اقامت در بهترین هتل‌های سریلانکا

جاذبه‌های گردشگری سریلانکا
اقامت در بهترین هتل‌های سریلانکا

سریلانکا سرزمینی رویایی و شگفت انگیز است. اگر قصد سفر به دور دنیا را دارید ولی به هر دلیلی نمی‌توانید همه جاذبه‌ها و شگفتی‌های دنیا را کشف کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به کشور سریلانکا سفر کنید. زیرا سریلانکا، سرزمینی که هزاران فرهنگ، آیین، مناظر، آب و هوا و غذا را در آن می‌توان یافت. وقتی به این کشور سفر می‌کنید احساس می‌کنید که همه دنیا را گشته‌اید.
نخل‌های مجاور سواحل، توسط سایه‌های نیلگون و زیبا پوشیده شده که منظره‌ای تماشایی و دلربا را به تصویر می‌کشد. در این محل می‌توانید از قابی جذاب و زیبا از نقاشی و نقش و نگار طبیعت دیدن کنید و غرق در اعجاز طبیعت شوید و لحظاتی ناب و تکرار نشدنی را همراه عزیزان خود در تور سریلانکا تجربه کنید.
در کنار همه این زیبایی‌های نفس گیر نمی‌توان از اهمیت هتل‌ها برای اسکان غافل شد. زیرا هرچند که از طبیعت و جاذبه‌های شهر مقصد نهایت لذت را ببرید و بدون استراحتی مطلوب سفر شما ناقص خواهد بود. به همین دلیل قبل از هرگونه سفری هتل و محل اقامت خود را رزرو می‌کنیم. در ادامه شما را با زیباترین هتل‌های این سرزمین جذاب آشنا می‌کنیم.

 

۱- هتل تاج بنتوتا

در کناره ساحل دل انگیز اقیانوس هند، در یک فضای استوایی زیبا هتل تاج بنتوتا قرار دارد که یک استراحتگاه پرهیاهو و در عین حال مملو از آرامش است. این هتل فضایی آرام و صمیمی دارد و مهمان نوازی و برخورد گرم کارکنان این هتل نیز سبب شده از سراسر دنیا طرفداران بیشماری داشته باشد. از جذابیت‌های این هتل می‌توان به لابی زینت داده شده آن با طراحی مدرن و لوکس اشاره کرد که بسیار تماشایی و خیره کننده است. در این هتل رستورانی لوکس با غذاهایی بی نظیر وجود دارد که می‌توان تجربه خوردن همه غذاهای این رستوران تکرارنشدنی و طعم غذاهای دریایی آن را برای همیشه در زیر زبان خود حس کنید. هتل ۵ ستاره تاج بنتوتا سریلانکا دارای ۱۶۲ اتاق دلنشین و ۴ رستوران لوکس، آبگرم کامل و استخر روباز است و به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل انتخابی بسیار مناسب است برای گردشگران تور سریلانکا .

 

برترین فعالیت‌ها در بنتوتا، سریلانکا

۲. هتل نوواراالیا

این هتل بین‌المللی، در جاده فوقانی دریاچه شهر نووارالیا قرار دارد. همسایگی این هتل با آبشارها، باغ‌های گیاه شناسی و پارک‌ها و جنگل‌های طبیعی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل است. این هتل تا نزدیکترین ایستگاه قطار ۲۱ کیلومتر فاصله دارد. موقعیت این هتل به گونه‌ای است که به مکان‌های دیدنی و زیبای سریلانکا دسترسی مناسبی دارد. اتاق‌های این هتل بسیار مدرن و لوکس است و به صورت گرمسیری طراحی شده است. رستوران این هتل بسیار زیبا است و با انواع غذاهای محلی، آسیایی و غربی از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

۳- هتل مونپیک کلمبو

این هتل واقع در قلب شهر کلمبو در نزدیکی جاده گال قرار دارد. هتل مونپیک دارای ۲۱۹ اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد.این هتل پنج ستاره دارای چشم اندازی خیره کننده از اقیانوس هند با طبیعتی جذاب است. در پشت بام این هتل یک بار سرگرم کننده، استخر تفریحی و بوفه بسیار بزرگ وجود دارد که در سال ۲٠۱۷ فعالیت خود را آغاز کرده است.
این هتل زیبا که در نزدیکی ساحل قرار دارد، دارای ۲۴ طبقه لوکس همراه با امکانات فراوانی است. از جمله آن‌ها می‌توان به اسپا، بهترین آبگرم درمانی، باشگاه یوگای اختصاصی و بدنسازی برای گردشگران تور سریلانکا اشاره کرد. شهر پر هیاهو و گردشگری کلمبو در همسایگی پارک بازی لیبرتی مکانی جذاب و دارای تفریحات هیجان انگیز در سریلانکا برای مسافران محسوب می‌شود. هتل مونپیک در نزدیکی بازار محلی و اماکن تاریخی و فرهنگی زیبایی واقع شده است. اگر قصد سفر به سریلانکا را دارید این هتل بی نظیر را از دست ندهید.

 

آشنایی با زیباترین شهرهای سریلانکا

۴- تل کیلون

از محبوب‌ترین هتل‌های این کشور می‌توان هتل کیلون را نام برد. این هتل دارای کادری خون گرم و صمیمی است و شما به هیچ وجه احساس غریبی نخواهید کرد. در اطراف این هتل جاده‌های بسیار زیبا و دنجی برای دوچرخه‌سواری و پیاده روی وجود دارد. اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و مدرن هستند که امکانات رفاهی بسیار زیادی دارند و همه نیازهای شما را برطرف می‌کنند. در این هتل زمینی بسیار جذاب برای علاقه‌مندان به تنیس تعبیه شده است.

۵- هتل توپاز کندی

این هتل زیبا دارای منظره‌ای ایده‌آل در یکی از مرتفع‌ترین نقاط شهر کندی و در بالای تپه‌ای مسلط به این شهر قرار دارد. هتل توپاز کندی چشم اندازی دل انگیز به طبیعت دیدنی کوهستانی دارد. این هتل ۴ ستاره لوکس و مدرن در کندی دارای امکانات عالی و محیطی دوستانه و گرم است. این هتل با مجموعه‌ای از اتاق‌های اقامتی مجلل، سوئیت‌های بزرگ برای خانواده‌ها و همچنین زوج‌هایی که در ماه عسل به سر می‌برند و مسافران و تجار تدارک دیده است. آبگرم خلوت موجود در این مکان با استفاده از مواد درمانی طبیعی و همچنین با مواد معدنی به جوان‌سازی کامل ذهن، جسم و روح شما می‌پردازد. در رستوران‌های لوکس این محل می‌توانید غذاهای محلی و بین‌المللی خوشمزه و با کیفیت میل کنید و از طبیعت زیبای این هتل نهایت لذت را ببرید. اگر به دنبال محیطی آرام برای استراحت و گشت و گذار هستید تجربه اقامت در این هتل را از دست ندهید.

 

با برترین سواحل سریلانکا آشنا شوید

۶- تل آماری گاله بنتوتا

این هتل زیبا دارای چشم اندازی فوق العاده و دیدنی از اقیانوس هند است و به گونه‌ای طراحی شده که از همه جهت به دریا اشراف دارد و لذت تماشای دریا را از دست نخواهید داد. لابی آن به استخر احاطه دارد و به وسیله یک قلعه شن از دریا متمایز شده است. همه اتاق‌های این هتل منظره‌ای رو به دریا داشته و در واقع در تخت خود می‌توانید به نظاره اقیانوس بنشینید.

انجام تست کرونا در بسیاری از هتل های سریلانکا

اگر احساس نگرانی از مسافرت در این روزها را دارید لازم است بدانید در بسیاری از این هتل‌ها قبل از اقامت به راحتی از مسافران تست کووید ۱۹ میگیرند و شما می‌توانید با خیالی راحت در این هتل‌ها اسکان بگیرید.

۰۹ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران