بهترین فعالیت‌ها در منطقه نوسا دوآ در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین فعالیت‌ها در منطقه نوسا دوآ در بالی

نوسا دوآ به خاطر سواحل ماسه سفید پودری در بالی شناخته شده است. این ساحل توریستی که با هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و درجه یک پوشیده شده دارای امکانات و زیبایی‌های منحصر به فردی است. شما در این منطقه ساحلی می‌توانید از کاوش در زیبایی‌های طبیعی لذت ببرید و کارهای مختلفی انجام دهید. سفر با تور بالی امکان کسب تجارب جذابی در نوسا دوآ را به شما می‌دهد.

 

به تماشای نمایش رقص اندونزیایی در سالن تئاتر نوسا دوآ بروید

نمایش رقص اندونزیایی (Devdan Show) ما را با فرهنگ زیبای مردم این کشور آشنا می‌کند. در این برنامه شما به مدت ۹۰ دقیقه سحر رقص زیبای اندونزیایی می‌شوید که طی آن با لباس‌های سنتی پر زرق و برق می‌چرخند و عروسک‌های بزرگ و غول پیکر، مبدل پوش‌ها و طراحی صحنه کودکان و بزرگ‌سالان را سرگرم می‌کند. شما می‌توانید روزهای دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه از ساعت ۷:۳۰ عصر تا ۹:۳۰ شب همراه عزیزان‌تان از این نمایش دیدن کنید.

 

 تجربه‌ی ۶ تفریح عجیب و خاص در بالی

 منطقه نوسا دوآ

 

آدرس: Komplek ITDC Nusa Dua, Benoa, Kec. Kuta Sel., Kabupaten Badung, Bali 80363, Indonesia

 

از امواج خروشان دریا لذت ببرید

امواج اقیانوس هند در قسمت نوسا دوآ شدید بوده و از ضربه این امواج آب‌ها به اطراف پراکنده می‌شوند. در قسمتی از صخره‌های این ساحل فرو رفتگی حفره‌مانندی وجود دارد که آب با شدت به داخل آن می‌پیچد. منظره برخورد موج‌ها با این صخره‌ها به شدت زیبا و دیدنی هستند و عکس‌های اینستاگرامی فوق‌العاده‌ای را به شما می‌دهند. البته باید هشدار بدیم که گول زیبایی آن را نخورید و خیلی جلو نروید چون گاها طول این موج‌ها تا ۳۰ متر هم می‌رسند. عرشه‌ای برای تماشا وجود دارد که می‌توانید روی آن بایستید و از صرف روزی گرم در کنار قطرات خنک اقیانوسی لذت ببرید. بهترین ماه‌ها برای تماشای فوران موج‌ها از جولای تا آگوست است.

 

منطقه نوسا دوآ

 

آدرس: Jl Dream Beach, Jungutbatu, Nusapenida, Nusa Lembongan,Klungkung, Bali 80771, Indonesia

 

با اسکوتر دریایی دنیای زیر آب را کاوش کنید

به احتمال زیاد درباره پیاده‌روی زیر آب و بر کف دریا چیزهایی شنیده‌اید اما درباره اسکوتر سواری در آب‌های اقیانوس هند چطور؟ شما به وسیله اسکوتر دریایی می‌توانید دنیای زیر آب را کاوش کرده از مرجان‌های رنگی و ماهی‌های عجیب و غریب دیدن کنید. به اسکوترها کپسول اکسیژن وصل است و نیاز به هیچ مهارتی در شنا هم نیست تنها کاری که باید بکنید اینست که نفس بکشید. بی‌شک با این تجربه نوسایی دوآ را با خاطره‌ای فراموش نشدنی ترک خواهید کرد.

 

 ۸ فعالیت دلپذیر در سفر مجردی به بالی

 منطقه نوسا دوآ

 

در موزه پاسیفیکا با هنر محلی آشنا شوید

موزه پاسیفیکا با نمایش حدود ۶۰۰ نقاشی از آسیا و اقیانوسیه همچون بهشتی برای عاشقان هنر است. بخشی از نقاشی‌های این موزه نیز مربوط به نقاشان اروپایی است که در اوایل قرن ۲۰ام به بالی آمده بودند و نقاشی‌هایی زیبا از موج‌ها کشیده‌اند. طی بازدید فراموش نکنید که از گالری‌های هنرمندان چینی و هندی هم دیدن کنید. این موزه بین ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر آماده استقبال از شماست.

 

 منطقه نوسا دوآ

 

آدرس: Kuta Selatan, Benoa, Kec. Kuta Sel., Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

زیبایی بکر جزیره سرانگان را کاوش کنید

در حدود ۳۰ دقیقه‌ای جزیره سرانگان قرار دارد که آرامشی عمیق و بکر را به شما ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند به دنبال جایی برای گشت و گذار هستید و با جایی آرام برای شنا همراه بچه‌ها می‌خواهید سرانگان از همه سلیقه‌ها استقبال می‌کند. به علاوه عدم وجود هتل و ریزورت چشم‌اندازی زیبا و بکر را مقابل چشمان‌تان گسترده می‌کند. همچنین علاقه‌مندان به لاک پشت‌ها در جزیره سرانگان می‌توانند با سر زدن به مرکز نگه‌داری و اسکان لاک پشت‌ها با آن‌ها از نزدیک ارتباط کنند. در این مرکز از لاک پشت‌های آسیب دیده و بیمار هم نگه داری می‌شود تا سلامت خودشان را به دست بیاورند. شما می‌توانید جلبک دریایی به خوردشان دهید و کمک کنید تا نوزادان به دریا بازگردند.

 

 بازدید از جنگل میمون‌ها در منطقه اوبود بالی 

 منطقه نوسا دوآ

 

آدرس: Serangan, Denpasar Selatan, Denpasar City, Bali, Indonesia

 

تا معبد پورا گگر پیاده‌روی کنید

معبد Pura Geger که در روی صخره سنگ آهکی قرار دارد، ویترینی از آیین‌های بالیایی هندو را به نمایش می‌گذارد. صخره‌های پراکنده آهکی، درختان در هم پیچیده و خانه‌های کاه‌گلی از این منطقه صحنه‌ای روستایی و قدیمی پدید آورده‌اند. این معبد که به دریا مشرف است منظره پانورامای خیره کننده‌ای از سواحل و کوه آگونگ در افق را به نمایش می‌گذارد.

 

 معابد منحصر به فرد بالی را ببینید 

 منطقه نوسا دوآ

 

آدرس: Jl. Pura Geger, Benoa, Kec. Kuta Sel., Kabupaten Badung, Bali, Indonesia

 

از مجسمه باشکوه لرد ویشنو در گارودا ویسنو کنکانا دیدن کنید

درست در وسط فضای سبز تپه‌های اوگاسان، Garuda Wisnu Kencana نقطه‌ای نمادین و دیدنی است که میزبان یکی از بلندترین مجسمه‌های ویشنو در جهان است. شما بلافاصله می‌توانید این خدای هندو را که بر روی پرنده افسانه‌ای گارودا نشسته است تشخیص دهید. این مجسمه در پارکی فرهنگی قرار گرفته بیش از ۲۵۰ هکتار وسعت دارد. این پارک از قسمت‌های مختلفی مثل حوضچه نیلوفر آبی، یک سالن آمفی تئاتر و باغی با چشم انداز پانوراما از بالی تشکیل شده است. در اینجا می‌توانید از تماشای نمایش‌های اندونزیایی لذت ببرید. این پارک از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب باز است. ورودی پارک برای بزرگسالان ۵۵۰ روپیه و برای کودکان ۴۳۰ روپیه است.

 

 تجربه آرامش در بهترین استراحتگاه‌های بالی

 منطقه نوسا دوآ

 

آدرس: Uluwatu St, Ungasan, South Kuta, Badung Regency, Bali 80364, Indonesia

۱۶ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران