بهترین هتل‌های ساحلی آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
بهترین هتل‌های ساحلی آلانیا

آلانیا شهرستانی ساحلی است که در حاشیه دریای اژه و در استان آنتالیا واقع شده و به عنوان مقصدی تابستانی محبوبیت زیادی دارد. آلانیا شهری است با قدمت زیاد  که بعد از نفوذ گردشگری در سراسر منطقه آنتالیا و هجوم مسافران تور ترکیه مورد استقبال قرار گرفت و کم کم راه مدرنیته شدن و جذب سرمایه‌های عظیم گردشگری را پیش گرفت و اینگونه بود که با جذب سرمایه‌های داخلی و بین المللی شاهد امکانات لوکسی همچون هتل‌های ساحلی شگفت‌انگیز در آن هستیم. شما می‌توانید در تور آلانیا در بهترین هتل‌های مجاور ساحل اقامت کرده و تعطیلاتی فوق العاده را سپری کنید.

 

حیدرپاشا پالاس

هتل حیدرپاشا پالاس که از برترین هتل‌های ۵ ستاره در آلانیا است در کوناکلی، ۱۳ کیلومتری ساحل اولاس و منطقه پیک نیک واقع شده است و دارای رستوران، بار و وای فای رایگان در سراسر ملک است. همچنین این هتل جذاب و مدرن امکانات لوکسی همچون استخر روباز فصلی و مرکز آبگرم هم هست که می‌توانید برای اوقات فراغت و استراحت به آن‌ها بروید. اتاق‌ها شیک و زیبا هستد و اغلب چشم اندازی دیدنی به دریا، کوه و یا استخر ارائه می‌دهند. در داخل اتاق‌ها نیز شما از امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت و کانال‌های خارجی بهره‌مند خواهید شد. در حالی که هتل دارای ساحل اختصاصی است و می‌توانید در همان شنا و استراحت کنید. با این همه کرایه اتومبیل هم ارائه شده تا اگر خواستید به راحتی بتوانید برای گردش و آشنایی با جاذبه‌های گردشگری آلانیا، به جاهای دیگر بروید.

 

تفریحات تابستانی در بهترین سواحل آلانیا

آدرس: Türkler Mevkii / Alanya / TÜRKİYE, 07407 Alanya/Antalya, Turkey

 

Bera Alanya Hotel - Halal All Inclusive

این هتل ۵ ستاره لوکس یکی از بهترین اقامتگاه‌های ساحلی در آلانیا است که می‌توانید تعطیلاتی لوکس و به یادماندنی را در آن تجربه کنید. هتل کاملا حلال و اسلامی بوده و خدمات جذابی مثل منطقه ساحلی خصوصی، استخرها و امکانات آبگرم را ارائه می‌دهد. اتاق‌های شیک و زیبای هتل دارای سیستم تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره‌ای و بالکن هستند و حمام خصوصی با سشوار و لوازم بهداشتی ارائه می‌دهند. صبحانه روزانه به صورت بوفه در هتل Bera Alanya سرو می‌شود. رستوران‌های هتل غذاهای سنتی شامل سالاد و پیش غذا را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید از شیرینی‌های مختلف در شیرینی فروشی لذت ببرید. استخرها و امکانات آبگرم برای مردان و زنان جدا است و شامل وان آب گرم، حمام ترکی و سونا و ماساژ می‌شود. به علاوه زمین بازی کودکان نیز موجود است.

آدرس: Kulak Mevki Kuyumcu Cad. No:12, Konakli, Alanya 07400 Turkey

 

Incekum Beach Resort

این هتل دارای موقعیت ساحلی در شبه جزیره کوچک مدیترانه با خلیج خصوصی و ساحل شنی است و امکاناتی نظیر استخر روباز بزرگ، ۳ سرسره آبی، مرکز آبگرم و سالن بدنسازی ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل روشن هستند و با تهویه مطبوع و بالکن و دارای منظره باغ ارائه شده‌اند در حالی که برخی دیگر از اتاق‌ها دارای چشم انداز دریا و استخر هستند. هتل اینچکوم غذاهای کلاسیک ترکی و اروپایی را با منوی الاکارته و بوفه ارائه می‌دهد. می‌توانید از وعده‌های غذایی خود در داخل یا خارج از منزل، رو به استخر و دریای مدیترانه لذت ببرید. بار استخر و ساحل، بار لابی، و همچنین ویتامین بار نوشیدنی و میان وعده سرو می‌کنند. در طول روز می‌توانید مینی گلف، تنیس یا والیبال ساحلی بازی کنید یا در مرکز سلامتی و آبگرم شامل حمام ترکی و سونا استراحت کنید. همچنین می‌توانید از انواع ماساژها و امکانات مراقبت از پوست و بدن در تور آلانیا بهره‌مند شوید.

 

با مراکز خرید آلانیا آشنا شوید

آدرس: Incekum Beldesi , 07400 Okurcalar, Turkey

 

Aydinbey Gold Dream Hotel

درست در عرض دریای مدیترانه این هتل ۵ ستاره با امکانات لوکسی مثل استخر روباز وسیع، آبگرم و منطقه ساحلی خصوصی قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای و بالکن است. همه آن‌ها دارای حمام خصوصی با دوش و سشوار هستند و گاوصندوق خصوصی ارائه می‌دهند. گذشته از رستوران بوفه‌ای که صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند، شما می‌توانید در رستوران میان وعده، گوزلمه و شیرینی‌های ترکی را برای چای پیدا کنید. به علاوه رستوران‌های الاکارته شامل غذاهای عثمانی، مدیترانه‌ای و آسیایی است. به علاوه امکانات اسپا شامل حمام ترکی ، سونا ، استخر سرپوشیده و اتاق تناسب اندام و ماساژ می‌شود که در دسترس قرار دارند.

آدرس: Turkler Beldesi Alanya/Antalya, 07000 Avsallar, Turkey

 

Eftalia Aqua Resort

افتالیا هتلی ۵ ستاره با معماری کاملا مدرن و مینیمالیستی با تکیه بر ساده گرایی است که رستوران ، مرکز تناسب اندام، بار و باغ، با پذیرش ۲۴ ساعته، و یک پارک آبی نیز برای مهمانان فراهم می‌کند و اتاق‌های خانوادگی برای خانواده‌های دارای فرزند ارائه می‌دهد. غذا را در بوفه و رستوران بخورید و برای اوغات فراغت در تور ترکیه به شنا و یا تنیس روی میز، و یا دارت بپردازید.

 

معرفی بهترین رستوران‌های آلانیا

آدرس: Eftalia Aqua Resort Hotel Akdeniz Bulvarı No:4 Türkler/ Alanya/Antalya

۲۵ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران