معرفی مرکز خرید پالادیوم استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی مرکز خرید پالادیوم استانبول

استانبول با بازار بزرگ سرپوشیده‌اش (گرند بازار استانبول) شناخته می‌شود، امروزه با تلفیق زندگی سنتی و مدرنیته این شهر میزبان نقاط خرید لوکس و مدرن متعددی است. مراکز خرید آنچنانی با معماری‌های چشمگیر در رقابت با بخش سنتی سعی می‌کنند توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کنند. یکی از این مراکز خرید برجسته و قابل توجه مرکز خرید پالادیوم استانبول است. شاید در ابتدا به اشتباه بیافتید و با پالادیوم واقع در زعفرانیه اشتباه بگیرید، اما این مرکز خرید جذاب با آن معماری کروی و براقش در قسمت آسیایی استانبول از جاذبه‌های غیرقابل چشم‌پوشی شهر محسوب می‌شود. در تور استانبول رفتن به این مرکز خرید جذاب را در برنامه‌تان قرار دهید.

معرفی مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم ساختمانی منحنی با یک گوی بزرگ شیشه‌ای خیره‌کننده در وسط آن است که در سال ۲۰۰۸ در ۵ طبقه ساخته و توانسته در طی مدت کمی نظر گردشگران تور استانبول و مردم محلی را به خود معطوف کند. به طور کلی این مرکز خرید در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و با بودجه ۲۳۰ میلیون دلاری ساخته شد. هیچ شکی وجود ندارد با وضعیت نا به سامان اقتصاد جهانی برای ساخت و اتمام چنین پروژه‌ای باید چندین برابر بیشتر هزینه کرد، تا چیزی در این حد بتوان ساخت. با ۱۹۰ فروشگاه این مرکز خرید مدرن، پالادیوم را می‌توان در رده یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول قرار داد.

ویژگی‌ها و امکانات مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم برای خرید و گردش جایی عالی است. اولا در قسمت آسیایی با محیطی به مراتب آرام‌تر واقع شده، که می‌تواند روز شما را پر از حس خوب خرید و کاوش کند. دوما در این مجموعه شما در کنار برندهای ترکی درجه یک و نام‌های تجاری معروف بین‌المللی می‌توانید از امکانات دیگری مثل پارکینگ، بیش از ۲۰ رستوران و کافی شاپ و فضای سبز استفاده کنید. در واقع اگر با خانواده به گردش رفته‌اید و طیفی از سن‌های مختلف با شما هستند، نگران نباشید هم غذا و رستوران در ابعاد وسیع و گسترده‌ای در دسترس شما قرار دارد و هم فضای سبز و بازی برای نشستن.

پارکینگ مجتمع در زیر ۵ طبقه واقع شده و به راحتی با آسانسور به طبقات بالایی متصل شده است. بنابراین اگر ماشین در اختیار دارید، می‌توانید به راحتی پارک کرده و همراه خانواده به طبقات بالایی بروید. گفتنی‌ست این پارکینگ دارای ظرفیت پذیرش ۲۵۰۰ خودرو به طور هم‌زمان را دارد. با تمام ویژگی‌های مثبت و جذابی که اینجا دارد اما خلا امکانات تفریحی کاملا حس می‌شود و این می‌تواند برای خانواده‌های دارای فرزند خردسال کمی سخت باشد؛ با این همه ارزش وقت گذاشتن و رفتن را دارد.

 

۸ مکان جذاب برای گشت و گذار در محله کادیکوی، استانبول

فروشگاه‌ها

مجتمع در ۵ طبقه به صورت افقی گسترده شده و مقابل آن را فضای سبز پوشانده است. فروشگاه‌ها در راهرو‌های منظم و پهن و با معماری لوکسی در کنار هم قرار گرفته‌اند. در اینجا لوازم و وسایل زیادی در دسترس قرار دارد که می‌توانند نظر شما را به خود معطوف کنند. مخصوصا لباس و لوازم جانبی برای زنان و مردان در تمام سنین. خوشبختانه در پلادیوم به رسم تمام مراکز خرید برجسته و نمونه برندهای داخلی و بین‌المللی برجسته نمایندگی فعال داشته و در دسترس هستند. بنابراین شما در این مجتمع می‌توانید بگردید و برندهایی مثل: بنتون، تامی، برشکا، کوتون، لاکوسته، منگو، گپ و نام‌های دیگر را در بین فروشگاه‌ها پیدا کنید. برای لوازم آرایشی نیز برندهای شناخته شده مک و Yves rocher خودنمایی می‌کنند. حتی ورزشکاران می‌توانند از فروشگاه‌های نایک و آدیداس محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند.

 

خرید از برندهای محبوب لباس ترک در استانبول

ساعت کاری

این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میزبان مردم محلی و توریست‌هاست. در این مدت نه تنها فروشگاه‌ها کاملا یکسره باز هستند، بلکه تمامی رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها نیز فعال‌اند. شما در این مدت هم می‌توانید خرید کنید و هم چیزی بخورید.

 

فستیوال خرید در شهر توریستی استانبول

چگونه به پالادیوم بروید

بیشتر گردشگرانی که به استانبول سفر می‌کنند تمایل دارند در منطقه اروپایی استانبول اقامت کنند. اگر شما هم مانند اکثریت در سمت اروپایی هستید، می‌توانید با قطارهای برقی فونیکلار از سمت اروپایی به کاباتاش بروید و بعد از آنجا با کشتی‌های سریع به محله کادیکوی استانبول بروید. همانطور که مشخص است دسترسی به این مرکز خرید خیلی هم آسان نیست، اما با حراج‌های فصلی جمعیت زیادی به سمت آن سرازیر می‌شوند. اگر از شلوغی‌های سمت اروپایی خسته شده‌اید، رفتن به این مرکز خرید می‌تواند برایتان فرحبخش باشد.

آدرس: Barbaros, Halk Cd. No:8 D:B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

تلفن: 1500 663 216 90+

۱۶ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران