لوکس‌ترین هتل‌های کرابی: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری کرابی
لوکس‌ترین هتل‌های کرابی: قسمت اول

با وجود جاذبه‌هایی از جمله چشمه‌های آب گرم، پناهگاه حیات وحش، غارهای دریایی، حیات دریایی عجیب و غریب، صخره‌های آهکی مناسب صخره نوردی و پارک‌های ملی بهشت گونه در کرابی تایلند، این خطه سالانه گردشگران بسیاری را در سفر با تور کرابی به سوی خود می‌کشاند. در عین حال این منطقه، فتوژنیک‌ترین غروب‌های خورشید در تایلند را داراست که اغلب با نمایش‌های تماشایی رعد و برق در میان ابرها همراه هستند.

والبته یکی از بهترین لذت‌ها این است که ساعت‌ها در یک کافه بار یا رستوران کنار ساحل به تماشای محیط اطراف بپردازید. با وجود اینهمه دیدنی، می‌توانید به راحتی هفته‌های متمادی را در کرابی سپری کنید، بدون اینکه دلزده و خسته شوید. در این رابطه مطالعه مقاله آشنایی با جاذبه‌های جذاب کرابی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

و اما یکی از مهمترین نکات هر سفری، یافتن اقامتگاهی مناسب، امن و راحت است. کرابی نیز انواع اقامتگاه‌های رنگارنگ و ریز و درشت را در خود جای داده و در این میان، لوکس‌ترین هتل های کرابی،  اغلب از چشم اندازهایی باشکوه به مناظر اطراف برخوردارند و در عین حال امکانات کامل رفاهی را ارائه می‌دهند. بنابراین اگر دغدغه مالی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم لذت استراحت و وقت گذرانی در یکی از این گزینه‌های مجلل و خاطره انگیز را در سفر با تور تایلند از دست ندهید.

 

Rayavadee

این هتل محبوب و رمانتیک که طرفداران بسیاری خصوصا در میان زوج‌ها دارد، یک اقامتگاه مجلل ساحلی در امتداد ساحل آندامان و درست در کنار پارک ملی دریایی کرابی است. این هتل ۵ ستاره، دارای یک اسپا با خدمات کامل ماساژ، درمان‌های صورت و بدن، ۴ گزینه غذاخوری و یک استخر روباز بوده و از همه طرف توسط باغ‌ها و سواحل استوایی احاطه شده است. در اینجا می‌توانید از استراحت و دورهمی در آلاچیق‌های 2 طبقه مستقل و ویلاهای استخردار کنار ساحل لذت ببرید.

بعلاوه ۱۰۲ اتاق این اقامتگاه، دارای کلیه امکانات رفاهی و بالکن بوده و چشم اندازی به مناظر بی‌بدیل اطراف دارند. میهمانان می‌توانند از محیط طبیعی استراحتگاه، که زیستگاه حیات وحشی نظیر میمون‌ها و پرندگان عجیب و غریب است لذت ببرند. برای خرید نیز می‌توانید از اقلام و سوغاتی‌های طراحی شده در بوتیک این هتل برخوردار شوید.

و اگر به گزینه‌های خورد و خوراک فکر می‌کنید، باید بگوییم خرچنگ تازه و غذاهای غربی در رستوران Raya Dining این هتل سرو می‌شوند، در حالی که رستوران Krua Phranang غذاهای عالی و سنتی تایلندی ارائه می‌دهد و کافه تراس Raitalay دارای غذاهای بین المللی و چشم اندازی از ساحل ریلی است.

جالب است بدانید ظرف ۲۵ دقیقه از جزیره بامبو و ۳۵ دقیقه از جزیره فی فی، ازطریق قایق تندرو می‌توانید خود را به این استراحتگاه دنج و راحت برسانید. همچنین این هتل، کمتر از ۲ ساعت رانندگی از فرودگاه بین المللی کرابی فاصله دارد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره ریتز کارلتون در کرابی

آدرس: 214Moo 2 T. Ao Nang, Muang, Krabi, 81000 Railay Beach, Thailand

 

Phulay Bay

این اقامتگاه شیک و منحصر بفرد ۵ ستاره نیز، در امتداد سواحل دریای آندامان واقع شده است. این هتل دارای رزرواسیون ۲۴ ساعته، استخری با چشم انداز جالب توجه به زیبایی‌های اطراف، اسپا و ۵ رستوران است. تمام ۵۴ اتاق مجلل که در این باغ‌ استوایی قرار دارند، دارای دکوراسیون زیبای چوبی تایلندی و حمام‌های شیک بوده و هر کدام مجهز به تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صفحه تخت و دی وی دی پلیر هستند. از حیاط خصوصی این اقامتگاه نیز می‌توان از تماشای منظره اقیانوس و تنفس در نسیم تازه عصرگاهی لذت برد.

گفتنی است مرکز اسپا در این اقامتگاه دارای اتاق‌های درمانی خصوصی، استخر آبگرم و کافه‌ای با آب میوه‌های تازه است. بعلاوه مهمانان می‌توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند یا از کسب تجربه فرهنگی منحصر به فرد در کلاس‌های آموزش آشپزی تایلندی و نقاشی باتیک لذت ببرند.

و اما گزینه‌های شکم گردی شامل رستوران بین المللی Jampoon و رستوران Plai Fah است که غذاهای آسیایی و غربی را با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه و سرو می‌کنند. ضمن اینکه بهترین غذاهای تایلندی در رستوران Sri Tang موجود بوده و غذاهای دریایی تازه کبابی نیز در Lae Lay Pavilion سرو می‌شوند. کافه بار Chomtawan نیز در این هتل، مناظر زیبای غروب آفتاب و نوشیدنی‌های گوارا به مهمانان ارائه می‌دهد. گفتنی است این اقامتگاه، تقریبا ۲۶ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی کرابی فاصله دارد.

آدرس: 111Moo 3 Nongthalay, Muang, 81000 Tab Kaek Beach, Thailand

 

Zeavola

این ریزورت جذاب و رومانتیک ۵ ستاره و ۵۳ اتاقه که در بین زوج‌ها بسیار محبوبیت دارد، بر روی ماسه‌های سفید ساحل لائم تانگ قرار دارد. در واقع این اقامتگاه، یک خلوتگاه استوایی ۱۰ جریبی در نوک شمالی جزیره فی فی بوده و فضایی بزرگ و مجلل را برای اقامت مسافران تور کرابی رقم می‌زند. این استراحتگاه دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، یک استخر روباز و یک مرکز اسپا درمانی است.

به غیر از دوره‌های غواصی PADI، مرکز فعالیت‌های Zann Zanook در این اقامتگاه، تورهای گشت و گذار در جزیره را همراه راهنما ارائه می‌دهد. همچنین تجهیزات ورزشی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد تا بتوانند در ساحل، والیبال یا فریزبی بازی کنند.

 

 بهترین هتل‌های ساحل رایلی در کرابی

و اما سوئیت‌های چوبی این ریزورت که در میان باغ‌ها قرار گرفته‌اند، مانند خانه‌های جزیره‌ای طراحی شده‌اند. هر سوئیت دارای تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار و امکانات تهیه قهوه/چای و حمام خصوصی همراه دوش در فضای باز است. در عین حال، روم سرویس ۲۴ ساعته نیز برای مهمانان مهیاست.

از طرفی رستوران Baxil، صبحانه بوفه و غذاهای تازه تایلندی را به همراه مجموعه‌ای عالی از نوشیدنی‌های بین المللی ارائه می‌دهد. همچنین رستوران و بار ساحلی Tacada منوی مدیترانه‌ای، غذاهای دریایی لذیذ و غذاهای باربیکیو سرو می‌کند. سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز در دسترس است. در نهایت باید گفت این ملک زیبا حدود ۴۸ کیلومتر با شهر پوکت فاصله دارد. و برای راحتی بیشتر، ترانسفر جزیره‌ای از طریق قایق تندرو بین فی فی و پوکت نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است.

آدرس: 11Moo 8 Laem Tong, Ao Nang, Krabi, 81000 Phi Phi Don, Thailan

 

The Tubkaak

فضای آرامش بخش و مناظر عالی در این بوتیک ریزورت که در میان فضای سبز فراوان قرار گرفته، اقامتی ساحلی و به یادماندنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. در این اقامتگاه ۵ ستاره، ۵۴ اتاق جادار با فضای چوبی و محیطی دنج به استقبال مسافران آمده و آنها می‌توانند از بالکن اتاقشان به تماشای مناظر باشکوه کوهستان و طبیعت اطراف بنشینند. هر اتاق دارای حمام در فضای باز به سبک استوایی و سایر امکانات رفاهی لوکس است. بعلاوه برای ریلکس کردن، می‌توانید از مرکز اسپا با خدمات کامل و یک استخر روباز و صندلی‌های آفتابگیر در ساحل و کنار استخر برخوردار شوید.

و اگر به مطالعه علاقمندید، کتابخانه این ریزورت با صندلی‌های بزرگ و مجموعه‌ای از کتاب‌ها و مجلات، فضایی آرامش بخش را برای مطالعه‌ای عالی رقم می‌زند. جالب است بدانید این اقامتگاه، همچنین تور و کلاس‌های آشپزی را نیز ترتیب می‌دهد.

و برای خورد و خوراک می‌توانید به رستوران Arundina در این اقامتگاه بروید و از طعم غذاهای تایلندی و اروپایی نهایت لذت را ببرید. گفتنی است اطراف این رستوران، توسط حوضچه‌های نیلوفر آبی احاطه شده و دارای فضایی آرام با چشم اندازی به اقیانوس بیکران است. همچنین می‌توانید وعده‌های غذایی خصوصی در ساحل ترتیب دهید و یا از نوشیدنی‌های گوارا در کافه بار برخوردار شوید. به لحاظ دسترسی و موقعیت مکانی باید گفت این ریزورت، ۲۰ دقیقه رانندگی تا ساحل آئو نانگ و ۴۵ دقیقه رانندگی با فرودگاه کرابی فاصله دارد.

 

هتل‌های ارزان قیمت کرابی به همراه استخر و در جوار ساحل

آدرس: 123Moo 3, Tumbol Nongtalay, Amphur Muang, Krabi, 81180 Tab Kaek Beach, Thailand

 

Layana

این ریزوت باشکوه که توسط فضای سبز استوایی احاطه شده است، در Koh Lanta، در پارک ملی و در ساحل شنی سفید واقع شده و مشرف به دریای زیباست. بنابراین، مهمانان می‌توانند مستقیما از استراحتگاه به ساحل اختصاصی دسترسی داشته باشند. بعلاوه این اقامتگاه استخری بزرگ و روباز را در دل خود جای داده است.

از طرفی طیف گسترده‌ای از غذاهای بین المللی، غذاهای دریایی تازه و غذاهای اصیل تایلندی در رستوران SeaSky، در کنار استخر یا در ساحل سرو می‌شوند. نوشیدنی‌های تازه را نیز می‌توانید در کافه بار این اقامتگاه بیابید.

در اینجا ۵۷ اتاق‌ با معماری مدرن تایلندی، همراه با مبلمان ابریشم و چوب سخت تزئین شده‌اند. هر کدام از این اتاق‌ها مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، دی وی دی پلیر، تخت خواب بزرگ و راحت، وای‌فای رایگان و حمام اختصاصی دارای دوش و وان جداگانه هستند.

بعلاوه مهمانان می‌توانند از تمرینات پرانرژی در مرکز تناسب اندام لذت ببرند یا خود را با مطالعه کتابی در کتابخانه مجهز این اقامتگاه مشغول کنند. مرکز اسپا نیز که در داخل یک باغ قرار دارد، خدمات ماساژی دلپذیر و درمان‌های آرام‌بخش صورت را ارائه می‌دهد. گفتنی است فرودگاه کرابی، ۲ ساعت رانندگی معادل ۷۰ کیلومتر از این ریزورت فاصله دارد. و البته در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی برای مهمانان فراهم خواهد بود.

آدرس: 272Moo 3, Saladan, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

SAii Phi Phi Island Village

این مکان پررفت و آمد و محبوب که از موقعیت عالی ساحلی و فضایی آرامش‌بخش برخوردار است، دارای یک ساحل خصوصی و استخر بی‌نهایت بزرگ و مجهز به بار استخر است. از امکانات درجه یک این مکان می‌توان به زمین تنیس، مرکز غواصی، ۴ رستوران و وای فای رایگان در لابی اشاره کرد. بعلاوه اتاق‌ها و خانه‌های ییلاقی چوبی همراه با کلیه امکانات از جمله تلویزیون کابلی، گاوصندوق اختصاصی و بالکن خصوصی بزرگ با صندلی در فضای باز در خدمت مهمانان هستند.

و اما برای شکم گردی، صبحانه‌های بین‌المللی بوفه و همچنین ناهار و شام آلاکارت در بار رستوران Api سرو می‌شوند. غذاهای تایلندی، با امکان بهره مندی از فضای باز نیز در رستوران تای Ruan موجود بوده و البته مهمانانی که غذاهای دریایی و استیک را ترجیح می‌دهند، می‌توانند به ساحل خودمانی The Beach House Grill & Chill بروند. فینگرفود، قهوه و سایر نوشیدنی‌ها و همچنین بستنی خانگی نیز در بار استخر این اقامتگاه ارائه می‌شوند.

برای اوقات فراغت، می‌توانید از تمرینات ورزشی در مرکز تناسب اندام مجهز لذت ببرید. از طرف دیگر، مرکز اسپای Lèn Forest ، ماساژ سنتی تایلندی و درمان‌های آرام‌بخش بدن را ارائه می‌دهد. پرسنل حرفه‌ای و مهربان این اقامتگاه، می‌توانند در مورد مراقبت از کودک به شما کمک کنند. همچنین سفرهای گشت و گذار در این حوالی را می‌توان در مرکز تفریحی این ریزورت ترتیب داد.

گفتنی است این اقامتگاه، در امتداد خلیج Lo Ba Goa و به فاصله ۴ ساعت از فرودگاه بین‌المللی پوکت واقع شده و خدمات ترانسفر عمومی و خصوصی از فرودگاه بین المللی پوکت را ارائه می‌دهد.

 

۷ ریزورت خانوادگی استخردار در کرابی

آدرس: 49Moo 8, Phi Phi Island, Ao Nang, Amphoe Muang, 81000 Phi Phi Don, Thailand

 

Pimalai

این ریزورت اسپای منحصر بفرد و مجلل که مشرف به آب‌های آبی دریای آندامان است، اقامتی به یادماندنی را با فضایی بزرگ و آرام و خدمات شخصی‌شده ارائه می‌دهد. تعداد ۱۲۱ اتاق که در این جنگل سرسبز استوایی واقع شده‌اند، بالکن خصوصی مشرف به محیط زیبای اطراف داشته و به لحاظ دکوراسیون، با پارچه‌های غنی تایلندی و پرده‌های حصیری و کف پوش چوبی صیقلی تزئین شده‌اند. این اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و همچنین دارای امکاناتی مانند دسترسی به اینترنت پرسرعت و دی وی دی پلیر هستند.

مرکز اسپا نیز، امکانات تفریحی متعددی را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند در کنار استخری با چشم اندازهای زیبا استراحت کنند و از نسیم دریا و طعم نوشیدنی‌های خنک لذت ببرند یا در زمین تنیس بازی کنند و یا در کلاس‌های آشپزی شرکت نمایند. همچنین یک مرکز تناسب اندام و کتابخانه کاملا مجهز در اختیار مهمانان بوده و بعلاوه در صورت تمایل، می‌توانید از تجهیزات لازم برای فعالیت‌هایی نظیر دوچرخه سواری و ورزش‌های دریایی بهره مند شوید.

این اقامتگاه دارای ۳ رستوران است تا ذائقه و سلیقه تمام مهمانان را اغنا کند. غذاهای عالی و اصیل تایلندی در رستوران‌های Rak Talay و Spice and Rice سرو می‌شوند، در حالی که می‌توانید غذاهای غربی را در Seven Seas امتحان کنید. در نهایت باید گفت این ملک، همچنین ترانسفر رفت و برگشت رایگان از فرودگاه کرابی را ارائه می‌دهد.

آدرس: 99Moo 5, Ba Kan Tiang Beach, Koh Lanta, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

۲۰ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران