۶ رستوران برتر دهلی برای خوردن لذیذترین غذاهای دریایی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۶ رستوران برتر دهلی برای خوردن لذیذترین غذاهای دریایی

دهلی پایتخت هند یکی از شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید که همواره مملو از گردشگران است. شهری جذاب که سال‌ها در استعمار انگلستان بوده است و بیشتر مردمانش به زبان انگلیسی مسلط هستند. شهری که خیابان‌های اصلی‌اش در شب‌ها از زیباترین خیابان‌های آسیا به حساب می‌آیند. شهری که جاذبه‌های گردشگری تاریخی و مدرن بسیاری در خود انباشته است. شهری که بهترین کافه‌ها و رستوران‌های هند را در خود دارد و با غذاهای تند و تیز هندی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور هند  به دهلی اگر به دنبال برترین رستوران‌های دریایی این شهر هستید همراه ما باشید تا ۶ رستوران مشهور این شهر برای نوش جان کردن تازه‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای دریای را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Guppi by Ai


یک رستوران بزرگ و عالی که با رفتن به آن می‌توانید تازه‌ترین غذاهای دریایی هند را در طیفی متنوع و گوناگون سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که یک کانتر بزرگ و معروف برای عرضه‌ی سوشی دارد و از همین رو در میان گردشگران آسیای شرقی بسیار معروف شده است. رستورانی که دو بار در طول شبانه‌روز درهایش باز و بسته می‌شود. یک بار برای وعده‌ی غذایی ناهار و دیگر بار برای وعده غذایی شام. در سفرتان به دهلی اگر به دنبال غذاهای با کیفیت هستید این رستوران را به طور ویژه مد نظر قرار دهید. سرآشپز این رستوران هرساله برنده‌ی جوایز متعدد آشپزی می‌شود. رستورانی که سوشی‌های ژاپنی‌‎اش شهرتی فراتر از شهر دهلی پیدا کرده‌اند.

 

۹ غذای خیابانی هند که شما را عاشق طعم فلفل می‌کند

 

 

Guppi by Ai

 


۲- Oh! Calcutta

یک رستوران دریایی عالی که سرآشپزش قادر است یک تلفیق فوق‌العاده انجام دهد. تلفیقی میان روش شرقی طبخ غذاهای دریایی با ادویه‌های هندی. این رستوران یکی از غذاخوری‌های پرطرفدار میان چینی‌ها و ژاپنی‌های مسافر به هند به حساب می‌آید. رستورانی که همه روزه در دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام از مهمانانش پذیرایی می‌کند و دهلی را از طریق طعم غذاهایش در ذهن گردشگرانش ماندگار می‌کند.

 

 

Oh! Calcutta

 


۳- Tres


در سفرتان به دهلی اگر علاقه‌مندید غذاهای دریایی اروپایی نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه دو فرانسوی مالک آن هستند و موجودات دریایی تازه را به روش‌های اروپایی طبخ می‌کنند. رستورانی پرطرفدار که در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. اگر در یک سفر خانوادگی به دهلی رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم این رستوران را به طور ویژه مد نظر قرار دهید.

 

۱۳ غذای خوشمزه‌ی هندی که می‌توانید در دهلی میل کنید

 

 

Tres

 


۴- Swagath


یک رستوران عالی و ویژه مخصوص کسانیکه دوست دارند در سفر به هند غذاهای هندی نوش جان کنند. حالا اگر این غذا، دریایی نیز باشد چه بهتر. رستورانی که در میان شهروندان دهلی بسیار پرطرفدار است و در میان گردشگران نیز طرفداران خاص خودش را دارد. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. رستورانی که غذاهایش تازه است و پر ادویه. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر سیستم گوارش حساسی دارید این رستوران را برای نوش جان کردن غذاهای دریایی انتخاب نکنید. چرا که ممکن است در سفر به دهلی به دردسر بیفتید.

 

 

Swagath

 


۵- Moet’s shack


یک رستوران بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای دریایی هندی نوش جان کنند. رستورانی که منوی متنوعی دارد و همین امر باعث شهرت آن شده است. رستورانی که در فضای دنج و صمیمی آن می‌توانید بنشینید و درحالیکه غذاهای لذیذی نوش جان می‌کنید سراسر لذت ببرید. رستورانی که قیمت غذاهای منویش مناسب است و اگر با بودجه‌ی بسیار کم به دهلی نرفته‌ باشید می‌توانید نه تنها برای یک وعده که برای چندین وعده به آن مراجعه کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است تا برای آنها با مزه‌های ماندگار غذاهایش، دهلی را جاودانه کند.

 

بهترین شهرهای هند برای خوردن تندترین غذاها!

 

 

Moet’s shack

 


۶- The spice route


یک رستوران عالی و لاکچری که اگر با بودجه‌ی کم به دهلی رفته‌اید به شما پیشنهادش نمی‌کنیم. رستورانی که نه تنها در دهلی مشهور است بلکه یکی از بهترین و مشهورترین رستوران‌های هند نیز به حساب می‌آید. رستورانی که طیف وسیعی از غذاهای دریایی در آن طبخ می‌شوند و سرآشپزش یکی از معروف‌ترین سرآشپزهای هند به حساب می‌آید. رستورانی که در طول هفته درهایش دو بار به روی مشتریانش باز می‌شود. یک بار برای وعده‌ی غذایی ناهار و دیگر بار برای وعده‌ی غذایی شام. رستورانی که در سالن لوکس آن جدای از غذاهای دریایی بی‌نظیر، غذاهای غیر دریایی و غیر گوشتی نیز می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های دهلی در سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید.

 

چهار رستوران لوکس دهلی که باید غذای هندی آن را امتحان کنید

 

 

The spice route

 

 

۰۴ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران