معرفی بهترین هتل‌های تازه تاسیس آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی بهترین هتل‌های تازه تاسیس آنتالیا

آنتالیا از نقاط ساحلی و بسیار زیبای ترکیه است که به دلیل ساحلی بودنش بیشترین حجم مسافران را در نیمه اول سال به خود می‌بیند. ترکیه در این سال‌ها سعی کرده با استفاده از موهبت‌های طبیعی منطقه و با جذب گردشگر، قطب گردشگری ساحل دوستان در منطقه را در دست بگیرد تا مسافران کشورهای اطراف به جای رفتن به شرق آسیا مسیرشان را به این ناحیه تغییر دهند که البته می‌توان گفت تا درصد زیادی موفق هم بوده است. نتیجه این رویکرد انواع پارک‌ها، تفریحگاه‌ها و هتل‌هایی‌ست که یکی پس از دیگری تاسیس می‌شوند. بیایید نگاهی به هتل‌های تازه تاسیس آنتالیا بیاندازیم.

 

Q SPA Resort

این اقامتگاه ۵ ستاره‌ی بزرگ و تازه تاسیس که در فاصله کمی از ساحل قرار گرفته پر از ویژگی‌های دلخواه و درجه یک برای اقامتی آرامبخش و به یاد ماندنی است. این ویژگی‌ها شامل ساحل خصوصی، استخر روباز و سرپوشیده می‌شود. به علاوه شما امکان استفاده از سونا، اسپا و مرکز تناسب اندام هم دارید. اتاق‌ها که کاملا مجهز با آشپزخانه، ماشین ظرف‌شویی و یخچال، تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوا و سرویس بهداشتی و دوش در اختیار مهمانان قرار داده شده‌اند. شما می‌توانید در خلوتی دنج به بالکن اختصاصی بروید و از نسیم ساحلی و آفتاب درخشان لذت ببرید. رستوران، استخر کودکان، زمین بازی کودکان، زمین تنیس و باغی سرسبز از دیگر امکانات این اقامتگاه محسوب می‌شود.

 

معرفی ۵ هتل لاکچری آنتالیا، شهر تفریحی و ساحلی

 

Q SPA Resort

 

 

آدرس: Evrenseki mahallesi 3.sokak no.6 Evrenseki, 07600 Manavgat/Antalya, Turkey

تلفن: +90 242 763 76 90

 

 

Titanic Deluxe Golf Belek

این هتل ۵ ستاره‌ی لوکس در کنار رودخانه‌ و جنگل‌های کاج واقع شده و ۹ استخر روباز، ۲ استخر سرپوشیده، پارک آبی با سرسره و یک سالن آبگرم و مرکز تناسب اندام را میزبانی می‌کند. همچین مجموعه تفریحی بزرگ و مفصلی می‌تواند بهترین اقامت عمرتان را به شما بدهد. اتاق‌ها نیز کاملا لوکس، مدرن و دل‌باز هستند و با مبلمان زیبا، تخت‌های کینگ و راحت، تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای با نمایی به رودخانه یا جنگل در دسترس قرار داده شده‌اند. این اقامتگاه دارای رستوران و بوفه کودکان است که شما می‌توانید در آن از غذاهای لذیذ ترکی، ایتالیایی و غذاهای دریایی نوش جان کنید. تایتانیک لوکس بلک همچنین دارای یک میدان ورزشی خصوصی در نزدیکی اقامتگاه با ۸ زمین تنیس و ۳ زمین حرفه‌ای فوتبال هم هست.

 

اقامتی بی‌نظیر در هتل لاکچری Cornelia آنتالیا

 

Titanic Deluxe Golf

 

 

آدرس: Çakallık Mahallesi, 07525 Serik/Antalya, Turkey

تلفن: +90 242 710 44 44

 

 

Ramada Resort Lara

این هتل یکی از اقامتگاه‌های سرگرم‌کننده ساحلی‌ست که شما می‌توانید در آن اقامت کنید. در حقیقت به خاطر نزدیکی به ساحل، وجود استخر بزرگ فضای باز و سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، مدرسه غواصی و امکانات تفریحی آبی این هتل به شدت مورد استقبال خانواده‌ها مخصوصا آن‌هایی که با نوجوان‌شان با تور آنتالیا سفر کرده‌اند قرار گرفته است. به عنوان یک بزرگسال از مرکز تناسب اندام، سونا و اسپا لذت ببرید و اجازه دهید کودکان در زمین بازی‌شان شامل میز بیلیارد و تنیس و صفحه دارت غرق دنیای خودشان شوند. هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در ۶ رستوران این مجموعه در دسترس قرار داشته و شما می‌توانید بین آن همه غذای بین‌المللی و سنتی گشت و گذاری لذیذ را تجربه کنید.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن ۱۰ غذای خوشمزه‌ و لذیذ

 

Ramada Resort Lara

 

 

آدرس: Kemerağzı Mahallesi, Mevkii Tesisler No:333, 7160 Aksu/Antalya, Turkey

تلفن: +90 242 352 33 33

 

 

Port Nature Luxury Resort

این اقامتگاه فوق‌العاده با ساحل خصوصی و پارک آبی گسترده با ۱۸ سرسره و استخرهای فضای باز و سرپوشیده، امکانات آبگرم و برنامه‌های سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان از بهترین جاهایی‌ست که می‌توانید در آنتالیا پیدا کنید. اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی مثل مینی‌بار، کتری برقی، تخت‌های راحت و نمای رو به دریا هستند. شما در اینجا به رستوران و اینترنت رایگان هم دسترسی دارید. به علاوه این هتل دارای زمین بازی ۱۰۰۰ متر مربعی و مرکز بازی پلی استیشن هم هست.

 

۸ ساحل زیبای آنتالیا؛ نگین توریستی دریای مدیترانه

 

Port Nature Luxury

 

 

آدرس: Boğazkent Mahallesi 36.Sokak No:4 BELEK / BOĞAZKENT, 07500, Turkey

تلفن: +90 242 731 07 07

 

 

Aquarius Hotel

این هتل شگفت‌انگیز در جزیره‌ای با ساحل خصوصی در منطقه کاش آنتالیا واقع شده است. شما با اقامت در این هتل غرق در آبی دریا خواهید شد. مخصوصا این که اتاق‌های با بالکن خصوصی، مناظر خیره‌کننده‌ای  از کوه‌ها و دریای مدیترانه را مقابل چشمان‌تان می‌گسترانند. در طراحی داخلی اتاق‌ها از رنگ کرم و مبلمان چرمی استفاده شده و با ویژگی‌هایی همچون سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌‌ای، و مینی‌بار پر شده‌اند. رستوران نیز بوفه‌ای مجلل با مجموعه‌ای از غذاهای سنتی ترکی را ارائه می‌دهد که به نظر باید حتما امتحان‌شان کنید. همانطور که شما می‌توانید در سونا و استخر تفریح کنید اجازه دهید بچه‌ها نیز در زمین بازی مخصوص به خودشان سرگرم شوند.

 

بهترین رستوران‌های لوکس آنتالیا؛ شهر غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای

 

Aquarius Hotel

 

 

آدرس: Doğan Kasaroğlu Sokak No:6, Çukurbağ Yarımadası, 07580 Antalya, Turkey

تلفن: +90 242 836 18 96

۳۱ تیر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران