لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش

سفر با تور کیش گزینه‌ای ایده‌آل برای طرفداران سفرهای لاکچری است. مخصوصا اگر اقامت در هتلی لوکس را انتخاب کنید سفری به یادماندنی و بسیار خاصی را برای خود رقم خواهید زد. پس اگر به فکر مسافرت به جزیره زیبای کیش هستید ولی هنوز در مورد هتل خود تصمیم‌ نگرفته‌اید، شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کنیم. چرا که این بار قصد داریم به معرفی لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش بپردازیم. البته مقتدر سیر بهترین پیشنهادهای قیمتی را در خصوص رزرو این هتل‌های لوکس جزیره پیش روی شما خواهد گذاشت.

 

هتل ترنج کیش

وقتی صحبت از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش می‌شود اولین نامی که به ذهن میرسد هتل ترج کیش است. بزرگترین مزیت هتل ترج که باعث محبوبیت آن در بین مسافران شده طراحی اتاق‌های هتل بر روی آب‌های خلیج فارس است. طوری که از کف شیشه‌ای اتاق‌ها طوری تصور می‌کنید که بر روی آب قدم گذاشته‌اید. همچنین می‌توانید به صورت آکواریوم از کف هتل ماهی‌های رنگارنگ خلیج را مشاهده کنید. هتل ترنج دارای ۱۰۰ اتاق برای اقامت گردشگران است. این اتاق‌ها در متراژهای مختلفی طراحی و بنا شده‌اند. در نتیجه مسافران می‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را رزرو کرده و تعطیلات دنج و به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنند.

هتل ترنج در دسته هتل‌های ۵ ستاره قرار گرفته و تمامی امکاناتی که از یک هتل ۵ ستاره می‌توان داشت را در بر دارد. از جمله این امکانات می‌توان به روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اجاره خودرو، رستوران ساحلی، سالن اسپا و ماساژ، سالن بازی‌های ساحلی، رستوران روی دریا و ... اشاره کرد. از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل فاصله نزدیک آن با برخی جاذبه‌های گردشگری مهم کیش نظیر کشتی یونانی، اسکله تفریحی کیش، بسیاری از مراکز خرید است.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های ساحلی کیش

هتل داریوش کیش

گزینه بعدی در بین لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های این جزیره هتل داریوش کیش است. با اینکه حدود ۱۹ سال از ساخت این هتل می‌گذرد اما به دلیل بازسازی‌ها و مراقبت‌های انجام شده دارای بافتی نو است. هتل داریوش در سه طبقه طراحی شده و حدود ۱۵۰ اتاق دارد. سبک معماری که در طراحی این هتل استفاده شده کمی سنتی بوده و از نمادهای تخت‌جمشید و کاخ آپادانا الهام گرفته شده است. علاقه‌مندان به دریا می‌توانند اتاق‌هایی با منظره خلیج فارس را رزرو کرده و از چند روز اقامت خود در جزیره کیش نهایت استفاده را بکنند.

چند مورد از امکانات خوب این هتل در میان ده‌ها امکانات رفاهی دیگر عبارتند از: سرویس صبحانه و ناهار در اتاق، صرافی، اجاره ماشین، ترانفسر رایگان فرودگاهی، ساحل اختصاصی، زمین تنیس رایگان، سالن بیلیارد، غواصی و ... . با اقامت در این هتل می‌توانید با پیاده‌روی ۵ دقیقه‌ای خود را به اسکله تفریحی کیش و پلاژ آقایان و بانوان برسانید.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی دیگر از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌هایی است که مسافران می‌توانند اقامتی به یاد ماندنی را در آن تجربه کنند. این هتل برای اولین بار در سال ۱۳۵۴ تاسیس شده و امروزه نیز به عنوان یکی از بهترین‌های کیش شناخته می‌شود. تقریبا اکثر اتاق‌های هتل شایان نمای رو به دریا دارند. اما با این حال اگر اصرار بر اقامت در اتاق با منظره دریا دارید باید در حین رزرو آن را تاکید کنید. از جمله امکاناتی که می‌توان برای این هتل شمرد  روم سرویس،‌ اینترنت در لابی، اتاق چمدان، اجاره اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان، سالن بیلیارد، مسیر دوچرخه‌سواری، ترانسفر رایگان فرودگاهی و غیره می‌باشند. هتل شایان در فاصله ۵ دقیقه‌ای از اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است.

 

معرفی هتل ویدا برای اقامت در کیش

هتل بین‌المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش از جمله هتل‌های لوکس و جدیدی محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. این هتل از نظر لوکس بودن حرف اول را در کیش می‌زند و در مقایسه با سایر هتل‌های لاکچری از قیمت معقول‌تری برخوردار است. این هتل با داشتن ۱۰۰۰ اتاق سعی دارد تا بهترین خدمات را به میهمانان خود عرضه کند. نقطه عطف این هتل لابی فوق‌العاده شیک آن است که در نگاه اول توجه تمامی مسافران را به خود جلب می‌کند. گردشگرانی که هتل بین‌ المللی کیش را برای اقامت خود ترجیح می‌دهند می‌توانند از امکاناتی نظیر زمین تنیس استاندارد و نزدیک بودن آن به مرکز خرید کیش استفاده کنند.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به کیش

هتل مارینا پارک کیش

اگر همان قدر که به لوکس بودن هتل خود در کیش اهمیت می‌دهید تفریحات آبی نیز برای شما مهم است اقامت در هتل مارینا پارک کیش را هرگز از دست ندهید. چرا که این هتل با داشتن ساحل اختصاصی بزرگ تمامی تفریحات آبی جزیره کیش را در بر داشته و مسافران دیگر نیاز ندارند تا برای لذت بردن از این تفریحات به سواحل دیگری بروند. این تفریحات شامل مواردی نظیر غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی و پارک آبی می‌باشد. علاوه بر آن بزرگترین مزیت هتل مارینا اتاق‌هایی با منظره رو به دریا می‌باشد. پارک دلفین‌های کیش از این هتل حدود ۱۰ دقیقه فاصله داشته که بازدید از آن‌ها را در تور کیش شدیدا توصیه می‌کنیم.

۰۳ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران