معرفی ۵ جزیره ساکت و آرام در تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
معرفی ۵ جزیره ساکت و آرام در تایلند

تایلند دارای صدها جزیره است که تعدادی از آن‌ها توسط گردشگران تصرف شده و در تمام طول سال مملو از جمعیت هستند. با این همه یک بازدیدکننده آگاه گزینه‌های جایگزینی برای کاوش در زیر آسمان زیبا و آبی و جنگل‌های سرسبز پیدا می‌کنند. بسیاری از این جزایر هنوز جنبه محلی‌شان حفظ کرده و از هجوم گردشگری به دور مانده‌اند. در این مقاله تعدادی از جزایر آرام و باصفای تایلند که اقامتی روح‌نواز را در آن‌ها تجربه خواهید کرد، معرفی می‌کنیم.

 

کو کاردان

کو کاردان جزیره‌ای با طبیعت زیبا است که به طول ۴ کیلومتر در دریای آندامان در جنوب سرزمین تایلند واقع شده و توسط یک صخره مرجانی دست نخورده احاطه شده است. تقریبا ۹۰ درصد اراضی در منطقه حفاظت شده هستند و این یعنی شما در اینجا از تماشای طبیعتی فوق‌العاده زیبا لذت خواهید برد. کوه کاردان دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین جزیره در مجمع‌الجزایر ترانگ است که با سواحل پودری و سفید پوشیده شده و برای تعطیلات و استراحت کردن مکانی عالی و فوق‌العاده را در دسترس قرار می‌دهد. کل این جزیره می‌توان در گردشی بی‌وقفه ظرف ۳ ساعت کاوش کرد. اما اگر بخواهید در جزیره بمانید Reef Resort با ویلاهای ییلاقی و دسترسی به ساحل اقامتی راحت را به شما ارائه می‌دهد. با وجوود صخره‌های مرجانی فوق‌العاده خیلی بعید است که زمان زیادی را در اتاق‌تان بمانید.

 

معرفی ۱۰ مکان خاص و رویایی در تایلند

کو کاردان 

آدرس: Tambon Ko Libong, Chang Wat Trang, 83100, Thailand

 

Koh Yao Noi

این جزیره که در خلیج فانگ نگا واقع شده از پوکت و کرابی به راحتی در دسترس قرار داشته و تنها با ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قایق‌سواری می‌توانید به آن برسید. این جزیره به عنوان مقصدی عالی برای غواصی، شنا، اسنورکلینگ، و قایقرانی است اما سعادت و جاذبه اصلی آن گردش در جزیره و کاوش در زیبایی‌های آن است. مسافران در این جزیره می‌توانند با زیبایی‌های محلی آشنا شوند و در مسیرهای طبیعی فراوان و در جنگل‌های انبوه گرمسیری غوطه‌ور شوید و از حیواناتی مثل میمون‌ها و پرندگان دیدن کنید. برای شیرجه‌های جذاب به یکی از صخره‌های سنگ آهکی بروید و شیرجه را تجربه کنید. به علاوه شرکت‌های لوازم غواصی بروید و لوازم مورد نیازتان را تهیه کنید.

Koh Yao Noi 

کوه ماک

کوه ماک یکی از جزایر آرام و دوست داشتنی است که می‌توان با سفر رفتن به آن غرق آرامش شوید. کوه ماک در ۴۰ کیلومتری سرزمین اصلی فاصله دارد و در پارک ملی دریایی در شرق تایلند واقع شده است. در این جزیره عملا هیچ زندگی شبانه وجود ندارد یعنی شما تمام روز را بیرون گردش می‌کنید ولی شب را بی سرو صدا در محل اقامت‌تان خواهید بود. به علاوه در اینجا مدرسه غواصی محلی با امکانات غواصی و کلاس‌های آموزشی است که شما می‌توانید در محیط آرام غواصی یاد بگیرید و در آرامش و به دور از شلوغی غواصی در عمق را تجربه کنید. با توجه به این که در این جزیره به غیر از خودتان افراد کمی حضور دارند حس و حال سفری شاهانه و کاملا خصوصی را در جزیره خواهید داشت. برای اقامت به Ao Kao White Beach Beach بروید که دارای ویلاهای ییلاقی و امکانات رفاهی مناسب است.

 

سفری بهاری به پارک‌های ملی تایلند

کوه ماک 

آدرس: 60 1, Tambon Ko Mak, Chang Wat Trat, 23120, Thailand

 

Koh Bulon Lae

این جزیره جذاب که در دریای آندامان واقع شده مقصدی فوق‌العاده برای توریست‌های کوله‌گرد محسوب می‌شود. در اینجا شما از دنیای مدرن دور خواهید بود و حتی دسترسی به برق هم در طول شبانه‌روز با محدودیت در دسترس است. این جزیره برای افرادی که می‌خواهند به معنای واقعی سادگی و انزوا را تجربه کنند انتخابی عالی است. Tiny Koh Bulon از سواحل محبوب اینجاست که مجموعه ای از اقامتگاه‌های ییلاقی ساحلی برای انتخاب در آن وجود دارد. بیشتر گردشگران ماهی‌گیری و غواصی را در برنامه‌های خود دارند. غذاهای دریایی متنوع و تازه با وجود دهکده ماهیگیری در جزیره، به وفور و با قیمت‌های واقعا پایین در دسترس هستند. Pansand Resort از بهترین مهمانسراهای اینجاست که اتاق‌هایی با دسترسی به ساحل ارائه می‌دهد.

Koh Bulon Lae

کو لانتا

کو لانتا با ۶ کیلومتر عرض و ۳۰ کیلومتر طول برای میگوهای فوق‌العاده خوشمزه‌اش شناخته شده و معروف است. کو لانتا سابقا محل تفریح گردشگران کوله‌گرد بود اما حالا توریست‌های میان‌رده و لوکس هم به آن سفر می‌کنند. این جزیره دارای مسیرهای هموار و آسفالته است که فرصت گردش با دوچرخه و موتورسیکلت‌های سریع را می‌دهد. غواصی از فعالیت‌های محبوب گردشگران این جزیره است. به علاوه جایی مثل غارهای Khao Mai Kaew از مهم‌ترین جایی هستند که باید در سفر با تور تایلند به این جزیره در گردش‌های روزانه از آن‌ها دیدن کرد. این جزیره با ۹ ساحل جذاب و دوست داشتنی زندگی شبانه خوبی در آن جریان دارد. اگر تصمیم به اقامت داشتید Crown Lanta Resort and Spa یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها است که با ویلاهای مدرن، چشم اندازهای عالی، اسپا و کافه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

 

بهترین سواحل جزیره سامت در تایلند

کوه لانتا

۳۱ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران