لوکس‌ترین هتل‌های پوکت: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری پوکت
لوکس‌ترین هتل‌های پوکت: قسمت دوم

پوکت واقع در دریای آندامان در جنوب تایلند، بزرگ‌ترین و مسلما سرگرم کننده‌ترین جزایر این کشور است. در سفر با تور پوکت در خواهید یافت که اینجا بهشتی با حاشیه‌هایی از درختان نخل و سواحل بکر است و همه چیز دارد، تعداد زیادی گزینه سرگرمی، مکان‌های خرید باکلاس و حیات وحش عجیب و غریب!

بعلاوه این جزیره دارای یک شهر قدیمی تاریخی زیبا، مناظر عالی و جاذبه‌های فرهنگی نمادین است. همچنین پایگاه خوبی برای کاوش در مناطق و جزایر مجاور از جمله خلیج فانگ نگا و جزایر فی فی و دسترسی به جاذبه‌های دیدنی آنها به شمار می‌آید.

اما مسلما بازدید از این جزیره تماشایی، با یک اقامت آرامش‌بخش کامل می‌شود. اقامتی که کلیه امکانات رفاهی از جمله گزینه‌های شکم گردی، اتاق‌هایی راحت و مجهز، استخر، اسپا و فضایی برای ورزش و تفریح را شامل می‌شود. جالب است بدانید بسیاری از ریزورت‌ها و هتل‌های لوکس در پوکت، از این امکانات در سطحی بالا و بین المللی بهره برده‌اند و ما نیز در ادامه مقاله قبل، قصد داریم به معرفی برخی دیگر از این گزینه‌ها بپردازیم.

 

Stay Wellbeing & Lifestyle Resort

این ملک منحصر به فرد و ارزشمند در ساحل راوای، در ۳.۹ کیلومتری موزه صدف دریایی پوکت واقع شده و اقامتی ۵ ستاره را همراه با باغ زیبا و تراس، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام ارائه می‌دهد. بعلاوه مهمانان می‌توانند از رزرواسیون ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت، روم سرویس و وای فای رایگان در سراسر ملک برخوردار شوند.

در اینجا ۱۶۹ اتاق وجود دارند که دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق شخصی، حمام اختصاصی، ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز و سایر امکانات رفاهی هستند. همچنین مهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند. در ضمن این اقامتگاه، بسیار مناسب خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند زیرا در اینجا یک زمین بازی عالی برای کودکان ارائه می‌شود. همچنین باید گفت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی پوکت است که در ۴۳ کیلومتری از این ریزورت واقع شده است.

آدرس: 56/80,Moo.4 Soi Suksan 2 Viset Road, Rawai, Muang, Phuket, 83130 Rawai Beach, Thailand

 

The Pavilions

این ملک مد روز و زیبا که با وجود چشم اندازهایی از سواحل شنی سفید، دریای نیلگون و فضایی دنج و صمیمی یک "بهشت استوایی" به شمار می‌آید، در فاصله ۲۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی پوکت واقع شده است. تمام چیزهایی را که برای لذت بردن از زندگی در این جزیره نیاز دارید، در این ریزورت ساحلی ۵ ستاره خواهید یافت از جمله: بهترین رستوران تایلندی Tattlers و بار ۳۶۰ با نمادین‌ترین منظره پانوراما از غروب آفتاب در پوکت!

هر یک از ویلاها و سوئیت‌های خصوصی، به طرز چشمگیری بر فراز یکی از بلندترین نقاط پوکت قرار گرفته‌اند و پناهگاهی آرامش بخش را به مخاطبان، خصوصا علاقمندان به یوگا و مدیتیشن هدیه می‌دهند.

بعلاوه امکاناتی کامل و مدرن از جمله اسپا و مرکز سلامتی مجهز، خدمات فرهنگی رایگان روزانه، وای فای رایگان، سرویس رفت و برگشت، مرکز تجاری و خدمات خشکشویی را در اینجا خواهید یافت. همچنین، مهمانان می‌توانند از دسترسی رایگان به ساحل لیان و مرکز خرید لاگونا لذت ببرند.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره در پوکت

آدرس: 31/1,Moo 6, Cherng Talay, Thalang, 83110 Bang Tao Beach, Thailand

 

Avista Hideaway Phuket Patong

این فضای آرامش بخش ۵ ستاره، ۱۳۵ اتاق و سوئیت را در خود جای داده که از تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، دی‌وی‌دی پلیر، داک آی‌پاد، حمام اختصاصی جادار با وان و لوازم آرایش رایگان، بالکن خصوصی و چشم اندازهایی بی بدیل به مناظر اطراف سود برده‌اند.

این هتل، همچنین دارای یک رستوران است که مجموعه‌ای از غذاهای محبوب تایلندی، فرانسوی، ایتالیایی، استرالیایی، هندی و چینی را سرو می‌کند. یک تراس باربیکیو نیز وجود دارد که میهمانان می‌توانند از طعم غذاهای دریایی در آن لذت ببرند. همچنین سرویس نوشیدنی گسترده‌ای در بار پشت بام استراحتگاه در انتظار مهمانان است که منظره‌ای باشکوه از خلیج را ارائه می‌دهد.

این هتل خانوادگی، بسیار مطلوب خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند و می توانند از امکاناتی نظیر فضای بازی کودکان و خدمات مراقبت از کودک برخوردار شوند.

 از دیگر امکانات هتل می‌توان به ۳ استخر روباز، وای فای رایگان در کل اقامتگاه، مرکز تناسب اندام، درمان‌های اسپای دلپذیر، پذیرش ۲۴ ساعته و کتابخانه اشاره کرد. همچنین میز تور، ترتیب گشت و گذار در این حوالی را می‌دهد.

گفتنی است این ملک، فقط ۵ دقیقه رانندگی از ساحل پاتونگ و ۴۵ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی پوکت و ۱۰ دقیقه رانندگی از مرکز خرید Jungceylon و جاده Bangla فاصله دارد. بعلاوه خدمات شاتل رایگان به Jungceylon نیز در این اقامتگاه ارائه می‌شود.

آدرس: 39/9,Muen Ngoen Road, Tri-trang Beach, Patong, Kathu, Phuket, 81350 Patong Beach, Thailand

 

Phuket Marriott

این ریزورت محبوب که در ساحل آرام تری ترانگ و در ۱۶ کیلومتری شهر پوکت و ۳ کیلومتری پاتونگ واقع شده است، بسیار مناسب اقامت‌های خانوادگی است. در اینجا ۳ استخر شنای شیشه‌ای با چشم اندازی به مناظر اطراف، اسپای ممتاز، باشگاه کودکان، فعالیت‌های تفریحی و ساحل اختصاصی از مهمانان استقبال می‌کنند. بعلاوه وای فای رایگان، در تمام اتاق‌ها و در سرتاسر فضاهای عمومی در دسترس است.

تعداد ۳۵۴ اتاق در این ملک در نظر گرفته شده‌اند که هر کدام با دکوراسیون مدرن، بالکن خصوصی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق شخصی و سایر امکانات از مهمانان پذیرایی می‌کنند. بعلاوه مهمانان می‌توانند در مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته ورزش کنند، از ماساژ آرامش بخش لذت ببرند یا از خدمات شاتل رایگان برای گشت و گذار در پاتونگ و مرکز خرید Jungceylon استفاده نمایند.

جالب است بدانید به لحاظ خورد و خوراک، ۸ گزینه غذاخوری در این ریزورت درنظر گرفته شده‌اند که تمام سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را پوشش می‌دهند از جمله: رستوران Pantry که انواع غذاهای سنتی تایلندی را سرو می‌کند، رستوران D.O.C.G. که غذاهای اصیل ایتالیایی را ارائه می‌دهد و رستوران Beach Grill که دارای غذاهای دریایی تازه و چشم‌انداز وسیعی از دریای آندامان است. در ضمن تنقلات سبک و نوشیدنی‌های گوارا در کافه بار Phuket Coffee Co سرو می‌شوند و یک بار نیز در کنار استخر موجود است. همچنین برای راحتی میهمانان، رزرواسیون ۲۴ ساعته در ملک نیز فراهم است.

 

بهترین هتل‌های سیلوم بانکوک

آدرس: 99,Muen-Ngoen Rd., Tri-Trang Beach, Patong, 83150 Patong Beach, Thailand

 

Hotel Indigo Phuket Patong

این اقامتگاه ۵ ستاره که از موقعیت مکانی عالی در ساحل پاتونگ برخوردار است، در اکتبر ۲۰۱۸ در فاصله ۵۰۰ متری از استادیوم بوکس پاتونگ و ۷۰۰ متری از جاده بنگلا افتتاح شد. مهمانان اینجا با وجود ۹۰۰ متر استخر روباز اصلی و یک استخر پشت بام مشرف به مناظر خیره کننده شهر پاتونگ، ۱۷۸ اتاق مجهز، مرکز تناسب اندام و امکانات هنرهای رزمی، یک باغ، یک تراس و چشم اندازهایی بی بدیل به مناظر اطراف غافلگیر خواهند شد.

طراحی دکوراسیون اتاق‌ها بسیار خلاقانه بوده و الهام گرفته از سبک روستاهای ماهیگیری است. و در این اتاق‌ها انواع امکانات از جمله تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، دستگاه قهوه‌ساز، یخچال و حمام اختصاصی با لوازم آرایش رایگان و کمد لباس فراهم هستند. این اقامتگاه دارای رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، انبار چمدان و وای فای رایگان در سراسر ملک است.

همچنین هر روز صبح، یک صبحانه لذیذ کانتیننتال یا بوفه در هتل ارائه می‌شود. از طرفی رستوران هتل، غذاهای باکیفیت و لذیذی سرو می‌کند. مرکز تناسب اندام نیز، در دسترس همه مهمانان است. در نهایت باید گفت سیمون کاباره پوکت در فاصله ۲.۴ کیلومتری و مرکز خرید بنانا واک در ۹۰۰ متری از اقامتگاه واقع شده‌اند.

آدرس: 124,Rat U Thit 200 Pee Rd Patong Kathu Phuket 83150 Thailand , 83150 Patong Beach, Thailand

 

Patong Heights

این هتل لوکس ۵ ستاره در ساحل پاتونگ، اقامتی به یادماندنی را در نزدیکی ارتفاعات پاتونگ از جمله اسکله پاتونگ ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از بار و رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس اتاق، یک سالن استراحت مشترک، یک باغ، تراس و وای فای رایگان برخوردار شوید.

همچنین در این ملک ۲۵ اتاق بزرگ و جادار مجهز به تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، آشپزخانه، غذاخوری، گاو صندوق شخصی، حمام اختصاصی و میز کار وجود دارند. بعلاوه مهمانان می‌توانند هر روز، از طعم صبحانه قاره‌ای و لذیذ این اقامتگاه لذت ببرند. گفتنی است این ملک، در فاصله ۷۵۰ متری از ساحل تری ترانگ، ۱.۱ کیلومتری ساحل آزادی و ۳۷ کیلومتری از فرودگاه بین المللی پوکت واقع شده است.

 

۵ هتل ترسناک در بانکوک که باید بشناسید

آدرس: 9/2,Muean Ngen Road, Patong Beach 2/9, 83150 Patong Beach, Thailand

 

Rak Elegant Hotel Patong

استخر روی پشت بام، ۵۶ اتاق جادار با تخت‌های راحت و کلیه امکانات رفاهی، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام، از جمله مهمترین امکانات این اقامتگاه ۵ ستاره و شیک به شمار می‌آیند. این ملک در مارس ۲۰۱۹ در ساحل پاتونگ و در حوالی استادیوم بوکس پاتونگ، مرکز خرید Jungceylon و بازار Banzaan Fresh افتتاح شد.

از دیگر امکانات متنوع این ملک می‌توان به بار، سالن مشترک و باغ اشاره کرد. بعلاوه این اقامتگاه دارای رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی برای مهمانان است. همچنین میهمانان هتل می‌توانند صبحانه قاره‌ای را در این اقامتگاه صرف کنند و یا در مرکز اسپا و سلامتی، خستگی سفر را از تن بزدایند. همچنین سفرهایی در میز تور برای مهمانان ترتیب داده می‌شود و امکان کرایه خودرو برای گشت و گذار در این حوالی نیز فراهم است. و در آخر باید بگوییم که نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی پوکت است که در ۳۸ کیلومتری از این ملک قرار دارد.

آدرس: 45,Thanon Nanai,Patong,Ka thu , 83150 Patong Beach, Thailand

 

Wyndham Grand Phuket Kalim Bay

این ملک که در لبه صخره‌ای با چشم‌انداز وسیع از دریای آندامان واقع شده، یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌ها در سفر با تور پوکت به شمار می‌آید. در این ملک ۵ ستاره لوکس و بسیار پرطرفدار خصوصا در بین زوج‌ها، می‌توانید از استخر روباز روی پشت بام و منظره‌های بی بدیل اطراف برخوردار شوید. و یا سری به رستوران و کافه بار اینجا بزنید که انواع غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ و تازه را سرو می‌کنند. بعلاوه خانواده‌های دارای فرزند خردسال می‌توانند بعد از ظهر، فرزندشان را به فضای بازی کودک بسپارند و خودشان در مرکز اسپا و سونا به استراحت بپردازند.

در اینجا ۱۹۴ اتاق مهمان غیر سیگاری؛ با امکانات رفاهی مدرن و راحت طراحی شده‌اند. امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، گاو صندوق شخصی، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان را می‌توانید در این اتاقها بیابید. گفتنی است سوئیت‌های بزرگ با استخر خصوصی در تراس نیز موجود هستند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت مرکز پاتونگ، که شامل تفریحات شبانه معروف در جاده Bangla و بهشت ​​خرید مرکز خرید Jungceylon است، تنها ۱۰ دقیقه رانندگی با این ملک فاصله دارند و ساحل کامالا نیز در فاصله ۴ کیلومتری از آن واقع شده است. از طرفی، فرودگاه بین المللی پوکت ۵۰ دقیقه رانندگی با این اقامتگاه زیبا فاصله دارد و هتل برای راحتی مسافران، خدمات ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ترتیب می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه پاتایا

آدرس: 8/18-19,Moo 6 Kamala, Kathu, 83150 Patong Beach, Thailand

 

The SIS Kata

این ریزورت مشرف به اقیانوس پوکت، از ۱۱۶ اتاق دنج و راحت، یک استخر شیشه‌ای روباز شیک،  یک مرکز تناسب اندام، رستوران و بار برخوردار است. بعلاو مهمانان می‌توانند از صبحان بوفه لذت ببرند، از رزرواسیون ۲۴ ساعته و وای فای رایگاه بهره مند شوند و از تراس اتاقشان به مناظر شگفت انگیز اطراف دسترسی داشته باشند. گفتنی است مینی گلف دینو پارک، ۱.۸ کیلومتر و فرودگاه بین المللی پوکت نیز ۳۳ کیلومتر با ملک فاصله دارد.

آدرس: 255,Koktanod Road, 83100 Kata Beach, Thailand

 

Aurico Kata

و در نهایت به این اقامتگاه بسیار شبک می‌رسیم که در  فوریه ۲۰۱۹ در ساحل کاتا افتتاح شد. این ملک بی نظیر دارای رستوران، بار، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، باشگاه کودکان، تراس، سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک است. بعلاوه وجود یک مرکز تجاری، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی، این امکانات را کامل می‌کنند.

همچنین مهمانان این ملک، عاشق صبحانه قاره‌ای می شوند که هر روز سرو می‌شود. ‌در ضمن تعداد ۱۴۴ اتاق زیبا و مجهز به تهویه مطبوع، میزکار، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، گاو صندوق شخصی، آشپزخانه با مایکروویو، یخچال و اجاق گاز و بالکن با منظره استخر را می‌توانید در این اقامتگاه ۴ ستاره و به یادماندنی بیابید. و در آخر باید بگوییم نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی پوکت است که ۴۷ کیلومتر با این ریزورت فاصله دارد.

 

شگفت‌انگیزترین هتل‌های ساحلی تایلند

آدرس: 45,Taina Rd., Tambon Karon Muang District, Phuket, 83100 Kata Beach, Thailand

۱۵ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران