زیباترین سواحل روسیه را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری روسیه
زیباترین سواحل روسیه را بشناسید

وقتی صحبت رفتن به روسیه می‌شود، پیش چشم بیشتر افراد سرمای این کشور تداعی می‌شود. البته تابستان‌ها شب‌های سفیدش نیز میان گردشگران زبانزد است. از همه مهم‌تر سواحل روسیه است که کمتر کسی با آنها آشناست و شاید از وسعت این کشور پهناور باخبر نیستند. همان طور که می‌دانید، بخشی از سواحل دریای خزر نیز به روسیه تعلق دارد و می‌توانید در آنجا با نمای جدیدی از این زیبایی روبه‌رو شوید. علاوه بر این به دریاهای مختلفی ختم می‌شود که در ادامه زیباترین سواحل روسیه را به شما معرفی می‌کنیم.

 

سواحل روسیه

روسیه کشوری وسیع در آسیای شمالی و اروپای شرقی است که با اقیانوس آرام شمالی، اقیانوس منجمد شمالی، دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی دارد. در این میان، ۹ ساحل از زیباترین سواحل روسیه را که می‌توانید در سفر خود با تور روسیه بروید را لیست می‌کنیم. این سواحل شامل ساحل خالاکتیرسکی، یاگرینسکی، ریویریا، المپیک، لاسکووی، رپینو، پودرزوو، تارخوفکا و پرومناد است.

 

ساحل خالاکتیرسکی

ساحل شنی خالاکتیرسکی (Khalaktyrsky) با رنگ تیره، به (Petropavlovsk) نزدیک است و خیلی‌ها آن را از بهترین سواحل روسیه می‌دانند. جایی آرامش بخش در کنار دریا که منظره‌ای زیبایی را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. ماسه‌ی سیاه رنگ این ساحل به خاطر فعالیت‌های آتشفشانی است که به شکل گیری این منطقه کمک کرده‌اند. این محل یکی از بهترین جاها برای موج سواران در روسیه به شمار می‌رود.

 

بهترین نقاط دیدنی اطرف مسکو

ساحل یاگرینسکی

Shpg Yagrinskiy در جزیره‌ی Jagry قرار گرفته و در بین خود روس‌ها، محلی بسیار پرطرفدار به حساب می‌آید. ساحل یاگرینسکی (Yagrinskiy) از آن سواحل روسیه است که جان می‌دهد برای شنا کردن، انجام تفریحات آبی و بازی‌های ساحلی و همچنین دراز کشیدن بر روی ماسه‌ی نرم. البته در روزهای تعطیل و فصول گرم، سواحل این جزیره‌ی خوش آب و هوا کمی شلوغ می‌شود.

ساحل ریویریا

سوچی یکی از مقاصد پرطرفدار در روسیه به شمار می‌آید که سواحل متعدد و زیبایی دارد. یکی از زیباترین آن‌ها نیز ساحل ریویریا (Riviera) است که ساحلی سنگی و بزرگ با امکانات عالی محسوب می‌شود و یکی از جذاب‌ترین مناظر و سواحل روسیه که می‌توانید غروب آفتاب را آنجا ببینید، به شمار می‌آید. این مکان یک ساحل خانوادگی عالی خواهد بود که می‌توانید در آن ساعات خوشی را همراه فرزندانتان تجربه کنید.

 

۶ راه برای کاهش هزینه سفر به مسکو

ساحل المپیک

دیگر ساحلی که از سوچی به شما معرفی می‌کنیم، ساحل المپیک است که از جمله معروف‌ترین سواحل روسیه نزد گردشگران به حساب می‌آید. جدا از زیبایی ساحل، امکانات بسیار خوبی در آن پدید آورده شده که باعث می‌شود بتوانید انواع تفریحات آبی، قایق سواری و فعالیت‌ها تفریحی را در آن‌جا امتحان کنید. همچنین وجود اقامتگاه‌ها و رستوران‌های مختلف نیز باعث می‌شود بودن در ساحل المپیک برای خانواده‌ها، لذت‌بخش‌تر باشد.

ساحل لاسکووی

ساحل Laskovy با سواحل دیگری که تا حالا در لیست داشتیم متفاوت بوده. شن رنگ روشن و بزرگی ساحل آن را به یکی از محبوب‌ترین سواحل روسیه نزد مردم این کشور بدل کرده است. دریا در این منطقه عموما آرام بوه و در بیشتر روزهای تابستان می‌توانید در آن به شنا کردن و انجام انواع تفریحات آبی بپردازید. این محل برای کایت سورفینگ، شنا و انواع انواع تفریحات آبی عالی بوده و همچنین محل‌هایی برای پیک نیک زدن و کباب در نظر گرفته شده و بخش‌های تفریحی و پارک بازی و کافه و رستوران نیز در همان نزدیکی وجود دارد.

 

زیباترین عکس‌های اینستاگرامی کازان

ساحل رپینو

یک مکان عالی برای کسب آرامش در ساحلی زیبا با شن‌های روشن ساحل رپینو (Repino) یکی از زیباترین سواحل است. ساحلی که اگر چه بسیار معروف است، اما آنقدرها شلوغ نمی‌شود که آرامش شما بهم بخورد. انواع امکانات در این ساحل در نظر گرفته شده که هم امکانات رفاهی همچون کافه و رستوران و میزهای مختلف بوده و هم امکانات تفریحی از جمله زمین والیبال یا فوتبال ساحلی و یا انجام ورزش‌های آبی. با توجه به این که ساحل در نزدیکی سن پترزبورگ است، به راحتی می‌توانید در سفر با تور سن پترزبورگ به آن جا بروید.

ساحل تارخوفکا 

اگر به تور سن پترزبورگ رفته‌اید و می‌خواهید به یک ساحل آرام اما زیبا بروید، Tarkhovka انتخابی عالی برای شما خواهد بود. . یکی از آرام‌ترین و زیباترین سواحل روسیه که هم برای گشت زدن و لذت بردن مناسب است. هم برای شنا و تفریحات آبی. یکی از چیزهایی که ساحل Tarkhovka به آن معروف است، انواع قارچ‌هایی بوده که در اطراف آن رشد می‌کند و می‌توانید در گردشی که به آن‌جا دارید، نگاهی نیز به این پوشش جالب گیاهی بندازید.

 

۷ نکته‌ برای سفری خاطره‌انگیز در مسکو

ساحل پودرزوو

اما اگر تور مسکو را برای سفر به روسیه انتخاب کردید، انتخاب واضح شما رفتن به ساحل Podrezovo خواهد بود. البته این مکان برای ایام گرم سال مناسب بوده و البته در این ایام شلوغ هم می‌شود. با این حال ساحل Podrezovo، ساحلی زیبا و جذاب است که امکانات متنوعی نیز در اطراف آن تعبیه شده.

ساحل پرومناد

در آخر لیست سواحل روسیه، اشاره‌ای داشته باشیم به ساحل فوق‌العاده دیدنی پرومناد (Promenade) که با پوشش گیاهی اطراف آن، ماسه‌ی پودری و رنگ روشن و آبی که بیشتر اوقات آرام است، نمایی زیبا برای دیدن به حساب می‌آید. این مکان یک پارک طبیعی به حساب آمده و گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند. جایی مناسب برای تفریحات آبی و حتی ماهیگیری.

 

سفری ارزان به مسکو با کارت گردشگری

۱۳ مهر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 31 مرداد 1402)

نظرات کاربران