۶ ایده‌ی عالی برای سفر به مالزی در کریسمس

جاذبه‌های گردشگری مالزی
۶ ایده‌ی عالی برای سفر به مالزی در کریسمس

کشورهای زیادی در دنیا هستند که ایام کریسمس را با برنامه‌های بزرگ و کوچک جشن می‌گیرند. این برنامه‌ها مخصوصا در نقاط گردشگرپذیر دنیا به شکل بهتر و بزرگ‌تری برپا شده و مردمی از سراسر دنیا نیز در آن‌ها شرکت می‌کنند.

مالزی نیز نسبت به دیگر کشورها عقب نیفتاده و جشن‌های جذابی در آن‌ برگزار می‌شود. به همین دلیل ما ۸ ایده‌ی عالی برایتان داریم تا یکی از آن‌ها را در تور مالزی انتخاب کنید و روزهای کریسمسی شادی را در این کشور داشته باشید.

 

۱- ریزورت‌های بلندی‌های کامرون

در سفر به مالزی، خبری از برف و کریسمس سرد نیست، این جا همه‌ی سال سبز است و گرم. با این حال شما می‌توانید کریسمس را در جایی خنک‌تر از بیشتر مناطق کشور سر کنید. بلندی‌های کامرون مالزی یکی از محبوب‌ترین نقاط نزد گردشگران محسوب می‌شود که ریزورت‌های فوق‌العاده‌ای در آن بنا شده و همه در این روزها مملو از دکورهای کریسمسی خواهد شد. جشن‌های متعددی در این زمان برگزار می‌شود و شب سال نو نیز می‌توانید بودن در بهترین کافی شاپ‌های کامرون هایلند مالزی و همچنین تماشای آتش بازی و خیلی فعالیت‌های دیگر را نیز در برنامه‌های خود داشته باشید.

 

نقاط شگفت‌انگیز ناشناخته مالزی

۲- کریسمس در طبیعت گنتینگ

اگر بیشتر از این که اهل ریزورت‌های معمولی باشید، اهل ماجراجویی و بودن در طبیعتید، باید سراغ گنتینگ بروید. این جا هم هوای خنکی دارد و روزهای کریسمس و سال نو نیز به شکلی ویژه در آن جشن گرفته می‌شود. جدا از فعالیت‌های طبیعت گردی اطراف شهر، در خود گنتینگ نیز ریزورت‌های فوق‌العاده، پارک‌های زیبا، مراکز تفریحی متعدد و البته مراکز خرید نیز واقع شده تا همه چیز برای یک تعطیلات عالی فراهم باشد. یکی از نکات جالب در مورد گنتینگ، دکور بندی عالی و درخشان شهر در این ایام است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

۳- کریسمس خانوادگی در لگولند

اگر همراه بچه‌های خود به اینجا می‌روید، شک نکنید که بودن در هتل لگولند مالزی و تفریح در پارک این مجموعه، یکی از بهترین و خاطره‌انگیز‌ترین تعطیلات کریسمس را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد. هر ساله دکور کریسمسی به همان سبک و سیاق لگویی در تمام پارک و هتل برپا خواهد شد و برنامه‌های زیادی هم برای کودکان و هم برای جمع‌های خانوادگی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها نیز شرکت کند. وجود شخصیت‌های بیشتر، بازی‌های بیشتر و حتی انتخاب‌های مناسبتی در رستوران و ... ، همگی روزهایی شاد و عالی را برای شما رقم خواهد زد.

 

بازدید از پل هوایی لنکاوی در سفر به مالزی

۴- کریسمس در خود کوالالامپور

کوالالامپور یکی از بهترین جاها در جنوب شرق آسیا برای گذراندن تور کریسمسی است. این شهر مملو از دکورهای مخصوص این جشن می‌شود و همه جای پایتخت مالزی، یک برنامه‌ی عالی برپا خواهد بود. همچنین نباید فراموش کنید که مراکز خرید بزرگ و پرتعداد کوالالامپور، فروش‌های ویژه‌ پایان سال را برپا خواهند کرد که برای آن‌ها که اهل خریدند، فرصتی عالی محسوب می‌شود. همچنین تور کوالالامپور مخصوص کریسمس، برای هر نوع جمعی عالی است. هم جمع‌های خانوادگی می‌توانند از پارک‌های بازی و آبی، برنامه‌های کریسمس و شب سال نو و خیلی چیزهای دیگر لذت ببرند و هم بزرگ‌سالان و جمع‌های جوانانه، تفریحات مخصوص به خود را خواهند داشت.

۵- دهکده‌ی فرانسوی‌

جایی در یک کیلومتری کوالالامپور وجود دارد به نام Colmar Tropicale  که کاملا شبیه به یک دهکده فرانسوی بنا شده و وقتی واردش می‌شوید، به ناگاه احساس خواهید کرد که به اروپا رفته‌اید. این مکان گردشگرپذیر مراکز تفریحی متعددی دارد که هم برای بزرگسالان و هم برای بچه‌ها تعبیه شده و همچنین یک بازار نیز وجود دارد تا بتوانید از آن، صنایع دستی بخرید. مهم‌تر این که در ایام کریسمس و سال نو میلادی، Colmar Tropicale  برنامه‌های بسیار متنوع و جذابی برگزار می‌کند که باعث می‌شود یکی از بهترین و البته متفاوت‌ترین جاها برای جشن گرفتن این روزها در مالزی باشد.

 

بهترین زمان برای سفر و گردش در مالزی

۶- پنانگ، بهترین مقصد ساحلی در ایام کریسمس

در میان مقاصد ساحلی مالزی، شکی نیست که پنانگ بهترین مکان برای ایام کریسمس و سال نو میلادی است. همه جا مملو از دکور کریسمسی بوده و برنامه‌های متعددی برای گردشگران تدارک دیده می‌شود. یکی از جاهایی که در تور پنانگ پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به آن‌جا بزنید، مرکز خرید  Queensbay است که همیشه یک دکور مخصوص کریسمس با عنوان Winter Wonderland برپا می‌کند. در مجموع شما در سفر به پنانگ هم این امکان را دارید تا به تفریحات آبی و خرید بپردازید و هم این که از کریسمس عالی و برنامه‌های آن لذت ببرید.

۰۱ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران