‌رسد. یگی از جذاب‌ترین قسمت‌های این مرکز خرید فروشگاه پینگو هوم پلاس است که طیف زیادی از لوازم اکسسوری منزل و دکوری را به فروش می‌رساند در اینجا شما می‌توانید غرفه ایکیا را هم پیدا کنید. اگر به دنبال خرید هدیه و سوغاتی هستید حتما سری به این قسمت بزنید.

 

روزی جذاب در پارک ساحل مرجان کیش

پینگو فود

نوبتی هم باشد وقت خوردن غذایی دلچسب و لذیذ است. فود کورت پینگو فود جایی است که می‌توانید از انواع رستوران‌های ایرانی و خارجی با غذاهای دریایی، سنتی و فست فودی هر چیزی که دوست دارید را انتخاب کرده و سفارش دهید. مخصوصا این که پینگو فود تراسی جذاب هم دارد که می‌توانید در آن بنشینید و از دورهمی و خوردن غذایی خوشمزه لذت ببرید.

بهترین زمان بازدید از پارک برفی

اگرچه تابستان‌ها تور کیش بسیار گرم است و بهترین زمن بازدید از آن از نیمه پاییز تا اوایل بهار است اما از آنجایی که مجموعه برفی کیش به عنوان جاذبه‌ای سرپوشیده همیشه در دمای منفی ۶ نگه داری می‌شود اصلا فرقی ندارد شما چه زمانی برای بازدید از آن می‌روید. البته نمی‌توانیم منکر این موضوع شویم که در زمان گردشگری جزیره این مجموعه شلوغ‌ترین زمان خود را تجربه می‌کند و شاید شما فضای محدودی برای خودتان داشته باشید. یکی از چیزهایی که باید در نظر بگیرید این است که آنجا خیلی سرد است مخصوصا این که وقتی از گرمای آفتاب مستقیما وارد دمای منفی ۶ می‌شوید احساس سرمای زیادی می‌کنید بنابراین از قبل با خودتان لباس گرم داشته باشید، اگرچه که آن‌ها لباس گرم دارند و در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

معرفی پارک‌های شهری و ساحلی در کیش

آدرس​: میدان سنایی، بلوار موج، رو به روی هتل ویدا

ساعت کار: ۱۱ ظهر الی ۱۲ شب

۱۱ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران