بهترین کافه‌های چیانگ مای تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
بهترین کافه‌های چیانگ مای تایلند

در سفر با تور تایلند به چیانگ مای، جاذبه‌های گردشگری فراوانی را خواهید یافت. واقعیت این است که چیانگ مای مانند بانکوک، یک کلانشهر نیست. هیچ حمل و نقل عمومی و تقریبا هیچ ساختمان بلندی وجود ندارد. این منطقه کمی شبیه یک دهکده است، اما با جاذبه‌های گردشگری متنوع، وای فای رایگان و قهوه‌های باکیفیت و کافی شاپ‌های قابل توجه شما را شگفت زده می‌کند. ما نیز در ادامه قصد داریم سری بزنیم به بهترین کافه‌های چیانگ مای تایلند!

 

RISTR8TO LAB

اگر فقط برای صرف یک فنجان قهوه وقت دارید، آن را در Ristr8to بخورید. این جا دقیقا می‌دانند چه می‌کنند و چندین جایزه جهانی را بدست آورده‌اند. قهوه لاته آنها باورنکردنی است. البته در چیانگ مای، دو کافه Ristr8to وجود دارد و هر دو در نیمان هستند که یکی از آنها فضای بیشتری دارد و در مسیر جاده‌ای شلوغ و پرتردد واقع نشده است.

 

بهترین دسر کافه‌ها در چیانگ مای تایلند

آدرس: 14 Nimmana Haeminda Rd Lane 3 & 15/3 Nimmanahaeminda Road

 

Gateway coffee roaster

از پله‌های این ساختمان قدیمی بتونی بالا بروید تا در این کافه که کمی دورتر از دیوارهای شهر قدیمی چیانگ مای پنهان شده، آرامش و خوراکی‌هایی مثال زدنی را تجربه کنید. در واقع می‌توانید از سر و صدای ترافیک خیابان فرار کنید و روی صندلی‌های راحتی لم بدهید و به نوشیدن قهوه و یا کار بر روی لپ تاپ و مطالعه کتاب بپردازید.

آدرس: 50300 Chang Moi Rd Soi 2

 

Graph

صاحبان Graph فهمیدند که سرو قهوه عالی مهارتی است که باید در آن پیشرفت کنند. آنها پس از دو سال تمرین هر روزه در تهیه قهوه، اولین کافه خود را در شهر قدیمی افتتاح کردند. این کافه صمیمی و مینیمال، فقط چند صندلی دارد، بنابراین اگر یکی گیر بیاورید خیلی خوش  شانس هستید. قهوه این جا، از لحاظ طعم و کیفیت بسیار متفاوت از سایر کافه‌هاست. البته شعبه دیگری از این کافه در نیمان در مرکز خرید One Nimman نیز وجود دارد که فضای بزرگتر و صندلی‌های بیشتری دارد، اما رفت و آمد و ازدحام در آنجا بیشتر است.

 

بهترین پارک‌های ملی چیانگ مای

آدرس: 25/1 Rajvithi Lane 1 & 1/6 One nimman A103-104, Nimmanhaemin Rd

 

Artisan café

این کافه نیز دو شعبه دارد که توصیه می کنیم حتما به یکی از آنها که در جنوب شهر قدیمی، در جاده Wua Lai و درست در کنار خوابگاه Oxotel واقع شده بروید. اینجا از فضایی بسیار جادار، زیبا و آرام برخوردار است و محیط داخلی با مبلمانی عالی پر شده است. بعلاوه وای فای پرسرعتی دارد و گزینه ای مناسب برای افرادی است که به دنبال یک دفتر کار دنج و راحت می‌گردند. گفتنی است شعبه دیگر این کافه، دارای فضای کوچک و صندلی‌های محدودی است. 

آدرس: 204/1 Wua Lai Rd

 

The verde

با توجه به اینکه اغلب اوقات چیانگ مای از هوای بسیار گرمی برخوردار است، بنابراین بیشتر زمانتان را در اقامتگاه یا جایی که تهویه مطبوع دارد سپری خواهید کرد. اما چه کسی دوست دارد وقتی سفر می‌کند، مدام خودش را در هتل حبس کند؟ اما نگران نباشید! باید بگوییم که کافه The verde با فضای سرسبز یک باغ زیبا و خنک و تعداد زیادی صندلی، لحظاتی به یادمانی را برایتان رقم خواهد زد.

 

آشنایی با معابد چیانگ مای

 

آدرس: 33 Soi Sukasem, Nimmanhaemin Road

 

Taste café

این کافه، یکی از بهترین و محبوب‌ترین مکانها برای نوشیدن قهوه در چیانگ مای است. با توجه به اینکه دقیقا در خارج از نیمان واقع شده، ممکن است لازم باشد مسیری طولانی‌تر را طی کنید اما واقعا ارزشش را دارد.

آدرس: 2 Chiang Rai Road

 

ABCD

بدون هیچ وسیله حمل و نقل عمومی واقعی در چیانگ مای، با ۳۰ دقیقه پیاده روی عالی به سمت شهر قدیمی این کافه زیبا را خواهید یافت. در اینجا قهوه‌هایی باکیفیت، چای تایلندی عالی و کوکی‌های بسیار زیبا و لذیذی سرو می‌شود.

 

راهنمای گردشی جذاب در چیانگ مای

آدرس: 1 Huaykaew Road

 

Looper co

این کافه که در شرق شهر قدیمی قرار دارد، دارای فضای داخلی مینیمالیستی و صنعتی با مبلمان زیبا و یک بار بزرگ در مرکزش است. همچنین در اینجا یک باغ وجود دارد که وقتی هوا خیلی گرم نیست، می‌توانید خوراکی‌هایتان را در آن صرف کنید و از محیط زیبای اطراف لذت ببرید.

آدرس: 151 Ratchawong Road

 

Akha ama la fattoria

شاید پس از گشت و گذار در معبد Wat Phra Singh ، شعبه La Fattoria بخواهید در یک محیط دنج استراحت کنید و به صرف قهوه‌ای لذیذ مشغول شوید. جالب است بدانید که قهوه اینجا، از زمین‌های زراعی قبایل تپه Akha در تایلند شمالی تامین می‌شود. هر چند که باید گفت صاحب این کافه، با کافه Stumptown Coffee Roasters در ایالات متحده نیز همکاری می‌کند که این امر منجر به تهیه قهوه‌ای بهتر و درآمد بیشتر برای کشاورزان Akha شده است.

 

گردش در آبشار khun korn چیانگ رای

آدرس: 175 Rachadamnoen Road

 

Yesterday café

این کافه، بسیار محبوب مردم محلی و گردشگران خارجی است. جو اینجا بسیار دوست داشتنی و قابل توجه است و از چای تایلندی آن نیز سیر نخواهید شد. طراحی دکوراسیون کافه، ترکیبی از سبک صنعتی و عناصر روستایی و پرزرق و برق را شامل می شود. جالب است بدانید که در این جا ۲۰ نوع قهوه سرو می‌شود.

آدرس: 24 Nimmanahaeminda Road

 

Transit number 8

برای رسیدن به این کافه، باید کمی پیاده روی کنید. در واقع محله این حوالی نیز چندان جالب توجه نیست، اما از این کافه نمی‌توان چشم پوشی کرد. فضای داخلی روشن، سفید و مینیمالیستی آن بسیار شیک است و در عین حال قهوه‌هایی بی‌نظیر سرو می‌کند. گفتنی است که این کافه، به فرودگاه بسیار نزدیک است.

آدرس: 56, 19 Soi Sanam Bin Kao 8

 

Palit coffee

اینجا یکی از کافه‌های جالب توجه و اینستاگرامی در شمال شهر چیانگ مای و در نزدیکی رودخانه پینگ است. باید گفت علاوه بر زیبایی‌های این فضا، قهوه سرو شده در این کافه نیز طرفداران بسیاری دارد.

آدرس: 34 Patan ngam Road Tambon Pa Tan


CHEEVIT CHEEVA

آیا دوست دارید با قهوه خود انواع خوراکی‌های لذیذ نیز صرف کنید؟ سپس باید حتما به Cheevit Cheeva بروید. این دسر کافه که سه شعبه در چیانگ مای دارد، بهترین مکان برای خوردن دسرهای خوشمزه بعد از صرف صبحانه، نهار و شام است.

 

جاذبه‌های منطقه ساحلی چیانگ مای

آدرس: 6 Siri Mangkalajarn Road

 

Good morning chiang mai café

در این کافه واقعا احساس می کنید که به گذشته قدم گذاشته‌اید. این رستوران بخشی از مسافرخانه Good Morning Chiang Mai Tropical در شهر قدیمی است. البته احتمالا مکان‌های بهتری برای صرف بهترین خوراکی‌ها و قهوه‌ها در چیانگ مای وجود دارد، اما اگر در این محدوده هستید، توصیه می‌کنیم تماشای دکوراسیون جالب این کافه را از دست ندهید.

آدرس: 29/5 Ratchamankha Soi 6

 

SS1254372 

اینجا یک کافه هنری کوچک در چیانگ مای است که غذاهای فوق العاده لذیذ و خوشمزه سرو می‌کند. این کافه بی‌نظیر که در کنار گالری هنری  Seespace واقع شده، دارای صندلی‌هایی هم در فضای داخلی و هم در بیرون کافه است. پرسنل بسیار مهربان هستند و خدمات نیز سریع است. اینجا قهوه خوش طعمی دارد و منوی آن نیز شامل ۱۲ صفحه از عناوین غذاهای رنگارنگ است. بنابراین تصمیم گیری برای انتخاب کمی مشکل می‌شود. گفتنی است که این کافه، فقط تا ساعت ۱۷ باز است.

 

شهر هنری کامپهائنگ در نزدیکی چیانگ می

آدرس: 22/1 Soi Nimmana Haeminda 17 

۲۰ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران