۶ مکان عالی در بمبئی برای یک قرار عاشقانه

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۶ مکان عالی در بمبئی برای یک قرار عاشقانه

بمبئی یکی از مهمترین شهرهای گردشگری هند است که به شهر رنگ‌ها و رقص‌ها و نورها معروف است. شهری که ستارگان بالیوود در آن زندگی می‌کنند و فیلم‌های سینمایی هندی در آن ساخته می‌شوند. شهری که جزو شهرهای گران و لوکس هند به شمار می‌آید و برای گردشگران امکانات تفریحی، رفاهی و اقامتی فوق‌العاده‌ای دارد. اگر برای ماه عسل یا یک سفر عاشقانه با تور هند به بمبئی رفته‌اید همراه ما باشید تا ۶ مکان عالی این شهر برای داشتن قرارهای عاشقانه را خدمتتان معرفی کنیم. مکان‌هایی که هرکدام‌شان را مطابق با روحیات خودتان برای ساختن و سپری کردن لحظات عاشقانه می‌توانید انتخاب کنید.

 

۱- کافه Cat cafe studio

اگر حیوانات را دوست دارید و مخصوصا از گربه‌ها خوشتان می‌آید این کافه یکی از بهترین مکان‌های بمبئی است که در آن می‌توانید لحظات عاشقانه پشت سر بگذارید. کافه‌ای که در آن گربه‌های خانگی زیادی از نژادهای مختلف وجود دارند. در این کافه می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را هنگامی‌که گربه‌ها را به بغل می‌گیرید نوش جان کنید. قیمت خوراکی‌های موجود در منوی این رستوران چندان ارزان نیستند اما برای داشتن لحظات عاشقانه می‌ارزد برای بودن در آن و نوش جان کردن بهترین خوراکی‌ها هزینه کنید.

 

بهترین گردش‌های یک روزه در طبیعت زیبای اطراف بمبئی

۲- روستای Versova

این روستا یکی از بهترین روستاهای بمبئی برای نوش جان کردن غذاهای دریایی است. چراکه پر از غرفه‌های فروش غذاهای دریایی تازه و خوشمزه است. در سفرتان به بمبئی اگر اهل غذا و خوراکی‌ها هستید و می‌خواهید درجایی‌که بهترین غذاهای دریایی به فروش می‌رسند باشید به شما توصیه می‌کنیم به این روستا تشریف ببرید. بودن در فضای این روستا و نوش جان کردن غذا در کنار کسی که دوستش دارید می‌تواند لحظات بسیار خاطره‌انگیزی از بودن در بمبئی را برایتان فراهم آورد.

۳- گالری‌های هنری

اگر اهل فرهنگ و هنر هستید و از بودن در مکان‌های هنری لذت می‌برید می‌توانید برای سپری کردن لحظات خاطره‌انگیز روی گالری‌ها و موزه‌های هنری این شهر حساب باز کنید. مکان‌هایی که شما را با آثار هنری بمبئی و هنرمندان مشهور هند آشنا می‌کند. یکی از بهترین گالری‌های هنری این شهر که برای داشتن لحظات و قرارهای عاشقانه می‌توانید به آن مراجعه کنید گالری ملی هنر مدرن بمبئی است. جاییکه در حدود ۱۷ هزار شیء هنری در آن نگهداری می‌شوند. این گالری در سال ۱۹۵۴ میلادی تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون یکی از مهترین پاتوق‌های فرهنگی و هنری شهر بمبئی به شمار می‌آید.

 

شکم‌گردی در خیابان‌های بمبئی؛ شهر رنگ‌ها و نورها و روشنایی

۴- کافه Prithvi

اگر قصه‌ی عاشقانه‌ای برای تعریف کردن دارید و می‎خواهید قصه‌های عاشقانه و غیر عاشقانه‌ی افراد دیگر را نیز بشنوید می‌توانید به این کافه مراجعه کنید. جاییکه امکان بازگویی قصه با صدای بلند را به مشتریانش می‎‌دهد. این کافه پاتوقی است برای آنهایی که می‌خواهند حرف بزنند و حال خودشان و دیگران را خوب کنند. جذاب نیست یک روز عصر خود را به این کافه اختصاص بدهید، قصه‌ی عاشق شدن خودتان را با صدای بلند تعریف کنید و قصه‌های دیگران را نیز بشنوید. به شما توصیه می‌کنیم در سفر به بمبئی به این کافه تشریف ببرید.

۵- سینما

سینماهای بمبئی جزو بهترین سینماهای هند به شمار می‌آیند. چراکه استودیوهای بالیوود در این شهر واقع شده‌اند. در سفرتان به این شهر می‌توانید در ساعات مختلف شبانه‌روز به سینماهای این شهر بروید و بهترین فیلم‌های هندی را با بهترین کیفیت‌ها مشاهده کنید. فیلم‌هایی از شاهرخ خان و آمیتا باچان و ... . اگر شانس‌تان بزند به هنگام حضور شما در یکی از سینماهای این شهر ممکن است فرش قرمز یکی از فیلم‌های بالیوودی درحال برگزاری باشد و شما بتوانید ستارگان این سینما را از نزدیک ببنید. در سفر عاشقانه‎تان به بمبئی به شما توصیه می‌کنیم به یکی از سینماهای این شهر تشریف ببرید و یکی از فیلم‌های رمانتیک بالیوود را تماشا کنید.

 

در این هتل‌های بمبئی ازران اقامت کنید

۶- سواحل بمبئی

سواحل به خودی خود مکان‌های عاشقانه در دنیا به شمار می‌آیند. مخصوصا اگر خلوت باشند و دریای‌شان آرام. در سفر به بمبئی این امکان برایتان فراهم است که به سواحل این شهر بروید و لحظات فوق‌العاده‌ای را پشت سر بگذارید. سواحل بمبئی بی‌نظیرند برای آنکه شما قدم‌های عاشقانه‌تان را روی ماسه‌ها جا بگذارید و یک مسافت طولانی را قدم بزنید. بهترین زمان برای داشتن لحظات عاشقانه در سواحل این شهر گلدن تایم است. به هنگام غروب آفتاب اگر به سواحل این شهر بروید می‌توانید زیباترین رنگ‌ها را در بازی میان آبی دریا و آسمان مشاهده کنید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در سفر عاشقانه‌تان به بمئبی حداقل یک عصر سفر خود را به یکی از سواحل این شهر اختصاص بدهید.

۱۳ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران