مرکز خرید بویاکا در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
مرکز خرید بویاکا در استانبول

همانقدر که برای تفریح در تور استانبول، جاهای زیادی دارید که به آن‌ها سر بزنید، برای خرید نیز انتخاب‌های متفاوتی در گوشه گوشه‌ی این شهر زیبا برایتان فراهم آورده شده است. اگر چه که بخش عمده‌ای از مراکز خرید بزرگ و معروف در سمت اروپایی استانبول واقع شده است، اما در بخش آسیایی نیز چند مرکز خرید عالی وجود دارد که امروز ما می‌خواهیم بویاکا، یکی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

کوتاه درباره مرکز خرید بویاکا در استانبول

مرکز خرید بویاکا در سال ۲۰۱۲ و در منطقه عمرانیه استانبول بازگشایی شد. منطقه‌ای که در سال‌های اخیر رشد روزافزونی داشته و وجود مراکز خریدی همچون بویاکا در آن بی‌تاثیر نبوده است. این مجتمع تجاری جذاب سه طبقه و دو طبقه زیر زمین دارد و مساحت تنها ساختمان اصلی بدون در نظر گرفتن حیاط و محوطه‌های ورودی، ۳۰ هزار متر مربع است.

بویاکا به هیچ وجه یک مرکز خرید کوچک نیست و مجموع مساحت محیط‌های خرید و پارکینگ آن به چیزی حدود ۱۱۷ هزار متر مربع می‌رسد. ۱۶۲ فروشگاه، مجموعه‌ی سینمایی بزرگ، پارکینگی با گنجایش ۱۲۰۰ ماشین و چندین رستوران و بخش‌های مختلف دیگر، باعث می‌شود تا بویاکا به یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید در بخش آسیایی استانبول بدل شود.

فروشگاه‌هایی متنوع

یکی از ویژگی‌های مهم درباره بویاکا، فروشگاه‌های متعدد و متنوع این مرکز خرید است که باعث می‌شود، تجربه‌ای عالی از خرید در بخش آسیایی استانبول را تجربه کنید. این مرکز خرید -همانطور که پیش‌تر گفتیم- مجموعا ۱۶۲ فروشگاه در خود دارد که شامل برندهای مطرح جهانی در زمینه پوشاک و برندهای متنوع ترک می‌‌شود.

 

خرید و تفریح در بازار بزرگ استانبول

در واقع بویاکا در عین حال که می‌تواند جایی برای خریدهای گران‌قیمت باشد، اما محصولاتی با قیمت متوسط از برندهای خیلی خوب نیز در آن به وفور یافت می‌شود و تقریبا برای هر سلیقه‌ای چیزی برای عرضه دارد.  برای مثال شما در زمینه‌ی پوشاک هم می‌توانید از Lacoste، Zara یا Polo خرید کنید یا این که سراغ برندهایی همچون Mavi، Ipekyol یا دیگر برندهای ترک بروید که در زمینه‌ی پوشاک بسیار محبوب هم هستند.

همانطور که گفتیم، تنوع فروشگاه‌ها نیز بسیار خوب بوده و در زمینه‌ی محصولات الکترونیک، پوشاک کودکان و اسباب بازی، لوازم ورزشی، ساعت و زیورآلات و ... چیزهای زیادی برای انتخاب خواهید داشت.

بخش‌های تفریحی

خوشبختانه بویاکا، از آن مراکز خرید مفرحی است که می‌توان ساعت‌ها در آن به تفریح نیز پرداخت. یکی از اولین بخش‌ها نیز پارک بازی FunLab است که در سال ۲۰۲۰ افتتاح شده و مجموعه‌ای جذاب از بازی‌های مختلف برای سنین متفاوت در آن تهیه دیده شده است. البته این مکان بیشتر یک پارک بازی مخصوص کودکان و نوجوان است و در کنار بازی‌های رومیزی متفاوت و چند بخش برای خردسالان، چندین بازی آرکید و بازی کامپیوتری مختلف را نیز در خود دارد. FunLab شعبه‌های دیگری در مراکز خرید دیگر از جمله جواهیر دارد که بسیار بزرگ‌تر و مجهزتر هستند، اما شعبه بویاکا نیز بازی‌های خوبی دارد.

Wapiyon هم یک مرکز تفریح و یادگیری برای خردسالان است که در آن‌جا می‌توانند هم بازی کنند، هم نقاشی بکشند و هم در کنار مربیان فعالیت‌های جمعی را تجربه نمایند.

در آخر نباید فراموش کنید که یک مجموعه سینمایی نیز در این مل گنجانده شده که شامل ۶ سالن مختلف می‌شود. Cinema Pink یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه است که ساخت مجموعه سینمایی در بویاکا را به عهده داشته و سالن های آن نیز شامل سالن VIP، سالن‌های پخش فیلم‌های سه بعدی و سالن‌های فیلم‌های عادی و سالن مخصوص کودکان و نوجوانان می‌شود. کیفیت تصویر صدا و تصویر در بالاترین استانداردها بوده و فیلم‌های آمریکایی نیز به زبان اصلی و با زیرنویس ترکی پخش می‌شوند.

 

معرفی مرکز خرید Capitol در استانبول

رستوران‌ها و کافه‌ها

در مجموع ۲۹ رستوران و کافه برای این محل در نظر گرفته شده که خیلی از نام‌های آشنا همچون استارباکس، مکدونالد، KFC و ... در آن‌ها حضور دارند. همچنین شما می‌توانید در این بین از رستوران‌ها و کافه‌های محلی نیز برای خود غذا و نوشیدنی سفارش دهید.

دیگر بخش‌های مرکز خرید بویاکا

جدا از برنامه‌های خاصی که در ماه‌های مختلف سال در این مرکز خرید برپا می‌شود، بویاکا یک اسپا و سالن ورزشی نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. سالن ورزشی آن با اسم نام آشنای MACFit از جمله مجهزترین‌ها در منطقه است و اسپا NUSPA  نیز یک مجموعه لوکس و عالی بوده که سرویس‌ها و امکانات متنوعی را برای مشتریانش به همراه خواهد داشت.

 

خریدی جذاب در ایستینیه پارک استانبول

۲۹ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران