بهترین رستوران‌های ارزان قیمت قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
بهترین رستوران‌های ارزان قیمت قشم

از بایدهای هر سفری رفتن به بهترین رستوران‌های مقصد گردشگری و خوردن لذیذترین غذاهای آن منطقه است. حال فرض کنید که سفر به یک مکان متفاوت را برنامه‌ریزی کرده‌اید و قصد مزه کردن غذاهای محلی را در محیطی زیبا و دلنشین دارید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از سفر با بهترین رستوران‌های مقصد گردشگری خود آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم تا بهترین رستوران‌های قشم را برای عاشقان شکم‌گردی معرفی کنیم. اگر شما نیز تصمیم گرفته‌اید تا از بزرگترین جزیره ایران واقع در جنوب کشور دیدن کنید و تور قشم را برای این منظور رزرو کرده‌اید حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا شما را در انتخاب رستوران در طول سفر راهنمایی کنیم.

 

بهترین رستوران‌های قشم

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره ایران سالانه پذیرای توریست‌های بسیاری می‌باشد. گردشگران در این سفر می‌توانند به مراکز خرید قشم رفته و تجربه خریدی ارزان و باکیفیت را داشته باشند. همچنین در این جزیره زیبا جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی گوناگونی نیز وجود دارند که لذت سفر شما را دوچندان خواهند کرد. اما در میان تمامی این موارد نمی‌توان از لذت رفتن به بهترین رستوران‌های قشم و تجربه خوردن لذیذترین غذاهای دریایی و ... چشم‌پوشی کرد. از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌هایی که در تور قشم فرصت رفتن به آن‌ها را خواهید داشت عبارتند از:

 

رستوران دفاری

رستوران دفاری در صدر جدول ما برای معرفی بهترین رستوران‌های قشم دارد. این رستوران بی‌نظیر به سبک خانه‌های جنوبی ساخته شده و فرصت خوردن غذاهای لذیذ را در محیطی سنتی و البته لوکس و گران برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر دوست دارید تا در محیطی که واقعا حس و حال متفاوتی دارد غذایی خوشمزه و باکیفیت میل کنید هرگز رفتن به رستوران دفاری در قشم را فراموش نکنید. بهترین غذای این رستوران غوزی (کباب بره) نام دارد که غذایی گران و اعیانی است. علاوه بر سبک معماری منحصر به فرد شما می‌توانید در رستوران دفاری از اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرید. این رستوران در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است. ساعات کاری رستوران دفاری از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب بوده و مناسب برای خوردن وعده غذایی ناهار یا شام است.

 

معرفی ۳ اقامتگاه بوم‌گردی جزیره قشم

آدرس: قشم، روستای دفاری

شماره تماس برای رزرو ۰۹۱۷۱۶۳۱۸۷۴ یا ۰۹۱۷۱۹۹۹۹۳۶

 

رستوران فطایر قشم

اگر بین انتخاب فست فود و غذاهای محلی قشم مردد هستید و هنوز تصمیم خود را نگرفته‌اید رستوران فطایر قشم گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان خواهد بود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی، غذاهای عربی، انواع پیش غذا، فست فود و ... را با توجه به علاقه خود سفارش داده و وعده غذایی بی نظیری را در محیطی صمیمی و دنج میل کنید. رستوران فطایر قشم با سرو حلوایی مخصوص به نام حلوای شیخ عبدالله حاجی و شیخ محمد شریف شهرت دارد. چرا که خود این رستوران برای اولین بار این نوع حلوا را طبخ و به مشتریان خود عرضه کرده است. رستوران فطایر قشم در تمامی روزهای هفته در حال سرویس دهی به میهمانان خود بوده و شما می‌توانید در وعده‌های غذایی عصرانه یا شام مسیر این رستوران را در پیش بگیرید. ساعات کاری آن از ۸:۳۰ عصر تا ۱ بامداد است.

آدرس: قشم، خیابان دانش، بعد از آموزشگاه رانندگی اتحاد

شماره تماس برای رزرو ۰۷۶۳۵۲۲۵۵۰۰ یا ۰۹۱۷۹۴۸۷۹۱۰

 

رستوران دریم‌لند

دریم‌لند نام یک مجموعه تفریح و گردشگری در جزیره قشم می‌باشد. به طوری که گردشگران می‌توانند با رفتن به این مکان غذاهای دلخواه خود را از منوی متنوع آن انتخاب و سفارش دهند. مخصوصا اگر به دنبال رستورانی لاکچری هستید دریم‌لند انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. علاوه بر غذاهای خوشمزه این رستوران دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده از ساحل خلیج فارس است. بنابراین شما می‌توانید با تماشای ساحل و گوش دادن به موسیقی زنده غذای خود را میل کرده و خاطره‌ای خوب از رستوران‌گردی در جزیره قشم از خود به یادگار بگذارید. معروف‌ترین غذای رستوران دریم‌لند چلوکباب مخصوص آن است. ساعات کاری مجموعه دریم‌لند در تمامی ایام هفته از ۱ ظهر تا ۴ بعدازظهر و ۶ عصر تا ۱ بامداد است.

 

۸ کافه‌ی عالی برای لذت بردن از غروب زیبای قشم

آدرس: جزیره قشم، جنب سینما دریا

شماره تماس برای رزرو ۰۹۱۷۲۰۳۰۷۰۳ یا ۰۰۱۷۲۰۳۰۷۰۴

 

رستوران آبشار

رستوران آبشار از دیگر گزینه‌های پیش رو برای مسافران تور قشم است تا غذایی لذیذ و به یاد ماندنی را در طول سفر خود میل کنند. این رستوران از جمله رستوران‌های قدیمی قشم بوده و با توجه به محبوبیت بالایی که دارد شعبه دوم خود را نیز در نزدیکی‌های شعبه اول افتتاح کرده است. رستوران آبشار تنوع بالایی در منو غذایی خود دارد: به طوری که غذاهای آن در دو دسته دریایی و غیر دریایی قرار دارند. معروف‌ترین غذای این رستوران ماهی هامور و میگو سوخاری است.

سبک معماری رستوران آبشار کاملا اصیل بوده و مناسب برای خوردن یک وعده غذایی خوشمزه به همراه خانواده است. خبر خوب در مورد این رستوران اینکه قیمت‌های آن در مقایسه با کیفیت غذاها بسیار مناسب بوده و به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است. پس در هر ساعتی از شبانه روز که احساس گرسنگی کنید و به دنبال رستورانی مناسب باشید آبشار در خدمت شما خواهد بود.

آدرس: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبروی مرکز خرید خلیج فارس

شماره تماس برای رزرو ۰۷۶۳۵۲۴۷۱۳۸ یا ۰۷۶۳۵۲۴۳۹۰۰

 

رستوران نعیم

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های قشم، رستوران نعیم نام دارد. این رستوران نه تنها در بین گردشگران بلکه در بین بومیان قشم نیز از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است. معروف‌ترین غذای رستوران نعیم میگو پفکی در دسته غذاهای دریایی و جوجه کباب در دسته غذاهای غیر دریایی است. البته منو غذایی این رستوران بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید بسته به ذائقه خود غذاهای دیگری از جمله مرغ، ماهی، استیک، میگو و غیره را نیز سفارش داده و از خوردن آن‌ها لذت ببرید.

این رستوران دارای محیطی بسیار دلنشین بوده و کارکنان بسیار صمیمی و مهربان هستند. رستوران نعیم در تمامی روزهای هفته برای ارائه وعده‌های غذایی ناهار از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴ بعدازظهر و شام از ساعت ۶:۴۶ عصر تا ۱۱ شب در خدمت شما مشتریان خواهد بود.

 

۴ جزیره زیبای اطراف قشم

آدرس: میدان امام‌قلی‌خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک ۹۸۵

شماره تماس برای رزرو  ۰۷۶۳۵۲۴۲۴۹۴

 

رستوران خاله

رستوران خاله از جمله بهترین رستوران‌های قشم است که به دلیل غذاهای خوشمزه و محیط صمیمی که دارد در اغلب ساعات کاری خود مملو از مشتری است. غذاهای این رستوران توسط صاحب آن که خانمی از بومیان جزیره قشم است طبخ می‌شود. شما می‌توانید انواع مختلفی از غذاهای دریایی و غیر دریایی را که دستپخت این خانم محترم (خاله) است میل کنید. محبوب‌ترین غذای رستوران خاله که خوردن آن‌ها را به مسافران تور قشم پیشنهاد می‌کنیم عنکاس یا همان ماهی مرکب و میکس که از مخلوط کوسه و میگو تهیه می‌شود، است. علاوه بر آن اگر به دنبال غذاهای ارزان و اقتصادی هستید فلافل‌ها و سمبوسه‌های این رستوران را توصیه می‌کنیم. سبک معماری رستوران خاله کاملا سنتی بوده و دیوارهای آن حالتی شبیه به خشت دارند. اگر دنبال مکانی لوکس و لاکچری برای شکم‌گردی در قشم هستید رستوران خاله گزینه خوبی برای شما نخواهد بود. ساعات کاری این رستوران از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ شب است.

آدرس: جنب قلعه پرتغالی‌ها، روبروی اتوبان

شماره تماس برای رزرو ۰۷۶۳۵۲۲۵۶۱۱ یا ۰۷۶۳۳۵۲۲۴۹۰۱

 

رستوران شب‌های طلایی

اگر به دنبال رستورانی با کیفیت غذایی بالا و چشم‌اندازی زیبا از سواحل خلیج فارس هستید رستوران شب‌های طلایی می‌تواند مورد پسند شما واقع شود. این رستوران با داشتن فضایی مناسب برای خانواده‌ها منویی از غذاهای متنوع دریایی، غیر دریایی و حتی فست فود را به شما ارائه خواهد داد. محبوب ترین غذای رستوران شب‌های طلایی قشم قلیه‌ماهی است که از غذاهای معروف جنوب نیز محسوب می شود. این رستوران دارای بخشی سنتی است که علاقه مندان می‌توانند با نشستن در آن‌ چای و قلیان سفارش داده و از لحظه به لحظه خود در این رستوران لذت ببرند. نکته جالب در مورد رستوران شب‌های طلایی مربوط به مدیریت آن است که توسط یک زوج ایرانی / آلمانی انجام می‌شود. شما می‌توانید برای میل کردن عصرانه یا وعده شام از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱:۳۰ در این رستوران حضور داشته باشید.

 

۸ سوغاتی خاص که در سفر به قشم می‌توانید خریداری کنید

آدرس: قشم، خیابان دریا، پارک زیتون

شماره تماس برای رزرو  ۰۹۳۶۳۹۷۴۱۰۳

 

رستوران الوند

آخرین مورد از بهترین رستوران‌های قشم که در این مقاله قصد معرفی آن‌ را داریم، رستوران الوند قشم است. این رستوران متعلق به یکی از هتل‌های خوب جزیره قشم با نام هتل الوند است. با رفتن به این رستوران می‌توانید در محیطی لوکس انواع غذاهای خوشمزه دریایی را سفارش داده و مزه تک تک آن‌ها لذت ببرید. محبوب‌ترین غذای رستوران الوند قشم کوسه صید شده از آب‌های خلیج فارس است. همچنین در این رستوران امکان سلف سرویس نیز وجود دارد که فرصت تست کردن خوراکی‌های خوشمزه را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که قیمت غذاها در رستوران الوند کمی بالا بوده و هزینه‌ها شامل ۱۵ درصد مالیات و حق سرویس نیز می‌باشد.

آدرس: بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدای قشم (نبش خیابان الهیه)

شماره تماس برای رزرو  ۰۷۶۳۵۲۲۸۸۰۵

 

کلام آخر

سفر به جزیره قشم بهترین فرصت برای خوردن غذاهای لذیذ دریایی و غذاهای بومی جنوب کشور است. در این جزیره زیبا و دیدنی رستوران‌های مدرن، سنتی، لوکس و معمولی بسیاری وجود دارند که در این مقاله سعی کردیم بهترین‌ها را برای شما عزیزان معرفی کنیم. شاید در سفر خود با تور قشم تجربه خوردن غذا در لوکس‌ترین رستورانی که تا به حال دیده‌اید را نداشته باشید اما بدون شک لذیذترین ماهی‌ها و غذاهای دریایی را میل خواهید کرد. از جمله نکات مهمی که در خصوص بهترین رستوران‌های قشم باید بدانید این است که اغلب رستوران‌ها در این جزیره برنج هندی سرو می‌کنند. پس اگر به این موضوع حساس هستید حتما قبل از سفارش غذا این موضوع را با مسئولان رستوران در میان بگذارید. نکته بعدی این که اغلب غذاهای جنوبی تند هستند که رستوران‌های قشم از این قاعده مستثنی نیستند. پس اگر با خوردن فلفل و غذاهای تند مشکل دارید حتما با تاکید این موضوع را به آشپز اطلاع دهید.

 

۱۰ تفریح آبی هیجان انگیز در قشم

۱۹ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران