معرفی پارک آبی یاس در نزدیکی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی پارک آبی یاس در نزدیکی دبی

پارک آبی یاس در نزدیکی ابوظبی و در جزیره‌ی یاس در کنار مرکز خرید و مراکز تفریحی دیگر در این جزیره واقع شده است. پارک آبی متفاوت و بسیار بزرگی که سال ۲۰۱۳ ساخته شد و به سرعت به یکی از بهترین پارک‌های آبی دنیا بدل گشت. از همین رو است که بسیاری از کسانی که با تور دبی سفر می کنند، حدود یک ساعت مسیر را طی می‌کنند تا ساعاتی فوق‌العاده را در این پارک آبی هیجان انگیز داشته باشند.

 

پارک آبی یاس؛هیجان انگیز و مملو از بازی‌های متنوع

نکات خوب زیادی در مورد پارک آبی یاس وجود دارد که به خاطرشان می‌توانید یک ساعت زمان بگذارید و به جزیره‌ی یاس بروید. البته رفتن به این جزیره در کنار امکان بودن در پارک آبی، این فرصت را نیز برایتان فراهم می‌کند تا از امکانات دیگر جزیره همچون مرکز خرید، پارک و مراکز تفریحی دیگر نیز بازدید نمایید. پارک آبی یاس یکی از بهترین پارک‌های دبی برای تفریح خانوادگی به شمار می‌رود.

 

بهترین پارک‌های دبی برای تفریح خانوادگی

پارک آبی یاس دبی اما خود به تنهایی یک جاذبه‌ی گردشگری مهم دبی برای منطقه به حساب می‌آید. جایی که ۴۵ سواری هیجان انگیز و جذاب برایش در نظر گرفته شده و امکانات زیادی دارد تا همه‌ی اعضای خانواده از کوچک تا بزرگ بتوانند از آن لذت ببرند. در کنار بازی‌های مختلف، رودخانه‌ی خروشان و محل‌های استراحت متفاوت، فست فود، کافه و غذاخوری‌هایی نیز برای این مکان در نظر گرفته شده است.

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر برای فصل زمستان، ۱۰ صبح تا ۸ شب برای دیگر ماه‌های سال

وبسایت: www.yaswaterworld.com

 

بازی‌ها و سواری‌های پارک آبی یاس

پارک آبی یاس بابت بازی‌هایی که دارد، جوایز زیادی هم در این سال‌ها برده که یکی از آن‌ها جایز‌ه‌ی بهترین پارک آبی جهان در سال ۲۰۱۵ است و این اولین بار بوده که پارک آبی اماراتی، این جایزه را می‌برده است. کل پارک به چهار بخش تقسیم شده و تم هر بخش متفاوت است. ابتدا از بازی‌های هیجان انگیز بگوییم که عموما برای بزرگ‌ترها مناسب هستند. بازی‌هایی همچون Jebel Drop یا Hamlool's Humps که از جمله هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی پارک هستند و شما از ارتفاعی زیاد در آن‌ها شروع به پایین آمدن می‌کنید. به طور کلی اگر عاشق تفریحات هیجان انگیز هستید، پارک آبی یاس جز تم پارک‌های برتر دبی به شمار میرود که برای شما سفری خاطره انگیز را ثبت خواهد کرد.

 

۷ مکان برای شنیدن موسیقی زنده در دبی

یکی از بازی‌های منحصر به فردی که در پارک آبی یاس امکان انجام آن را خواهید داشت، Bandit Bomber که یک نوع ترن هوایی خاص و منحصر به فرد به حساب می‌آید که در آن صندلی از بالا به مسیر متصل شده و شما هنگام طی کردن یک مسیر هیجان انگیز، با آب و موانع جالب برخورد خواهید کرد. البته بسیاری از سواری‌های هیجان انگیر برای نوجوانان نیز مناسب هستند. بازی‌هایی مثل Slithers Slides یا SEBAG که هم جذابند و هم مناسب نوجوانانی که دوست دارند بعضا همراه بزرگ‌تر سرسره‌های آبی را امتحان کنند. گل سرسبد این بازی‌ها Dawwama است که می‌توان آن را به صورت خانوادگی و در گروه‌های ۶ نفره امتحان کرد. همچنین بزرگ‌ترین استخر موج سواری مصنوعی دنیا با اسم Bubbles Barrel نیز در پارک آبی یاس واقع شده که می‌توانید از بودن در آن‌جا نیز لذت ببرید.

 اما کوچک‌ترها نیز امکانات و بازی‌های مخصوص به خود را دارند. Cannon Point، Yehal یا Tot's Playground بازی‌های مخصوص کودکان محسوب می‌شود. یک سری بازی‌ها و فعالیت‌های جانبی نیز هستند که حتما آن‌ها را نیز امتحان کنید. مثل Cinesplash که یک سینمای ۵ بعدی است و در آن از افکت آب نیز استفاده می‌شود. غواصی کودکان برای پیدا کردن مروارید یا کارآگاه بازی در دنیاهای کارتونی نیز از دیگر فعالیت‌های مناسب کودکان و نوجوانان در پارک آبی یاس محسوب می‌شود.

 

خرید

فروشگاه این محل به فروش تجهیزات مختلف برای سوغاتی‌ خریدن از دبی و همچنین لباس مناسب برای حضور در خود پارک اختصاص دارد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از عکاسانی که در نقاط مختلف پارک هستند، عکس‌های جذاب بگیرید و در نهایت در Jewana Photo آن را چاپ کرده و با خود به خانه ببرید.

 

معرفی تور گشت و گذار خصوصی در دبی

خوراکی و نوشیدنی

همانطور که گفتیم چندین جای مختلف برای سفارش خوراکی، نوشیدنی، بستنی و شیک‌های مختلف برای شما در نظر گرفته شده است. مثلا در Dana's Diner شما می‌توانید انواع غذاها از جمله برگرها و کباب‌های مختلف را سفارش دهید.  Skinnys Frozen Treats برای سفارش آب میوه‌های خنک عالی است و Gahwat Nasser نیز برای سفارش قهوه‌ی عربی یا انواع نوشیدنی‌های گرم پیشنهاد می‌شود.

قیمت بلیط

بلیط‌های متفاوتی برای این پارک عرضه می‌شود که بلیط یک روزه برای هر نفر به صورت پایه ۳۰۵ درهم است. بلیط‌هایی همچون One Day Quick Pass برای این که در صف سواری‌ها نمانید یا بلیط‌های همراه غذا نیز هستند که مبلغی بیشتر از حالت معمول دارند.

 

معرفی ۹ مکان عالی ناشناخته در دبی

۱۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران